10
nov
Seneste opdatering: 10/11-09 kl. 2025
47 kommentarer - Tryk for at kommentere!

hut

Hizb-Ut-Tahrir på Rådhuspladsen, 2006

Er du politiker med muslimsk baggrund er det svært at føre valgkamp i fred, mener flere politikere i dag. Özlem Cekic fra SF har haft Hizb-Ut-Tahrir inde på livet.Den radikale islamiske organisation, Hizb-Ut-Tahrir har ifølge flere politi kere truet kandidater til byråd og folketing, fordi organisationen mener, at man ikke kan være demokratisk og muslim samtidigt. Senest er det gået ud over den social­demokratiske kandidat til Københavns borgerrepræsentation, Lars Aslan Ras­mussen, der blev mødt på gaden med trusler, da han førte valgkamp. [..]

Truslerne mod politikerne med muslimsk baggrund vækker vrede på Christiansborg, hvor flere partier tager afstand fra Hizb-Ut-Tahrir. Formanden for folketingets retsudvalg, Peter Skaarup (DF), vil nu overveje at genåbne diskussionen om hvorvidt Hizb Ut-Tahrir kan forbydes: “Jeg syntes de er gået over stregen for, hvad man kan tillade sig i forhold til grundloven så mange gange, at der er grund til at diskutere det igen”, siger Peter Skaarup. Politikere: Hizb-Ut-Tahrir truer

Tyrkiet: Rutinemæssig vold mod kvinder

136 mord om måneden. 4.5 mord om dagen. Mange er udsat for vold, men overlever. Regeringen mener 42 %.  FN mente i en rapport over 80 %.

Statistics made public by Justice Minister Sadullah Ergin reveal that the number of women murdered in Turkey has drastically increased (+1.400%) in the past seven years, at an average of 4.5 women per day, 31 per week, as pro-government Today’s Zaman reports. Justice Minister Ergin noted that 66 women were murdered in 2002, whereas this figure rose to 953 in the first seven months of this year. The breakdown of the figures provided by Ergin is as follows: Eighty-three women were killed in 2003, 164 in 2004, 317 in 2005, 663 in 2006, 1,011 in 2007 and 806 in 2008.  953 WOMEN MURDERED IN FIRST 7 MONTHS

I Sveige prøver de i dag at komme tilrette med den overvældende kvindevold, de har importeret: Välkommen till konferensen, Hedersvåld, kulturrelativism och EUs engagemang i dessa frågor,

Sverige accepterer kvindevolden uden at kny

Seneste tilfælde var her i weekenden. Man må forstå, at feminismen udelukkende er en akademisk øvelse. Ingen skal  ligefrem risikere noget. Ingen advarerer uvidende unge kvinder, fordi det ikke er pænt at sige sandheden, men de dør af tavsheden. Deres omgivelser svigter dem fuldstændigt. Jeg har ikke tal på hvor mange hundrede unge svenske kvinder, der har mistet liv og førlighed bare de sidste 10 år. De der fortier virkeligheden, – svenske journalister – har blod på hænderne. Riksdagen har disse unge liv på samvittigheden også, og de efterlader sig et spor af smerte og sorg, man må håbe  for politikere og journalister, de ikke nogensinde får retur. Det vil ikke blive kønt.

Clara mördad med 40 knivhugg, Kenan Capanoglu, född i maj 1981 och medborgare i Turkiet döms till livstids fängelse. Han döms på följande punkter.Mord,Våldtäkt, Grov kvinnofridskränkning.

Konsekvensen af “det tredje standpunkt”

Svenska politiker gjorde inte en ansträngning för att undergräva sovjetdiktaturen utan snarare sökte vägar att förklara dess existens i “rationella” termer. Berlinmuren hade bestått om inte andra tagit tag i det och trycket hade ökat på Sovjetunionen och dess ekonomiska system. I enkelhet kan man säga att med amerikanska pengar, afrikanskt blod och östeuropeiskt lidande rev muren. Den svenska “fredrörelsen” ägnade hela 1980-talet åt att demonisera västvärlden och särskilt USA samtidigt som man förringade och bortförklarade det enkla faktum att inga val hölls öster om Elbe. Maj-Britt Theorin reste runt i landet som “fredsforskare” med socialdemokratins stöd och förklarade för den indoktrinerade allmogen att problemet var NATO och deras allierade – och öst nämndes aldrig. Det bara accepterades.

Varje liten landsortskommun hade utnämnt sig som “kärnvapenfri zon”, eller åtminstone ett bibliotek och några dagis däri, samtidigt som organisationer som “Bibliotekarier mot kärnvapen” gavs riksmedialt utrymme som säkerhetspolitiska orakel. Berlinmuren hade stått kvar – om svenskarna fått bestämma,  “I do have a strategy,” Reagan said after one detailed briefing on the challenge of the Soviet Union: “We win, they lose!”.

Fort Hood som mikrokosmos

Jeg ved godt at vi har dækket omstændighederne omkring massakren på Fort Hood i Texas særdeles intenst her på Snaphanen, men dens tragiske natur til trods er den i kompaktform hele den problematik som vi og andre blogs dækker dagligt. Alle elementer er til stede: En kultur af berøringsangst og politisk korrekthed, spørgsmålet om hvor muslimske officerer og soldaters loyalitet ligger, manglen på skarpe skel mellem demokrater og jihadister der kan frascreene sidstnævnte, mediernes og politikernes offergørelse af og fokus på muslimer på bekostning af amerikanernes sikkerhed, og sympati og/eller fortielse i majorens bagland. Man kunne godt have den fornemmelse, at netop fordi fronterne i disse spørgsmål er trukket så aggressivt op som de er, bliver sagen her reelt en dyst om hvis side ‘vinder’. Hvis fortælling bliver eftertidens?

Retssagen, når den kommer, bliver hvor alle de forhold vi har omtalt her kommer for en dag – hvis da ikke fokus forsøges lagt helt andre steder. I skrivende stund er det nærmest umuligt at se hvordan de penible aspekter jeg nævnte kan unddrage sig mediernes (modvillige) dækning. Vil man forsøge at køre sagen på en påstand om sindssyge i gerningsøjeblikket – hos en psykiater i et miljø der burde have opfanget symptomerne? Det bliver en kabale hvor ønske om fortrængning og fortielse står i skarp modsætning til hvad der ligner ubekvemme sandheder (LFPC).

The warning signs were all there: the justification of homicide bombings; the spewing of anti-American hatred; the efforts to reach Al Qaeda …

But the U.S. military treated Major Nidal Malik Hasan with kid gloves, even after giving him a poor performance review. And though he was on the radar screen of at least one U.S. intelligence agency, no action was taken that might have prevented the Army psychiatrist from allegedly gunning down 13 people and wounding 29 others in the Fort Hood massacre last week. […]

“There were all sorts of … comments made throughout the year that made me question his loyalty to the United States, but nothing was done,” said Finnell, who recalled one class during which Hasan gave a presentation justifying homicide bombings.

“The issue here is that there’s a political correctness climate in the military. They don’t want to say anything because it would be considered questioning somebody’s religious belief, or they’re afraid of an equal opportunity lawsuit. […]

Finnell said the warning signs were clear to many, not just classmates. Faculty members, including many high-ranking military officers, witnessed firsthand his anti-Americanism, he said.
[…] Army Ignored Warning Signs From Fort Hood Shooter, Former Classmate Says

Den etiske fordring

Af: Asger Trier Engberg, filosof

At blive forrådt af en ven, er noget af det mest smertelige, et menneske kan komme ud for. Den ven man havde satset på, sat sin lid til, regnet med ville have været der hvis der var problemer, ja overladt sin sikkerhed til, den ven kan man ikke tillade svigter. Som den danske filosof K.E. Løgstrup siger i sit hovedværk “Den etiske fordring”, så holder vi hinandens liv i vore hænder idet vi er afhængige af hinanden.

Danmark er sandsynligvis blevet forrådt af sine politikere. Men ikke bare politikerne, også centrale mediefolk, kunstnere ja det meste af det kulturelle parnas har svigtet de venner der stolede på, at de ville skabe et land de kunne færdes trygt i.

Menuen står og har stået på voldtægt, røverier, plyndring, ja hvert år betaler danskerne ufattelige summer for mislykket integration.

Med afsløringer af Andrew Neather, den engelske taleskriver for Tony Blair, begynder der at tegne sig et billede af de mekanismer, der måske har forårsaget svigtet. Mekanismer der måske også har været på spil i Danmark. I følge Neather var planen med den massive immigration at ødelægge det nationale. Der skulle bruges immigranter til at ophæve det tilhørsforhold englænderne har til det at være engelsk.

Så lad os prøve at filosofere lidt over det.

Medierne må have været med på den, for sådan en manøvre kan kun gennemføres med medieopbakning. Hermed har hele hylekoret af mediefolk der har råbt racister efter de folk som bare forsøgte at forsvare deres land, været bevidste om at det ikke passede, men brugt taktikken med det formål at tvinge folket til at lade immigranterne blive i landet. Det har selvfølgelig ikke været alle mediefolk, der har været bevidst om at det bare var taktik, men centrale mediepersoner må have vidst det.

Det er helt ok at være imod nationalismen, og det er også helt legitimt at argumentere imod nationalismen. Men dér hvor den moralske film knækker, det er når disse holdninger giver sig udtryk i handlinger som virkelig gør folk skade. Jeg mener, den dag det gik op for de ansvarlige politikere at deres handlinger havde som konsekvens at små piger blev voldtaget, der burde de have sadlet om. I følge Aristoteles kan man kun dømmes for en kriminel handling, hvis man er klar over at man gør en kriminel handling. Viden om at handlingen er kriminel er en forudsætning for at blive dømt.

Den viden har været til stede i mange år, og det har altså været politikernes og mediernes klare valg at fortsætte med at udsætte folket for voldtægt og plyndring.

For at finde en etisk forståelse for det forkerte i disse handlinger kan vi reflektere lidt over det i det Løgstrupske perspektiv. Har politikerne og mediefolkene passet på deres næste? Har de taget ansvar overfor den ven der var afhængig af ham eller hende? Tja, det giver vel sig selv.

Annoncer fra Danske Partner-Ads:


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

  • EH

    En politisk og akademisk elite, diverse politisk orienterede hjælpeorganisationer, naive kunstnere og en håndfuld journalister beslutter sig til at tiden til at smadre deres land og folk er kommet. Det gør de så uden at spørge om vi andre vil være med. Jo, de er kriminelle. Vi mangler kun et retsligt opgør.

  • Nu er det forkert at generalisere.
    Politikere er vel ikke en homogen gruppe ?

    Personlig har jeg gennem mange år været ret udstødt af det pæne selskab, da jeg både privat og offentligt ofte har gjort opmærksom på problemerne med den ukontrollerede indvandring, som Nyrup-regeringen åbnede for.

    Men nu er problemerne blevet så åbenlyse, at selv socialdemokraterne tilslutter sig den stramme udlændingepolitik.

    Men hvis de ønsker at danne regering efter næste valg, kan det vel kun ske hvis de går i alliance med Enhedslisten mv.
    Og så får den grænseløse indvandring igen.

  • Pk

    Tak hr. Engberg. Ja dette emne vi talt og skrevet om i snart 25 år.
    Glad for al hjælp i kampen.
    Når man analyserer de sidste 25 år i dansk politik, så er det næsten
    umuligt at forstå/fatte det,som er sket.
    De “rigtige og de bedste” svigtede.

  • Mette

    Jeg ved endnu ikke, hvad jeg skal mene om den sag, men at vi er blevet forrådt, kan der ikke herske tvivl om.

    Derimod kan jeg godt tvivle på, at der er tale om en stort planlagt konspiration Men som jeg tit har skrevet med baggrund i nogle erfaringer, som jeg gjorde i 1990’erne, slipper folk nemmere om ved bedrag jo større disse er, fordi andre ikke tror, at det kan være sandt. Dette er jeg ikke den eneste, der har erfaret og følt magtesløshed overfor.

    Der går snart ikke en dag, hvor der ikke dukker oplysninger om gustne og rådne forræderier og udnyttelse op i medierne. Hvad ligner det fx at give førsteprioritet til influenzavaccine til journalister fra DR og TV2, så at de særligt svækkede må stille sig bag i køen.

    Jeg er også dybt forarget over den dialogpris, som Aarhus universitet, erhvervslivet (Grundfos) og region Midtjylland har givet til nogle suspekte eller i bedste fald ret ubetydelige iranere. Den forargelse deler jeg med Hans Hauge og Mehdi Mozaffari. Hauge har skrevet dagens JP-kronik om det emne, og Mozaffari har skrevet et bedrøvet lille læserbrev, hvor han stiller spørgsmålet, om hans flugt for 30 år siden fra Iran og en stilling ved universitetet i Teheran var nyttesløs.

    Det er ikke svært at forstå denne sympatiske mand. I dag er han professor ved Institut for Statskundskab på det universitet, der står som garant for, at dialogprisen kaster glans over det iranske despoti. Mærkeligt nok havde mine erfaringer også forbindelse til Grundfos og en fremtrædende person på Aarhus universitet.

    http://jp.dk/opinion/kronik/article1880289.ece

    • Janne

      “Jeg er også dybt forarget over den dialogpris, som Aarhus universitet,”

      Jeg er enig og det viser at ‘dialog’ priser blot er et politisk redskab som så meget andet.

    • Janne

      “Mozaffari har skrevet et bedrøvet lille læserbrev, hvor han stiller spørgsmålet, om hans flugt for 30 år siden fra Iran og en stilling ved universitetet i Teheran var nyttesløs.”

      Han er heldigvis ikke alene. Kholghi kommer med samme kritik af danskere/institutioner der laver knæfald for iranske mullaher.

    • PeterK

      Naturligvis skal “journalisterne” ved DR, Politiken, Ritzau og TV2 have influenzavaccine – om 3 uger skal de jo være med til at redde jorden.

      Jeg vil ikke røre den vaccine om jeg så havde gummihandsker og sikkerhedsdragt på. Der er kvikvølv i den, den er overhovedet ikke testet, alle godkendelsesprocedurer og -regler er sprunget over, og producenten fraskriver sig ansvaret. Så vil jeg hellere slås med influenzaen – der ikke er værre end den vi får hver vinter. Læger vil ikke have den, og i Norge har man store problemer med den. Nix – over mit lig.

  • morlille

    Og dog, eller rettere derfor er/var den ny-katolske Tony Blair på tale som den første “ærede, agtværdige, hellige, uantastelige ” præsident for EU!

  • morlille

    Pia Kjærsgård er “Jønke med paryk”. Dette varpåstanden, TV2knuz agerede som mikrofonholder for, da en reklamemand i går var inviteret i studiet til endnu et ukritisk interview. Hvad han sagde om socialisterne, svarer til det jeg fortalte barnet, da det sagde sine første ord: En uforbeholden kærlighedserklæring!

    • Janne

      Det er vist reklamemanden Knud Romer, der siger sådan. Han har en meget levende fantasi. 🙂 Se lige Jønke med kvindeparyk på. haha..

      Er der nogen af jer der ved, hvad det er for en ung DF’er der har lavet en valgvideo, hvor han synger en sang. Videoen giver et dejlig afslappet og helt ungt billede af DF. En helt ny måde at præsentere DF på. Det synes jeg er rigtig godt. Jeg tror at DF’eren er fra Jylland af, men jeg har ikke kunnet finde ham. Er der nogen af jer der vil hjælpe med at finde valgvideoen – eller kender til den/ham? Videoen er værd at vise, synes jeg.

  • Pk

    Engbergs artikel, hvor stod den henne?
    Har mange kunnet læse den?

  • PK: Den står her. Muligvis på hans egen hjemmeside, har ikke set efter endnu. Man er som bekendt velkommen til at skrive her, som til enhver avis. Vi lægger ikke vægt på, at det er os selv der skriver. Kun på hvad der står.

  • Varmt konservativ

    Den etiske fordring (Snaphanen):

    Det här är den viktigaste uppgiften som Västvärldens motståndsrörelser har idag. Vi måste synliggöra de bevekelsegrunder som har legat bakom den utveckling som har lett fram till det katastrofala läge som råder idag. Det är en historia om bedrägeri men lika mycket om självbedrägeri och feghet. Vi som läser och skriver på dessa bloggar vet numera att vi har blivit lurade allihop, men det tog oss lång tid att komma underfund med och de flesta människor i våra länder vågar fortfarande inte lita till sina egna instinkter och inse vidden av det brott vi alla har blivit utsatta för. Men nu kan vi se framtiden an med tillförsikt för trenden har vänt och fler politiker och mediefolk kommer att bidra med information och vittnesmål om vad som har skett. Vi har inte själva någon anledning att förfalla till lögnaktig propaganda. Sanningen kommer att ge oss rätt, och sanningen kommer att rädda våra länder och våra folk.

    Jag är övertygad om att samma mekanismer har varit i spel i både Danmark och Sverige och resten av Europa, ja t.o.m. numera i själva USA. Jag är också övertygad om att de mekanismerna kan spåras till -68 års studentrörelser. Den politiska rörelsen var en väldigt extrem och elitistisk rörelse där ledargestalterna sedan hamnade på centrala poster, inom politiska partier i viss mån, men framförallt i medievärlden och universitetsvärlden. De verkliga centralfigurerna var riktiga die-hards. De släppte aldrig sin kallelse att krossa det “borgerliga” samhället utan arbetade oförtrutet vidare för att “förändra” samhället inifrån. I Sverige har just den mest framträdande av alla svenska journalister, Jan Guillou, avslöjats med KGB-förbindelser, vilka han också har erkänt. Han hävdar att kontakterna upphörde 1973 och belägg finns ännu inte för att de verkligen har fortsatt, men jag tror att det är i den riktningen vi bör söka och det finns säkert intressant material inom våra egna säkerhetstjänster och i tyska och ryska arkiv.

    Vad har fört oss till dessa insikter? Ingenting annat än fiendens egna överdrifter. Vi erkänner nog lite till mans hur förtvivlade vi länge var över att inte kunna förstå hur dumma journalisterna var. Vi kunde inte få fakta beträffande olika händelser att passa ihop med beskrivningarna av de “bakomliggande faktorer” som journalisterna så gärna framhävde för att bortförklara olika skeenden. Vi kunde inte få logiken att passa, men vi är ju alla uppfostrade att inte dra för snabba slutsatser, att tvivla tills det föreligger bevis bortom alla rimliga tvivel. Ju mer vår egen bild av verkligheten skilde sig från mediernas beskrivning av den och de “bakomliggande faktorerna” desto mer övertygade blev vi dock om att den avgörande logiska bristen gällde den fråga som dittills varit omöjlig att ställa sig: Vill dessa journalister, dessa “oberoende” debattörer, dessa “forskare” – vill de oss verkligen väl? Till slut blev den enda logiska förklaringen, som fick alla dessa händelser och alla dessa uttalanden och skriverier att bli begripliga, den att ‘Nej, det vill de inte’.

    Naturligtvis finns det olika grader, olika roller, i detta stora bedrägeri där många har varit mer eller mindre passiva. De mest pådrivande extremisterna på den yttersta vänsterkanten har varit få, men de har varit centralt placerade, mycket högt motiverade och väl tränade i agitprop-teknik, vänsterns version av taqqyia. Deras mål har varit den slutliga lösningen på “borgar”-frågan i meningen det fullständiga krossandet av det västerländska demokratiska samhället byggt på mänskliga fri- och rättigheter och marknadsekonomi. De socialdemokratiska partierna bär ett tungt ansvar, men de har främst spelat rollen av nyttiga idioter, även Labour. De har från början sett ett intresse att utöka, eller bara krampaktigt behålla, sin väljarkår. De ville behålla stödet från medierna, och de ledande företrädarna hade ett starkt personligt intresse att bevaka sina egna karriärpositioner. De flesta ledande socialdemokratiska politiker har nu kommit till insikt om den verkliga innebörden av de enorma förändringar våra länder har drabbats av, men de känner att det är för sent att göra någonting åt utvecklingen.

    Paradoxalt nog har borgerliga politiker har varit ännu mer rädda att utmana makten, det vill säga medierna, eftersom de redan tidigare har varit så missgynnade i den dominerande vänsterpressen. Även här har grupptryck spelat stor roll. De drivande personerna på den extrema vänsterkanten har skickligt lyckats spela på borgerliga politikers samveten och humanism, ja till och med på kristna värderingar, för att driva igenom det multikulturella projektet.

    Som du skriver själv: Det är varken olagligt eller omoraliskt att debattera mot nationalism och för ökad invandring, men jag skulle vilja tillägga: så länge man redovisar sina verkliga motiv. I labourfallet har det kommit fram att man har varit medveten om problemen men förtigit dem och att man internt har haft ett motiv men redovisat ett annat utåt mot väljarna och folket i övrigt. I medierna har det här föregått i betydligt större skala och mer systematiskt. De initierade inom extremvänstern har använt sig av mycket sofistikerad manipulation, organiserade ”spontana folkliga protester” (som i Brorsons Kirke och de många andra hungerstrejkerna i kyrkor som vi har sett sedan 80-talet) och väl avvägd mobbing-teknik för att pressa politiker att genomföra förändringar som kommer att leda till sönderfall och för att pressa de få borgerliga journalisterna att stämma in i det spelade humanitära patoset.

    Jag är övertygad om att vi kommer att få fram fakta i form av vittnesmål, citat och dokument som bekräftar ”konspirationsteorierna”. Ingen har bara, förrän nu, öppet vågat ifrågasätta 68-vänsterns dominans.

    • Benjamin

      Paradoxalt nog har borgerliga politiker har varit ännu mer rädda att utmana makten, det vill säga medierna, eftersom de redan tidigare har varit så missgynnade i den dominerande vänsterpressen. Även här har grupptryck spelat stor roll. De drivande personerna på den extrema vänsterkanten har skickligt lyckats spela på borgerliga politikers samveten och humanism, ja till och med på kristna värderingar, för att driva igenom det multikulturella projektet.

      Du har helt ret: Den politiske korrekthed var et våben, som kommunisterne opfandt, for at holde de europæiske befolkninger nede, mens de realiserede deres drøm om at smadre den vestlige civilisation med en invasion fra den tredje verdens lande. Kommunisterne hader den vestlige civilisation og vil smadre den, for at erstatte den med kommunisme i stedet. Metoden er politisk korrekthed, masseindvandring, multikulturalisme, kulturrelativisme, censur, indgreb i ytringsfriheden og den private ejendomsret, indtil deres våde drøm om et nyt sovjet i form af EUSSR er blevet til, som det faktisk er tæt på at ske nu med EU’s præsident.

      Hvorfor hader kommunisterne den ellers så stærke vestlige civilisation? Fordi den er et bevis på, at kommunismen er forkert: Vesten formåede at undergå en udviklinmg til et højt teknologisk og kulturelt stadie på trods af at den var ikke-kommunistisk. Ifølge kommunismen vil der først ske en udvikling i det øjeblik hvor samfundet er overgået til kommunismen. At smadre den vestlige kultur indefra og derefter omskrive historiebøgerne, er således kommunisternes eneste måde at gennemføre deres vanvidsutopi på om et kommunistisk europa, idet europæerne af den demokratiske vej ikke ønsker kommunisme (ellers havde de jo stemt dem til magten for længst). Læs alt om det her:
      http://literally.wordpress.com/%E2%80%9Dpolitisk-korrekthed%E2%80%9D-e n-kort-historie-om-en-ideologi-kapitel-2/

  • tavsen

    “Egentlig følte Peter Vand- gaard indtil for tre år siden, at han slet ikke passede til noget parti – altså lige bortset fra en politisk iransk gruppe, der arbejder på at få genindsat den afdøde iranske shahs søn som leder af Iran. Og Dansk Folkeparti, ja det parti opfattede han som nationalistisk.

    – Men en dag, da jeg sad med min kaffe, kom jeg til at tænke: Er det egentlig et problem? Er det et problem, at man elsker sit hjem og gerne vil beskytte det? Nej, vel. Det er det ikke, siger han”

    http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/344454:Danmark–Tidligere-musl im-er-kandidat-for-Dansk-Folkeparti?page=1

  • tavsen
    • tavsen

      men selvfølgelig er SF mere interessant for medierne 😉

  • Erling

    Ang: Den etiske Fordring.

    Der er flere elementer i sagen: personligt tror jeg, at det handler om relativ magt. Jo større befolkning, desto større BNP og desto større magt. Europas demografi har været for nedadgående længe, og dette bryder politikerne sig ikke om, for det medfører at Europas magt svinder. Derfor har man valgt at importere folk, der notorisk formerer sig som kaniner og sikkert håbet på at de med tiden ville blive gode, socialdemokratiske arbejdsmyrer. Der er altså i første omgang ikke nødvendigvis tale om direkte landsforræderi, men blot om at man har løjet, manipuleret og censureret til landets bedste.

    At muslimerne ikke blev gode socialdemokrater er åbenlyst, og hvorfor man så fortsætte den fejlslagne politik er et åbent spørgsmål, men nu bliver motiverne – som jeg ser det – mere suspekte. Jeg har mistanke om, at det er en variant af den britiske koloni-politik med at dele og herske; man sætter arbejderklassen op mod muslimerne, det giver pøblen en harmløs måde at få afløb for frustrationer, der ellers ville gå ud over politikerne. En indikation af denne politik ses af, at JP og Politiken er ejet af samme koncern. På den ene side støtter Politiken militante islamister og skriger ‘racist’ af enhver der sætter spørgsmålstegn ved islam. På den anden side kører JP dagligt islam-kritiske artikler.

    En anden teori kunne være, at man anvender den muslimske diaspora som irritant der skal radikalisere etniske europæere og legitimere en krig mod f.eks. Iran eller (håbet er lysegrønt) Saudi Arabien.

    Uanset hvordan og hvorledes, er der vist ikke meget tvivl om, at vi indenfor de næste 20-30 år kommer til at leve i et militariseret Europa, noget i stil med Israel. En situation, der er enhver magthavers ønskedrøm.

    • ole burde

      Hvis Europa bliver “militariseret” bliver det paa en helt anden anden maade end den Israelske.
      I Israel har befolkningen SOM HELHED et meget afslappet forhold til vaaben og alt hvad der har med militaer at goere.
      Kan du forestille dig at koere i en bus hvor to fnisende teenage pigesoldater er udstyret med m-16 rifler og viser hinanden gode tricks om hvor man nu bedst kan gemme tyggegumiet og laebestiften… der viser sig at vaere et godt sted i batterimodulet til laser- teleskobsigtet..

      • Erling

        Kan du forestille dig at koere i en bus hvor to fnisende teenage pigesoldater er udstyret med m-16 rifler og viser hinanden gode tricks om hvor man nu bedst kan gemme tyggegumiet og laebestiften…

        Ja. Desværre.

        Som bona fide intellektuel, militærnægtende brilleabe kan jeg melde, at jeg i tiltagende grad er ked af, at jeg ikke har mulighed for at gå ud i baghaven og grave et automatgevær og halvtreds magasiner op, hvis det en dag skulle blive alvor, og jeg er (gætter jeg på) ikke den eneste der har det på den måde. Ligeså hurtigt som man har vænnet befolkningen til at æresdrab, kvindelig kønsskamfering og hustruvold er tolererede elementer af dansk dagligdag, ligeså hurtigt (eller hurtigere) vil det være at vænne folk til at væbnet neutralitet er en naturlig måde at forholde sig til naboen på.

        Jeg har aldrig låst min bagdør (jeg bor på Vesterbro) for det gjorde man ikke, der hvor jeg er født, og af princip nægter jeg fremdeles at gøre det, men når sandt skal siges, er jeg efterhånden nået derhen, hvor jeg ville foretrække at kunne række ned bag min kommode og få fat i en ladt automatpistol.

  • Erling

    Hvad angår Fort Hood, har Mark Ames en glimrende artikel om mediedækningen af episoden:

    http://exiledonline.com/fort-hood-cover-up-a-dozen-tales-of-disinforma tion/

  • JensH

    @Steen

    Såvidt jeg ved er Vellinge en af de bedre stillede kommuner, og hvis dette asyl-center virkelig bliver lagt der, så skal jeg ikke glemme at grine, selvom jeg tror, at hvis først den højere middelklasse får multikulturen at føle så stopper ‘indvandrings-festen’:

    “Boende för flyktingbarn i Vellinge

    Malmö stad och vårdbolaget Attendo Care öppnar ett boende för ensam-
    kommande flyktingbarn i Vellinge. Det handlar om boende för 30 barn och ung-
    domar i Hököpinge, enligt SR Malmö.

    Placeringen har valts trots att Vellinge kommun sedan flera år säger nej
    till att ta emot flyktingar. Man ska nu undersöka om boendet kan stoppas.

    Lars-Ingvar Ljungman (M), ordförande i Vellinges kommunstyrelse säger att
    han känner sig överkörd.

    Liknande boenden har öppnats av Malmö stad i Teckomatorp och Svedala.”

    http://svt.se/svttext/web/pages/120.html

  • Jutta

    Paa PI er der en essay fra Michael Mannheimer, som behandler de sociale migrationskoster i Europa. Efter Norge og Sverige handler den 4. beretning om Danmark:
    http://www.pi-news.net/2009/11/sozialkosten-fuer-migration-in-europa-d aenemark/#comments

    Jeg har lige fundet listen over de farligste byer i Danmark i B.T.og som i hele Europa er det vel de venstres og Gutmenschen som er ansvarlig

    Værst i socialdemokratiske byer

    “…Statistikken, der er udarbejdet på baggrund af tal fra Rigspolitiet, viser, at kommuner, der er socialdemokratisk ledet, topper i statistikken. Men det er ikke socialdemokraternes skyld, mener partiets kommunalordfører Rasmus Prehn.
    – Det hænger sammen med, at der er en anderledes beboersammensætning i mange socialdemokratiske kommuner. Der er langt flere indvandrere, socialt udsatte og unge, som typisk er dem, der begår voldskriminalitet. ..”
    http://www.bt.dk/krimi/her-er-danmarks-farligste-byer

  • Vivi Andersen

    Jutta

    Der skulle have været en vaks øh….journalist der havde spurgt Rasmus Prehn –

    ” men hvordan er det gået til at det NETOP er i de socialdemokratisk ledede kommuner der nu kan findes flest indvandrere, socialt udsatte og unge der begår voldskriminalitet ?

    Måske der er en sammenhæng, Rasmus Prehn ?”

    Nå, men et sådant pinligt spørgsmål stilles ikke . Man skulle nødigt sætte Prehn i en kedelig situation.

  • Benjamin

    Igen denne særprægede indfaldvinkel om de europæiske kvinder som “stakkels uskyldige ofre” for islams kulturberigende hær af voldstægtsforbrydere. Hver gang jeg hører en sådan historie, også herhjemmefra, om hvordan europæiske kvinder er dem, som lider mest under islamiseringen af dette engang frie kontinent, så slår det mig i grunden, hvor lidt medfølelse og medlidenhed, jeg faktisk har med kvinderne; de har jo fået det som de vil have det, så længe de stemmer sådan som de gør. Man skal jo huske på, at de røde partier har overvejende kvindelig vælgerskare. Så når en dansk pige et par måneder efter at være gruppevoldtaget af 5-6 arabere igen går ned i stemmeboksen og sætter kryds ved Ø, R eller de andre islamiseringspartier, hvorfor skulle jeg så have medlidenhed med hende? Og når en svensk pige stikkes ihjel af en muslim, efter frivilligt at have indledt et forhold med ham er det eneste forkerte derved, at hun kun fik 40 knivstik. Personligt ville jeg have givet hende ca. 50.

    Denne frihed uden ansvar, som feministerne har pisket ind i kvindekønnet, ser nu ud til omsider at have båret frugt. Tillykke med det, mens de få tilbageværende, frihedkæmpende mænd prøver gøre modtand mod den kvindemishandling sydfra, som især europæiske venstreorienterede kvinder udbreder via deres politiske magt.

    • Du er noget af en rå fætter. Jeg må fastholde: der er intet i disse unge pigers omgivelser, der advarer dem om, hvad de risikerer. Intet i skolen, i medierne og formentlig heller ikke i familien. De er unge og uvidende, det skal de ikke behøve at dø af. Det er ivørigt hvad den stakkels 19 årige fra Kristiansstad er ved at gøre i disse timer.

      Og det er ikke fordi jeg ikke er blik for kvindernes større medskyld i ødelæggelsen af vores samfund. Men skyd den skyld på de voksne, der burde vide bedre, men ikke gør det, og som burde styre deres empati-gen, så det ikke går ud over deres landsmænd. Ikke på de stakler der er født ind i den fantasiverden, de såkaldt voksne efterlader dem. Det er på tide disse voksne pattbørn M/K, vågner op til deres ansvar og redder deres børns liv med ærlighed og virkelighed. Når nu så mange (svenske) politikere ikke vil.

      illwillfn säger:10 november 2009 kl 20:17
      Hon valde att träffa denna ”man”, hon valde att skaffa barn med den. Hennes föräldrar svek henne, de borde hållas delvis ansvariga för detta dåd (likaså hans föräldrar).Svensk media kommer ju inte berätta sanningen, och de som läser här (med undantag för Anders Nyman) vet ju redan om sanningen…så tyvärr finns det väl liten chans att någon flicka lär sig undvika ”dem” efter att ha läst detta.

      Noget af en syg stodder:

      Det tog bara drygt en timme innan polisen fann henne med svåra skador i huvudet. När ambulansen kom fram så var hon nästan död, med låg puls och stor blodförlust. Enligt en lokal bloggare i Kristianstad så hade Ramadhan hängt fast Emma på dragkroken på hans bil och släpat henne efter bilen när han körde. Innan dess skulle han enligt bloggaren ha misshandlat henne. Jag instämmer i bloggarens avslutning: ”Man kan inte säga annat än att vi lever i ett sjukt samhälle”.

      Kvällsposten rapporterar att Ramadhan för så sent som två år sedan dömdes för sexbrott och misshandel av en före detta flickvän. Den gången hade han slagit en 15-årig flicka, hotat henne till livet, förföljt och spottat på henne. Vid ett annat tillfälle anklagade han den 15-åriga flickan för att ha varit otrogen och sa åt henne att förbereda sig på att dö innan han tog struptag på henne och försökte knäcka hennes nacke. Till slut lyckades flickan fly ut i snöslasket i bara trosor och strumpor. Ramadhan är även dömd för sexuellt utnyttjande av barn efter han idkat samlag med en 13-årig flicka. I sitt straffregister finns även två misshandelsdomar där Ramadhan det ena fallet sparkade sitt liggande offer i huvudet flera gånger. Påföljden för sina brott blev ungdomsvård. Av socialtjänstens utredning framgår det att Ramadhan har svårt att kontrollera sin ilska, sin sexdrift och sina relationer till kvinnor.

      Enligt obekräftade uppgifter ska Ramadhan krossat skallen på Emma samt skurit henne i ansiktet med rakblad och sedan som sagt släpat henne efter sin bil fasthängd i dragkroken. Det är nog ingen underdrift att Ramadhan har problem. Utifrån ställer man sig frågan hur ett sådant monster kan få gå lös i samhället? I Danmark hade Ramadhan med familj utvisats redan vid sina första allvarliga brott. Trots att flera politiska korrekta kommer stämpla mig som främlingsfientlig så vill jag hävda att Sverige ska börja göra detsamma. Det är faktiskt så att allt annat är inhumant och vedervärdigt. Vi ska alltid stå på alla brottsoffers sida.

      • Janne

        Jeg synes at du har ret. Jeg er også frustreret over de mange der ser let (og uansvarligt) på islams intolerance og apartheidkultur – og derfor synes jeg at der skal gøres noget mere for at oplyse – og ikke kun skælde ud og ærgre sig. Ja, der er mange kvinder (og faktisk også mænd) der stemmer rødt (stemmer på stormoske og hijab partier – ikke mindst socialdemokratiet), men mange danskere bor i områder, hvor der ingen problemer er med islam. Simpelthen fordi islam ikke er flyttet ind endnu. De bor f.eks. på landet eller i kvarterer hvor der (endnu) ikke er planer om at bygge stormoskeer og hvor maden endnu ikke er halal slagtet og hvor der endnu ikke bruges hijab og burka til kvinder og hvor der ikke kønsopdeles af hensyn til religiøse intolerante fordomme. Desuden har folk travlt. Og det er ikke alt der når 19.00 nyhederne og slet ikke Deadline kl. 22.30. Eller aviser for den sags skyld. Og mange læser slet ikke avis. Og i skoler forholdes børn og unge viden om bagsiden af islam-mønten. Den bedste vej frem er derfor oplysning. Folkeoplysning og mere religionsdebat – særligt i områder af Danmark hvor halalisering endnu ikke har meldt sin ankomst. Oplysning, oplysning og oplysning – tålmodighed – og en hånd rakt ud – i stedet for kun at skænde ud og trættes.

        Apropos halalisering, så har hijab-fabrikken Kvinfo nu også slået ‘teltlejr’ i Tingbjerg.

        H t t p://www.kvinfo.dk/side/854/

        • Janne

          Den var til steen..

        • Mette L.

          Janne, jeg vil mene, at du har fuldstændig ret. Det kræver tid at blive oplyst om forholdene i samfundet. Den har ringtig mange almindelige mennesker ikke. De/vi er “skaffedyr” – står tidligt op, sørger for at sende børn af sted med madpakker, der skal smøres (det tager tid), går på arbejde, kommer trætte hjem, laver mad, vasker tøj, gør rent osv. osv. HVORNÅR I ALVERDEN skal de/vi have overskud til at sætte sig ned og nærlæse aviser og computer og finde informationer? De/vi får ikke meget at vide, hvis man nøjes med at sætte sin lid til TV-avisen og TV2-nyhederne mv. Oplysende programmer er der ikke mange af. Og når man dertil lægger den basis-viden børn får i skolerne, så er der vist ikke noget at sige til, at informationsniveauet er for lavt 🙁

    • Janne

      “Tillykke med det, mens de få tilbageværende, frihedkæmpende mænd prøver gøre modtand…”

      Arh, helt alene om det projekt synes jeg nu ikke at mænd er. 🙂

  • Jutta

    Vivi Andersen
    Der skulle have været en vaks øh….journalist der havde spurgt Rasmus Prehn –

    ” men hvordan er det gået til at det NETOP er i de socialdemokratisk ledede kommuner der nu kan findes flest indvandrere, socialt udsatte og unge der begår voldskriminalitet ?

    Måske der er en sammenhæng, Rasmus Prehn ?”

    Nå, men et sådant pinligt spørgsmål stilles ikke . Man skulle nødigt sætte Prehn i en kedelig situation.
    ————-
    Nu kan du bare udbytte navnet Rasmus Prehn med Klaus Wowereit (Berlin SPD) eller saa mange andre socialdemokratiske borgmester i hele Europa og finde en vaks oeh… journalist, der stiller saadan et spoergsmal.
    Det sidste er naesten helt umuligt, men der findes mange Prehns.

  • Vivi Andersen

    Benjamin

    Bortset fra det med de yderligere knivstik er jeg ellers enig med dig !

    Jeg ved sgu heller ikke hvad det er visse kvinder har tænkt, når de gang på gang stemmer på det samme parti der har præcist de samme hensigter som de altid har haft.

    Enten stopper de med at sætte deres kryds ved de islam-venlige partier eller de må acceptere behandlingen af dem som er en af konsekvenserne af islamiseringen af vores samfund.

    Og lige for en god ordens skyld- så er vi en hel del kvinder der IKKE stemmer så tåbeligt !

    Bl.a. fordi vi forlængst har erkendt hvilke katastrofer der følger i kølvandet ved at stemme på disse partier!

  • Hegra

    @Benjamin
    Man skal jo huske på, at de røde partier har overvejende kvindelig vælgerskare.
    Det du skriver er dessverre helt riktig! Godt skrevet!
    Men hvorfor er det slik?
    Jeg kjenner ingen kvinner som stemmer noe annet enn rødt.
    Slik er det overalt. I Danmark, Sverige og i Norge. Jeg har bodd i alle de land.
    Det er også kvinner som er mest PK.
    Jeg skammer meg over disse såkalte feminister som ødelegger for alle og seg selv.
    Jeg finner alltid en mann jeg kan diskutere med, men aldri en kvinne.
    Har undret meg over hvorfor det er slik. Jeg vet ikke. Jeg forstår det ikke.
    Siv Jensen og Pia Kjærsgaard er kvinner Norden burde hatt flere av.

    Med vennlig hilsen
    Hegra – norsk kvinne som hver dag leser Snaphanen.

  • Jutta

    @Benjamin
    Jeg er helt enig med dig, men jeg har bare to spoergsmaal.
    Det lille spoergsmaal er, ved disse tossede feminister nok om islam? De skulle jo, men…?
    Det andet og stoerre spoergmaal er, om den svenske, danske, norske,finske, tyske, franske eller hollandske pige overhovedet ved, hvad det betyder, hvis man moeder en muslim?
    Hvem opklarer dem? Medierne? Politikere?Skolerne?Foraeldrene?
    Jeg er overbevist om, at medierne, som jo er opfordret til selvcensur overfor islam fra EU er meget ansvarlig for alle disse voldtaegter, som jo bare er normal djihad fra islam (f.ex. Koran Sure 2 Vers 223).
    Vi kalder det paa tysk “unterlassene Hilfeleistung”
    Kaere Benjamin, der er desvaerre mange mandlige EU-politikere, som har paavirket det:
    http://www.coe.int/t/dghl/monitoring/ecri/activities/GPR/EN/Recommenda tion_N5/REC5-2000-21-DNK.pdf

  • Benjamin

    @ Vivi, Hegra og Jutta: Jeg er selvfølgelig meget glad for de få europæiske kvinder, der kæmper imod islam. I gør et fortræffeligt stykke arbejde og hvis bare alle kvinder var som jer, ville jeg få gendannet lidt af min mistede respekt for kvindekønnet. Når jeg som dansk mand må finde mig i at læse et læserbrev eller kronik i avisen, skrevet af en rødstrømpedatter om hvor sølle og overflødige danske mænd er blevet i dag, og når jeg så samtidig får en nyhed serveret om en dansk pige, der er blevet slået, voldtaget eller myrdet af en “kulturberiger” så kan jeg virkelig mærke vreden blusse op i mig. Især hvis den kvindelige skribent (og de øvrige feminister, der har for vane at tillægge den “onde hvide mand” skylden for alle verdens problemer) vælger at kommentere den muslimske foragt for hendes køn med larmende tavshed. Ja, ovenikøbet ser man jo ofte netop feministerne stå forrest i forsvaret for islam og at tørklæde er “kultur og bestemt ikke tvang” osv osv.
    Læs f.eks. her:
    http://www.feministiskforum.dk/tekster/asmaa.pdf

    Jeg har ingen anelse om hvad kvinder ser i en mørkhudet voldsforbryder uden uddannelse og arbejde med en bog i lommen, hvori der står, at kvinder er halvt så meget værd som mænd og at manden har ret til at slå sin kone, hvis hun ikke makker ret. Jeg har dog gennem årene tænkt over flere forklaringsmodeller;
    1) Medlidenhed med det stakkels “offer” for dansk racisme (han kan jo ikke gøre for at han er sort, det er synd for ham).
    2) Hun ved ikke noget om islam, som Jutta også skriver, hvilket er rigtigt nok. Desuden er det også rigtigt, at de værste islamiserere er mænd i EU. Men hun burde jo tidsnok finde ud af hvad islam er ved at høre ham snakke, i rette tid til at bakke ud i hvert fald. Koranen kan lånes gratis på ethvert bibliotek.
    3) Hun ved at det “forarger det etablerede” at gå hånd i hånd med en mørklødet fyr ned af gågaden og hun nyder den opmærksomhed og den vrede det giver fra alle de kasserede danske mænd. Visse kvinder har jo desværre et stort opmærksomhedsbehov, hvilket de skal have dækket med forskellige uheldige metoder (læbestift, nøgen hud, højhælede sko … ) og hvis hun kan få folk til at glo, er hun glad.
    4) Denne er lidt kras, og hvis den er sand vidner den om nogle mørke sider af den kvindelige natur; måske ønsker kvinder i virkeligheden inderst inde at blive undertrykt af mænd? Jeg husker den tidligere feminist Fay Weldons ord om at det for en kvinde kan virke enormt seksuelt stimulerende at underkaste sig en mand? Hvis dette er sandt, forklarer det jo i virkeligheden rigtig meget om feministernes støtte til islam og dermed deres egen, fremtidige undertrykkelse. Det ville jo også forklare feministernes had mod den hvide mand, fordi han ikke undertrykker dem godt nok, men har været god mod kvinden og givet hende stemmeret og uddannelse.
    Læs bl.a. her:
    http://literally.wordpress.com/2008/08/16/hvordan-feministernes-%E2%80 %9Ckrig-mod-drenge%E2%80%9D-ryddede-vejen-for-islam/

  • Den type kvinder tænker: sådan er der da ikke nogen, der er, det kan man da sige sig selv. De tror, at alle er opdraget til at være sociale, tolerante og venlige ligesom dem selv. De opsøger ikke selv information om islam. Når de støder på den ved et tilfælde, tror de, at den er forvansket af onde mennesker, som ønsker at misforstå islam. Alle religioner handler om at gøre noget godt, tror de.

    En del af dem er stærkt venstreorienterede. De ser de kriminelle som ofre for et ondt liberalistisk system. Det stakkels menneske, der eksploderer i kriminalitet, er bare en, der har fået for meget. Han er et symptom på vi andres dårskab. Det er ham, der er et offer for os. Ikke os, der er et offer for ham. Derfor synes de ikke, han skal straffes for det vi har gjort. Se nu der, hvad I har fået ham til at gøre, siger de til os.

  • Steen, du skrev: “der er intet i disse unge pigers omgivelser, der advarer dem om, hvad de risikerer. Intet i skolen, i medierne og formentlig heller ikke i familien.”

    Ja, holdningen over for børn og unge i dag er generelt ansvarssvigt over hele linjen. Forældre og andre voksne svigter deres pligt til at hjælpe børn og unge med råd og vejledning. Det er jo meget nemmere at være ligeglad. Magelighed og egoisme forklædt som frisind.

  • PerH

    @Benjamin
    Du rejser mange interessante pointer. Jeg kan heller ikke mønstre nogen medlidenhed med kvinder, der stemmer på centrumvenstre, og derefter bliver forbavset over konsekvenserne.
    Selv om Steen har ret i, at disse kvinder ikke er blevet ordentligt informeret om islamiske “skikke” er de stadig selvstændige aktører som kunne og burde have åbnet øjnene for kulturberigelsen af deres nærmiljø.

    Men er centrumvenstre-kvinder eegentligt mere skyldige end så mange andre? Hvis vi endeligt skal gå ind på, at folk fortjener hvad de får, fordi de støtter PK, så er der jo stortset ingen på nær de hardcore nationalkonservative, som har gjort sig fortjent til at overleve. PK er så indgroet i alle partier lige fra Enhedslisten til de gammelborgerlige partier, at du ikke finder mange kvinder eller mænd, som ikke er groft angrebet.

    Det er desværre for let at gøre det til et spørgsmål om fløjpolitik for der er lige så mange hattedamer i V og K. Kvinder er bare ifølge min erfaring mere tilbøjelige til at støtte bløde værdier, uanset om de sætter krydset hos centrumvenstre eller hos de gammelborgerlige partier.

    Disse bløde værdier er landsskadelige, når de tvinger os til blødsødenhed over for
    fremmede kriminelle.
    men ærligt talt kan jeg ikke helt se sammenhængen mellem at stemme på centrumvenstre eller de gammelborgerlige partier. Jo der er en lille sammenhæng, men den kan ikke forklare, at f.x den borgerlige regering i mange spørgsmål selv med et komfortabelt flertal agerer lige så politisk korrekt som oppositionen.

    Hvad har den borgerlige regering egentligt gjort for at komme kulturberigelsen af danske kvinder til livs? Så vidt jeg husker har vi haft en kvindelig justitsminister, hvis største kvalifikation var at skrive børnebøger.

    Hun gjorde i praksis ingenting, og det er synd at sige, at borgerlige kvinder ligefrem stod i kø for at kræve handling. De gammelborgerlige partier og centrumvenstre er stortset et fedt.
    For kvinder gør det ingen forskel, om voldtægtsmanden får fire år under en borgerlig regering, eller om retssystemet nægter at udvise
    voldtægtsforbryderne, fordi den borgerlige regering har fredet de suicidale konventioner, der gør Danmark til et fristed for verdens kriminelle.

  • Benjamin

    Men er centrumvenstre-kvinder eegentligt mere skyldige end så mange andre? Hvis vi endeligt skal gå ind på, at folk fortjener hvad de får, fordi de støtter PK, så er der jo stortset ingen på nær de hardcore nationalkonservative, som har gjort sig fortjent til at overleve. PK er så indgroet i alle partier lige fra Enhedslisten til de gammelborgerlige partier, at du ikke finder mange kvinder eller mænd, som ikke er groft angrebet.

    Her tror jeg du er inde på noget rigtigt. Den politiske korrekthed stammer ganske vist fra kommunismen, men har i dag bredt sig som et slør ud over europæisk politik på tværs af de to fløje. Sågar venstre bibeholdt jo det såkaldte ligestillingsministerium, som er rendyrket rød/grøn feminisme (når den er værst).

    Det er rigtigt at kvinder nok er mere naive end mænd; det er lettere at bilde en kvinde noget ind, som ikke er sandt, hvis man spiller på de rigtige tangenter såsom medfølelse, sympati, solidaritet osv. En kvinde vil i større grad end en mand være tilbøjelig til at forsvare islam, til trods for at den er stærkt kvindeundetrykkende. “sådan er islam slet ikke i virkeligheden, i har helt misforstået med jeres onde og intolerante fordomme” osv. osv. Og jeg kan nævne at den østrigske pædofile Josef Fritzl modtog over 200 opmuntrende breve fra kvinder, som mente at han var “god nok” på bunden. Så at kvinder tager parti for deres egne undertrykkere i form af muslimer bunder måske i kvinders medfødte instinkt for at “vi skal allesammen være venner”. Så hvis der kommer en gruppe truende og voldelige hanner sydfra, der vil gøre os ondt, er det måske oplagt for kvinder at tage deres parti imod de hjemlige hanner. Det lader til at være et gennemgående træk hos kvinder at tro, at hvis du er god imod andre, så vil de til gengæld også være god mod dig.

    Så selvfølgelig er de værste landsforræddere og islam-venner sikkert mænd, dette prøver jeg på ingen måde at benægte. Men på den anden side er det bemærkelsesværdigt, at hvis det kun havde været kvinder, der havde stemmeret i Danmark, så var Danmark sikkert allerede nu ved at implementere sharia lov. Jeg synes bare det er interessant at beskæftige sig med dette fænomen og især årsagerne til det; danske mænd lader generelt til at kæmpe imod kvindeundertrykkelse, danske kvinder kæmper generelt for kvindeundertrykkelse. Hvorfor mon? Burde det i grunden ikke have været omvendt?

    Og det med at det ikke er kvindens egen skyld, at hun bliver dolket ihjel, fordi hun ikke kender islam, fordi medierne ikke har skrevet om den: Dette forklarer jo ikke, hvordan det kan være, at der så er mange mænd, der kender islam og reagerer ud fra det. Koranen kan lånes gratis på biblioteket og desuden burde hun da allerede være blevet skræmt væk længe inden mordet ved at høre ham tale om hans islamiske stenalderholdninger og hans åndelige niveau grænsende til retarderethed burde da skræmme enhver kvinde væk. Men det modsatte lader desværre ofte til at være tilfældet. Regeringen har et ansvar (som den har svigtet), men den enkelte borger har sandelig også et ansvar.

  • Vivi Andersen

    Benjamin

    Skræmme hende væk…. nej !

    Som i forbindelse med Fritzl mener den type af kvinder, at de kan / skal “redde” ham og at netop hun er den, der kan det.

    Med araberne forholder det sig på tilsvarende måder. HUN, netop hun, er den der vil få ham til at integrere sig godt, blive alletiders ægtemand og far.

    Desværre er det ikke kun tåbelige, unge kvinder der begiver sig ud på et eventyr med en araber.

    Min veninde, højt uddannet som hun er og med en del år på bagen, faldt for en araber der var 15 år yngre end hende.

    Alle alarmsignaler lød – men hun giftede sig med fyren og han takkede hende ved at gøre dagligdagen til et helvede og da hun endelig tog sig sammen til at komme ud af ægteskabet viste det sig, at han havde blanket hende økonomisk af.

    Hun mistede ALT undtagen sin fremragende uddannelse !

    Og heldigvis er den af en sådan art at der altid vil være bud efter hendes ekspertise så længe hun fungerer mentalt og er i stand til at bruge øjnene og hænderne.

    Mange af opgaverne kan udføres ved, at artefakterne afleveres hjemme hos hende. De helt store må hun rejse til stederne, hvor de befinder sig, for at udføre.

    At hun faldt for ham og lod sig rive med kunne kun lade sig gøre fordi hun koblede al sund fornuft fra .

    • Benjamin

      Alle alarmsignaler lød – men hun giftede sig med fyren og han takkede hende ved at gøre dagligdagen til et helvede og da hun endelig tog sig sammen til at komme ud af ægteskabet viste det sig, at han havde blanket hende økonomisk af.

      Jeg tror du rammer noget centralt i kvinders opfattelsesevne, eller mangel på samme. En kvindes valg af partner kan ofte virke temmelig ulogisk og kontraintuitivt. Jeg ved godt at feministerne fremstiller det som om det er manden, der er den permanent skyldige og kvinden, der er offeret, som han forgriber sig på og misbruger, fordi det er mandens natur. Men sandheden er, at kvinder tilsyneladende har en præference for de “dårlige” mænd, som slår dem og udnytter dem og efterlader dem ruinerede med en flok skrigende unger. Det er kvinderne selv, der vælger denne type mand og ønsker at blive behandlet på den måde, ellers ville denne ringere mandetype, – briantyperne og de voldelige 2.G indvandrere, jo forlængst være uddød, idet de ikke ville få afkom og dermed videreført deres dårligere gener (adfærd og intelligens er jo som bekendt arveligt).

      Og jeg tror også at det er helt korrekt, at kvinder føler sig tiltrukket af det “forbudte” på den måde, at hun måske godt ved det er forkert, men måske netop derfor gør det alligevel. Og det er også en vigtig faktor, som du nævner, at kvinder måske føler sig kaldet til at “forbedre” de dårlige mænd i stedet for at finde sig en ordentlig mandsperson, der behandler hende godt: I hendes drømmeunivers vil det måske give hende en slags tilfredsstillelse at have “frelst” en voldelig mand med lav IQ af ren og skær kærlighed til hende. At det aldrig er lykkes for nogen kvinde at gøre det med en voldelig kvindeundertrykkende muslim er så en helt anden sag.
      Læs bl.a. her om hvordan kvinder bliver tiltrukket ubevidst af mænd med psykopatiske adfærdstræk:
      http://fpn.dk/liv/article1373156.ece

      Men jeg mener virkelig, at den kvindelige seksualitet og mentalitet er kraftigt underbelyste område, især de mørke og uhyggelige sider af dem, der har så altødelæggende effekt på samfundet. Se bare den måde, danske kvindelige politikere udbreder islam på.

      • Janne

        “Men jeg mener virkelig, at den kvindelige seksualitet og mentalitet er kraftigt underbelyste område, især de mørke og uhyggelige sider af dem…”

        Se den nye film af Von Trier. I den vises den kvindelige seksualitet som et monster. Sjovt i øvrigt at det er fra venstrefløjen at det syn på kvinders seksualitet kommer nu. Venstrefløjen har nærmest overtaget den gamle kirkes rolle som ‘hekseuddriver’. (se blot venstrefløjs præsters ivrighed for at bimle noget mere med kirkeklokker og venstrefløjens begejstring for at hijabisere kvinder og piger på job og i skole) Måske grundet venstrefløjens forlovelse med islam?

  • Vivi Andersen

    Mette

    Ikke bare er vi og det gælder samtlige de europæiske befolkninger blevet forrådt af vores politikere.

    Men jeg mener at vi med god ret godt kan tale om at der også blev udført konspirationer imod os – lige fra den dag da ” Kul-og Stålunionen” så dagslyset.

    Disse konspirationer fortsatte i EF – og de fortsætter i EU.

    Hvor mange europæere aner i grunden hvad det er for et EU der arbejdes hen imod ?

    Historikeren Uffe Østergaard kom engang på TV til at nævne, at hensigten med EUs udviddelse var, at denne skulle omfatte ikke bare de Nordafrikanske lande og de sydlige Middelhavslande, men tillige landene i Subsahara.

    Det var i forbindelse med en snak om, at man i EU arbejder hen imod at få etableret en Gibraltar Bro , at han udtalte….eller fortalte.. sig.

    En sådan bro over Gibraltar, mellem Nordafrika og EU, ville betyde lettere adgang til Europa .

    • PeterK

      Mette og Vivi,
      Heldigvis er der 350 meter dybt i Gibraltarstrædet. På bunden er der en stærk vestgående strøm af salt tungt middelhavsvand og på overfladen en lige så stærk østgående strøm af atlanterhavsvand, hastigheden er omkring 5 knob – 9 km/t. Samtidig er der en heftig skibstrafik i begge retninger, og man kan ikke som i Storebælt spærre pillerne af med kunstige øer. Teknikken sætter en stopper for det projekt. Desværre sætter politikken ingen stopper for tilstrømningen af mennesker, hvilket hurtigt vil opdages efter 1/1 2010.

  • Mette

    Vivi Andersen

    Der er forlængst truffet beslutninger om en tunnel fra Spanien til Marokko, og et svejtsisk firma har fået overdraget entreprisen. Der findes forskelligt om det på nettet, men jeg har ikke læst noget om, at arbejdet skrider frem.

  • Gunnar Biering

    Iflg. Wikipedia arbejdes der på projektet, men der er store tekniske problemer:

    “The project would be financed by two publicly-owned companies, SECEGSA Spain and SNED in Morocco, with the assistance of the European Union. It is yet not clear if this will be a Euromed project or a commercial consortium.

    A report [4][5][6] on the feasibility of the tunnel was presented to the EU in 2009 and a further study of the Project global assessment and evaluation is under development by a Group of specialized Consultants composed by Systra, Amberg and Cowi.”

    Så HVIS det nogensinde bliver til noget, bliver det ikke lige foreløbig.

  • Mette

    Det har jo allerede været mange år undervejs. Lad os håbe, at det aldrig bliver til noget. Jeg læste et sted, at man havde kalkuleret med, at tunnelen ville give omkring en halv million illegale flygtninge ekstra om året. Dem kan vi sagtens undvære.