31
mar
Seneste opdatering: 9/6-10 kl. 1239
14 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Jag har läst hundratals fritextsvar från väljare som någon gång övervägde att rösta på Sverigedemokraterna i 2006 års val. Ett återkommande resonemang bland dessa potentiella SD-väljare handlar om hur illa SD behandlas av den etablerade eliten inom politik, kultur och media.

Kaliberreportaget är utmanande på många sätt. Många drar paralleller till Janne Josefssons valstugereportage. Men det finns en viktig principiell skillnad. I valstugereportaget gjordes inspelningarna på offentlig plats. Men Kalibers reportrar blev partimedlemmar och gjorde hemliga inspelningar på interna partimöten.

Det är ingen orimlig slutsats att många potentiella SD-väljare har svårt att se att Sveriges Radio skulle ha arbetat så här med något av riksdagspartierna. Den uppfattade särbehandlingen leder i så fall till ökade sympatier för SD som kanske inte ens är kopplade till deras politiska program. Henrik Oscarsson, statsvetare  SR rekryterar åt SD?

Så kom den, en vaskeægte hate crime

Landet stander i våde, og episoden er næsten sikker på at få uproportional dækning i forhold til daglige nyheder om taxachauffører der nægter at køre til Vollsmose, pistolrøveri mod hjælpsom kvinde, eller en storstilet aktion mod Black Cobra. Den slags er accepteret som en del af hverdagen, og vil ikke føre til vælgerkrav om indgriben der gør noget. Chaufføren her har dummet sig, og hvordan man end skulle demonstrere sin modvilje mod kvindens demonstrative afvisning af det danske samfund er det i hvert fald ikke ved improviseret diskrimination i arbejdstiden. Men fr. Houria mister enhver sympati hun måtte fortjene iflg. englen på min ene skulder ved at slå over i klassisk victim mode med påstanden om at hun “er så chokeret, at hun er blevet bange for at gå uden for deres lejlighed i Viby”. Stakkels lille pus. Ingen spørger tilsyneladende om hvorfor hun er så sårbar, og om det mon kunne hænge sammen med at hun nægter at blive en del af det danske samfund (LFPC).

[…] »Jeg blev meget chokeret over at min kone ikke måtte komme med bussen. Jeg har boet i Danmark i 12 år, og jeg har aldrig nogensinde været ude for noget lignende,« siger Mohamed Belgacem, hvis kone Houria Nouioua blev nægtet adgang til Arriva-bussen. Houria Nouioua går med hovedtørklæde og med niqab, et klæde der dækker munden. […]

»Jeg følte mig ydmyget og meget nedladende behandlet,« siger Houria Nouioua. […]

»Jeg er dybt rystet over behandlingen, og jeg vil klage til Arriva over chaufføren,« siger Momahed Belgacem. Han fortæller, at hans kone er så chokeret, at hun er blevet bange for at gå uden for deres lejlighed i Viby.[…] Kvinde med niqab afvist i bussen

Den europæiske kulturarv der håner og spotter

muhammad-hellVi hører jo til ulidelighed at det er forkert at håne andres tro – også når denne tro håner og spotter os, og har som erklæret mål at erobre os – og at kriteriet for hvornår for meget er for meget fastsættes af de der påkalder sig forhånelse. Europa bugner af ‘jahilliya’, ‘værdiløs’ præ-islamisk kultur, som ikke nok så mange poser penge fra Jacob Hougaard kan beskytte. Ingen tv-journalist kunne finde på at gå i kødet på Tøger Seidenfaden, Mette Winge eller Uffe Ellemann-Jensen for at få dette dilemma afklaret. Hvorfor skal vi ikke give efter og fjerne denne fresko der forestiller Muhammed blive trukket i helvede af en dæmon, hvis vi altså ikke skal give efter?

Hidtidige forsøg på at ødelægge fresken er blevet forpurret, men hvor længe, og til hvilke omkostninger kan dette opretholdes? Hvilken sikkerhed har vores egne hedenske kulturskatte på længere sigt, idet de jo repræsenterer det værste af det værste, ’shirk’, dvs. polyteisme? Via Jihad Watch (LFPC):

Visitors to the magnificent church of St. Petronio in Bologna are now searched by Italian police before entering because in addition to protests by Muslims offended by a depiction of Mohammed in a 14th-century fresco, there have been unsuccessful attempts to blow the painting up.

The painting of the Last Judgement, by the Renaissance artist Giovanni di Modena, shows a devil dragging the prostrate, naked body of Mohammed into hell as a heretic. Against a background of failed crusades in the Holy Land, the Catholic Church in the 14th century had no taste for religious coexistence. Now it’s militant Islam that is on the offensive: sources in Bologna say security forces have stopped at least two attempts to sabotage the painting by Islamic extremists. Corridors of Power in Milan, Italy: Bad Manners, Bad Intentions and More Se også Hugh Fitzgerald: Who’s minding the store? om dette problem

Erdogan spiller stadig fandango

NATO irriteret -kilder advarer Tyrkiet mod at blande Muhammed-sagen ind i udnævnelsen af alliancens næste generalsekretær.Det kan ikke undre, i al fald ikke siden hans  frække “Assimilering er en forbrydelse mod menneskeheden-tale” i Køln for et år siden. Tyrkerne  i Tyskland fører sig frem med en selvbevidsthed, der til forveksling ligner  en kolonisators. Hjemme i Tyrkiet er der ikke så meget at prale af:

Dansk Folkepartis europaordfører, Morten Messerschmidt, kræver, at der udsendes en task force til Tyrkiet for at undersøge uregelmæssigheder i forbindelse med det nyligt overståede lokalvalg. Det har blandt andet vist sig, at der har været registreret 180 vælgere på en adresse, som viser sig at være en kostald, ligesom det regerende AK-parti har uddelt hårde hvidevarer og kontanter for at få fattige til at stemme på partiet. DF: Task-force til Tyrkiet efter skandale-ramt valg

Antifa goes to college

Jeg er ikke bekendt med at chikane af venstrefløjens modstandere skulle forekomme på danske læreanstalter. At dette tilsyneladende er et fænomen der er gået grassat i USA er tankevækkende, og kunne måske, som påpeget af skribenten Don Feder der selv oplevede at blive chikaneret væk fra en tale, hænge sammen med de ekstreme adfærdsregler for politisk korrekthed der hærger de samme institutioner. Konservative som ham er allerede af skolernes ledelse udpeget som frit bytte (LFPC).

[…] Not more than 20 seconds into my address, the catcalls and heckling began. A group of young scholars turned their backs on me – a potent argument to their way of thinking. I felt like I’d stepped into Mr. Peabody’s Wayback machine and been transported to my student days at Boston University, circa 1969.

The honorary citizens of Crete unfurled banners, waved signs, chanted slogans, shouted insults and taunts, jeered, laughed derisively and generally demonstrated the self-control of toddlers with Tourette syndrome.

Their signs read, “Hate Speech Leads to Hate Crimes” (this from people who insist there’s no connection between pornography and sex crimes), “Free Speech Does Not Equal Hate Speech” (who decides what speech should be censored in the name of countering hatred? They do, of course) and – my favorite – “Abolish Hate.” […]

Before I gave up, I was interrupted roughly once every 15 seconds. Finally, I decided that attempting to speak over the tumult served no useful purpose and the speech was cancelled. I stayed at the podium for another 20 minutes talking to those who came with questions instead of slogans. […]

* In 2005, at the University of Connecticut, Ann Coulter called it quits 15 minutes into a lecture to 2,600, when boos and jeers made it impossible for her to continue. She switched to a question-and-answer session. “I love to engage in repartee with people who are stupider than I am,” Ann joked. She’ll be in 7th heaven if she ever speaks at the University of Massachusetts at Amherst.

* In 2007, when commentator Daniel Pipes tried to speak on “The Threat to Israel’s Existence,” at the University of California-Irvine, he was disrupted minutes into the lecture by people of the jihad persuasion and their Marxist allies. Pipes could barely be heard over chants of “anti-Israel,” “anti-oppression,” “anti-racism” and “anti-hate.” On the college campus, to support the Jewish state is the supreme act of hate speech. Oppression is unknown elsewhere in the Middle East, but especially in Syria, Iran, Saudi Arabia (if you’re an independent-minded woman) or Egypt (if you’re a Coptic Christian).
* When Weekly Standard editor Bill Kristol tried to speak at the University of Texas in 2006, he was almost eaten alive. Kristol’s topic – political events in the aftermath of 9/11 – provoked Oliver Stone paranoia. “We’re here to expose the truth about 9/11,” film student Aaron Dykes proclaimed. Presumably, that would be the truth about the Zionist-CIA-Karl Rove-AIG Executives cabal (cleverly disguised as Saudi citizens) responsible for the deaths of 3,000 Americans in 2001.
* When she attempted to speak at Penn State in 1999, black conservative Star Parker was forced from the stage. Parker described the experience as “very frightening” and said she “feared for my life.” Parker’s hatefullness was her contention that single mothers are better off with jobs than on welfare, based on her own experience.
* At Emory University in 2006, David Horowitz gave a lecture as part of Islamo-Fascism Awareness Week. To show their outrage at the comparison of radical Islam to fascism, protestors behaved like fascists. A mob of over 300, from groups like Amnesty International, Veterans for Peace and Students for Justice in Palestine, waved signs and shouted, “Does George Bush respect anybody’s rights?” and “Why don’t you talk about fascism in America?” mixed with chants of “Racist, sexist, anti-gay, David Horowitz go away!” (They can’t reason. But they sure can rhyme.) “Are we going to talk about who killed JFK?” one protestor demanded. (The Zionist-CIA-Karl Rove-AIG Executives cabal?). Horowitz (who had to be escorted off stage) observed, “This is exactly what the fascists did in Germany in the 1930s.” True, but at least they weren’t hypocrites claiming they were motivated by concern for minority rights.
* In October 2006, leftists (this time flying the colors of the Chicano Caucus and the International Socialist Organization) rushed the stage and knocked over tables and chairs to prevent Jim Gilchrist, founder of the Minuteman Project, and his colleagues from speaking. “Minutemen, Nazis, KKK – racist fascists go away,” they cleverly chanted. (“Duck, frog, pig, pup – you spread hatred, so shut up!”) To prove their commitment to fighting racism, protestors shouted the “N-word” at black Minuteman Marvin Stewart. But it was in a good cause, combating hate speech. Even New York’s liberal Republican Mayor, Michael Bloomberg, was appalled: “Bollinger’s (Columbia’s president) just got to get his hands around this…. There are too many incidents at the same school where people get censored,” the mayor complained. But not Mahmoud Ahmadinejad, Iran’s Holocaust-denier-in-chief, invited by Bollinger to speak at Columbia in 2007. […] Don Feder: Being Shouted Down

Annoncer fra Danske Partner-Ads:


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

  • Janne

    “A group of young scholars turned their backs on me – a potent argument to their way of thinking.”

    Det minder om da der for nyligt af kommunalt ansatte blev buh’et af Karen Jespersen.

  • polinos

    Hvis ikke det var så tragisk, var det til at grine af: Fascismen – endda i dens jødehadende udgave – vender tilbage, forklædt som antisemitisme! Og det siger mere end ord om intelligens- og vidensniveauet på nutidens venstrefløj, at antifa’erne tilsyneladende ikke selv kan se ironien. Men én ting er, hvad tåbelige, uvidende, selvretfærdige og voldsfascinerede unge mennesker mener og gør. Det mest skræmmende er næsten, at “forældregenerationen”, de mere eftertænksomme “intellektuelle”, der burde vide bedre, ikke er oppe at markere. Hvorfor? Tja, i et intellektuelt miljø (hvis man kan bruge så ophøjet et udtryk om den form for tankeaktivitet, der foregår netop nu på venstrefløjen) der er gennemsyret af den politiske korrektheds koder, forventer alle (i modsætning til i Monty Python-sketchen) Den Spanske Inkvisition, og derfor vogter alle på, om de andre nu overholder PK-kodekset. Desto mere befriende er det at kunne give los i et et frådende raseri, rettet mod dem, som kollektivet har besluttet er fjender. Mod dem må alle midler bruges, mod dem må alle hæmninger smides. De, som det går ud over, må være storsindede. Det er hæmmede menneskers psykoterapi, vi udsættes for, der tilsyneladende psykopatiske udladninger er nødvendige for deres mentale sundheds skyld. Havde vi ikke en Pia Kjærsgaard, måtte hun opfindes. Selvfølgelig opstår der ind imellem nogle selvmodsigelser. Hvor skulle man placere Pim Fortuyn, hvor skal man placere Naser Khader? Men skidt med det – hvad de mener er ligegyldigt, bare man kan få lov til at få afløb for sit frådende had mod “objekter”, venstrefløjens præsteskab har udråbt til fredløse, er der frit slag.
    Jeg undrer mig også over, at vi tilsyneladende ikke har set det samme på højere danske læreanstalter. Men igen tror jeg, at vi er lidt anderledes. Der er – trods verbose men intellektuelt overfladiske PK-ideologer som Seidenfaden og Carsten Jensen – stadig en vis respekt for, at folk med anderledes meninger skal kunne komme til orde. Så længe det varer.
    I mine mørke stunder håber jeg egentlig, at antifa’erne kan få lov at opleve det samfund, de ønsker sig (i det omfang, de i deres små, forvirrede hjerner overhovedet rummer noget så ophøjet som en samlet ide). Så kan de s’gu lære det, kan de!

  • polinos

    PS
    Ind imellem tager jeg mig i – midt i den vestlige verdens intellektuelle elendighed – at være stolt af at være dansker. Hele tiden dukker der begavede intellektuelle op, der udfordrer PK-kratiet. Har fx lige læst Sørlanders “Forsvar for rationaliteten”, en stringent halal-slagtning af hele den multikulturelle ide og en intelligent aflivning af islam bud på et levedygtigt samfundssystem. Der er Stjernfeldt og Eriksens fremragende bøger og glimrende essays. Og læs interviewet med Hein Heinsen på Document.no – et kristent funderet angreb på al idealisme-tænkning, så virkelig er dybt. Selv den danske presse er mindre håndsky (selv Politiken!) over for multikulturens problemer, end man er andre steder. Nogen her, der har bud på, hvad det skyldes? Er det arven fra Holberg, Kierkegaard, Grundtvig, folkehøjskolerne, Poul Henningsen? Når man følger debatklimaet i vore nærmeste nabolande, må man i alt fald tage sig til hovedet. I Sverige eksisterer stort set ingenting. I Norge må Document.no konstant henvise til Danmark og danske forhold – selv om noget ser ud til at være ved at ske hos broderfolket. England? Bortset fra Scruton ser det ud til at være en intellektuel ødemark, lammet af rædsel for PK-kratiet, ødelagt af Nu Labours katastrofale politik. Tyskland, Frankrig? Her er lidt mere liv – hvad skulle vi gøre uden Broder! – men stadig en lammende politisk spændetrøje. Og guderne må vide, hvordan det går, når opportunisterne i S-SF-R-EL får magten. Vi må sætte vort liv til den økonomiske krise!

  • polinos: Ja, det er en gåde det vil være meget interessant at udforske! Der må være mange faktorer, for det kan for eksempel ikke alene være oplysningsniveauet i Danmark. De læser flere aviser i Norge. Dine navne peger i den retning jeg ville tænke, men dybest set kan det vel ikke forklares. Enhver kan have sit eget bud, et af mine ville være “den anti autoritære” i Danmark, skønt jeg aldrig har mødt en englænder, der ikke var det.

    (Visse svenskere kalder jo selv deres aviser, deres debat og deres politiske liv for lav -intellektuelt. Så personerne findes derovre, men miljøerne ikke)

  • JensH

    @Steen & Polinos

    Der findes sikkert mange forskellige grunde til, at debatten om indvandring og islam -trods alt- er lidt mere fri her i landet end mange andre steder, men hvis vi sammenligner DK med Sverige, (de to yderpunkter i Europa), findes der nogle åbenlyse forskelle. Den første er selvfølgelig en vidt forskellig politisk kultur, hvor politikerne i Sverige virkelig er en elite ‘der ved hvad der er bedst for folket’, og Svenskerne tilsyneladende er enige, så kræver Danskerne at deres politikere ‘møder dem i øjenhøjde’, og noget af det værste der kan ske for en Dansk politiker er at blive stemplet som ‘elitær’, (med mindre man er radikal).

    Noget andet er, at da Folketinget i Danmark vedtog den ulyksaglige udlændingelov af 1983 sad der et indvandringskritisk parti i Folketinget, (Fremskridtspartiet), og DR monopolet var i henhold til public-service reglerne nødt til også at give dem sendetid, (egen valgudsendelse m.v.). I Sverige vedtog eksempelvis SVT blot ved Riksdagsvalget i 2002, at man overhovedet ikke ville omtale SD , og hvis man endelig ikke kunne undgå det, skulle det ske ved at man omtalte dem som “det fremmedfjendske parti, SD”. Og iøvrigt så er hverken Fremskridtspartiet (eller senere DF) blevet ‘tiet ihjel’ af de øvrige Danske medier, sådan som SD er blevet det i Sverige.

    Ved siden af det, så var der lige fra starten i Danmark, trods nogle modige intelllektuelle som turde at sige fra overfor ‘godheds-tyraniet’: Eksemeplevis kan nævnes Søren Krarup og Ole Hasselbalch, og at dette har -sammenholdt med en generel mere åben debat- givetvis fået flere intellektuelle til at komme ud af det åndelige ‘flyverskjul’.

    Da Carl Bildt regeringen fra december 1991 valgte at ophæve ‘Lucia-beslutet’, og begyndte at give masse-amnestier, så befandt der sig faktisk et lille indvandringskritisk parti i den Svenske Riksdag, (“Ny Demokrati”). Men i disse tidlige 1990’ere oplevede Sverige en ekstrem voldelig ny-nazitisk bevægelse, som ikke gik af vejen for at ligefrem myrde deres politiske modstandere. Samtidig havde den en gal serie-morder kaldet ‘laser-manden’, som for rundt og skød udlændinge på må og få. Disse forhold gjorde det selvfølgelig langt nemmere, at få dæmoniseret det indvandringskritiske ‘Ny Demokrati’. Samtidig afskyede aristokraten Carl Bildt dette “populistiske parti”, (selvom han var afhængig af deres stemmer for sit flertal), og dermed var det ikke muligt for den Svenske borgerlige regering at have det samme samarbejde med Ny Demokrati, som VK regeringen har haft med Dansk Folkeparti. Det skal dog hertil også siges, at mens de Svenske borgerlige er tilhængere af en liberal udlændingepolitik, så var der i V & K nok større forståelse for, at det var nødvendigt at stramme op.

    Steen: Det var nogle af de forskelle mellem Sverige og Danmark jeg lige på stående fod kan komme i tanke om. Kan du komme med yderligere?? Det er ihvertfald slående, at disse to Skandinaviske broderlande tilhører de to yderpunkter i Europa.

  • Hanboen

    Hvorfra det særligt danske? Måske arven fra vikingerne: fri mands tale. Måske fornemmelsen af at være en stamme med ret til selv at bestemme, hvordan stammens liv skal leves. Måske selvejet og de frie bønder. Måske de tusinde års selvstændighed. Måske sognet og sognekommunen med den hævdvundne ret til selv at bestemme. Måske Grundtvigs Menneske først, kristen siden. Måske så meget andet tilsammen med alt det første.

    Jeg ved det virkelig ikke, men jeg mærker det dagligt og stærkere og stærkere. Gud ske lov.
    Ingen noksagt skal nogensinde fortælle undertegnede, hvad jeg skal mene eller sige, tænke eller tro.

    I slaget ved Husby Hole i juni 1441 gik de morsingboer og de thyboer hjem. De vendelboer og de hanboer blev – og blev slagtet i tusindtal. Vi får se, hvad der sker denne gang.

    Selv stammer man fra Hanherred.

  • polinos

    Måske er det vor historie, der har gjort os mere bevidste om, hvad vi kan miste. Siden Chr. d. 4. har selve landets ekstens jo igen og igen været på spil, og hele “hvad udad tabes skal indad vindes”-projektet efter nederlaget i 1864 var jo på mange måneder og på mange fronter også et nationalt samlingsprojekt uden sidestykke i Europa. Et lille land, på kanten af Europas største og mest aggressive nation, beliggende på et strategisk udsat sted, kunne vælge at give op eller samle sig indad til. Andelsbevægelse, hedeopdyrkning, folkehøjskoler, folkelige bevægelser i det hele taget – kombineret med tænkere som Kierkegaard, Grundtvig og Kold – var med til at skabe en stor sammenhængskraft og en ikke-aggressiv national bevidsthed. Måske skyldes den særlige danske modstandskraft (ikke tilstrækkelig, men dog større end i andre europæiske lande), at vi føler sammenhængskraften udfordret,solidariteten undermineret og selve det natonale overlevelsesprojekt, som sidder dybere i generne på os end i de fleste andre lande, truet. Måske har dog også noget at gøre med en jordbunden bonde-skepsis over for store projekter som multikulturalismen. Måske har vi bare ikke helt glemt, at vi er frie mennesker…

  • Janne

    Janne

    Posted: 31 March 2009 – 18:12

    ‘Multikulturel’ forening mener at buschaufføren der fornuftigt nok har taget afstand fra at tage en maskeret buspassager med bare har at makke ret og bøje sig i støvet for religiøse regler:

    “Det bør have konsekvens for chaufføren. Det er ikke ok bare at lade det passere, uden at han får anvist retningslinjerne,”

    h t t p://jp.dk/indland/aar/article1649702.ece

    Religiøs tildækning af kvinder står så over sekulært maskeringsforbud.

  • Vivi Andersen

    Janne.

    Jamen så må vi da håbe at myndighederne kan se forskel på om det er et hankønsvæsen eller et hunkønsvæsen der gemmer sig bag gevandterne !

    De muslimske mænd har før, i Iraq bl.a., anvendt den trafik at trække i islamisk kvindekluns.

    Samtidig kan de gemme håndvåben for nysgerrige blikke.

    Kæft hvor vi er naive herhjemme.

    Selvfølgelig skulle det ikke være OK i det offentlige rum at kunne gemme sig i tekstiler så kun øjenene er synlige.

    Alt det gylle de hælder ud i forbindelse med de anvender den religiøse del af islam til at få det som de vil have det er så enerverende !

    Gud ved hvem af os i Europa/Vesten, der først bliver træt af dem sådan for alvor ?

  • Emeritus

    Til Hanboen.
    Det er blevet søgt forklaret, hvorfor det skulle være noget særligt at være dansk og det er søgt bortforklaret.
    Der er intet specielt ved en dansker, som man ikke kan sige om enhver anden på denne jord er det blevet hævdet. Men det er også blevet hævdet, at det ikke er i det specielle, man skal finde det danske. Det er i det generelle! Du er inde på det med din opremsning. Det at være dansk beror på en unik og delikat kombination af utroligt mange facetter, som gør det let for os skelne det typisk jyske fra det typisk sjællandske, blot fordi det ligger i betoningen af sproget, betoningen af de vandede vittigheder og måden at være fåmælt på, uden at man på nogen måde mister fornemmelsen af, at både jyder og sjællændere er pæredanske. Det er samtidig denne subtile skelnen – diskriminationen, der gør, at det er så svært for fremmede at forstå, hvorfor det er så vanskeligt at blive anerkendt som dansker, hvis man ikke vil lade sig assimilere, men kræver at beholde sin egenart (den generelle samling af fællestræk).

    At lade sig integrere er udmærket, men ingen garanti for, at man af den grund bliver særligt dansk. Jeg kan sagtens kende forskel og har altid haft let ved at diskriminere – lige så let som jeg kan kende forskel på en dansker og en svensker, kan jeg kende forskel på en dansker og en muslim, der hævder sine fællestræk med andre muslimer. Det er pærelet og pæredansk. De muslimer bliver aldrig danske, for jeg kan så let som ingenting identificere dem, som noget helt andet, de er – FØRST. For dem spiller det at være dansk ingen særlig rolle. De tror, at det er nemt, og at man kan føde sig til det. Det afslører dem. De er ikke som os. De vil ikke være som os. De er muslimer, vi er ikke. Deres kombination er en helt anden, det behøver man ingen nuacer for at finde ud af.
    At enhver bliver salig i sin tro kommer ikke det smør ved.

    Jeg tror ikke på integration og parallelsamfund i mange led, som du nok kan læse ud af denne smøre. Jeg tror kun på assimilation i få eller mange led. Man skal være dansk FØRST og med alle nuancerne, derefter kommer alle ens overbevisninger og skøre afvigelser – herunder troen i privaten allerhelst.

    Med venlig hilsen

  • Bjovulf

    Mere svensk musical – Monas sang :-))

    (Mona = Mona Sahlin / Muslim – leder af S i Sverige)

    http://www.youtube.com/watch?v=tRDQgJVX4A0 Monas sång

    http://www.youtube.com/watch?v=lWv9eME0SJM Moské

  • Robin_Shadowes

    Jag hoppas innerligt att ni inte har något liknande dumt som DO (DiskrimineringsOmbudsmannen)? Hade det hänt här så hade det vandrande tältet stämt skiten ur bussbolaget.

  • Bjovulf

    Inte än, Robin – men det kommer säkerligen snart 🙂

    Sen har vi DCR ( Dansk Center for Racismerådgivning eller nåt sånt LOL ),
    som slår larm om rasism värje enda gång nån dansk vågar att kritisera en muslim eller
    sägar att her gällar faktisk danske normer, värden och lager, men folk skratter
    bare av dom numera. Motsatsen händar så gott som aldrig – även om det finns
    mycket mera grund för att studera såna fall – , därför att dessa PK-toker tror,
    att det bare ka vara den VITA majoriteten, som ka vare rasister.

  • Pingback: Dirty, dirty, dirty « Snaphanen()