22
okt
Seneste opdatering: 23/10-09 kl. 0338
6 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Først Tingbjerg – sĂĄ Danmark

Hvor mange er egentlig beskæftiget med at integrere hinduer, buddhister, sikher, kristne, tibetanere, kinesere eller latinamerikanere? Uhyre få, for de kommer nemlig ikke til Danmark med en dagsorden om at ville omstyrte vores grundlov og indføre et teokratisk diktatur. LARS HEDEGAARD historiker, JP Kronik

(se ogsĂĄ DR2 Deadline i aften: First we take Tingbjerg…og Kirken giver op i ballade-land.) Mange husker nogle nok den engelske præst,der blev slĂĄet ned af “fatih-hate-thughs” for et ĂĄr siden og mĂĄtte 12 dage pĂĄ hospitalet. Hvis man gennemser Anti-Christian sentiment in the United Kingdom fra ĂĄr 2000 til idag, er der skræmmende mange flere tilfælde i England de senere ĂĄr, end lige pastor Michael Ainsworth. I juli i ĂĄr blev den en katolske AbbĂ© NoĂ«l i Toul i Nord-Frankrig nær Verdun, truet af muslimer hver aften og endelig mobbet ud af sin by efter at en marokkansk had-prædikant havde krævet af meningheden, at drive alle vantro væk fra egnen. Intet af det har været i dansk presse, men det er ingen grund til ikke at kalde det hvad det er: Muslimsk, religiøst-kulturelt motiveret terror mod vantro. “Bogens folk”, som Anders Gadegaard formulerede det forleden i Deadline, vi der i islams øjne nyder visse privillegier fremfor de egentlige vantro. Gadegaard køber sig aflad pĂĄ vore vegne med sin apologi for muslimsk herrefolks-opførsel og besættermentalitet i vore egne lande. Han køber sig tid, men tiden gĂĄr og løber nødvendigvis ud. Muligvis udviser han og dansk presse mere ansvar end vi, men de fĂĄr ogsĂĄ penge for det:

Foreningen Ansvarlig Presse har fået en bevilling på 430.000 kroner fra Integrationsministeriet til sit oplysningsarbejde på skoler og uddannelsesinstitutioner om, hvordan medierne dækker integration og bidrager til at fastholde stereotype billeder af borgere med etnisk minoritetsbaggrund. Integrationsministeriet støtter presseforening

Islam i sig selv gør ikke folk voldelige, sagde eks-terroristen

Kultursociolog Mehmet Ümit Necef var i egne ord [Weekendavisen 22.12.1998] selv terrorist i noget der hed Tyrkiets Arbejder-Bonde Befrielseshær, men godt nok en socialistisk en af slagsen.

[…] “Islam i sig selv gør ikke folk voldelige. Men muslimer, der har besluttet sig for, at de er ofre for internationale og danske konspirationer, finder nogle sætninger i koranen, de kan bruge eller misbruge. Islam som sĂĄdan er ikke voldelig, men de finder noget, de kan hægte deres fornærmethed op pĂĄ,” mener [Mehmet Ăśmit Necef]. […] Ekspert: Overfald er offermentalitet

Skal vi tage den med de fire store sunni-lovskoler der alle har islams verdensherredømme som mĂĄl, de hellige tekster der drypper af had og opfordringer til vold mod de vantro, eller Shafi’i-manualen ‘Umdat al-Salik der fratager vantro retten til blodhævn mod muslimer der har dræbt en af dem, mens det modsatte ikke er tilfældet? Tja, vi kan ogsĂĄ kigge pĂĄ simpel statistik (LFPC):

[…] The U.S. State Department has a list of 45 “Foreign Terrorist Organizations.” Of those, 25 are Islamic-based organizations; 11 are secular nationalist; 7 are Marxist or Maoist; and only two are religious-based but not Muslim: the Jewish extremist Kahane Chai, and the pseudo-Shinto Aum Shinrikyo of Japan. So well over half of the “current list of designated foreign terrorist organizations” have, as their motivating ideology, Islam in one form or another. Sorry, Professor Cole, no Anglo-Saxon organizations were on there (although a few Celtic ones were); neither were there any Christian ones. Perhaps less reliable, but no less damning to the “Islam is peaceful” mantra, is this list of terrorist organizations as designated by Australia, Canada, the European Union, UK, US, India and Russia. Of 126 terror-waging groups listed, here is the breakdown by ideology:

Islamic: 64

Secular nationalist: 36

Marxist/Maoist: 13

“Other”/Anarchist: 9

Christian: 2

Shinto and Jewish: 1 each

So, just over half the world’s terrorist organizations are Muslim in origin and function. No other religious ideology is close—not even, most notably, Christianity (with its 2 billion+ membership, you’d think more would be involved in violence, wouldn’t you?). Since Muslims make up 20% of the world’s population, their involvement in over 50% of the world’s terrrorist groups is telling and troubling—and something the NIS is loathe to admit, thus tainting its claim to “know…the nature of the threats.” An(other) Inconvenient Truth–about Terrorism

“Din søn er en forræder, vi nakker ham.”

Politimanden Raju patruljerede for halvandet ĂĄr siden ved de belastede og berygtede boligblokke ved Sjælør Station i Valby i København. Med sin indiske baggrund og mørke hudfarve er den 35-ĂĄrige betjent vant til lidt af hvert. Denne dag blev der først kastet sten og fyrværkeri efter ham. SĂĄ rĂĄbte gruppen af unge med anden etnisk baggrund “inderluder”, “forræder” og alle mulige andre ukvemsord.

Den slags chikane mod og overfald pĂĄ politibetjente med anden etnisk baggrund end dansk forekommer ofte i Danmark, forklarer Raju. Han ønsker at være anonym og forklarer, at hans forældre er blevet opsøgt i boligkomplekset, hvor de bor. HĂ©r er hans familie blevet mødt med tilrĂĄb som “din søn er en forræder”, og “vi nakker ham.” Politibetjente med indvandrerbaggrund kaldes forrædere. (Se ogsĂĄ Rystet far: De ville likvidere min søn.)

Sveriges ensidige Danmarks-billede

Grannen på andra sidan Öresundsbron framställs påfallande endimensionellt i svenska medier. De senaste tio åren har Danmark gått från att skildras som ett uppsluppet resmål till ett skräckexempel på främlingsfientlighet. Ingenting tyder på att invandrare som kollektiv är mer trängda i Danmark, skriver journalisten Lars Åberg.

I svenska medier sägs ofta att debatten om invandring har blivit brutal i Danmark. Den har onekligen sĂĄdana inslag, men den är samtidigt mer mĂĄngfacetterad än i Sverige och släpper fram fler divergerande uppfattningar, ocksĂĄ frĂĄn dem som invandrat. Muhammedkrisen ledde till ett öppnare samtalsklimat, där andra muslimer än företrädarna för de mest reaktionära grupperingarna kunnat komma till tals. I den danska debatten sägs bĂĄde knäppare och klokare saker än i den svenska, som fortfarande inte vet vart den ska ta vägen när yttrandefriheten ifrĂĄgasätts.“Svenska medier sprider ensidig bild av Danmark”

Ă…berg har i det store hele ret. Bortset fra at DF øger hele tiden (aktuelt 17 %) og at det var Strindberg der i 1880Ă©rne skrev, at “Asian börjar i Malmø”. Han boede i Danmark dengang. Tøger Seidenfaden lever i sit svar stadig i den helt særlige Politiskenske splendid isolation: SĂĄ till Lena Sundströms bok. Den är ett ytterst välskrivet, nyanserat och begĂĄvat reportage om Danmark just nu – kritiskt och kärleksfullt pĂĄ en gĂĄng, men först och främst begĂĄvat. Lars Vilks, der ikke just har nogen fortid pĂĄ “højrefløjen”, skriver: Jimmie gör det osannolika inhoppet i Aftonbladet.

Taking Over Paris Streets

The sidewalk on the right side of rue des Poissonniers is totally covered with Muslims kneeling on prayer rugs. The left sidewalk also begins to fill up. At that moment, a black Muslim wearing a djellaba and an orange arm band with the word “security”, calls to the people who are standing around on the sidewalk watching the prayer: “Please get off the sidewalk. People will be praying there!”

In the Middle Ages they called that “being in charge of the street”. It meant that those in a superior social position had reserved for their own use the part of the street closest to the houses, which was higher than the center of the street where the filthy waters flowed, while those in an inferior social position had to walk in those waters.

Closer to our own time, in North Africa until the 19th century, the Muslims forbade the Jews to walk in the clean part of the street, forcing them to use instead the part where the garbage was thrown. Gallia Watch

0 0 votes
Article Rating


DonĂ©r engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

Subscribe
Notify of
guest

6 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
PeterK
PeterK
14 years ago

Når der nu ligger en muslim med røven i vejret foran dig og spærrer fortovet fordi han skal bede, hvad byder din højre fod dig så at gøre? Er det svært at se ind af et butiksvindue og snuble over ham? Religiøse ritualer hører til i dertil indrettede bedehuse, eller inden for hjemmets 4 vægge.

Anonymous
Anonymous
14 years ago

Foreningen Ansvarlig Presse virker ærlig talt krysteragtige, idet de ikke står frem med navns nævnelser.

Hvis de mener de skal foregĂĄ med gode eksempler er det da skidt ikke at ville vedgĂĄ HVEM det er der tegner foreningen!

Robin_Shadowes
Robin_Shadowes
14 years ago

Tänk om när folk skall till skolan eller arbetet eller är på väg hem efter en lång dag, så kommer man inte fram bara för att det ligger en massa mohammedaner med röven i luften. Vad gör man då? Skall man bara acceptera avdrag på lönen eller sänkt betyg trots att man själv inte kan rå för dom sena ankomsterna? Att avbryta mohammedanerna i sin bön är inte att tänka på, det gör man så fall med risk för sitt eget liv. Den enda lösningen är att repatriera alla dessa samhälls-parasiter.

Janne
Janne
14 years ago

Hvor ekstremt ubehageligt, uforsonligt og arrogant med alle de mennesker der nu helt konkret vender røven til sin omverden og sine medborgere i parisiske gader!!

Markus Nyberg
Markus Nyberg
14 years ago

Tøger Seidenfaden gör ett inlägg om dansk invandringspolitik på SVT Debatt:

http://svt.se/2.35188/1.1740002/dansk_integrationspolitik_avsevart_mycket_hardare_an_svensk?lid=puff_1736402&lpos=rubrik

6
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x