30
jul
Seneste opdatering: 31/7-09 kl. 2130
26 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Alle minoriteter er i princippet lige, men nogle tildeles uforholdsmæssigt mere opmærksomhed end andre. Det er gådefuldt hvorfor en minoritet som de transseksuelle tiltrækker sig så ekstremt megen opmærksomhed, deres beskedne antal taget i betragtning. I post-genus Sverige er det vist en gammel kæledæggeoffergruppe der bl. a. er blevet hyldet i en march med deltagelse af foreningen for homoseksuelle politifolk arm i arm med tæskeholdet AFA. Også Præsident Obama er hoppet med på trenden: Obama rewriting rules on transgender rights. Hvad skal man læse i det? Man kunne gætte på at homoseksualitet ikke længere er kontroversielt nok til at være en cause celèbre, så man gi’r den lige et ekstra pift i farlighedsgraden. Ingen skal komme og fortælle mig at dette handler om godhed på en ugleset minoritets vegne. Selvgodhed og fremvisning af rene hænder er hvad det drejer sig om, når folk som Mogens Jensen ikke tør nævne den største problemgruppe i denne sammenhæng ved navn, endsige tage skridt til at disses ophold i Danmark søges begrænset. For slet ikke at tale om den religiøse legitimering som gør denne gruppe af plageånder særligt svær at nå (LFPC).

Socialdemokrater vil marchere for de transseksuelles rettigheder. Der sker i lørdagens såkaldte Pride Parade i København, hvor en række socialdemokratiske politikere markerer, at de vil have transseksualitet fjernet fra Sundhedsstyrelsens liste over sygdomme.

Meldingen kommer mens cirka 5000 homo- bi- og transseksuelle (LGBT-personer) deltager i World Outgames i København. Den årlige Pride Parade markerer slutningen på en uge med sport, kultur og menneskerettigheder for LGBT-personer.

– Det er vigtigt, at transseksualitet fjernes fra Sundhedsstyrelsens liste af nøjagtigt samme årsag som homoseksualitet blev fjernet i 1981, nemlig at det ikke er nogen sygdom. Folk, der føler sig som et andet køn, end det deres krop giver udtryk for, det kan man ikke kurere, siger Mogens Jensen, der er kulturordfører for Socialdemokraterne. […] S på gaden for transseksuelles rettigheder Se også Fjordman: Sharia-Supporters and Transvestites of the World Unite! og Pittelkow: Nogle voldsofre er finere end andre.

Lou Reed & Laurie Anderson: I’ll be your mirror

“Svennehora”

Hadi Mahdi født 1993, Shivan Tofik født 1992 voldtager en jævnalderende, svensk pige – i skoletiden (!). En meget varm kartoffel for svensk journalistik, der da også såvidt muligt har beskyttet forbryderne i denne sag. Man tror ikke sine egne øjne. Her får de kvindelige værdier, det empatiske, feministiske Sverige svar på tiltale fra det nye herrefolk: Våldtäkten i Hammarkullsskolan.

Det vil sikkert komme bag på enhver, at Sextrakasserier är vardag i Gøteborgs skoler. Netop denne skole har haft 12 rektorer på kun seks år, altså en skole i opløsning. Gøteborgs Posten kalder det passerede “fejlagtige attituder“, et udtryk der leder tankerne  hen på sproget i det hedengangne  Land og Folk. På hjemvejen østover stoppede det åbenbart over og blev i Gøteborg.

Den særlige omsorg for ens bødler

HateJeg har vist flere gange påstået, at det vi oplever i disse år på den kulturelle slagmark er nogle i sig selv gode idealer der er gået i selvsving – nødhjælp til fattige lande der er skredet til at alle der på en eller anden måde finder vej til Danmark skal have lov til at blive her, til skade for danskerne selv, eller hysteriet over at terroranholdte får en pose over hovedet, f. eks. Det er skredet så meget at det kun kan være et tegn på et samfund der vil dø. Se således her på Københavns Kommunes plakatkampagne mod hate crimes, hvor det lige absolut skal være de værste slynglers rettigheder der tænkes på. Hizb ut-Tahrir er forbudt i arabiske slyngelstater, og lige syd for grænsen overvejer man helt at forbyde pengemaskinen Scientology, men den kommunale overvisir for godhed vil formentlig vise sit kompromisløse forsvar for idealerne overfor de værste af de værste, hvor man i det mindste kunne lade være med at tildele dem en offerrolle de ikke har. De vestlige lande vil dø, og det kommer de også til (LFPC).

»Patiently conquering Europe’s cities, street by street«

En helt forbløffende, næsten begejstret anmeldelse fra New York Times. Udenrigsminister Per Stig Møller burde  skynde sig at invitere Christopher Caldwell til sin konference, inden han pludselig optræder som gæst i Trykkefrihedsselskabet:

“A dense, footnoted wake-up call to many of Europe’s liberal democracies.

Christopher Caldwell’s “Reflections on the Revolution in Europe: Immigration, Islam, and the West” is a hot book presented under a cool, scholarly title. To observe that Mr. Caldwell’s rhetoric is “hot” is not to say that it is aggrieved or unruly. On the contrary, Mr. Caldwell, a senior editor at The Weekly Standard and a columnist for The Financial Times, compiles his arguments patiently, twig by twig, and mostly with lucidity and intellectual grace and even wit.

But they are arguments one is not used to hearing put so baldly, at least from the West’s leading political journalists. Primary among them are these: Through decades of mass immigration to Europe’s hospitable cities and because of a strong disinclination to assimilate, Muslims are changing the face of Europe, perhaps decisively. These Muslim immigrants are not so much enhancing European culture as they are supplanting it. The products of an adversarial culture, these immigrants and their religion, Islam, are “patiently conquering Europe’s cities, street by street.”

Caldwell, november 2008. Vi har uploadet foredraget. Vi håber det bliver liggende, ellers må man se eller høre det her: min 63:38

Mr. Caldwell is a vivid writer, and like an action-movie hero he walks calmly away from his own detonations while fire swirls behind him. “Imagine that the West, at the height of the Cold War, had received a mass inflow of immigrants from Communist countries who were ambivalent about which side they supported,” he writes. “Something similar is taking place now.”

Muslim cultures “have historically been Europe’s enemies, its overlords, or its underlings,” he deposes. “Europe is wagering that attitudes handed down over the centuries, on both sides, have disappeared, or can be made to disappear. That is probably not a wise wager.”

These kinds of ideas have been articulated before, of course, by writers including the Princeton Islamic scholar Bernard Lewis — who has said that, by the end of this century, “Europe will be part of the Arabic west, of the Maghreb” — the Somali-born Dutch feminist Ayaan Hirsi Ali (“Infidel”), Lee Harris (“The Suicide of Reason”), Bruce Bawer (“While Europe Slept”) and the combustible journalist Oriana Fallaci. But Mr. Caldwell’s book is the most rigorous and plainspoken examination of Muslim immigration in Europe to date, a sobering book that walks right up to, if never quite crossing, the line between being alarming and being alarmist.

There are many strains to Mr. Caldwell’s argument, too many to fully tease out here. Suffice it to say, up front, that Mr. Caldwell is not anti-immigration. He traces the historical movements of various peoples across continents and nationalities and notes both successes and failures. But there has been nothing, he suggests, quite like the recent influx of Muslims into Europe — he refers to it as “a rupture in its history.”

“In the middle of the 20th century, there were virtually no Muslims in Western Europe,” Mr. Caldwell writes. “At the turn of the 21st, there were between 15 and 17 million Muslims in Western Europe, including 5 million in France, 4 million in Germany, and 2 million in Britain.”

These immigrants are further swamping Europe demographically, he adds, because of their high fertility rates. He points to small facts as well as large ones. In Brussels in 2006, the seven most common given boys’ names “were Mohamed, Adam, Rayan, Ayoub, Mehdi, Amine, and Hamza.”

The problem, in Mr. Caldwell’s view, is less about sheer numbers than cultural divergence. What’s happening in Europe is not the creation of an American-style melting pot, he writes, because Muslims are not melting in. They are instead forming what he calls “a parallel society.” Newcomers to England now listen to Al Jazeera, not the BBC. They are hesitant to serve in their adopted country’s militaries. (As of 2007, Mr. Caldwell notes, there were only 330 Muslims in Britain’s armed forces.) Worse, these immigrants are bringing anti-Semitism back to Europe.

Mr. Caldwell carefully observes the riots that spread in ethnic neighborhoods across France in 2005, during which thousands of cars were burned. “Who were these rioters?” he asks. “Were they admirers of France’s majority culture, frustrated at not being able to join it on equal terms? Or did they simply aspire to burn to the ground a society they despised, whether for its exclusivity, its hypocrisy, or its weakness?”

The most chilling observation in Mr. Caldwell’s book may be that the debate over Muslim immigration in Europe is one that the continent can’t openly have, because anyone remotely critical of Islam is branded as Islamophobic. Europe’s citizens — as well as its leaders, its artists and, crucially, its satirists — are scared to speak because of a demonstrated willingness by Islam’s fanatics to commit violence against their perceived opponents. There exists, Mr. Caldwell writes, a kind of “standing fatwa” against Islam’s critics.  […]

Mr. Caldwell’s book is well researched, fervently argued and morally serious. It may serve as a dense, footnoted wake-up call to many of Europe’s liberal democracies. It is also a worst-case overview of Muslim immigration into Europe, and it is possible that Mr. Caldwell overstates his case.  […]

It is hard to argue with his ultimate observation about Europe today: “When an insecure, malleable, relativistic culture” (Europe’s) “meets a culture that is anchored, confident, and strengthened by common doctrines” (Islam’s), “it is generally the former that changes to suit the latter.”

N.Y.T. A Turning Tide in Europe as Islam Gains Ground 19 november 2008. Hele foredraget kan høres her, min. 63:00, audio eller video.

“Defeating Eurabia” Available at Amazon

A brief note from Fjordman:

My book Defeating Eurabia, which is still available online in full at the Gates of Vienna blog with hyperlinks and documentation (the book is basically a long online text printed on paper to make it easier to read), can finally be bought from Amazon. It is not out of print, just ignore that sentence.

I will be grateful if some of those who have read the book also publish a brief review of it. Just a few sentences is quite sufficient.

If somebody feels like it, maybe they could send a copy of this book, as well as Bat Ye’or’s original book about Eurabia, to magazines such as Newsweek and The Economist, since they claim that all talk about Eurabia is nonsense. It is not. It is by now very well documented that European authorities, led by the European Union, are deliberately fostering Muslim mass immigration to Europe in order to create a Euro-Mediterranean economic and cultural entity.  by Baron Bodissey, GoV

Annoncer fra Danske Partner-Ads:


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

  • Peter Buch

    Caldwell foredraget er glimrende. Tak for det.
    Der er nok også indsigt i mere fra Hammer Museum
    http://hammer.ucla.edu/watchlisten/watchlisten/show_id/129363

    6/11/09 — William K. Black, the former litigation director of the Federal Home Loan Bank Board who investigated the Savings and Loan disaster of the 1980s, discusses the latest scandal in which a single bank, IndyMac, lost more money than was lost during the entire Savings and Loan crisis. He will examine the political failure behind this economic disaster, in which not only massive fraud has taken place, but a vast transfer of wealth from the poor and middle class continues as the federal government bails out the seemingly reckless, if not the criminal. Black teaches economics and law at the University of Missouri, Kansas City and is the author of The Best Way to Rob a Bank Is to Own One. (Run Time: 1 hour, 38 min.)

  • Limewoody

    Islamisterne i syd øst og vest og nord i Europa forholder sig til islam som SS forholdt sig til NationalSocialisterne eller som KGB/NKVD forholdt sig til Kommunistpartiet. De finder dog ikke deres legitimitet i en religionserstatning, men i en manikæisk religionsudøvelse – og det med en altudslettende dødsdrift.

    Overordnet tjener disse grupper islam formål – og forfølges kun hvis de truer de eksisterende regimer i f.ex. mellemøsten. Disse fascister har formået at sætte sig på den ideologiske dagsorden, og ikke mindst den uddannelsesmæssige dagsorden i en lang række af disse lande.

    De har her i nabolaget i høj grad formået at holde sig under radaren – godt hjulpet af en mere end villig og uansvarlig presse og diverse “menneskerettighedsorganisationer” og ikke mindst et politisk selvbedrag – (sjovt nok er der ikke noget, der hedder menneskepligter i den forbindelse).

    Man skal ikke forvente, at islams og dens ideologer har noget som helst – jeg gentager – noget som helst til overs for den eksisterende europæiske kultur. Punktum. Period. Slut. Tvært om har islam lagt sine frontlinier ned igennem vore byer og fremfører sig som et alternativ til den herskende kultur. Derfor – og netop derfor er ethvert integrationstiltag dømt til at mislykkes på kortere eller længere sigt. Det kan godt være, at den enkelte mussulman eller kvinde kan “integrere” sig – men en ny generation af unge mussulmænd og -kvinder vil søge i deres skrifter og opdage “den hellige krig” mod de vantro. Godt hjulpet af magtliderlige prædikanter.
    Man skal heller ikke forvente at islam vil bekymre sig det mindste om de ofre der skabes, med mindre det er i dens strategiske eller taktiske interesse, og at udbredelsen af islam interessesfære udvides.

    Sjovt nok bruger den islamiske verdens institutioner Israels påståede besættelse i af nogle få m2, som løftestang og afpresning af den vestlige verden i enhver sammenhæng – mens islam egen besættelse af langt mere land i vesten ikke nævnes med et ord. Hverken af islam repræsentanter eller vestlige politikere.

  • LFPC

    “Det kan godt være, at den enkelte mussulman eller kvinde kan “integrere” sig – men en ny generation af unge mussulmænd og -kvinder vil søge i deres skrifter og opdage “den hellige krig” mod de vantro. Godt hjulpet af magtliderlige prædikanter”.

    Jeg oplever det som en af de vanskeligste pointer at formidle, at vi ikke kan bruge enkeltstående positive eksempler til noget som helst. Velmenende individer udgør intet bolværk mod evige, uforanderlige ‘hellig’-tekster og den dogmatik der udspringer af dem, eller imod grundlæggende opfattelser af de vantros mindreværd eller anden dogmatik der former muslimers opfattelse af deres medmennesker, noget som også slår igennem hos de mindre stærke i troen.

  • PeterK

    Man kunne jo også prøve at gå i dialog med nogle af de velintegrerede muslimer. Så vil man opdage, at hvis man trykker hårdt nok, så vil forsvaret for islam med henvisning til Muhammed hurtigt dukke op til overfladen. Integrerede muslimer, det er nogen der har afsværget islam, for islam er ikke integrerbar i et vestligt demokrati. Det er som olie og vand. Alle de store terrroranslag er foretaget af velintegrerede muslimer.

    Vi er i krig, de danske politikere støtter og samarbejder med fjenden. Inten nyt under solen.

  • LFPC

    “Så vil man opdage, at hvis man trykker hårdt nok, så vil forsvaret for islam med henvisning til Muhammed hurtigt dukke op til overfladen”.

    Man vil nok hurtigt kunne lave en lille integrationstest ved at fremsætte noget konkret kritik af nogle af Muhammeds mange ugerninger. Sandsynligvis vil det udløse voldsomt raseri hos de fleste, så det er kun noget man skal gøre hvis man har helt styr på sikkerheden i den aktuelle situation.

    Kan man siges at være velintegreret hvis man reagerer voldsomt på selv afdæmpet, sober kritik?

  • li

    Det er totalt håbløst, at blive ved med at kaste penge i det endeløse dybe sorte hul der hedder integration, det har jeg altid ment.
    De tilrejsende jihadister kan få ligeså mange penge som den snotdumme poul nyrup rasmussen’s kliches om kartoffel-hollænderne og roehakker-polakkerne fik af “integrations hjælp” !!
    Hvis jihadisterne ikke kan klare sig, så farvel og tak fordi landet skal forlades.
    Vi bliver nødt til at stoppe importen af mennesker med et så sygt tankegods som iSLAM, før vi har fået styr på den ca halve million der allerede terrorisere vores land.

  • Vagn Henning

    Som eksempel på en forening hvis medlemmer man ikke må hade kunne Københavns Kommune også have valgt at nævne DNSB… Det gjorde de naturligvis ikke.

  • Janne

    Jeg forstår ikke at jøder ikke nævnes i Københavns kampagne. Overfald på jøder, fordi de er jøder, er vel også udtryk for hatecrime? Det vil jeg da mene. Tankevækkende at KBH Kommune nævner HUT men ikke jøder i kommunens kampagne. Jeg bryder mig ikke om KBH Kommunes skævvridning. Det er det samme med halal og tørklæder i kommunens offentlige institutioner. Kommunen fremstår mere og mere islam-konservativ.

    Noget andet er at KBH Kommune mener sig så tolerante. Men homoseksuelle er allerede blevet overfaldet to gange i København under den nuværende Out Games.

  • Janne

    Vedr. voldtægt af endnu en pige i Sverige:

    “I en intervju i SR Göteborg säger rektorn att “Det inte är acceptabelt att det händer på skoltid“

    Det er IKKE acceptabelt NOGEN SOM HELST STEDER! – Så fat det dog, Sverige!

    “Et samfund, der ikke kan beskytte sine unge kvinder, er et dødssømt samfund. Mandlige aggressioner har eksisteret hele vejen op gennem historien, men de er altid blevet kanaliseret, ritualiseret til turneringer og farefyldte rejser, holdt i ave. Ikke længere. Hvorfor er vi så ligegyldige med vores døtre?”

    – Erica Jong.

  • Om ofrets situation, den voldtagne kvinde:

    -” Innan våldtäkten var målsäganden oskuld. Efter våldtäkten blödde hon och hon hade ont i flera dagar, vidare kunde hon knappt gå på toaletten. Hon hade hjärtklappning nästan varje dag den första månaden efter övergreppet och får det fortfarande då och då. Flickan stannade hemma från skolan två veckor efter händelsen och bytte sedan skola. Familjen har också flyttat på grund av denna händelse, för att slippa bo kvar i området.”

    Endnu en svensker med post traumatisk stress. Dem vil der om ganske får årtier være over en million af.

    Så meget for den mytologisk tro på at en loppeplaget hest bliver til en enhjørning, blot den får lov til at bo i et magisk samfund.

  • Og til Erica Jong, ditto et samfund hvor mænd hverken kan forsvare sig selv eller andre.

  • Janne

    Thomas

    Sådan har to voldtægtsforbrydere fået jaget en hel familie væk fra et område af Sverige.

  • Sjakalangreb:

    http://ekstrabladet.dk/112/article1200639.ece

    Mand i livsfare – passet op af tæskehold

    35-årig mand passet op på Kokkedal Station af indvandrergruppe – havde talt med udenlandsk kvinde i toget

    22:07 – 30. jul. 2009 |

    En 35-årig mand har i aften været i regulær livsfare efter en voldsom afstraffelse på Kokkedal Station i Nordsjælland.

    – Manden var kommet til Kokkedal med toget. Vidner så på toget, at manden talte med en udenlandsk, måske muslimsk, kvinde, og at kvinden efter samtalen talte i telefon på et sprog, som vidnerne ikke forstod, oplyser vagtchef ved Nordsjællands Politi Ole Hestbæk til ekstrabladet.dk.

    – Da toget kom til Kokkedal, steg både den 35-årige mand og kvinden ud – og vidnerne så kvinden nikke hen imod manden til en gruppe mænd, som ventede på hende på perronen.

    Sparket og tævet
    Mændene kastede sig derefter over den 35-årige, som er af dansk herkomst. han blev så hårdt medtaget af slag og spark, at han blev ført til Rigshospitalet, hvor han umiddelbart blev vurderet til at være i livsfare.

    _ Han er dog nu stabiliseret, sagde Ole Hestbæk et par timer efter den voldsomme afstraffelse. – Men han bliver scannet på Riget.

    Manden har ikke kunnet afhøres endnu. Og det er endnu ikke lykkedes politiet at få fat i tæskeholdet. Men masser af vidner har set optrinnet.

  • Janne

    Puha, det lader til at det er kvinden, der har ringet efter tæskeholdet. Jeg håber, at hun kommer for en domstol og får en hård dom, hvis det er hende, der har fået mændene til at overfalde manden. Jeg håber virkelig at hele flokken, der overfaldt manden, kommer for en dommer og bliver udvist, hvis det er muligt. Det kan ikke være rigtigt at en dansk mand ikke kan tale med en indvandrerkvinde i toget uden at han skal have bank! Hvad går der dog af disse mennesker! Skal vi nu til at sige til vores store sønner at de ikke må tale med kvinder, for så risikerer de at få bank?

  • Min lillebror har oplevet noget lignende, uden han dog fik tæsk, det blev ved truslerne. Kvinden havde ikke selv bedt om det, blot de årvågne havde observeret at en dansk mand var så uforskammet at tage kontakt til en muslimsk kvinde.

    Se det er racisme.

  • En fyr i den karateklub jeg gik i firserne og i starten og halvfemserne blev smidt ud af klubben, fordi han var lidt for glad for at slås.

    Han overfaldt dog ikke nogen, men brugte beskidte kneb, så som at klæ sig ud som en bums og sætte sig med en øl og se rigtig taberagtig ud. Når der så kom nogle sjakaler for at chikanere ham sagde det bam bam og bam og så var de lidt klogere ud i at man ikke skal skue hunden på hårene.

    Denne strategi virker tiltrækkende i denne situation, mere end i den situation han gjorde det i.

    Men man skal selvfølgelig være parat til at sluge en fatal kugle, æren er jo som sagt meget vigtig.

    Hvor får vores efterkommere dog et dejligt land at bo i.

  • Jeg stod forleden ved et busstoppested hvor der også var en flok usædvanligt højrøstede og fjantede somaliske piger – helt som danske teenagetøser kan være. Det var tydeligt at hver gang der kørte en bil forbi med en ‘fritureonkel’ blev der kigget ekstra på hvordan de teede sig. Man holder øje med hinanden, fordi det jo drejer sig om ‘brødres’ ære.

  • Thomas Bolding Hansen

    Det skal i øvrigt siges, at kvinden min lillebror snakkede med var en moderne iraner, og mændende der truede var tyrkere. Altså hverken familiebånd eller nationalbånd, hmmm hvad forener dem? Det er bestemt ikke et million dollar question, hvis man ikke kan svare på det, er det skolevæsenet man skal henvende sig til.

  • Det er jo fuldstændigt rystende, og endnu mere at der ikke er flere der kan se at der er et kæmpemæssigt, voksende problem. Hvor meget skal der til før det ikke handler om at kriminalisere ‘islamofobi’ længere, men det der giver anledning til frygten?

    Hvad kan der gøres – ud over hjemsendelser? Enten må hver eneste ene sjakal mandsopdækkes af en jægersoldat, jfr. hvad en amerikaner blev citeret for at sige om vold mod kvinder i Afghanistan. Ved mindste ansats til sjakaladfærd – så har vi et angreb på Danmark.

    Eller også må sjakalerne tæppebombes med krænkelser og overskridelser af deres kulturelle grænser. Det kræver en kritisk masse af danskere der siger stop. Man kan starte i det små. Sørg f. eks. for at ‘komme til’ at røre ved somaliske kvinders bare hænder når man går forbi dem på gaden eller i bussen. Det gør jeg når jeg kan komme til det. Den slags burde brede sig som ringe i vandet.

    Det er så vanvittigt dette her. Gi’ os Danmark tilbage.

  • Lars

    Et mere dækkende ord end racisme: Apartheid ( håndhævet af gadens parlament)
    Den stakkels mand manglede jo bare et brændende bildæk rundt om halsen.

    Jeg har indtil sidste år boet 15 år på nørrebro( dvs. min ungdom), og jeg har aldrig været i en situation, hvor det syntes naturligt at indlede en “lære dig at kende” samtale med en muslimsk kvinde ( det er jo ikke just noget man gør i nettokøen). Hvorfor ? Fordi de (kvinderne) ikke er de steder man normalt mødes( har i løbet af 15 år aldrig mødt en muslimsk kvinde i nattelivet) og fordi det bare lyser ud af dem at de synes at blege danske mænd bare er det ækleste( sjovt, når nu deres mænd synes så godt om blege danske piger,hmm) Tilgengæld er jeg blevet nedstirret( utallige gange), truet fysisk (mange gange), spyttet på(flere gange), set gaderøveri, har venner der er blevet truet med kniv og talt med flere hjemløse som fortalte om de mest bestialske overgreb ( kniv til struben, antændelse af sovepose, stenkast og almindelige overfald) Af en eller anden grund er særligt grønlænderne udsatte.
    Jeg er glad for at havde boet på nørrebro, det har været en øjenåbner hvad fremtidens danmark bliver og jeg tror sgu jeg tager kæresten og børnene i hånden, pakker sydfrygterne og flytter til det forjættede land, eller den store satan om man vil. Farvel

  • Poul Højlund

    Mon ikke vi skal begynde at sige: ‘Tag Danmark tilbage’ i stedet, – ingen har vist tænkt sig at give det til os.

    Lidt det samme som dronningens “Gud bevare Danmark”, Det gør han som bekendt ikke – det er vores egen sag.

  • Bjovulf

    Hvorfor sidder man mon efter at have læst disse forfærdelige historier her og håber på, at en af de gloriepudsende, kulturradigale
    PK-pinger som fx. Klaus Rifbjerg, Carsten Jensen, Georg Metz eller Morten Østergaard … – for slet ikke at tale om Morten Kjærum selv 🙂 – bare engang vil gå i denne fælde – at offentligt konversere en yndig ung muslima i deres “rene” hjerters endeløse multi-kulti-selvgodhed, lige når der kommer sådan en sort BMW fuld af “kulturberigende”, yngre, æresbevidste hanmuslimer forbi …

    Hvordan skulle Politiken, Information og DR mv. dog bære sig ad med at dække sådan en sag på ægte PK-vis ? 😉

  • Pk

    Hvis en Svend Auken var kommer forbi i Kokkedal,
    mens overfaldet stod på, så ville han gå hastig videre.
    For han skulle nemlig ud og holde foredrag om den barmhjertige
    Samaritaner.
    Socialdemokratier “er gået forbi” mindst 100.000 overfald
    de sidste 25 år.

  • Vivi Andersen

    Bjovulf.

    Tænk, sådanne ønsker indgår faktisk i min daglige aftenbøn !

    Jeg ønsker sådan at en, gerne flere, fra de Gode Mennesker-segmentet må rende ind i en ordentlig omgang islamisk kulturberigelse af den personligt mærkbare slags.

    Jeg ved godt det er ondskabsfuldt at ønske.

    Men som bekendt er erfaringen en virkelig god læremester og da specielt når man nægter at se og høre hvad der reelt foregår lige for øjnene af en.

    • Bjovulf

      Ja, Vivi – det er sgu sørgerligt, at det er kommet så vidt, at man kan gribe sig selv i at sidde og tænke
      den slags “forbudte” tanker i sit stille sind. Det ville jeg ellers helt have forsvoret for bare få år siden.

      Nå, men hvis der absolut er nogle, der skal “kulturberiges”, så ville det vel egentlig være helt rimeligt,
      at det snart blev nogle af alle de landssvigere – ingen nævnt, ingen glemt 🙂 – , der, helt uden nogensinde
      at have haft noget som helst mandat til det, selv har gjort en dyd ud af at spille åh-så-gode på andres
      bekostning og derved påføre Danmark og danskerne store ulykker i form af vanvittige krav fra de respektløse,
      dybt fanatiske og uintegrerbare tilhængere af en vis mellemøstlig balladereligion, æresdrab, tvangsægteskaber,
      grov vold, voldtægter og anden alvorlig kriminalitet, samt nogle meget alvorlige langtidskonsekvenser for Danmarks sammenhængskraft og dermed for den danske kulturs overlevelse.

      Nå, men før eller siden bliver det altså også deres eller – desværre – deres kæres tur –
      alt andet vil være helt usandsynligt statistisk set 😉
      Så kan vi jo se, hvad de så siger til den tid ….

  • Per N

    Om Christopher Caldwell’s “Reflections on the Revolution in Europe: Immigration, Islam, and the West” is a hot book presented under a cool, scholarly title.

    LFPC: jeg har ikke læst komentarene til C. C forelæsning, er lige nu færdig med at høre og se video.

    Jeg rimelig god til at forstå og læse engelsk, hvad gør C. C så god at du har beæret os med denne video!
    Det er den mest kedelige og ekstremt intetsigende foredrag jeg længe har oplevet, samt han har et problem med at fange tilskuerne hans, ææ øø åe, lægger en sove dyne over os, er han en der ofte giver foredrag?
    For mig var det spild af tid, der er utallige andre som har oplyst det han taler om og meget bedre. Ja? Hvad er hans mål….