22
apr
Seneste opdatering: 23/4-09 kl. 2352
12 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Den nedskudte egyptiske revisor i går, “uden bandeforbindelser overhovedet”, havde en skudsikker vest i sin bil og var i forvejen velkendt af politiet.

Kampen om ‘gaden’ på Nørrebro

Fra fakkeltogsbrigadens desperate skrig af afmagt, iklædt nedslidt hippieretorik –

[…] “Vi tager gaden tilbage med kaffe, gøgl, musik & kærlighed torsdag kl. 17 på hjørnet af Blågårds gade / Bagge sens gade. Send gerne videre.”

Sådan lyder en sms, der netop nu bli ver sendt rundt. Det skriver pol.dk. Planen er, at beboerne hver gang, der har været skyderi vil møde op på stedet kl. 17 dagen efter.

Bag initiativet står Nørrebros Forældregruppe. “Vi tager gaden tilbage med kaffe, gøgl, musik & kærlighed”

– til en af de meget, meget få klartseende og klar-i-mælet politikere, Søren Pind:

[…] Det er naturligvis fint, at mange så går ud og siger, at nu tager vi gaderne tilbage. Sagen er bare den, at gaderne ikke bliver taget tilbage. I mange år har den sociale og kulturelle udvikling gjort det acceptabelt, at unge mennesker på Nørrebro kunne te sig som de ville, og dermed også i stigende grad erobrede gaden. Det skete med graffiti. Det skete med stenkast. Det skete senest med visitationer. Det eskalerede konstant og hele tiden, simpelthen fordi man lukkede øjnene for udviklingen. […] Søren Pind: TAGER vi gaderne tilbage?

Så har man sådan cirka beskrevet yderpolerne i det danske spektrum. De første sælger formentlig ikke mange billetter uden for deres eget reservat, og den sidste har lang vej før han får lov til at blive bedømt på det faktuelle og på hans argumenter, og ikke bare blive præsenteret som en farlig mand med rabiate synspunkter (LFPC).

Stigmatisering

Mange mener, at hovedårsagen til de voldsomme integrationsproblemer skyldes “stigmatisering”. Stigmatiseringsargumentet bygger på en lommepsykologisk omgang vrøvl om, at tryk avler modtryk, og at indvandreres anti-sociale adfærd er en naturlig (og dermed retfærdig?) reaktion på ubegrundet kritik fra omgivelserne. Som autoriseret psykolog vil jeg her komme med en faglig indvending: Menneskers adfærd og personlige valg styres langt mere af deres opdragelse, kultur og religion end af, hvad folk og fæ skriver om dem i aviserne.At forklare ting som stigende kriminalitet, islamisk fundamentalisme og arbejdsløshed med stigmatisering alene afslører således en katastrofal mangel på menneskekundskab og humanisme, fordi man derved undlader at kigge på hele mennesket, inklusiv dets baggrund, opvækst og frie vilje. Det er en katastrofe for debatten, at medier i så lang tid har taget denne udokumenterede påstand for god vare. Nicolai Sennels psykolog, Medierne har været mere end almindeligt naive, JP  17.04

Og afværgereaktionerne kører lige efter drejebogen

‘Appel til en kollektiv besindelse der aldrig kommer’ kalder jeg dette velkendte blindgydeargument: Ytringsfriheden skal ikke bruges til at håne andres tro, eller som her, medierne bærer en del af ansvaret for urolighederne på Nørrebro ved deres ordvalg. Så længe ordet er frit i vores samfund vil der komme disse uønskede ytringer. Appeller hjælper ikke, dette er udelukkende et spørgsmål om magt. Den rituelle hændervriden kan derfor kun tjene til ansvarsforflygtelse og rygdækning hvis det går endnu mere galt.

[…] Siris Hartkorn, der læser Freds- og Konfliktvidenskab på Lund Universitet, har sammen med en medstuderende lavet en undersøgelse af de skrevne mediers nyhedsdækning af bande- og rockerkonflikten fra august 2008, hvor konflikten for alvor brød ud – og frem til januar i år. […]

Undersøgelsen viser, at der blev brugt etniske begreber i 73 procent af artiklerne. Det mener, Siris Hartkorn er et problem, der har gjort, at bandekonflikten ikke længere kun er en konflikt i den kriminelle underverden, men en konflikt som de danske medier og politikere også har været med til at skabe.

Siri Hartkort fortæller, at mediernes og politikernes fokusering på etnicitet er med til at piske en stemning op om indvandrerbander og rockere, dem og os. […]

Ifølge Siris Hartkorn er løsningen, at både medier og politikere kommer væk fra at bruge den etniske retorik. […] Hård medie-retorik gør bandekrigen værre

[…] Formand for Det Kriminalpræventive Råd Eva Smith har blandt andet været ude og sige, at politikernes sprogbrug omkring indvandrere i denne her konflikt er med til at gøre bandekrigen værre. […] Sprogbrug forværrer bandekonflikten

Og en Nagieb Khaja, en ven af indehaveren af den skudsikre vest, bedyrer på TV2 – som det også hører sig til på den velkendte arabiske tæppehandlermaner der er blevet et fast indslag hver gang nogen i dette miljø roder sig ud i noget – at vennen skam er et aldeles fortræffeligt menneske der aldrig, aldrig ville begå noget kriminelt (LFPC):

“Han er en af de sødeste og rareste mennesker jeg kender. Han er en person som ikke kunne gøre en flue fortræd. Altså, han er ikke involveret i noget kriminelt – han har aldrig ageret voldeligt på nogen måder.”

Bruce Bawer: Fortuyns arvinger?

bruce-bawer

(Bruce Bawer i midten)

These two factors—immigration and the economy—are intimately connected. For while some immigrant groups in Europe, such as Hindus and East Asians, enjoy relatively low unemployment rates and healthy incomes, the largest immigrant group, Muslims, has become such a burden that governments have made extensive cutbacks in public services in order to keep up with welfare payments—closing clinics and emergency rooms, reducing staff in hospitals, cutting police and military spending, eliminating course offerings at public universities, and so on. In 2002, economist Lars Jansson estimated that immigration cost Swedish taxpayers about $27 billion annually and that fully 74% of immigrant-group members in Sweden lived off the taxpayers. And in 2006, the Confederation of Norwegian Enterprise warned that Norway’s petroleum fund—which contains the massive profits from North Sea oil that have made the nation rich—could wind up drained to cover outlays to immigrants. (This in a country whose roads, as a report last year indicated, are in worse shape than Albania’s.)

The past few decades in Europe have made three things crystal-clear. First, social-democratic welfare systems work best, to the extent they do work, in ethnically and culturally homogeneous (and preferably small) nations whose citizens, viewing one another as members of an extended family, are loath to exploit government provisions for the needy. Second, the best way to destroy such welfare systems is to take in large numbers of immigrants from poor, oppressive and corruption-ridden societies, whose rule of the road is to grab everything you can get your hands on. And third, the system will be wiped out even faster if many of those immigrants are fundamentalist Muslims who view bankrupting the West as a contribution to jihad. Add to all this the growing power of an unelected European Union bureaucracy that has encouraged Muslim immigration and taken steps to punish criticism of it—criminalizing “incitement of racism, xenophobia or hatred against a racial, ethnic or religious group” in 2007, for example—and you can start to understand why Western Europeans who prize their freedoms are resisting the so-called leadership of their see-no-evil elites. […]

The November 2001 general election in Denmark is the most decisive—and successful—rejection so far of a Western European left-wing establishment. Alarmed by a widely publicized study showing that their country would have a Muslim majority within 60 years if immigration rates didn’t change, Danish voters sent the Social Democrats down to defeat for the first time since 1924. In Sweden, says Mr. Friedman, Mr. Reinfeldt has pursued “a variant of politics as usual” on immigration and integration. Lars Hedegaard, president of the International Free Press Society, insists that Swedish efforts to encourage employment “will undoubtedly prove ineffective over the long haul” because “the fundamental problem is demographics. Sweden remains Europe’s main importer of Muslim immigrants who are unwilling to assimilate and whose imams order them to detest Swedish culture. So long as the current government is unwilling to tackle this basic problem, everything else will be for naught.”…….Who will win the war for the soul of Western Europe? The Islamofascists and their multiculturalist appeasers, many of whom seem to believe that their job is not to defend democracy but to help make the transition to Shariah as smooth as possible? The nativist cryptofascists? Or Pim Fortuyn’s freedom-loving heirs?  Wall Street Journal

Bawer er de facto nordmand. Document kommenterer artiklen. I Sverige er selv Dagens Nyheter begyndt at blive  bekymret, nu hvor konjunkturerne virker som fremkaldervæske på det, der er sket: ”Segregationen börjar gå mot en farlig utveckling”. Man skal nok være en  medskyldig samfundsingeniør, som DN er, for stadig at foregive at Sveriges tilvandrede problemer nogensinde kan løses. Den smule håb jeg havde for ti år siden, er fuldstændigt forsvundet nu: fremtidens Sverige er krig, det har været uafvendeligt antagelig fra midten af halvfemserne. En dag – om 20-30 år – når det også har stået i Politiken, må alle gerne sige det. Måske vil det gå, som med det seneste, svenske politiske mord, jeg vidste det ville ske, blot ikke at det ville ske så hurtigt. Man vil bladre tilbage  hertil og sige: “der var måske noget om det Snaphanen skrev”, men kun gode mennesker kan sige sandheden, så derfor vil dette stadig være løgn og ondsindet, stuesnavset digt. Også til den tid. I et demokrati af overvejende glade amatører, er folk der vil forebyge større ulykker, pr. definiton onde. Enoch Powel er eksemplet par excellence.

»We are led by a bunch of traitors filled with loathing for their nation«

On almost every street there were groups of hardened youths, many wearing headscarves. A sullen look was in their eyes, an aggressive tone in their Arabic voices. But this intimidating scene was not from downtown Algiers. It could be found just a few miles from the white cliffs of the Kent coast, in the historic French port of Calais, where thousands of immigrants gather with the aim of crossing the Channel. Just before Easter, my wife and I drove through the out-skirts of Calais. The atmosphere of fear was almost palpable, as if the city were under siege.  OUR WELFARE STATE IS TO BLAME FOR ILLEGAL MIGRATION

Lavtakseret angreb på staten

Bombeattentatet på anklager i Trollhättan Barbro Jönsson, udløste idag to gange 3.5 år fængsel til Ahad Abadi og Askan Moayed Abedi. Jönsson har måttet gå under jorden og arbejder nu et andet sted. Svenske MMS medier undlader at gå i detaljer. Den svenske retsstat går ikke til yderligheder for at forsvare sin ukrænkelighed. Evigt ejes kun det tabte. Der kan være to forklaringer: sociopati og politisk vold, er stadig kun en behandlingskrævende sygdom i Sverige. Og – selv med de nybyggede fængsler, er kapaciteten spændt til bristepunktet. Derfor.

Idag  klockan 14.00 kom domen för de två åtalade männen som var misstänkta för bombdådet mot åklagaren i Trollhättan och tingsrätten i Vänersborg dömde männen till 3,5 års fängelse vardera.

Åklagaren i målet hade yrkat på minst åtta års fängelse för de två åtalade männen. Främst med tanke på att brottet allmänfarlig ödeläggelse har ett högsta straff på så mycket som åtta år. Åklagarens hypotes har varit att bombdådet som sådant var speciellt riktat mot åklagare Barbro Jönsson och därmed skulle straffet ligga i toppen av straffskalan. Sven-Erik Alhem anser att fängelsestraffen är “löjligt låga” för de två män som utförde sprängattentatet mot Barbro Jönsson.Detta är alldeles för billigt för ett av de värsta övergreppen mot rättssystemet som vi känner till.

Fängelse för bombdåd mot åklagaren, Alhem: Löjligt låga straff. Hele dommen, 21 sider, kan læses her. Foto af Barbro Jönssons hus efter attentatet her.

“61 percent of the Koran talks ills of unbelievers or calls for their violent conquest and subjugation,-

– but only 2.6 percent of it talks about the overall good of humanity”

Jeg vil gætte på at det ikke-essentialistiske akademiske parnas kun vil have foragt til overs for konklusioner baseret på statistisk analyse af Koranen og andre muslimske tekster – ’sådan kan man slet ikke stille det op’. Men lægfolk der kan konstatere at islam er et mere og mere påtrængende element i de daglige nyheder må, og vil, alligevel tænke deres om de skærende kontraster der udtrykkes i citatet i overskriften. Hvad betyder mest for min egen fremtid – at ‘islam er mange ting’ og at ‘der foregår en løbende dialog’, som mantraet lyder hos Jørgen Bæk Simonsen og epigoner, eller at de nøgne tal fortæller en helt anden historie? Jeg har valgt side, og jeg deponerer ikke min tiltro til fremtiden hos Bæk Simonsen eller Kate Østergaard m. fl.

Perspektivet som Muthuswamy anlægger her passer som fod i hose med mit lægmands-mantra: At man ikke skal kigge på individuelle kvaliteter hos (her-og-nu) velmenende og sympatiske muslimer; dét der bestemmer fremtiden bliver systemet – helt konkret vil disse sympatiske individer i takt med større islamisk islæt i samfundet også opleve et pres for at rette ind efter ‘menneskesynet’ i islam, og dette menneskesyn er os særdeles aggressivt og fjendtligt stemt (LFPC).

Frontpage Interview’s guest today is Moorthy Muthuswamy, an expert on terrorism in India. He grew up in India, where he had firsthand experience with political Islam and jihad. He moved to America in 1984 to pursue graduate studies. In 1992, he received a doctorate in nuclear physics from Stony Brook University, New York. Since 1999 he has extensively published ideas on neutralizing political Islam’s terror war as it is imposed on unbelievers. His new book is Defeating Political Islam: The New Cold War. […]

In doing a scientific analysis of a large pool of data, statistical analysis is by and far the most effective way of interpreting or extracting useful information. Especially in the social context, data may often represent views or outlook in varying or even in opposing directions. The statistical synthesis consists of representation of data in certain percentages that clearly bring out the overall thrust of what should otherwise be a confusing set of information.

Statistics is especially powerful in exposing the intent of an entity that may cleverly camouflage itself. For instance, a mafia don’s ten percent of the activities may be geared toward charity, but an overwhelming seventy percent may involve illegal or criminal activities geared toward enriching himself and his cronies. The percentages reveal the don as a thug who invokes charity in order to camouflage his violent lawbreaking track record.

FP: Ok, so why statistical Islam?

Muthuswamy: Islam is a social phenomenon – and a complex one at that.

Let us start with Islamic scriptures. Portions of Islamic scriptures speak ill of unbelievers or their violent conquest, but also show benevolence toward humanity. There are Muslims who are violent terrorists and there are those who are genuine moderates. It must be clear that we have to invoke statistical tools to understand the nature and thrust of Islam and Muslims. Some very exciting new research has been conducted within the past few years on topics ranging from the Islamic doctrines to Muslim outlook.

I would like to address the often-overlooked but the central question in the war on terror: is the Muslim outlook vis-à-vis terror sponsorship driven by Islamic doctrines?

FP: Summarize for us statistical analysis of Islamic doctrines.

Muthuswamy: More than most religions or ancient ideologies, Islam’s foundational texts may be well-placed for a statistical analysis. These texts form Islam’s trilogy – the Koran, the Hadiths and the Sira. The Koran plays a unique and commanding role in the trilogy as it is seen to represent “revelations” from God, given through its messenger prophet Muhammed. The Hadiths represent sayings of Muhammed and the Sira is a biography of him. By most accounts, Muslims attach great deal of importance to the trilogy in guiding their life. Importantly, these texts, in particular the Koran, appear to have remained in just one form over a thousand years. Hence, these texts can be seen as a reliable and critical “data” upon which a useful statistical analysis can be carried out.

Bill Warner of the Center for the Study of Political Islam has pioneered the statistical analysis of Islamic doctrines and has come up with some of the most incisive and groundbreaking results. Extensive discussion of his work is given in my book. But let me refer to a synthesis that stands out, and conclusively defines what we are up against: 61 percent of the Koran talks ills of unbelievers or calls for their violent conquest and subjugation, but only 2.6 percent of it talks about the overall good of humanity.

The above statistical analysis forms the basis not just for contesting but even for comprehensively discrediting the often quoted description of Islam as a “religion of peace.” In fact, an appropriate and statistically acceptable characterization is that Islamic doctrines overwhelmingly preach dislike, hatred and conquest of unbelievers and that this material constitutes the majority of the content in the Koran. Using this statistical basis, one may also interpret that the token “goodness” toward unbelievers is present in the Koran in order to camouflage the true intent of subjugating and conquering them. When this anti-unbeliever-rich Islamic doctrine is preached through mainstream mosques, one could justifiably claim that neither the mosques nor the people who deliver the sermons there nor those who listen to them are likely to develop a moderate outlook toward unbelievers.

FP: So expand on your observations on the Muslim outlook as derived from statistics.

Muthuswamy: It is one thing to have a theology with certain attributes, but the question is how well it is influencing its adherents and in what way.

During the past sixty years from every Muslim majority region of South Asia – without exception – upon gaining power Muslims have set about marginalizing and worse – expelled most non-Muslims to the neighboring non-Muslim majority areas. This occurred despite the people sharing everything – including ethnicity, culture, language, but excluding religion. Most of these expulsions occurred before 1975, when money from Saudi Arabia was starting to flow into the region to immerse the population with even more Islam. This region of Asia is home to about to a third of the worldwide population of 1.3 billion Muslims. This is significant.

Any non-Muslim majority region of the world with a higher local Muslim population growth rate has to worry about its very existence in the coming years.

There is also a strong correlation between the increased funding for the propagation of Islam and the worsening of Muslims’ uneasy relations with unbelievers – in the form of insurgencies, terrorism and riots that extend across the world. This is seen in India, the Philippines, Thailand, America, Russia, Europe, to name a few.

There is one and only common denominator in all of this: Islam. The statistics of hatred and conquest present in the Islamic doctrines must be the source of the conflicts.

We now reach important conclusion: increased exposure to Islamic doctrine is seen to propel Muslim populations to embrace jihad and sharia (a medieval repressive Islamic “law”) fervently.

FP: How do we let data drive policy in the ongoing war on terror?

Muthuswamy: The above scientific analysis points to a definite connection between Islamic doctrine and Muslim propensity for violence directed at unbelievers. Statistical Islam helps us, probably for the first time, comprehensively contest misinformed notions upon which flawed Western policies vis-à-vis Islam/Muslims have been based. Without statistics we didn’t have a case, only opinions. Policymakers and the pundits could ignore opinions, but would be hard-pressed to discount scientific assertions based upon statistics.

Before proceeding further, let me take care to note that misinformed notions of Islam are prevalent among both Republicans and Democrats and were also true of former President George W. Bush.

I am now going to single out President Obama as he is the one providing overall leadership to waging the war on terror:

Data analysis strongly discounts President Obama’s assertion given in the first interview of his presidency to the Saudi Arabian TV network, Al-Hurra: “[w]e cannot paint with a broad brush a faith [Islam] as a consequence of the violence that is done in that faith’s name.”

The analysis – subject to data and statistics – suggests that Muslim populations strongly driven by Islamic doctrines find “mutual interest and mutual respect” vis-à-vis Western civilization rather elusive. In this context, President Barak Obama’s declaration in his inauguration is really a ticket to nowhere – “[t]o the Muslim world, we seek a new way forward, based on mutual interest and mutual respect.”

But we ought to read back to Mr. Obama the assertion he has made that data should drive policy – and take him and his administration to task.

FP: Moorthy Muthuswamy, thank you for joining Frontpage Interview. The Statistical Analysis of Islamic Doctrines

Annoncer fra Danske Partner-Ads:


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

  • Per N

    Om Muthuswamy`s indlæg i FP.

    Jeg kan kun sige, at jeg intet har at sige, blændene godt at der er en som ham.

  • intel

    Koranen er en bog fuld af had.

    Bibelen (især det ny testamente) er lidt anderledes:

    “Den barmhjertige samaritaner

    Lukas 10, 25-37

    Og se, en lovkyndig stod op og stillede fælde for Jesus, idet han spurgte:
    “Mester! Hvad skal jeg gøre, for at jeg kan arve evigt liv?”
    Da sagde han til ham: “Hvad står der skrevet i loven, hvordan læser du?”
    Han svarede og sagde: “Du skal elske Herren din Gud af hele dit hjerte og med hele din sjæl og med hele din styrke og med hele dit sind, og din næste som dig selv.”
    Han sagde til ham: “Du har svaret rigtigt; gør dette, så skal du leve.”
    Men han ville retfærdiggøre sig og spurgte Jesus: “Hvem er så min næste?”
    Jesus svarede og sagde: “En mand gik ned fra Jerusalem til Jeriko, og han faldt i hænderne på røvere. De tog hans klæder fra ham og slog ham fordærvet; så gik de bort og lod ham ligge halvdød.
    Tilfældigvis drog en præst ned ad den samme vej, og han så ham, men gik lige forbi.
    Ligeledes kom en levit til stedet; også han så ham, men gik lige forbi.
    Men en samaritaner, som var på rejse, kom hen i nærheden af ham, og da han så ham, ynkedes han inderligt.
    Han gik hen til ham, forbandt hans sår og hældte olie og vin på dem. Løftede ham op på sit eget ridedyr og førte ham til et herberge og sørgede for ham.
    Og den næste dag tog han to denarer frem og gav værten dem og sagde: “Sørg for ham, og hvad du mere lægger ud, skal jeg betale dig, når jeg kommer tilbage igen.”
    Hvem af de tre synes du nu har vist sig at være den mands næste, der faldt iblandt røvere?”
    Han svarede: “Den, som øvede barmhjertighed imod ham.” Da sagde Jesus til ham. “Gå du hen og gør ligeså.””

    http://www.skole-forum.dk/den1.htm

  • “But tragically we are led by a bunch of traitors filled with loathing for their nation.”

    Fra artiklen om illegal immigrants, eller velfærds immigranter. England er paradoksernes land, en fuld mand kan få et halvt år i fængsel, for at skrige “go home” til nogle indvandrere, men endnu, endnu kan man kalde sine politikere for foræddere der foragter deres nation, omend der ikke skal være tvivl om at enkelte politikere forsøger at supplere deres diplomatiske immunitet med immunitet over for kritik, med de midler de nu har til rådighed og kan slippe afsted med.

  • kitman

    Jeg er næsten sikker på at det her foredrag om “statitics on islamic terrorism” også er moorthys…
    http://kitmantv.blogspot.com/2008/12/statistics-on-islamic-terrorism.h tml

    Han er en vigtig skribent på http://www.saveindia.com.
    artikel oversigt http://www.saveindia.com/mutpage.htm

    se også hans forslag til at befrielse af muslimer.
    http://www.saveindia.com/can_we_liberate_muslims.htm

    Artiklen indeholder også det lidt oversete argument, at eftersom frafald indenfor islam er forbudt, kan denne religion ikke tælle blandt de religioner der nyder religionsfrihedens beskyttelse.
    Kun en frafalden muslim har egentlig frihed til at vælge sin religion og bør have beskyttet sin religionsfrihed.

  • 3 skud i benet, og så siger visse krimi-minimaliserere, undskyld kriminologer, at forbrydere ikke tænker i strafferammer.

  • ole burde

    “Fremtidens Sverige er krig”….. Hvis det skulle vaere tilfaeldet , er der en stor sandsynlighed for, at den snigende islamisering blir stoppet, eller maaske naermere HEGNET IND.
    Det vaerst taenkelige scenarie er et af dem , hvor der IKKE blir nogen krig.
    Vi er alle blevet opdraget til at tro paa ,at krig er det vaerste af alle onder.
    Dette kan nogen gange vaere sandt , hvis man er paa den tabende side

  • Tonny

    Nå, så nåede Siris Hartkorn langt. Her i Århus kender vi hende fra det det venstreradikal bz miljø, hvor hun gjorde sig nogen år tilbage.

  • hans olo

    “Undersøgelsen viser, at der blev brugt etniske begreber i 73 procent af artiklerne. Det mener, Siris Hartkorn er et problem, der har gjort, at bandekonflikten ikke længere kun er en konflikt i den kriminelle underverden, men en konflikt som de danske medier og politikere også har været med til at skabe.”

    Politikerne og medierne bærer selvklart et ansvar, da de har været med til at tillade og fremme en massiv indvandring i Danmark.

  • hans olo

    Nagieb Khaja er fuld af løgn.

  • hans olo

    Nagieb Khajas løgnehistorie er ikke længere tilgængelig via linket.

  • Janne

    Det Kriminalpræventive Råd og PET mangler mandshjerte…

  • Johansen

    Siri Hartkorn kan ikke lide, at en spade bliver kaldt for en spade.
    Jeg mener i høj grad, at der er langt mere brug for præcis retorik. Væk med tabuisering af emner, der vedrører den omsiggribende islamisering af Danmark og Vesten generelt.