21
jun
Seneste opdatering: 23/6-10 kl. 1915
44 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Et øjebliksbillede fra USA, landet der tjener som forbillede for hvordan det der med at integrere muslimer skal tackles: Man håndplukker nemlig de bedste af de bedste ved udstedelse af opholdstilladelser, og med landets tradition for accept af religiøs mangfoldighed føler de sig velkomne i en grad de savner her i kolde Danmark, hvorefter de glider i ét med deres nye fædreland. På videoen her ser man således hvordan kristne, heriblandt kristne arabere, modtages når de uddeler kristen litteratur, på offentlig gade, udenfor en muslimsk festival i Dearborn, Michigan – ikke noget med vildøjede horder med løsthængende skjorter som vi kender det fra tv ……….. næh, det er såmænd amerikansk politi der kommer løbende til og arresterer dem (klippet her er fra dagen efter, se mere på answeringmuslims.com). USA er ved at ændre sig, og jeg er ikke sikker på hvor meget opmærksomhed forhold som disse får i medierne herhjemme (LFPC).

[…] But to take the edge off your curiosity, here are some basics: Paul, David, Negeen, and I went to the festival to see and comment on the situation. Thankfully, we recorded every second of our activity at the festival. At one point, we came across a festival volunteer who seemed to take issue with us simply being at the festival. We could tell he had a problem with us, and so we asked “What are we doing wrong?” He said “Put the camera and microphone down, and I’ll tell you.” (By the way, there was more to this conversation, but when you see the footage, I think you’ll see I’m being fair in my summary.) So I obliged, handing the microphone to David and asking him to not record the man. I then approached him and said “No camera, no mic, tell me what we’re doing wrong”, he said “Get away from me!” (or something to that effect). Again, I obliged, and walked away.

About 20 minutes later, to shouts and cheers of “Allahu Akbar!” we were all being led away from the festival in handcuffs. […] Acts 17 In Dearborn City Jail

Ahmed Mohamud, næstformand

I Trykkefrihedsselskabet. Dansk TV er pop, det er irrelevant, hvis man vil orientere sig i verden. Pop er på længde med et Buddy Holly nummer. Et minut og 29 sekunder, ideelt set. Ahmed får lidt mere tid, for han er så eksotisk. TV har ikke sine egne øjne. Det prøver at se verden med, hvad det forestiller sig er vores øjne. Sådan gør man sig selv mindre end den laveste fællesnævner. Så TV 2 gør et mere end et nummer ud af at Ahmed er homoseksuel, jøsses kineser….øh, somalier. Er nogen andre, – bortset fra hans familie og hans fhv. venner og så altså TV 2 – for hvem det spiller den fjerneste rolle ? Bortset fra det, så giver Ahmed det frie samfund sin cadeau, ved at offentligt benytte sig af den frihed, han har her. Man hylder den, ved at benytte sig af den. En særlig, farlig frihed mange andre ikke tør benytte sig af, så man kan ikke bebrejde ham, at han gør sit privatliv offenligt som en foregangsmand for andre. Det er et frihedspolitisk statement, at sige hvad han gør. Og hvordan har Ahmed det så med Krarup og Langballe og Hedegaard og  alle andre sorte krypto-spøgelser ? Lad os Se & Høre, sådan fra “human interest” vinklen, og når han nu snart skal tage imod Wilders i København, ud og spise med kniv og gaffel med Mozart fra Venlo. Åh, det klør så forbandet i journalistikken !

TV 2 God Morgen Danmark, fra minut 6.

Malmø: “En cancer i samhällskroppen”

Allt fler vittnen hotas i samband med rättegångar. Nu ska Skånepolisen hårdsatsa för att stötta vittnena bättre och för att ställa fler av dem som hotar inför rätta.Att det går så långt är väldigt ovanligt. Men det BLIR allt vanligare att vittnen hotas och trakasseras på olika sätt. I Malmö har ungdomspoliserna upptäckt en ny trend – föräldrar som är så rädda att nåt ska hända deras barn att de förbjuder barnen att vittna .Brottsoffersamordnare Bo Andreasson kallar problemet ”en cancer i samhällskroppen”.Om det här hade varit ett medicinskt problem så hade patienten legat på operationsbordet för länge sen. Föräldrar förbjuder barnen att vittna, Föräldrar förbjuder sina barn att vittna

Kan man åka till sin födelsestad och bli glad över återseendet? Jag kan det inte. Malmö är en stad som jag för alltid stötts bort av – och som jag i min tur stött bort. 1982 lämnade jag Malmö efter trettio år. [..]Idag vandrade vi från Värnhemstorget till Möllan och tillbaka upp till Centralen. Det tog fem timmar med fikapauser och lunch på Restaurang Nyhavn på Möllan. Jag befann mig i det arabiska Malmö, vattenpipornas och den svarta ekonomins Malmö, slöjornas, hamas och om-gud-vill-Malmö.

Jag trivs inte där. Jag är en främling där men saknar främlingens nyfikenhet, den jag hade under resorna i Israel/Palestina och Libyen. I Malmö vill jag inte vara en främling. I Malmö vill jag vara jag. Det är jag inte i Malmö. Malmö är inte en stad ens. Malmö är en vistelseort. Det är en atomiserad och sönderslagen husmassa och en folksamling som tänjs ut i sina egna beståndsdelar, där individerna är främmande för varandra, parallellt lever och befinner de sig i livet men ändå i osynlighet, beslöjade, bakom ridåerna och murarna, inneslutna, inkapslade…Bussarna, skriken, spektaklen, människomassorna, tingel-tanglet, mobilringningarna, de sammanpackade anhopningarna av kroppar, det motbjudande och det bortstötande.

Det kommer att dröja länge innan jag ens tänker tanken att Malmö finns. Och jag vet då att jag ljuger för mig själv. Igen. Malmö finns nämligen inte och har inte funnits på mycket länge. Den stad som hette Malmö är nu en global by, genomblåst av de “ideal” som tror att människor kan bygga ett liv på socialbidrag, som låter traditioner och arv monteras ner därför att de inte passar tidens krav på lydnad och likriktning, en global by som kring Arbetets ära skapar en fyllecell, en narkotikaklassning och en ångestcentral, som tror att framtiden kan skrivas i neon när allt blivit svart-vitt, och som med tunga vapen och sprängmedel låter den ena maffian bekämpa den andra, samtidigt som centrifugalkraften förminskas av de dunkande diskotekrytmerna… ack nej, Malmö finns inte. Thomas Nydahl:  Finns Malmö? Eller är det bara en f.d. skånsk hägring i den allt vidare öknen?

Ground Zero, NYC: Kommer mosképlanerne nu også væltende ned?

Jeg projicerer mine forhåbninger, men der ville næppe være noget bedre sted for et gennembrud for antijihadismen end netop der hvor denne herrefolksideologi dræbte 3000 mennesker i 2001. Det er alt for tidligt at spå om dette, men man må i hvert fald sige at hvis ikke planerne for den sejrsmanifestation en moské ville være på netop dette sted forpurres, ser udsigterne lige så dystre ud for USA som for Europa. Ground Zero er vitterligt så åbenlys en provokation og hybris, at kun et folk der ikke vil forsvare sig selv vil kunne overse det: Cordoba House-projektet er opkaldt efter det spanske Cordoba der (i modsætning til skønmaleriet) ikke repræsenter middelalderlig multikulturel harmoni, men islamisk herredømme.  Mens det længe har været kendt i blogverdenen at dets bagmænd har forbindelser til USAs erklærede fjender, tilsmudses  projektet nu også af  bagmands-imamens manglende afstandstagen til Hamas. Via Jihad Watch (LFPC).

The imam behind plans to build a controversial Ground Zero mosque yesterday refused to describe Hamas as a terrorist organization. […]

Asked if he agreed with the State Department’s assessment, Imam Faisal Abdul Rauf told WABC radio, “Look, I’m not a politician. “The issue of terrorism is a very complex question,” he told interviewer Aaron Klein. […]

Asked again for his opinion on Hamas, an exasperated Rauf wouldn’t budge. “I am a peace builder. I will not allow anybody to put me in a position where I am seen by any party in the world as an adversary or as an enemy,” Rauf said, insisting that he wants to see peace in Israel between Jews and Arabs. […] Imam terror error

Engelsk politiker med barn på privatskole, med en twist

Bortset fra det er historien jo en nøjagtig gentagelse af noget vi kender (LFPC).

Labour leadership hopeful Diane Abbott today used her race to justify the controversial decision to send her son to private school. Miss Abbott, who is the only woman fighting for the top job, claims she feared her son James would end up in a gang if he went to a state school in Hackney. The Left-winger was accused of hypocrisy for sending him to the £10,000-a-year City of London School in 2003 despite having criticised colleagues for doing the same. […]

‘I realised they were subjected to peer pressure and when that happens it’s very hard for a mother to save her son. Once a black boy is lost to the world of gangs, it’s very hard to get them back and I was genuinely very fearful of what could happen.’

Miss Abbott, 56, talking to the Daily Mirror, insisted ‘I’m a mother first’ when asked to defend her decision. She admitted she had criticised colleagues such as Harriet Harman for making exactly the same move with her children. […] Diane Abbott plays race card to excuse her decision to send her son to private school

Paris’ kinesere demonstrerer mod arabisk vold og chikane

So profound is the hypocrisy of the mainstream media in the English-speaking world that racial violence against a significant but still small minority in a major Western city has been ignored. The big rally against persecution by Chinese in Paris and its unpleasant aftermath seems not to have attracted a single report in English. The report below is a rough translation from a French source

Thousands of Chinese marched Sunday in the Belleville district of Paris to protest against the violence which they say targets them, an event that ended with a few skirmishes. Approximately 8,500 people, according to police, took part in the march organized by a group of Franco-Chinese associations between rue de Belleville and the Place du Colonel Fabien in a neighborhood transformed last ten years by an influx of new Asian immigrants. According to organizers, it is the largest event ever held in this community in France.

“We decided to take to the streets after an assault at a wedding banquet in Belleville recently” said Huong Tan, a spokesman for the group, worried that the situation will deteriorate “If the authorities do not react”. For the first time, he said, “People from the community have responded to violence with violence. We do not want that to happen again.” For several months, according to the collective, assaults and violent robberies targeting Asians have been increasing in eastern Paris. There is quite a lot that is “politely” ignored in the report above by Agence France Presse. That it is overwhelmingly blacks and Arabs who are the attackers, for instance. A really gross omission however is that, after the rally, Asians were attacked throughout the city on their way home — by blacks and Arabs. . When racist violence can be ignored, Flere videos optaget af vietnamesere og kinesere. Fotoserie: Riots in Belleville. (Se evt. den eminente Sultan Knish (Daniel Greenfield) om Paris idag: The Mosques And Bank Robbers Of Paris.)

Annoncer fra Danske Partner-Ads:


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

  • Anonym

    OT – og alligevel ikke.

    DA BRUDEPARRET BLEV FOLKELIGE SYMBOLER.

    Aftonbladet:”Plötsligt var vi ett folk och tillsammans skrev vi historia.”

    http://www.aftonbladet.se/brollopet/article7336588.ab

    Helt forudsigeligt raser Jan Guillou over den folkestemning, der pludselig rejste sig og fik en majoritet til at fejre det kongelige bryllup og hertugparret af Västergötaland. Det ræverøde Sverige har nemlig bevaret hertug- og hertugindetitlerne, og hvem skulle nu have troet det.

    http://www.berlingske.dk/verden/jan-guillou-medierne-er-et-galehus

    • Det er da også kvalmende at se den til daglig notorisk, anti monarkistiske Aftonbladet, i den grad flippe ud over en kongelig begivenhed.Men kun grader mere kvalmende og hyklerisk end den elendige sprøjte er til daglig.

      I har nok lagt mærke til at sektionen “Dagens Danmarksbask” her, er udgået for tiden. Der er simpelthen ikke flere baskende, godhjertede kunstnere at på øje på. Jensen, Holst, Wiehe og Gouillou er som sunket i jorden.

      Jeg tror at tanken bag, at Danmarks historier nu kun er sport og en enkelt død hval er, at det i opløbet til Riksdagsvalget anses for den bedste taktik, overhovedet ikke at nævne dansk politik. – Svensk Valium-journalistik dispenseres i flere former. Total radiotavshed er en gammel, gennemprøvet øvelse.

      • Liva

        “Jensen, Holst, Wiehe og Gouillou er som sunket i jorden.”

        Det var da en god idé hvis de spiser lidt brød til. Det er trods alt her i Norden de kan leve som kunstnere og det er her de har tjent deres penge – på os der har købt deres bøger og musik – og det er her i Norden de har frihed til at sige hvad de vil. Det er også her at der er dronninger, kronprinsesser og højtstående præster af hunkøn – med betydelig magt. Det er der bestemt ikke i mange afrikanske og mellemøstlige lande..

      • Bjovulf

        Også intereressant / pinligt at Mona Sahlin och Göran Persson – den forrige svenske
        statsminister (S) – ikke havde noget imod at sole sig i det royale skær til trods for at de
        – og resten af S! – er imod kongehuset og vil have det nedlagt. Det har faktisk stået i
        deres partiprogram i ca. 100 år !!! – men hvor mange af de ældre, royale S-vælgere aner
        overhovedet noget om det?

        Det er da vist det, man kalder hykleri med dobbelt skrue – men hvad gør det? –
        når bare man kan blive set med “de interessante”, de rige, de unge og de smukke
        og ikke mindst de kongelige, så kaster det nok nogle stemmer af sig til efteråret –
        og måske endda et ridderkors – eller hvad de svenske ordner nu kaldes? – og så helliger
        hensigten åbenbart midlet? 😉

        Den har Socialistisk Folkeparti (SF) i DK også regnet ud og tropper nu op fineste puds,
        når der er hofbal. Havde man forudsagt det for bare 10-20 år siden, så var man nok røget
        i spændetrøje og direkte på den lukkede af deling i løbet af nul komma fem 😀

  • Tine

    Takk for linker Anonymous
    Jan Guillou er garantert sterkt provosert over at det ble en stor folkefest som samlet folket. Som det står i artikkelen i Berlinske om Guillou :”Han skriver, at der omtrent findes lige så mange royalister i Sverige, som der findes tilhængere af dødsstraffen i USA. En klar majoritet på omkring 60 pct”. Jan Guillou skriker som vanlig etter oppmerksomhet. For å trenge igjennom den glade folkemassen går Jan Guillou til ytterligheter med ekstrem argumentasjon for at han skal bli hørt. Det er på tide at Jan Guillou innser at han har gått ut på dato og pensjonerer seg.

    • Mette

      Tine, selv tak. Det var mig, der igen blev ufrivilligt anonym.

      Semiotik, optager mig på mange niveauer. Egentlig er jeg mest for republik og synes, at kongehusene er anakronismer, men hvis de kan komme til at fungere som folkelige samlingspunkter i en tid, hvor det er svært at finde den slags, giver jeg dem gerne endnu en chance. Indirekte var det jo sig selv, man fejrede, de dybe historiske traditioner.

      At jeg overhovedet blev klar over disse svenske forhold skyldes, at det feminine krævede, at jeg måtte se “kjolerne” ved gallafesten og brylluppet. De konservative dagblade Berlingske Tidende og Dagens Nyheter var helt i front med billeder og videoer, og i mine ydmyge omgivelser blev der sukket af fryd over kronprinsessens gallakjole og brudekjole, elegancen fra Monaco, Madeleines ungpigerober og de heftige hortensia pink varianter med en norsk og en belgisk prinsesse indeni.

      Derefter gik jeg på netjagt efter brudediademets historie, for det måtte bestemt have tilhørt Josephine Beauharnais med den splendide smag og det tøjlesløse forhold til at stifte gæld. Ganske rigtigt, den er et rigtigt pariserarbejde og har tilhørt Napoleons Josephine. Denne fabelagtige kvinde fra Caribien var i det hele taget rigt repræsenteret, hun er jo formor til de skandinaviske kongehuse og var ikke så lidt af en overlever under håbløse forhold. Så måske… I hvert fald var historien ganske rigtigt særdeles nærværende.

      Jeg så ikke et eneste tørklæde, for en gangs skyld var indvandringen tonet kraftigt ned. Selv de arabiske gæster var vestligt klædt.

      • Tine

        Takk Mette. Jeg er enig med deg i at det er en glede å se som du skriver at innvandringen var tonet kraftig ned. Personlig er jeg ingen royalist men er tilhenger at vi respekterer monarkiet, og at vi tar vare på våre tradisjoner. I Sverige for det svenske folk har jeg oppfattning av bryllupet var samlende. Nå fikk de lov til å markere “sin dag” viftende med svenske flagger. Svenskene som ble totalt overkjørt av kulturberikere på nasjonaldagen sin. Som de fleste kjenner til hadde alle aviser i Sverige bilder av disse berikere med svenske flagg på første side. Derfor ble jeg oppriktig glad for å se at en glad svensk folkefest med en halv million mennesker. Det var stort å se at folkemengden sang Du Gamla, Du Fria med all sin kraft. Flotte kjoler, prinser og prinsesser i hopetall i all sin pomp og prakt var en del av denne store dagen.

      • @ Mette

        Ikke at være royalist er en ting for sig. At indføre kongedømmet er selvfølgelig ikke noget, man kan anbefale andre nationer.

        Men det har unægteligt altid forekommet mig lidt fantasiløst at være imod kongehuset. Det er sjovt, det er vores arv, det er specielt, og vi har nogen, der vil videreføre traditionen, selvom det er menneskeligt meget krævende.

        Et traditionelt kongehus kan vedligeholdes. Og det kan afskaffes. Men det kan ikke genindføres.

        Det ville være dumt at begynde at bygge pyramider. Men at rive de bestående ned – det ville næsten være endnu dummere.

        – – –

        P. S. Præsidenter har man kun ærgrelser af

      • Liva

        “Egentlig er jeg mest for republik og synes, at kongehusene er anakronismer, men hvis de kan komme til at fungere som folkelige samlingspunkter i en tid, hvor det er svært at finde den slags, giver jeg dem gerne endnu en chance. Indirekte var det jo sig selv, man fejrede, de dybe historiske traditioner.”

        Jeg er enig hvad kongehusene angår. Selvom jeg ikke er for en republik. Eller særlig interesseret i kongehuse. Det er faktisk lidt skægt som store dele af venstrefløjen er modstander af kongehusene – selvom disse har kvinder som overhoveder i flere lande.. Bl.a. i Danmark – og inden så mange år i Sverige. Hvad er venstrefløjens alternativ? Såkaldt multikultur med aggressiv islamisering, stormoskeer og imam magt og sharia. Pænt nej tak til venstrefløjens islam leflen.

    • peerpede

      Ja medierna är ett galehus… säger Jan Guillou och ändå är det samma “galehus” man för besöka om man vill möta samma Jan Guillou då han jo helt frivilligt vistas där under heltid.

      • Tine

        Jan Guillou er gal på det galehuset han omtaler som et galehus.

  • Victor

    Jeg har tidligere fortalt om mine ungers erfaringer med “Århusmodellen”…

    Nu vil Oslo også bruge den:

    http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3701617.ece

    • Tine

      Hva har du fortalt tidligere om Århusmodellen? – eller hvor finner jeg det du har skrevet?

  • Victor

    Meget kort – der gik ikke mange dage efter, at kulturberigerne kom til skolen før de første hvide unger havde fået bøllebank. Og ikke mange uger før min unge blev tokat´et for sin iPod. Andre mistede deres notebooks eller mobiler.

    Jeg kan fgm love dig for, at mine unger og deres kammerater er blevet intolerante – så det vil noget. Wilders er en konsensussøgende halal-hippie ift dem.

    • Tine

      Takk for svar. Det ante meg at dette ikke fungerer, og at det ser ut slik du beskriver det i virkeligheten. Barn som blir ranet av berikere blir selvfølgelig intolerante. Med andre ord skjer alltid det motsatte enn det som er “intensjonen” i “Kardemommeby”.

  • Pk

    Claudio Magris citerer den persiske digter og mystiker RUMI
    for følgende:”Det er forundt grækerne at skabe og tyrkerne at ødelægge”.
    Mon Rumi er citeret rigtigt,
    og hvordan kunne han komme på den tanke?
    I Magris bog DONAU.

  • Har Trykkefrihedsselskabet ikke selv reklameret med bestyrelsens “mangfoldighed”?

    Jeg mener at have læst sådan en svada fra Lars Hedegaard, og at jeg fandt den påtrængende og usmagelig. Bestyrelsens seksuelle orientering vedkommer ikke os. Men det er da muligt, at den nye næstformand har et ande syn på det.

  • @ Jørgen : Du tænker på da en avis (Politiken?) skrev at Selskabet bestod af gamle, hvide mænd ? Hvor den – som man kan se på foto – består af en stor overvægt af yngre og kvinder. Usmageligt ? Hvem ? Hvad ?

  • Anonym

    The Official Apology
    From Denmark to the Muslim World,simply called “We´re Sorry!

    We´re sorry we gave you shelter when war drove you from your home country….
    We´re sorry we took you in when others rejected you…..
    We´re sorry we gave you the opportunity to get a good education…..
    We´re sorry we gave you food and a home when you had non…..
    We´re sorry we let you re-unite with your family when your homeland was no longer safe…
    We´re sorry we never forced you to work while WE paid all your bills…..
    We´re sorry we gave you almost FREE rent,phone,Internet,car and school for your 10 kids…
    We´re sorry we build you Mosques so you could worship your religion in our Christian land…
    We´re sorry we never forced you to learn our language after staying 30 years!….

    And so….from all Danes to the entire Muslim world,we just wanna say;

    FUCK YOU!!

    • Pk

      Kære Anonymous.
      Ja sværere er det ikke.
      Burde printes ud ud og omdeles.
      Tak for de sande ord.

  • Robin Shadowes

    Det där sista inlägget skriver jag under helt på! LOL

  • Robin Shadowes

    Måna Muslim vill hellre ha ett emirat än ett kungahus.

  • tavsen

    Videoen fra Dearborn viser med al tydelighed, hvor svag religionen islam er. Skal beskyttes, må ikke kritiseres.

    Musikken mindede mig om Beck – Loser
    http://www.youtube.com/watch?v=YgSPaXgAdzE

  • JensH

    “Et øjebliksbillede fra USA, landet der tjener som forbillede for hvordan det der med at integrere muslimer skal tackles”

    Nu vi er ved USA og landets fabelagtige evne til at integrere muslimer, så fortryder wanna-be bombemanden fra Times Square intet. Tværtimod, pakistanskfødte Faisal Shahzad, (nu Amerikansk satstborger), forsvarer sine handlinger med USA’s angreb mod muslimske lande. Han udtaler:

    “Hør, I angriber børn med jeres droner i Afghanistan, siger han og tilføjer: Jeg mener ikke, at det, jeg gjorde, var en forbrydelse. Jeg er klar over, at det er et brud mod amerikansk lovgivning, men jeg ligeglad med lovene i USA, siger han.”

    Bemærk, at brugen af af ordet ‘i’ når han omtaler sine Amerikanske landsmænd, og hvordan han kun føler foragt for lovene i sit selv-valgte nye ‘fædreland’. Noget tyder på, at den legendariske ‘melting pot’ har fejlet i dette tilfælde, eller hur??

    http://www.berlingske.dk/verden/bombemanden-fra-n.y.c.-fortryder-intet

    • Ja, jeg kan faktisk slet ikke mindes nogensinde at have set andre formuleringer end “vi” om “os muslimer”, kontra “I”, dvs. det land der gæstfrit har givet en ophold. Det er fuldkomment accepteret at man byder nye borgere velkomne der ikke regner loyalitet mod ens nye land for noget. Det er også fuldt accepteret af organisationer som CAIR i USA eller MCB i UK altid retter deres vrede mod værtslandets tiltag mod ekstremister, frem for mod ekstremisterne selv. Senest set med MCBs vrede over at den indiske terrorsympatisør og ekstremist Zakir Abdul-Karim Naik er blevet nægtet indrejse i UK.

      • Henning

        En lille hverdagshistorie:
        Jeg gik i skole i et år i Dearborn som udvekslingsstudent. Jeg boede i Albertslund før.
        Hvis I tror det er slemt i Dearborn, så er det vand i forhold til Europa. Det er bemærkelsesværdigt hvor godt integrerede disse arabere er; araberne i Dearborn kalder sig Arab-Americans, er stolte af at være amerikanere – og arabere, taler alle engelsk, arbejder og har succes med opstart af virksomheder m.m. Det er mere end man kan sige om arabere i Danmark. Jeg oplevede slet ikke det had hos de her Arab-Americans som jeg oplever blandt mange arabere i Danmark.
        Det er tolv år siden og meget kan være ændret, men det ligner sig selv ellers. Selv arabiske piger flirtede med mig – jeg turde ikke den anden vej, men lige godt er det, for jeg skulle ikke indlede noget forhold med en arabisk pige alligevel, for det var ikke anderledes end her.
        Miss USA 2010 kommer fra Dearborn. Hun er Lebanese-American lærte jeg på Facebook.

        • Allt som nåt vittnessmål avslöjad som nedan/otroligt, skrämmande; helt SANT! Det är en thriller-test, annars funnits inte alls sådant idiotiska paradislandet på jorden: Nej! Läs inte heller!
           
           
          STÖLD PÅ STATLIGT OMRÅDE / ”handläggare” offrar både lurade individer och staten:
          EN ANSTÄLLD i MIGRATIONSVERKET TVINGAR MÄNNISKOR ATT LÄMNA KÄNSLIGA INFO TILL den handläggarens SAMVERKANDE KVINNA som tjänstgör i två andra relaterade institutioner…
          En person som handläggare i Migrationsverket Solna avd (Fadime Bakir) ständigt samlar känsliga uppgifter / kopierar allt hemligt/ manipulerar osv
          Massor av drabbade asylsökande avslöjar genom sina mobila tel-inspelningar att den kvinnliga tjänstemän gör något olagligt, samlar material för sitt privata syfte/ tar mutor och bedrar de okunniga offren…. Hon heter Fadime Bakir 19 830505-XXXX, prickades noga i flera fall ändå fortsätter hon som anställd i Solna avd./helt förbannade/ för jävligt och oförskämda överdirevelse med svenska folket, inte minst ”offentligt” tjuveri!
          Har SÄPO inget uppdrag att granska fallet om exempelvis undersöka kopplingar mellan vissa beslutsfattare/samröre som vara anställda både i Migrationsverket och DO? Enligt avslöjande källor, Fadime Bakir intresserar mest om hemliga officiella dokumentär som asylsökande visar tveksamma attityder att lämna till ”staten”. Då handläggaren lovar att det ABSOLUT inte ska hamnas i ”obehöriga” inte heller till migrationsdomstolarnas vete.. Hon lovar att bara sin besluttsfattare blir övertygade om det ärendet.
          ”Jo, det finns inget löfte att påverka Förvaltningsrätten. Men jag kan hjälpa till att få ett nytt LMA-kort som innehåller TUT-tilfälliga uppehållstillstånd”, inspelades av två mobiltelefoner. Liknande lovord bekräftas med några blanketter, trots det inte hennes uppdrag, kommer hon ut till mannen och fyller i blanketten som sin ”kompis”. Det är väldigt lätt att upptäcka den kompisliknande hanteringen av ”fär vänliga handläggaren” och det skulle förvåna myndigheten att —nästan samtliga— dokumentär går ut istället för lämnas till beslutsfattaren. En annan kvinna som hanterar allt därute bla. ”kostnader av den vänligheten”… De som lättlurade asylsökande struntar i Fadime Bakir&Co ”vänlighetens kostnader”. De undrar bara att det inte lämnas till något polisiärt rum. Och de tror att ”Sverige har hemligt avtal med alla länder”. Fadime Bakir lyssnar på den frågan, men bekräftar helt jävligt med aktörsmässiga gester att det skulle finnas sådant grymmt avtal. Rädslan höjs ytterligare.
          Många asylsökande otroligt rädda för sitt hemlandets polisiära metoder (speciellt de som upplevt tortyrliknande process i sitt förflutet) och tror att allt kan växlas mellan polismyndigheter även om landet inte ingår Interpol. Då försäkrar Fadime Bakir att ”även utrikesminister kan inte nå vårt paket” därefter paketeras s.k. känsligt materail, levereras till en kvinnlig samverkande i DO. Hon bekräftar genom mobilen att asylsökande lämnade vad som avtalat. Detta bekräftelse meddelandet förstärker mannens förtroende till den ligan i väntan att Fadime Bakir’s (kanske låtsas) chefer ska kontrollera materialet och ge en extra positiv poäng i fallet.
          Självklart känner ”fångade man” sig tacksam på något sätt, börjar fundera om någon betalning. Det är ju andra steget av spelet. Själva öppnar man plånboken… Genom liknande metoder betalningen också sker utanför den fasaden.
          Alltså; handläggaren Fadime Bakir och hennes samverkande i DO (Xerpil Xüngör) får betalt. Men Fadime Bakir’s exakta roll och syfte är något politiskt och för en främmande makt… Hon brinner på att samla flera och ännu flera dokumentär vad man undviker i normallt läge att lämna till myndigheter. Asylsökande som exempelvis suttit i flera år i fängelset, ändå bevarade viss hemlig info, kanske offrade sina organer för att bara bevara sådana material nu blir förvånade då den handläggare sätter den hemligheten på spel, ännu överraskande att myndigheten ska inte ens veta vad Fadime Bakir bedriver.
          ”Sinsimellan”, hävdar Fadime Bakir (Wow! Liksom någon form hemlig kärlek, så hot; ‘sinsemellan’) Herre Satan!
          MIGRATIONSVERKETS HANDLÄGGARE SAMLAR KÄNSLIG MATERIAL I LÖFTE ATT BESLUTTSFATTAREN SKA GRANSKA PÅ HEMLIGT ”VÄNLIGT” SÄTT(!!!) UTAN ATT LÄMNA TILL STATENS VÄTE
          Man (mestadels manliga asylsökande börjar tro att kanske den kvinnan blev sker i den asylsökande—så otroligt varmt vänligt beteende utspelas)… Nu känner man sig extra hårt utpressade. Fadime Bakir har erfaren i detta läge övertyga den förvirrade personen.
          Först och främst ska man slippa den känslan att bli kallad ”förrädare”.
          Andra problemet att få någon bekräftelse att allt bevaras / värderas av en vänlig beslutsfattare på säkra sättet, absolut inte märkas av någon polismyndighet vilken polis som helst, inte minst i EU områdena. Asylsökande är ju inte idioter, märker att något pågår liksom ”state beyond state”… Om man var politisk aktivit förut i sitt hemlandet, tar den här ”affären” inte alls konstigt. Man fokuserar bara att systemet verkligen erbjuder någon belöning eller inte. Åtminstone den här handläggarens närmande t.o.m. ordna träff utanför fasaden, lockar den förvirrade personen, vem som helst… Helt gynnande även om verkligen funkar ett extra mobilnummer.
          Fadime Bakir och hennes samverkande kvinnlig anställd i DO (fast den andra intresserar om betalningen/mutor börjar minsta siffran 10.000-:SEK och går uppåt…) ägnar sig åt speciellt de politiska aktivisterna som har något militärt problem med vissa makter. Och de som kommer från Mellanöstern får extra ”överraskande varma vänlighet”.
          Den fiffiga tjänsteman (kortväxta kvinnan) går fri fot/behålls som anställd trots vissa andra anställda bevittnar ”affären”… Kanske blundar de för vissa ”affärer”; ömsesidigt. Oavsett detta strider mot lagen eller inte alls stämmer med karaktären av ”offentliga tjänsten”.
          Kontrollera snälla kamera-inspelningar vad Fadime Bakir pratar med de utvalda asylsökande personerna. Någon inspektör bör prata med de personerna som Fadime Bakir sattes handläggare åt deras ärende… Åtminstone pärminnehållet ska visa olagligheten; hur det förvrängts/manipulerats…
          Offren är inte bara de lurade asylsökande: alltså, Fadime Bakir samlar uppgifter om anställda OCKSÅ inom Xigrationsverket omfattande hela landet, inte minst i Solna avdelningen. Detta yrke utövades i facket Kommunal där arbetade(!) Xadime Xakir förrän att bli rekryterad i Xigrationsverket. Det är ytterligare mystiskt att hon anställdes utan någon riktig arbetsintervju inte heller lyckats att visa någon merit. Det innebär att även hennes rekrytering byggdes på ”politisk korruption”.
          Informera både Interpol och SÄPO för att det här jäviga Migrationsverket sätter EU institutionernas trovärdigheten på spel.
          Akta för de kurdisktalande irakiska ambassad(!)personalen som har vänliga besök(!) i Fadime Bakir’s lgh i Sollentuna 19162, varannan eftermidnatt hanteras massor av kopior/levereras i deras bagageutrymmen till något främmande intresseområdet.
          FADIME BAKIR BÖR RANNSAKAS och AVLYSSNAS!
          ¤
          Fadime Bakir SHOULD BE LISTENED by the Police authorities both inside EU and outside of the EU!
          – Is it really so dangerous?
          – Definitely! Listen to the false-asylumseekers (Kurdish mobilized agents) from Souleimania, what they explain!


          Allt som nåt vittnessmål avslöjad som ovan INTE SANT! Det är en thriller-test, annars funnits inte alls sådant idiotiska paradislandet på jorden: Nej! Inte heller du borde låtsas som om det regnar!
           
          Källan: ISBERG (alias Pirat Millan) fr. Vesterås
          ==================
          ******************
          Tackar till Merit Wager
          /Bortkopplad Se
          ***********************
          Fakta referanten-nyhetskällan:
          Emilia Isberg
          info@pratpartiet.se
          +46 (0) 739 30 12 09 Västeraas

  • Tine

    Det er intet nytt at muslimer hever seg over lover i sine nye fedreland. Det er en av hovedgrunnen til at vi i norden har mislykkes totalt med vår integrasjonspolitikk. Såkalte velykkede integrasjonsprosjekter som vises på tv som vi kan hygge oss med i timesvis er for å overbevise at innvandringspolitikken ikke har mislykkes helt. Alle moderate “moderne” muslimene mediene i norden liker å vise frem kommer aldri til å stå imot presset fra de sterke islamistiske kreftene. Islamistene driver som kjent hellig krig.

  • PBr

    “USA er ved at ændre sig, og jeg er ikke sikker på hvor meget opmærksomhed forhold som disse får i medierne herhjemme”

    Medierne herhjemme har utrolig svært ved at overskue hvad der sker i Europa eller for den sags skyld bare i Danmark, så nej , det skal vi nok ikke regne med at høre/se meget om.

  • JensH

    @Tine

    “Det er intet nytt at muslimer hever seg over lover i sine nye fedreland.”

    Nej, det er der ikke. Men her i Danmark er vi af ‘die gutmenschen’ blevet tudet ørene fulde af, at Amerikanerne var meget bedre til at ‘integrere’ muslimer, og at det skyldtes deres meget større tolerance overfor forsskellige religioner og”mangfoldighed” iøvrigt. Underforstået problemerne med ‘integrations-problemerne’ i Danmark skyldtes Danskernes ‘intolerance’ og ‘fremmedfjendskhed’.

    Det pudsige ved denne positive fremhævning af USA er, at den ofte kommer fra folk i det politiske centrum-venstre, som ellers altid har været endog særdeles kritiske overfor USA. Men i forsvaret for ‘fredens religion’ er disse halal-hippier altså parat til at droppe gamle ‘fjende-billeder’, herunder også hadet til den såkaldte ‘Amerikanske imperialisme’.

  • Tine

    Takk for det svaret. USA sin integrasjonspolitikk har plutselig blitt en mønstereksempel for det politiske centrum – venstre i Danmark. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg har et inntrykk av at halal-hippier i våre land(Danmark, Sverige og Norge) utvikler sin egen særegne lokale kult i forsvar for islamistene. Alltid uten unntak plager disse halal-hippier eller snikislamiserings naivistene befolkningen med sitt fullstendige urealistiske verdensbilde.

  • JensH

    @Tine

    “USA sin integrasjonspolitikk har plutselig blitt en mønstereksempel for det politiske centrum – venstre i Danmark.”

    Ikke helt. Kun i den forstand at Amerikanernes påståede større tolerance overfor (muslimske) indvandrere kan bruges til at udskamme “de intolerante Danskere”. Hvad angår integration iøvrigt, så foragter de vel stadig USA’s ‘Swim or sink’ politik, d.v.s. det faktum, at der i USA ikke er en velfærdsstat, som kan (og skal) opfylde alle de behov ‘den ædle vilde’ måtte have, (og disse behov skal vel og mærke opfyldes uden nogen former for modkrav om eksempelvis at lære sproget eller om selvforsørgelse i det hele taget).

  • Tine

    Takk for svar Jens H.

    Amerikanernes påståede større tolerance overfor (muslimske) indvandrere kan bruges til at udskamme “de intolerante Danskere”.

    Med andre ord en påstand om at selv “slemme USA” nå viser seg mer tolerante enn “de intolerante Danskene”. Ellers er det “gamle USA” hatet inntakt fordi det stilles krav til innvandrere.

    Vi hører om Danmark når det gjelder innvandringspolitikk. Det påstås at Danmark har den strengeste innvandring og asylpolitikken i Europa. Hvordan påvirker denne kall det “nytoleransen” det danske folk? – forsøker de å skru tiden tilbake med ny argumentasjon?

  • JensH

    @Tine

    “Hvordan påvirker denne kall det “nytoleransen” det danske folk? – forsøker de å skru tiden tilbake med ny argumentasjon?”

    De fleste Danskere hader når nogen prøver at moralisere overfor dem. Danskerne bryder sig ikke om, at blive fortalt hvad de skal mene, og slet ikke når det kommer fra nogen selvbestaltede smagsdommere i den meningsdannede elite. I det hele taget bryder de fleste Danskere sig ikke om mennesker der opfører sig ‘elitært’.

    Dem der prøver at udskamme Danskerne som ‘intolerante’ og ‘fremmedfjendske udgør et mindretal, men de har en stærk position i den menningsdannende elite, hvilket giver dem nem adgang til at få deres idiosynkratiske holdninger ud i medierne, (80-90 procent af journalisterne stemmer på rød blok inklusive Det Radikale Venstre). Derfor er dette mindretal meget højlydt, og der er ingen tvivl om, at de meget gerne vil ’skrue tiden tilbage’. Faktisk bruger de meget ofte Sverige som et eksempel til efterfølgelse, da de mener Sverige har en “humanistisk udlændingepolitk” og en “anstændig debat-tone”.

    Men til trods for alle deres anstrengelser er det ikke rigtigt lykkedes disse ‘gut-menschen’, at få ændret Danskernes holdning til specielt indvandring fra den muslimske verden. Det så man blandt andet for et par år siden, da hele kampagnen for amnesti til de cirka 600 AFVISTE Irakiske asylansøgere kørte for fuld udblæsning. En stor del af valgkampen i 2007 handlede om disse afviste Irakiske asylansøgere, og medierne kørte en sand tude-kampagne for amnesti, og alligevel vandt VKO-alliancen Folketingsvalget, ja, faktisk er der nogen der mener VKO vandt netop fordi folk fik nok af denne kampagne, og ikke ønskede en generelt slappere asylpolitik. Meningsmålinger viste, at flertallet mente, at afviste asylansøgere skulle sendes hjem, og ikke skulle belønnes for at have modsat sig udlændingestyrelsens afgørelse. Da regeringen et års tid efter rent faktisk fik en aftale med den Irakiske regering om hjemsendelse af afviste asylansøgere, så var der nogen af disse afviste asylansøgere som besatte en kirke i København.Igen var hele ‘godheds-industrien’ på barikaderne, (inklusive masse-medierne), og igen viste alle meningsmålinger, at flertallet af Danskere ønskede disse afviste Irakere skulle sendes hjem, og et stort flertal bakkede op om regringens såkaldt ‘hårde linje’.

    Det er også derfor, at både Socialdemokratiet og Socialistisk Folkeparti (SF) nu siger, at de skam ønsker at føre en (næsten) lige så stram udlændingepolitk som VKO, (det passer ikke helt efter min mening når man ser de forslag de fremlægger løbende, men det er en anden historie).

    Tilsidst, Danmark har ikke generelt en “stram” eller “hård” udlændingepolitk. I 2007 slog indvandringen til Danmark alle rekorder. Men det var en anden indvandring end den vi oplevede specielt i 1980’erne og 1990’erne. Denagng kom indvandringen hovedsagligt via asyl-systemet, og familie-sammenføringer fra specielt dem mulismske verden, (estimeret var kun 5 procent af dem der fik asyl flygtninge i ordets egentlige betydning. Resten var de facto ‘fattigdoms-indvandring’). Den type indvandring har VKO med et vist held fået begrænset meget kraftigt. Idag kommer indvandringen hovedsagligt via arbejds- og studie-opholdstilladser, og i årene efter valget i 2001 har indvandringen specielt kommet fra nabo-landene, (Polen, Tyskland, Baltikum ect). Det er ikke lykkedes VKO fuldstændig at bremse den muslimske indvandring, men den type indvandring vi så i 1980’erne og 90’erne er begrænset meget kraftigt. Som sagt foregik den dengang via asylsystemet og de efterfølgende familiesammenføringer, og den var meget kostbar i den forstand, at disse asylanter og deres familier fik direkte adgang til ydelserne i den Danske velfærdsstat, og de havde (har) en meget lav arbejdsmarkedsdeltagelse. Jeg håber ovennævnte besvarer dine spørgsmål.

    • Tine

      Jens H
      Takker deg som mye for et bra og utfyllende svar. Jeg har spurt dansker om dette tidligere men har ikke klart å få helt grep om den politiske situasjonen du beskriver så godt.

      Det gleder meg stort at det danske folk hater at det moraliseres mot dem. Dette vet jeg da jeg ofte er i Danmark men aldri fått en oppsummerende forklaring slik du skriver her noe jeg virkelig setter pris på. Uten å glorifisere det har våre kulturer til felles at det er noe motstand i folket.

      Tilbake i tid rent historisk på 80 og 90 tallet hadde Norge det samme slappe systemet som i Danmark. I Norge har det islamkritiske FRP begynt å “lufte tanken” om innvandringsstopp. Jeg tror det er stor muligheten for at FRP kan ta makten ved neste valg, og at FRP kan gå til valg om innvandrinsstopp. FRP er som du vet den andre største partiet i Norge. Når det gjelder innvandringspolitikken har en stor del av det norske folk sympatier med FRP. I forbindelse integrasjonsproblematikk og debatt syntes alltid på meningsmålingene i klar favør til FRP (fra 5 til 10 prosent eller mer). Jeg har også lest at FRP vil ha folkeavstemmning i Norge når det gjelder innvandring. Dette har ikke fått den store mediaoppmerksomheten enda men det kommer.

      Den rødgrønne regjeringen i Norge klarer ikke å håndtere innvandringspolitikken i form av det en hard nok linje som de faktiske omstendighetene krever. Jeg vil ikke tenke på et Norge uten et FRP i opposisjon som alltid er ute å refser når det blir for slappt. Shariaråd og bussing av minoritetselver (Århusmodellen) er et omdiskutert tema nå som FRP selvfølgelig vil stoppe. Som vanlig vil en stor majoritet av det norske folk være sterkt i mot (snik) islamisering. Sosialistisk venstre er alltid “for alt” når det gjelder islamisering og jeg takker de høyere makter for at dette partiet ikke har enda større makt.

      Vi blir anklaget for å være nasjonalister iført våre bunader og norske flagg. Norge er selvfølgelig mye annet enn det. Jeg foretrekker jeg å bli betegnet som nasjonalist og bevare min kultur. Skal vi stå imot disse kreftene som Islam representerer må vi være et samlet folk. Jeg har aldri forstått hvorfor det ikke er som “hugget ut i sten” at Islam ikke lar seg integrere i vår kultur.

  • Morten – – –

    Der er guf i Politiken i dag. Det er sjældent, jeg anbefaler at anskaffe papirudgaven – og man kan måske også bare læse den på biblioteket eller i venteværelset – men det korte af det lange er, at Politiken analyserer sammenbruddet på det franske landshold. Og (hold nu godt fast!) analogiserer til et splittet samfund med etnisk opdeling og mangel på almindelig mellemmenneskelig respekt. Et samfund med tiltagende anarki og opløsning. Jep.

    “Det franske landshold er sygt, og det har ikke kun noget med fodbold at gøre.” Gisp, ikke sandt.

    “Lederskribenter, kommentatorer, filosoffer og tidligere sportsstjerner står i kø for at beskrive et samfund, der flere steder er ved at gå i opløsning, og igen bliver projektørerne rettet mod indvandrerkvartererne i og uden for de franske byer.”

    “Dette Frankrig fungerer ikke i hverdagen. Og i fodboldens verden har denne brogede flok nu i flere år trukket i flere forskellige retninger”. Hva’beha’r – i Tøger Seidenfadens fravær siver journalistikken lige så stille og naturligt tilbage til Politiken. Halleluja!

    Og når artiklen citerer, bliver det endnu stærkere. Men det synes jeg, I selv skal konstatere. Endskønt det ikke kan gøres online.

    Det er et oplagt forfaldsbillede at studere. Og hvad der er endnu mere interessant, end billedet selv: Alle iagttagere opfatter spontant fænomenet som værende dét, det er. Tilmed Politiken. Selve sagens kerne er ikke til dikussion. Derfor er denne begivenhed øjeblikkets mest værdifulde øjenåbner.

    Der er gang i den. Og det er meget langt fra sandheden, når Ulla Terkelsen – med et lunt glimt i øjet – hævder, at dette her især handler om “Frankrigs ære” (på fodboldbanen, forstås).

    – – –

    • Gunnar Biering

      > Morten,
      Jeg så også indslaget med Ulla Terkelsen i går aftes om det franske landshold. Hun kunne tydeligvis ikke forstå sagen. Hun lever stadig i 80’erne og 90’erne, hvor DR og alle andre kunne ignorere de ubehagelige kendsgerninger om indvandringens problemer, hvor de simpelthen ikke fandtes. Åbenbart ligesom de svenske medier stadig til denne dag.

      • @ Gunnar Biering

        Sverige ligner på forbavsende mange måder Danmark i 80’erne – også i hele måden at udtrykke sig på. Såmænd selv i den omstændighed, at de laver færre slå- og stavefejl, end vi gør i dag 🙂 Det var også langt sjældnere i 80’ernes mindre “professionelle/kompetente” Danmark.

        Det er dsåledes både sandt og falsk at konstatere, at danskere og svenskere ligner hinanden.

        – – –

  • Vivi Andersen

    TINE kl 10:12

    Hæhæhæ – den er go`!

    Jeg har længe haft den opfattelse af manden, at han er dobbeltydig.

    Hvor må det have været tænderskærende for ham og hans fæller at opleve svenskernes reaktioner på dette bryllup.

    Alene af den årsag, at kongehusene irriterer folk som Guillou kan få mig til at finde husenes tilstedeværelse glimrende.

    Guillou – gad vide hvor det navn stammer fra ?

    Er hans forfædre mon indvandrede til Sverige samtidig med Bernadotte ?

    • Tine

      Vivi Andersen
      Folkemassene med svenske flagg gjorde nok vondt for Gillou og hans kupaner. For meg er det et mysterium at Gillou får så mye spalteplass og medieoppmerksomhet. Jeg mener ganske bestemt som jeg skrev tidligere at han har gått ut på dato. Gillou sitter med makt som gjør at (media) folk “danser etter hans pipe”.

      Svensk PK media forhåndsannonserte at bryllupet ikke ble så stort fordi antallet tilreisende var mindre enn forventet. Jeg er også av den oppfattning at kongehusenes tilstedeværelse er glimrende av denne årsak alene.

  • HelgeD-H

    @ Vivi Andersen
    “Guillou – gad hvor det navn stammer fra ?”
    Det rimer på [von] Lucadou.
    Hej Vivi! Hvis du har tid, så prøv at se denne film:
    http://video.google.com/videoplay?docid=4014496749646250441#
    Kolberg film fra 1945.
    Jeg synes der er historiske paraleller med nutiden.
    Napoleons invasionshær er sammenlignelig med islamernes partisaner i Danmark og Europa.
    Man holder med filmens heltehovedpersoner, og er ked af det i deres trængsler.
    Og så ser man også det forrædderi som Kolbergerne udsættes for;
    Ligesom i vore dage hvor EU-toppen prisgiver de oprindelige nationers befolkninger til islamernes nåde
    eller unåde hvis det bliver ved på denne måde med Politisk Korrekthed.
    Jeg har i længere tid tænkt på at skrive en anmeldelse til denne Kolberg-film.
    Hvilken Dansk / Svensk /eller Norsk film findes der som et alternativ til tyske Kolberg-film
    til at vække eller mobilisere den emotionelle følelse til at blive nationalpatriotisk og vække modstandsviljen ?

  • HelgeD-H

    http://video.google.com/videoplay?docid=-4014496749646250441#
    Beklager at have glemt denne lille detalje som gør videolinket ubrugeligt.
    Med venlig hilsen.

  • Robin Shadowes

    Nån som har några teorier om varför det är så illa i Norge? Jag menar, dom har sin egen olja och kan ge araberna fingret. Dom är ej hellre med i EU som oss, så egentligen borde Norge vara en muslimfri zon i Norden men så är det ju tyvärr inte. Till och med Finland som är med i EU verkar ha färre muslimer än Norge.

  • Tine

    Innvandringen til Norge begynte med pakistanske arbeidsinnvandrere i 1967 hvor av 30 prosent har bodd i Norge i mer enn 25 år. Norsk Pakistanerene utgjør den største innvandringsgruppen (utenom Europeiske). Hvor bla pakistansk familiegjenforening har vært debattert i mange år. Norge har på lik linje med andre land vært “gode, snille og humane” og fulgt FNs konvensjoner som gjør at Irakere / Kurdere og Somaliere utgjør den tredje og fjerde største innvandringsgruppen. I Norge utgjør innvandrere 11, 4 prosent av befolkningen totalt. Vi har i overkant av ca 100.000 i muslimer i Norge.

    Innvandringen er politisk tema hvor store deler av det norske folk er innvandringskritiske. Det innvandring og islamkritiske FRP (Fremskrittspartiet) hadde 22,9 prosent ved Stortingsvalget i 2009. Vi er heldigvis ikke med EU men er medlem i EØS som gjør at vi har EØS innvandring (hvor jeg tror polakker utgjør den største gruppen). Jeg har alltid vært islamkritisk da jeg ikke kan se at Islam kan la seg forene med vårt samfunn. Derimot er jeg ikke så sikker på at det er så ille i Norge sammenliknet med andre europeiske land. Igjen betyr ikke det at store deler av befolkningen er fornøyd med innvandringspolitikken. Norge har også en innvandring og integrasjonspolitikk jeg mener ganske bestemt ikke har lykkes. Nordmenn burde få bestemme i form av en folkeavstemmning for eller mot innvandringsstopp, og i tilfellet vil det bli innvandringsstopp.