9
mar
Seneste opdatering: 10/3-11 kl. 1359
77 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Søren Pind og de borgerlige vil sikre en stram udlændingepolitik, “i det omfang, det er muligt”. Nu ved Pind selvfølgelig godt, at man ikke kan lave folk om inde i hovedet, men man kan i det mindste gøre det attraktivt. Her kommer Sennels ind i billedet:
Nicolai Sennels’ ønskeliste til Søren Pind

Vores nye integrationsminister, Søren Pind (V) er klar i mælet, som en ægte statsmand bør være. Pind har meldt til “kamp for den danske kultur”, og det er jeg glad for. Her er min ønskeliste til ministeren:

Fjern halal-kød fra offentlige institutioner.
Stop opførelsen af stormoskeer i vores byer og forbyd de dominerende islamiske minerater.
Sig fra overfor de FN-konventioner og EU-direktiver, som tvinger Danmarks grænser åbne overfor indvandring.
Jordemødre skal besøge indvandrerkvinderne i hjemmet for at vejlede om familieplanlægning og prævention, og for at sikre, at kvinderne er frie, sikre og kender deres rettigheder til bl.a. skilsmisse, kvindekrisecentre og repatriering.
Stop for statsborgerskaber og permanente opholdstilladelser til mennesker fra lande, der ikke er vestligt orienterede.
Forbyd det islamiske slør for offentligt ansatte. Sæt kraftigt ind overfor de hjemmelavede sharia-domstole.
Gennemtving statens magt og voldsmonopol i indvandrerghettoerne. Islamiske foreninger og organisationer skal offentligt afsværge de mange voldelige og hadske vers i koran for at kunne overholde Grundloven.
Indvandrere uden fra EU bør betale skat i 5 år, før de kan hæve offentlige ydelser.
Og først og fremmest: Gør manglende evne eller vilje til integration så praktisk besværligt og økonomisk urentabelt, at repatriering er det eneste tiltrækkende valg. Nicolai Sennels, psykolog – se også: DF afleverer ønskeliste til Søren Pind.

Så opsig dog konventionerne!

Meget lærd blæk er blevet spildt i forsøget på at udgrunde, om det er ulovligt at bryde med konventionen om statsløshed. Birthe Rønn er nu blevet fyret, men grunden er en helt anden. Det skyldes, at hun ikke har levet op til sit ministeransvar. For flere jurister er sagen derimod klar, hvad angår konventionerne: De kan sagtens opsiges, hvis der er en politisk vilje til det.Men i så fald er der kun ét at sige: så gør det dog! Det er jo grotesk, at vi adlyder konventioner, der giver kriminelle udlændinge den fineste gave, en stat kan give, nemlig statsborgerskab. Det virker dog som om, den nye integrationsminister Søren Pind er helt enig. [..]

I den forstand er der et misforhold mellem demokrati og menneskerettigheder. Kunne folket selv bestemme, ville det næppe tillade, at udlændinge der begår kriminalitet, skylder penge til det offentlige eller ikke kan tale dansk, får statsborgerskab. Ifølge de almindelige, danske regler for at få statsborgerskab ville det nemlig ikke være muligt. Kasper Støvrig, Berlingske Se også Søren Krarup: Det handler om Danmarks nationale eksistens.

Assimigration

“Jeg gider ikke høre mere snak om integration. Fri mig for det – det rigtige ord må være assimilation.Jeg er positiv overfor en bestemt form for indvandring – men jeg vil med vold og magt… bekæmpe multikulturalismen.” BT

Af Britta Mogensen, antropolog (foto Søren Pind og Helmuth Nyborg.)

Integration er yt og assimilation er in ifølge den nye integrationsminister Søren Pind. Han mener, at hvis man kommer til Danmark, er det vel, fordi man vil være dansk, og hvis ikke, ja, så kan man blive væk. Ingen skal komme til vores land for at lave Danmark om, var udmeldingen.

Er nogen i tvivl om, hvem Søren Pind refererer til her? Mikrofonholderen fra TV2 News var i hvert fald ikke, og han fik hurtigt to indhyllede kvinder til at svare på, hvad de mente om det. Det mente de bestemt ikke godt om, for ’man kan da ikke glemme sin kultur’. Det svar var mikrofonholderen vist godt tilfreds med, for han spurgte ikke kvinderne om, hvor de liiige fik det fra, at det skulle blive krævet af dem, at de skulle glemme deres kultur. Heller ikke en integrationsmedarbejder fra Odense Kommune var begejstret, og han kunne fortælle, at det var beboerne i Vollsmose sandelig heller ikke. Næh, det tror jeg gerne. Det er jo derfra, en præst, konverteret fra islam, har måttet flygte fra. RV-politikeren Manu Sareen mente, at Pind med sine udtalelser ikke byggede bro, så selv om der er anvendt milliarder af gode skatteyderkroner på menneskeligt brobyggeri, så er der aldrig brugt milliarder nok. Krænkelseskulturen har slået til igen, godt hjulpet på vej af hjemmehaderne fra SF, som mente, at det simpelthen var for galt. Denne JP-blogger, skulle han nu bestemme, hvad de udefrakommende må spise?

Må jeg lidt stilfærdigt komme med et forslag til, hvad ministeren kan have ment, når han nu ikke sagde, at folk bare skal glemme deres kultur? For jeg tror nemlig, man skal tage hans ord for pålydende: Ingen skal komme udefra og lave Danmark om. Og hvad betyder så det?

Ja, for mig betyder det eksempelvis, men absolut ikke udtømmende:

– at ingen skal komme til Danmark og stille krav om, hvad vi danskere skal spise. Kan man ikke lide den mad, der serveres i institutioner, er der ingen lov, der forbyder én selv at smøre en madpakke. Danske børn skal være fritaget for at blive chikaneret groft med svinske udtryk af tilvandrede børn på grund af den mad, de spiser. Så hvis vores unger er vilde med leverpostejmadder, flæskesteg og frikadeller, ja, så er det sørme det, der skal serveres for dem,

– at ingen skal komme til Danmark og bruge religionsfriheden til magtdemonstrationer, som vi har set på Rådhuspladsen og Christiansborgs Slotsplads. Enhver konkurrence om, hvis gud der er størst, er udansk og må henlægges til hjemmet. Alle har den fulde frihed til at tro på, hvad de vil. I ens tro’s gudshus og i hjemmet kan alle fuldt udfolde sig, som de vil, indhyllet eller ikke-indhyllet,

– at ingen skal komme til Danmark og kræve, at vores traditioner – et eksempel blandt mange: gudstjenesten ved Folketingets åbning – skal ophøre,

– at ingen skal komme til Danmark og kræve, at der i stedet på Christiansborg skal afholdes muslimske fester, hvad enten de er betalt af odiøse fundamentalistiske bevægelser eller af SF’erne selv,

– at ingen skal komme til Danmark og forfølge og angribe vores religiøse mindretal, som vi hidtil har levet i fred med,

– at ingen skal komme til Danmark og heile på vores pladser og komme med dødstrusler mod jøder og kristne,

-at ingen skal komme til Danmark og ustraffet vie børn eller allerede gifte mænd. Disse forbryderiske imamer skal køres direkte til lufthavnen,

– at ingen skal komme til Danmark og lave no-go zoner for urbefolkningen. Det er vores land, og vi har ret til at bevæge os overalt i Danmark.

Og til orientering: Danskerne holder jul. Den kristne jul. Vi har ikke lys- eller vinterfest, et begreb indført af hjemmehaderne. Ingen tvinges til at deltage i vores jul, mens vi tvinges til at være vidne til muslimske fester på det slot, hvor vores parlament holder til.

Hvis de udefrakommende insisterer på at ville bestemme, hvad vi skal spise, hvordan vi skal gå klædt, at deres medbragte gud skal hylles på offentlige pladser, at Folketingets medlemmer ikke må gå til gudstjeneste i deres eget kristne land, at ramadanfester i stedet skal indføres, at vores grønlandske medborgere skal jages ud af deres hjem, at vores jødiske medborgere skal overfaldes, at vi skal finde os i heilende nazi-islamister, at børn bliver gift og får børn, at mænd kan tillægge sig et helt harem, ja, så har de bestemt ikke noget at gøre i vores land. Der findes masser af lande (hele 56 af slagsen), hvor disse personer kan leve helt i overensstemmelse med de traditioner, de synes at være helt ude af stand til at undvære. Ingen andre end hjemmehaderne vil savne dem.

Jeg vil foreslå et nyt ord, nemlig assimigration, som kan defineres som: Ude i samfundet følges alle danske regler, kultur og traditioner, hjemme dyrkes egen kultur, egen gud og egne traditioner. Helt på samme måde som alle andre nationaliteter, kulturer og religioner, der er kommet hertil, har gjort det – til glæde for så vel dem selv som for værtslandet. De mennesker er en berigelse – de andre en forbandelse.

Af Britta Mogensen (medforfatter til flere bøger om bla. vold mod kvinder og klummeskribent på HRS.NO.)

Annoncer fra Danske Partner-Ads:


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

  • Peer Pedersen

    Pind for president…
    Enten fisker Pind i DF-vand, eller måske ikke.

    • Morten – – –

      Søren Pind er ikke en simpel opportunist. Han taler bare ikke i forblommede vendinger, og giver dermed vælgerne en ærlig chance for at træffe informerede valg. Som det egentlig var meningen, vi skulle have mulighed for i dette blegnende demokrati.

      Det er superklogt af ham at melde ud, som han gør. Det er en viis måde at overhale kritikerne indenom på. Måtte den danne skole for politikere!

      – – –

      • Peer Pedersen

        Respekt har han i varje fall från en “Danskjävel” i Sverige…

        • Sven Olsen

          Nemlig – fra to danskjävlar – hejs fanen for fanden
          (en lille kommentar fra Östdanmark)

  • Erling

    Enten fisker Pind i DF-vand, eller måske ikke.

    Det er bare valgflæsk, blå stue er ved at blive desperate. Hvis de genvinder regeringsmagten, skal piben nok få en anden lyd.

    • Peer Pedersen

      Tiden læger alle sår og vad Pind har på hylden den dag middagen skal serveres, kommer som et Damoklessværd at vila over hans fortsatte politiske karriære.

  • Torsten Hansen

    Udlændingepolitikken er helt sikkert blå bloks trumfkort.

    • PK

      Britta Mogensen er en klog kone med stor viden.
      Godt for os , der er glade for vores land og demokratiet.

  • Poul Højlund

    Godt skrevet af Britta Mogensen. Klar tale.

  • Erling

    Hvad kan Pind gøre? Det her er ikke noget Danmark selv bestemmer, Pind kan kræve assimilation til han bliver blå i hovedet, EU skal nok få banket Danmark på plads hvis vi gør os udtilbens.

    Uhrskov har ret. Selv DF har solgt ud til de multikulturelle.

    • Sven Olsen

      Det Pind gör, er hvad danskere altid har gjort: Sig til en rigtig dansker, at han SKAL – og kig på hans nakkehår og sporene når bremserne slås i. EUs indblanding i interne danske tilstande er utilstedelig – og hvis Pind er tilsträkkelig städig og hvis han iövrigt får opbakning fra de övrige politikkere, så kan EU stå ved gränsen og väre så sure de vil. Hvad er der at tabe? EU-medlemsskabet?? Det ville i s f väre EU’s tab, ikke Danmarks.

      • Peer Pedersen

        Præcis vad det drejer sig om Sven, hele den forbannede flok “Gutmench” fra venstre (højre?) og alle p*sseliberale skvadderhovoder fra det politiske Mausoleum der lever i Splendid isolation fra multikulturens berigelse, de skulle tvinges bo i Ishøj/Voldmose i etpar år med børn i skolen!
        Da hade det blevet andre regler direkte.

  • Erling

    A demonstration commemorating International Women’s Day was attacked on Tuesday afternoon in Cairo’s Tahrir Square. More than 200 men charged on the women – forcing some to the ground, dragging others out of the crowd, groping and sexually harassing them as police and military figures stood by and failed to act.

    (…)

    The women’s chants calling for an “Egypt for all Egyptians” were drowned out by retaliations such as “No to freedom!” shouted by the opposing group. The men charged at the female protesters, who had been standing on a raised platform in the middle of Tahrir Square, and shouted: “Get out of here.”

    Many women were dragged away individually by small groups of men who attacked them…

    http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/mar/09/egypt-revolution-w omen

  • Menig 442

    Hvad nytter Søren Pinds fornuftige udmelding, når den kun bakkes op af den minoritet, som jeg tilhører? Vi nyder ikke minoritetsbeskyttelse og får den positive særbehandling, som en herboende delmængede af klodens massebefolkning.

  • jdm

    hvis man kommer til Danmark, er det vel, fordi man vil være dansk, og hvis ikke, ja, så kan man blive væk. Ingen skal komme til vores land for at lave Danmark om,

    Det er altså muligt at komme til Danmark uden at ville være dansk ej heller at ville lave om på landet. Immigrationsdebatten i Danmark er ved at gå i en meget uheldig retning. Jeg tror jeg kan forstå hvorfor tingene er ved at være sådan, men jeg synes alligevel det er træls.

    • Morten – – –

      @ jdm

      Det er meget muligt. Men det handler også om vores ret til at træffe forholdsregler i forhold til dem, der – enten det er en bevidst dagsorden eller ej – via kædeindvandring danner kolonier i det, der er vores hjem. Og gør det, fordi de er tiltrukket af produktet af vores samfund, ikke i deltagelse i de processer, der har skabt det.

      Samtalen er ikke blevet mere træls. Den er blevet mindre træls. Jeg er bange for, at det du kalder træls er, at der er flere mennesker, der har fået lov til at mene noget offentligt, end før. Det er klart, det får debatten til at live en del mere op og afføder både det ene og det andet. Men det er som det skal være, og regulerer i grunden sig selv.

      For år tilbage affærdigedes folk som jeg selv blot med, at vi var “racister”. Er du ikke enig med mig i, at dét var træls ?

      De mennesker, som i følge dig, ikke er sig hverken det ene eller det andet bevidst, bliver nødt til at blive bevidst om, hvad de vil her, hvis de ikke vil blive en del af et alvorligt problem. Er de ikke selv klar over det, er der intet som helst galt i, at vi prikker dem på skulderen.

      Søren Pinds udmelding er inderligt befriende. Gid han formår at holde fingeren på pulsen i den kommende tid.

      – – –

      • jdm

        Morten, kort og godt, jeg er ikke dansk men jeg mener at, som tingene ser ud, risikerer danskerne at “throw the baby out with the bathwater” med hensyn til immigrationsdebatten. Der findes gode immigranter som lærer dansk, tjener penge, betaler skat, og ellers opfører sig ordenligt men gider ellers ikke at være dansk. Eller finder ud af, at det kan ikke lade sig gøre. Jeg kan stadigvæk godt lide landet og dets kultur, men jeg ved jeg er ikke dansk og kan heller aldrig være det.

        Jeg sagde da at jeg forstod – jeg kan faktisk godt forstå hvordan man kan komme til en mening som Hr Pinds – eller din for den sags skyld. Det at man har undertrykkket diskussionen om immigration på alle mulige måder har en stor del af skylden. Men som situationen er nu, vil jeg ikke kunne komme til Danmark under de samme forhold som dengang jeg kom til landet. Og du må undskyld men det synes jeg er træls.

        • Morten – – –

          Kære jdm

          Det er ikke lige så komfortabelt at komme til Danmark i dag, som det var. Det anerkender jeg. Men det er heller ikke specielt ubehageligt. Jeg må imidlertid blankt indrømme, at jeg ikke kan forstå, at du ikke kan se sagen lidt mere fra vores side, end du synes at gøre. Man kan umuligt i længden vinde hævd på at blive betragtet på en bestemt måde i et folk, man slår sig ned hos. Det er netop kun i starten, man evt. har krav på at blive modtaget efter en slags høflighedsprotokol. Som det også er sket, og som du ogsåselv indirekte medgiver mig. – Man må før eller siden begynde at fortjene den agtelse, man nyder. Det romantiske syn på udlændinge er forbi, i hvertfald i vide kredse.

          Det betyder ikke, at udlændinge skal bøde for de uretfærdigheder, danskere blev udsat for af deres egen elite, det er jeg på den anden side også enig i. Men tilkommere må meget gerne sætte sig ud over den opfattelse af os, som ikke særligt søde og rare, i høj grad også danske, medmennesker har forsøgt at markedsføre igennem årtier – og som vore børn er vokset op med – nemlig, at danskerne er et underlødigt og dumsmart folk, der går rundt med “en pølse i den ene hånd, og en bajer i den anden”.

          Se hellere lidt dialektisk på det. Vi er inde i en antitese for øjeblikket. Med tiden – og hvis der generelt opstår en vilje til at se på danskere på en lidt mindre hjerteknusende måde – bør der ske en antitese, hvis vi ikke bliver overvældet af massive mængder af mennesker, der kommer for at høste, snarere end at så.

          Jeg begriber ikke dit standpunkt. Men tro mig: Jeg er mere end villig til at høre dig forklare det.

          – – –

        • Morten – – –

          Bliv dansk! er en opfordring, man kun kan være uenig i, hvis man har et vist mål af fjendtlig indstilling til det danske samfund. I realiteten betyder det at blive dansk – til forskel fra ikke at blive dansk, eller være “født dansk” – nemlig i den altovervejende hovedsag, at man bliver fuldgyldig deltager i samfundet, og er helt igennem solidarisk med det.

          Og så en rettelse: Jeg kan se, at den sidste “antitese” ovenfor skulle have været en “syntese”.

          – – –

  • Jonny

    Integration. Assimilation. Ord, ord, ord.

    1. Det krävs handling, inte ord.
    2. Utlänningarna och deras efterkommande är redan för många för att kunna integreras/assimileras.

    • Morten – – –

      @ Jonny

      Ved at sætte ord på, kan vi gøre et bedre forsøg på at bevare os selv i højere grad intakte, end vi formår det i dag. Lad os tegne nogle kridtstreger. Det er en begyndelse.

      – – –

    • Jannik Thorsen

      helt enig.

      Antallet er for længst blevet for stort til at assimilering kan lykkes. Omfattende repatriering med økonomisk kompensation, lader til at være bedste løsning på langt sigt.

      Dernæst udmeldelse af EU, og opsigelse af MR konventionen.
      Der ønskes et totalt stop for muslimsk og afrikansk indvandring.

      Demografisk er vi desværre på katastrofe kurs, Sverige er mest på den, men DK følger efter.

      • Morten – – –

        @ Jannik

        Du nævner praktiske tiltag, som løsninger, men i virkeligheden er den løsning, der er behov for, at der skabes målrettet opbakning til at foretage sig noget af det. At der skabes ånd og resistens.

        Det er ikke i sig selv svært at forestille sig, hvad der – rent hypotetisk – kunne gøres. Men hvis forudsætningen er f. eks. udmelding af “EU” … så kan du nok se, at hvis vi kan klare dét – trods massiv intimidering fra politikernes side – så havde vi såmænd ikke nogen problemer i det hele taget.

        – – –

  • Sven Olsen

    Mange tak, Britta Mogensen, for en glimrende artikkel.
    Den belyser klart hele problematikken omkring hvilke regler, der skal gälde for fremmede, der vil bosätte sig i Danmark – dejligst vang og vänge.

  • Läs följande blogg : http://kallepu.wblogg.se/

  • DEN GODE MUSLIM!

    Gaddafis folk skal forhandle i Europa! Men hvorfor nu det? ? ? ? mig ikke forstå (…)

    Europa har nu været involveret i allahs krig imod menneskeheden i 1400 år.

    Hvorfor skal Gaddafis folk nu forhandle i Europa? og ikke Saudi-Arabien, Indonesien eller Pakistan?
    ( der hvor de høre hjemme)

    Hvorfor skal Europa nu igen involveres i allahs krig?

    Hvad har det med Europa at gøre?

    Lad nu muslimerne æde hindanden; ligesom de altid har gjort.

    HERRE GIV MIG MERE VANTRO.

    P.s 9/3 – 2011. Selvmordsbombe dræber 34 muslimer i Pakistan – allahs had, vold, blod, og terror stopper aldrig.

    Eftertanke: Når en “god” muslim æder én – god muslim – så er han en “god” muslim – det er jo (god) islamisk logik/tradition!

  • EH

    Den “tale” skulle være holdt af Søren Pind. Indholdet burde være logik for normalt begavede journaliser og venstreorienterede politikere. Alligevel foregår diskussionen på et pinligt lavt niveau. Hvorfor? Aftenens “nyhed” var iøvrigt endnu et dybt stød mod de europæiske landes mulighed for at bestemme egen udlændingepolitik. En ny EU dom som en forventningsfuld jurist (tror jeg nok han var) mente snart ville blive fulgt op af endnu en dom. Hermed skulle det sidste stykke “Dannevirke” være brudt ned, som ønsket og dikteret af EU´s toppolitikere og helt i overensstemmelse med målsætningen. Denne overnationale domstol er uden legitimitet i befolkningerne men får dog alligevel de nationale parlamenter til at rette ind og sige “javel, skal ske”. Det var her det spæde håb om andre tider efter udnævnelsen af Pind forsvandt som dug for solen. Dette var lige nøjagtigt hvad han sagde, “javel, skal ske”. De markante udmeldinger tidligere på dagen virkede pludselig hule. Ordene kom ganske vist ud af integrationsministerens mund, men jeg fik en underlig fornemmelse af at det var statsministeren, som førte dukken. Altså et politisk fupnummer. Ønsket om at gøre indvandrere “danske” er såmænd OK, men hvordan han liige vil gøre det, mangler vi vist indtil videre et kontant svar på. Det aller vigtigste instrument til at sikre en nogenlunde rolig afvikling af en fortsat indvandring er muligheden for at kunne regulere tilgangen af nytilkomne. Det troede jeg faktisk den nyere historie havde belært politikerne effektivt om. De radikale jubler naturligvis. Ikke uforståeligt, for her ligger muligheden for at komme på banen igen. DF vil på et eller andet tidspunkt komme til at stå med ryggen mod muren, hvis ikke det lykkes dem enten at afværge denne krise eller klart sige fra overfor regeringens eftergivenhed. De vil ikke kunne overleve på en luset ældrecheck eller et lidt utroværdigt nej til afskaffelse af efterlønnen. Partiet vil ganske enkelt blive overflødigt uden resultater i denne mærkesag. Det er blevet hverdag igen, Pia.

  • Bjovulf

    Næste sag er allerede på vej: “Danmark i ny sag om konventionsbrud”

    http://www.bt.dk/politik/danmark-i-ny-sag-om-konventionsbrud

    – Torsdag den 10. marts 2011, 03:46 | Opdateret: 03:54

    Ifølge Institut for Menneskerettigheder forbryder Danmark sig imod endnu en international konvention.

    De danske myndigheder har forbrudt sig imod endnu en international konvention.

    I 2006 strammede Danmark reglerne for at opnå statsborgerskab. Man skærpede blandt andet kravet om danskkundskaber – som folk med handicap dog kunne få dispensation fra.

    Men det blev gjort klart, at personer med posttraumatisk stress (PTSD) ikke kunne komme i betragtning til dispensationen.

    [ Mon ikke der ville gå inflation i PTSD-tilfældene, hvis man accepterede dette som en “kvalifikation” i sig selv? Er det ikke uretfærdigt imod alle andre ansøgere? ]

    [ Har de mennesker da virkelig ikke noget fornuftigt at tage sig til? Fx. at se på muslimernes racisme
    og intolerance og generelt provokerende attituder og disrespekt over for de ufrivilige værtsbefollninger? ]

  • Institut for Menneskerettigheder burde tage navneforandring til Institut for Hjemmehaderi. 65 mennesker, der koster samfundet en masse bortkastede millioner og kun har nedbrydningen af Danmark og danskhed i tankerne – det er uforskammet og hjerteskærende dumt.

    Den institution burde lægges ned – uden afgangsvederlag til de ansatte.

    • li

      Eller tage navneforandring til instituttet for muhammedanerrettigheder.
      Dette enfoldige foretagende har kun én målsætning, at fremme sharia-herlighederne!!!

      Dette umenneskelige foretagende ynder at beskytte muhammedaner mandslingenes ret til at undertrykke kvinder, intet absolut intet gør dette umenneskelige muhammedanerrettigheds institut for at bekæmpe den umenneskelige tilværelse halvdelen af de 1,5 milliarder muhammedaner der ingen rettigheder har, men må finde sig i at være andenrangs mennesker tilhørende en mandslinge, der har ret til at putte dem i affaldssække.

      Hvornår har dette afskyelige muhammedaner institut anklaget elller rets forfulgt disse kvindeskænder muhammedaner tilhængere for deres modbydelige behandling af menneske kvinder??? aldrig.

      Hvorfor?? er det fordi menneskerettigheder ikke gælder for de underkastede affaldssække kvinder.

      Det eneste man hører fra dette imam-institut er at vi skal respektere!!! kvindeskænder ideologien islam ellers…………..eu rammeaftale afstraffelse, §266b, retsforfølgelse for æreskrænkelse af islam, hate speech trusler og jeg skal komme efter dig! med “blåøjede” plakater osv af stupiditeter.

      Nedlæg for allah i helvede da dette koran institut for umenneskeligheds kvindeskænderi.

      Det var bare min fredags bøn!!!!! en dag for tidligt 🙂
      men jeg har det bare med at være på forkant med situationen, mange af mine socialistiske venner har måtte erkende de altid har været 10 år bagud med at forstå mig……..

  • Nils

    Det, Søren Pind egentlig mener med assimilation er, at de skal lære at tale og gå på et fortov.

    • Morten – – –

      @ Nils

      Jeg tror snarere, han mener, at de skal begynde at behandle os som ligeværdige. – Og at det kan man godt forlange af mennesker, der vil slå sig ned blandt andre folkeslag.

      – – –

  • Det er jo det, jeg siger: Rigtige liberalister er islams fødte fjender.

  • Fredrik

    Søren Pind är befriande fri från PK, och med en realistisk syn på faktum.
    När skall han komma till Sverige och ta vår s.k. integrationsminister Erik Ullenhag i nacken, och be honom sluta gagga om “öppenhet och tolerans”?
    http://www.sydsvenskan.se/opinion/aktuellafragor/article1405570/Ta-int e-efter-Danmark.html

    • Sven Olsen

      Just det – det pladdret man håller på med, särskilt i Sverige, men tyvärr ochså i Danmark om integration på invandrarnas villkor är totalt gallimatias – sådant får bara inte förekomma.
      Ullenhag är ju bara én av Reinfeldt’s Energizer bunnies, som bara upprepar vad som står på de que-sheets Reinfeldt håller upp under intervjuer.
      När man läser ett inlägg som det i Sydsvenskan, då undrar man verkligen vad regeringen håller på med?? Vill dom att alla svensker skall emigrera, så de och deras favorit-talibaner kan få vara i fred??
      Nädu, låt oss invitera S.Pind hit så han kan förklara på politikerspråk (enstavigt, tydligt, långsamt) hur det skall vara – han skall vara jättevälkommen.
      Fast vi kan vara säkra på att artiklarna i Sydsvenskan och dess trogna veckoavis Kristianstadbladet kommer att vara negativa – det är ju inte politiskt korrekt

      • li

        Kære Sven Olsen
        I må godt låne Søren Pind til lidt klar tale.
        Men hvad hjælper det, når svenskerne i årevis har stem på fx mona “vi svensker har kun en midsommerPIND at danse rundt om” sharia…øh,sahlin, var det ikke det konen hed!
        Så er det nok svært for Søren Pind, at forklarer svenskerne at de har mere at byde på end “danseriet om en midsommerPIND” som ser ud til at være en politisk ukorrekt fornærmelse imod den storslående berigelse muhammedanerne kan tilbyde de “dumme midsommerPIND dansende glade svensker”
        Når jeres politiske demokratiske valgte ledere mener I Svensker er “dumme midsommerPind omdansende idioter, der ikke forstår herlighederne ved berigelses kulturen islam” så tror jeg ikke den stakkels S. Pind kan redde jer.
        Men hvis I Svensker af politiske korrekte årsager i fremtiden forbydes at danse om jeres midsommerpind, så skal jeg nok kommer over til Jer og danse sammen med Jer 🙂

        • Sven Olsen

          Till Li
          hmm – I svenskere??? Nu ska du ik’ väre fräk, vel!!!
          Jeg er stadig dansker – efter 32 år i Östdanmark – og jeg kom kun hertil fordi jeg var en dum dansker, så jeg blev deporteret – og det underlige skete: Da jeg sejlede over Öresund og kom til Sverige – tänk, da gick intelligensniveauet op både i Danmark og Sverige – haha.
          Problemet her i Sverige er desvärre at svenskerne i udsträkt grad er myndighedstro – de tror at når en myndighed siger någet eller bestämmer noget – så er det fordi myndigheden er klogere end de. Dét ved jo vi danskere er helt forkert – og det er så småt også ved at gå op for svenskerne, men det tar tid at udrydde denne “trällekultur” (lidt vel stärkt men passer egentlig godt).
          Hvad angår at danse om forskellig former for pinde, så er det en god gammel svensk tradition -. og traditioner skal man bevare – at så traditionen med midsommerpinden, ligesom med krebsefester er en undskyldning for at drikke sig plakat er jo en helt anden sag.

          I Svenskere – jeg skal gi dig, skal jeg!!! ;=D

        • li

          ARGHH…undskyld..undskyld..kære Sven Olsen, jeg burde have opfattet, at du ikke kunne være ægte svensker, med din tiltalende humor og så dit Olsen navn, undskyld 😉
          Ja, du har ret i at svenskerne er for dumme, når de pligt skyldigt bare acceptere skrankepaverne, dem har vi forlængst i Danmark sat på plads!
          Jeg tænkte nok der måtte være noget harem ved jeres midsommerpind danseri, siden mona Stahlin…øh,saglige MOhammeNA….øh, MONAhammed sahlin…..ARRGHH jeg har virkelig fortrængt denne midsommer heks’s navn. men nu forstår jeg hvorfor denne midsommer heks afskyr jeres danseri omkring en pind, der er fordi i skyller harems væsker i jer.
          Men mit tilbud om at hjælpe Jer med at bevarer denne tradition står ved magt, og jeg vil udvide den til også at gælde krebsefesterne selvom jeg aldrig har hørt om disse fester før, og det til trods for at jeg hader alt godt fra havet, men det kan jeg vel skylle ned med noget harem-væske 😉

        • Sven Olsen

          Undskylning akcepteret – uden forBHll
          Det er nok således, at forholdene i både Danmark og Sverige begynder at blive uudholdelige, med al den leflen for indvandring – der må helt enkelt sättes stop for den ödeläggelse af vore landes traditioner og egenart. Det er betydeligt lettere at have synspunkter i Danmark -her i Sverige kaldes man automatisk rasist, hvis man ikke lige synes, att den uhämmede immigration, som vore politikkere har åbnet dören for, er noget värdifuldt. Tänk dig selv at have en statsminister, der anser at det svenske er barbari og at al udvikling er kommet udefra??? Han skulle skydes med lunken …….. !!
          Selv om klimaet i Danmark er blevet hårdere, så er danskere stadig individualister på en måde, som klargörer for både de, der vil lytte, og de som helst ikke vil lytte, nöjagtigt hvad den dansker synes om det hele.
          Både Danmark og Sverige skulle tjene på at gå ud af legestuen i Bruxelles – så kunne man passende danne en Nordisk Union, som der var tale om i 60erne. Med Finland og Sverige som producerende lande, Norge som transporterende land, og Danmark, som jo kun har én råvare, vor store mund, skulle kunne sälge – det er vi go’e til.
          Hvis Du gerne vil opleve Pindedans og Krebse-druk, så er Du velkommen, selv om det bare er til Öst-Danmark (Skåne).

        • Sven Olsen

          Samtidig må jeg nok be om undskyldning for diverse stavefejl – en direkte årsag af at have boet i Sverige i over 30 år.

    • Bjovulf

      Vi kan ju klona honom och sen lära honom att prata ordentligt svenska LOL
      Men då får ni frivilligt “lägga” er nästa gång DK & Sverige spellar ishockey, ok? 😀

      Vilken oerhört reality shock det skulla bli för de naiva PK’iterna i gamla Sverige 😉

      • Sven Olsen

        Det med en kloning verkar som en bra idé – han kan få en simultantolk till de norra provinserna – Växjö och norrut – här i Östdanmark förstår vi utmärkt danska.(Bare så du ved det ik’??)
        Det der med at lägge sig – hmmm…….. er det ikke tilsträkkeligt kedeligt at vore politikere ligger på ryg for herkommende “ensambarn” i alderen 16-25 år?? I kan jo ikke få alt, men OK – allt går att ordna – politiskt.
        Sen håller jag med om att det skulle bli en chock för våra svenska multikulti-polemikerna, men det behöver de, kanske de vaknar upp till verkligheten då.

        • Bjovulf

          OK, måske lidt urealistisk – endnu! – men det skader jo ikke at forsøge, vel ? 😀
          Den dag, det sker, bliver der vel en uges landesorg i Sverige eller hur? 😉

          Ja, de trænger gevaldigt til at vågne op fra virkeligheden, i stedet for bare at omgås
          folk med samme frelste, verdensfjerne holdninger (åsikter) som dem selv.

          Hvorfor lytter de aldrig til deres egne folk? Hvorfor tror de har ret til at tilsvine os
          og ødelægge vore lande for al fremtid? Hvor kommer det naive PK-idioti fra???

        • Bjovulf

          Aha, fint – har man så også mulighed for at se dansk TV der?

          Det er bare underligt, at skånsk ofte er lidt sværere at forstå for mange danskere
          end “almindeligt” svensk. For det er jo netop, som du antyder, en østdansk dialekt
          oprindeligt, som senere er blevet forsvensket.

          Men man kan som regel “tune in”, når man lytter længe og opmærksomt nok.
          Man skal lige fange melodien 😀

        • li

          @Bjovulf
          Aha, nu forstår jeg hvorfor jeg ikke forstår Svenskerne, det er fordi jeg er TONE-døv og ikke kan opfatte den politiske korrekte melodi ;-D

        • Bjovulf

          Ja, nemlig – lyder det ikke plausibelt? 😉

        • li

          @Bjovulf
          Det kan godt være det lyder plausibelt, men som TONE-døv kan jeg altså ikke opfatte lyde, især ikke PK-lyd områderne! de er helt uden for min opfattelses evner 😀

        • Bjovulf

          Du skal bare træne(s) længe nok, kære Li 😉

          Så bliver selv du stueren og synger i samme toneart som alle os andre –
          der er skam håb for enhver.

          Bare se her:

          http://www.youtube.com/watch?v=hATC_2I1wZE&feature=player_embedded

  • JensH

    En glimrende kronik af Ole Hyltoft I dagens JP om vor tids bedsteborgerskab:

    http://jp.dk/opinion/kronik/article2363830.ece

  • Jeg tror, at det vil vise sig at være en mærkedag tirsdag d. 8. marts 2011, da Søren Pind som sin programerklæring udtalte, at indvandrere skal opføre sig efter danske normer eller finde et andet land at bo i.

    Ikke at der er noget nyt i synspunktet. Det har nationalt indstillede i almindelighed og Dansk Folkeparti i særdeleshed altid sagt. Men at en minister siger det, og uden tøven bliver bakket op af statsministeren. Det er noget nyt. Efter 1968, i hvert fald.

    Det er også på høje tid, efter at både den tyske, britiske og franske regeringsleder har erklæret multikultur for en fiasko. Blot ærgerligt, at Pind bruger ordet assimilation som modsætning til integration. Ordene betyder næsten det samme, men assimilation leder tanken hen på fuldstændig ensartethed. Det er jo ikke det, Pind eller andre mener.

    Vi mener blot, at alle skal spille efter de kendte danske spilleregler, når de færdes udenfor hjemmets fire vægge. Vi skal ikke lave om på noget for at behage indvandrerne.

    Det bliver interessant at se oppositionens reaktion. Foreløbig har de taget kraftig afstand fra Pinds udtalelser. Men mon ikke Socialdemokraternes folkelige del vil reagere? De er formentlig helt enige med Pind.

    Måske har regeringen alligevel en chance ved det kommende valg. Oppositionens økonomiske politik er efterhånden faldet helt fra hinanden, og hvis de nu også bliver (endnu mere) uenige på udlændingeområdet?

  • “bringer værdier med os, som vi IKKE kan kombinere med det danske”

    Overraskende klar tale!

    Det burde være så såre indlysende at flertallet af muslimer er usædvanligt problematiske, (for at sige det uendeligt pænt) som medborgere og at man i den grad gør klogt, meget klogt, i at forhindre deres fortsatte indvandring til Europa.

    Indslaget viser, at man ved at spørge muslimerne ud om deres egentlige ståsted kan få afslørende og ærlige svar.

    Mere af det tak!

    • Også rystende iøvrigt, at den ene adspurgte gymnasie-muslima, klantrer Pind for hans udmelding på den baggrund, at “der nu er mange udlændinge i Danmark”!

      Med andre ord, en klar bevidsthed om at have opnået den kritiske masse, der skal til for at kunne modstå assimilation!

      “Man” vil respekteres af myndighederne, der ikke længere kan eller må stille vidtgående krav, da man nu er mange nok.

      Alt sammen ud af munden på en 16-17årig tøs!

      Hvordan tænker man egentligt at kunne undgå en blodig konfrontation med disse mennesker i fremtiden?

      • Rettelse:

        “Vi er jo rigtigt mange indvandrere her i Danmark” er hendes ord!

        Meningen forbliver imidlertid præcis den samme.

  • Erling

    Som jeg sagde øverst oppe, så er Pinds udspil det sædvanlige løgn og latin. Med tak til Uriasposten:

    EU-domme, dem følger vi. Men det betyder ikke, at vi politisk set ikke foretager os de ting, der skal til, for at vi sikrer dansk udlændingepolitik i det omfang, det er muligt, siger Søren Pind.

    http://www.information.dk/telegram/261890

    Første gang en eller anden mullah kommer rendende med een eller anden racismekonvention og forlanger Rådhuspladsen ryddet for fællesbøn hver fredag, står den på international retsorden, indgåede aftaler og globalt samarbejde.

  • JensH

    “bringer værdier med os, som vi IKKE kan kombinere med det danske”

    Jamen, hvem har bedt jer om at komme anmassende med disse formørkede værdier og påtvinge os dem??

  • JensH

    OT

    De er rablende gale inde på Københavns rådhus. Mu skal unge aggressive muslimske grupper af mænd have priviligeret adgang til byens beværtninger og diskoteker. Hvis ikke de får det mister stedet sin bevilling:

    “Nul alkohol på racistiske diskoteker”

    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38029079:nul-alkohol-på-racist iske-diskoteker.html?forside

    Bemærk overskriften. Så er vinklingen af historien ligesom lagt.

    • Bjovulf

      Gad vide, hvor mange danskere / ikke-muslimer, der så vil komme på de diskoteker?
      Folk vil så naturligvis bare i stedet opsøge de diskoteker og beværtninger, der har de
      allersureste “anti-racisme” smileys 😀

      Fra en DJ, jeg kender, med godt kendskab til miljøet, har jeg hørt, at når man tillader
      de uintegrerbare, provokerende, grænsesøgende og aggressive indvandrertyper at komme
      ind i større antal, så opnår man bare, at næsten alle andre holder sig væk derfra, fordi
      de ikke orker balladen og volden, og så kan etablissementet lukke få måneder senere –
      det er sket flere gange, og den slags skræmmer naturligvis seriøse erhvervsdrivende,
      der ønsker at beskytte deres investeringer.

      Hvorfor får vi mon så godt som aldrig præsenteret denne side af sagen i DR, Politiken,
      Information og hvad de ellers hedder? Hvorfor orker DRC ALDRIG at sætte sig ordentligt
      ind i baggrunden for afvisningerne og realiteterne? Er de bange for at få forstyrret deres
      sort-hvide verdensbillede?

  • I og for sig logisk – de drikker jo alligevel ikke alkohol. Og man kan jo ikke forlange af et rødt flertal, de skal tage hesyn til historier som denne diskoteksejers:

    Problemerne begynder i døren

    Unge indvandrere ankommer ofte i større grupper og betyder som regel ballade på diskotekerne.
    Som diskoteksejer har jeg problemet inde på livet hver weekend. Vi ser vore ”danske” venner dukke op på diskoteket en, to, tre stykker ad gangen – af og til flere. De betaler, de går ind, og de finder plads rundt omkring. Hilser, snakker, danser og har det skægt.

    • Peer Pedersen

      Det er bare at vride nøglen, genåbne som en “medlemsklub”og gi blanke fanden i både bevilling og perler.

  • Sven Olsen

    Til den danske regering og dennes medlöbere!

    Er regeringen helt klar over, hvad det er man arbejder frem?? Er regeringen klar over at den overgiver danskere og dansk territorium til fremmed magt??
    Det, mine herrer og damer politikere, er landsforräderi og burde, som i krigstid, belönnes med en hvidkalket väg og 12 gode danske mänd.

    Se mod öst – se det totale sönderfald af et dejligt land, lär af svenskernes fejl – stop den hovedlöse leflen for multikulturelle elementer, vänstervredne falanger – beskyt det land danskerne har givet jer ret til at administrere – ödeläg det ikke!

  • Bjovulf

    Pind må have gjort noget rigtigt 😉

    Pind allerede upopulær i Vollsmose

    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37981546:pind-allerede-upopul%C 3%A6r-i-vollsmose.html

    Danmarks nye integrationsminister Søren Pind har allerede gjort sig mindst lige så upopulær som sin forgænger på posten Birthe Rønn Hornbech.

    Søren Pind har de seneste fem år gjort sig til talsmand for en hård kurs over for indvandrere, der ikke skal integreres, men assimileres i det danske samfund og til de danske værdier.

    Mere “kulturberigelse”:

    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38039715:en-person-dr%C3%A6bt-a f-skud-i-tingbjerg.html?forside

    En person er dræbt i et skyderi nær den plagede bydel Tingbjerg.

    Politiet bekræfter også, at tre er sårede i forbindelse med skyderiet, der fandt sted på Gadelandet. De er alle blevet kørt på hospitalet.

    • Jeg kan sgu godt forstå, at Vollsmose er i oprør. Man kan sgu da ikke bare affærdige en hel kultur, bare fordi underkastelse overfor shariaen er en del af den. Må man så heller ikke kontrollerer sine kvinder eller opdrage sine børn til, at hade de vantro? Det er fandme diskriminerende og udansk!

    • Tv2´s besøg i Vollsmose er ubetaleligt.

      Muslimerne skjuler dårligt deres raseri over forslaget om at skulle leve i vanære og urenhed, som den forhadte kuffar!

      Havde vores beslutningstagere bare en smule vireklighedsforbindelse, kunne de læse skriften på væggen, så let, som at klø sig selv i nakken.

      Vi må og skal huske at muslimerne ikke er kristne, buddhister, eller andet, men muslimer, no more, no less.

      Ethvert brud med den livsstil der er absolut forankret i sharia´en betyder helvede for muslimen og dermed evige pinsler i det kun martyrdøden er den garanterede frelse fra.

      At overtage kuffarens urene levevis er imidlertid den garanterede fortabelse og som den ældre herre udtrykker det, Søren Pind må være “tosset”!

      Tør Pind lade jinnen slippe ud af flasken?

      Jeg har min tvivl, men lad os se.

      • Sven Olsen

        Det håber jeg virkelig, at han tör. Det er jo bare sådan, at passer det ikke? – flyt til et muslimsk land, hvor traditioner, kultur og religion passer!

        Det er da ikke så svärt, vel, alle muslimer, der tror, I skal komme til Danmark/Sverige og overtage landene.

        Det er jo smygkolonisering – kan de ikke bombe sig till herrevälde – så sniger de sig ind og med hjälp af alle de politikere, der ikke fatter et lod, så overtager de landene ved at öge kravene, terrorisere og bekämpe landenes egen kultur.

        At danske og, i endnu höjere grad, svenske politikere ikke vil fatte dette, er jo udtryk for en så klejn grad af virkelighedsfölelse.

  • JensH

    “Pind allerede upopulær i Vollsmose”

    Det er naturligvis et godt tegn. Men Pind har desværre ikke nosser til at tage opgøret med alle disse internationale konventioner, og de dertil knyttede ‘domstole’ og komiteer. Derfor bliver alle hans besværgelser om ‘nye boller på suppen’ desværre ikke andet end tom symbol-snak.

    • Morten – – –

      Er det det rene “hope and change”, Søren ? Det håber jeg ikke …

      – – –

  • JensH

    OT

    Om jeg fatter Infomation-journalistens åbenlyse foreargelse over denne historie fra Holbæk. Nu har han og alle de andre multikultier i årevis plæderet for religiøse særettigheder for muslimer her i landet, og når der så endelig er en kommune der rent faktisk gør det, så er det åbenbart også galt.

    Nå, men en herboende Somalisk kvinde har 4 børn, og hun påstår hun ikke er gift med børnenes far, hvilket vil give hende en række ekstra-ydelser fra de tilsyneladende bundløse offentlige kasser. Men Holbæk kommune tror hende ikke, og henviser til en imams udtalelser om, at muslimer ikke får børn uden for ægteskab:

    http://www.information.dk/261641

    Men jeg vil gætte på, at liiige i et sådant tilfælde ønsker de herboende muslimer IKKE at der bliver taget hensyn til deres ‘religion’.

    • Det er simpelthen en af de mest absurde islam-historier jeg endnu er stødt på. Hun får 4!!! børn med manden for, at han skal gifte sig med hende. Hun regner da bestemt med, at han siger ja efter den fjerde – som jo er en dreng!!!

      Herefter siger en imam, at hun slet ikke må få børn hvis hun ikke er gift!!! HOLD NU OP!!!

  • Vivi Andersen

    SVEN OLSEN, 9.marts 11 kl. 23:19

    Præcist : man skal bare stille sig op og sige til en ærkedansker, at han/hun SKAL dit,dut eller dat og SÅ går dansken i baglås !

    For INGEN skal fortæller os hvad vi skal !

    Det er faktisk lidt sjovt, men den reaktion kan jeg genkende hos mig selv ligesom jeg har bidt mærke i den hos andre danere.

    Og jeg var såmænd ikke særlig gammel før jeg registrerede dette, vel omkring de 8-9 år.

    Det er et bemærkelsesværdigt træk, som måske er et af de der kendetegner danskerne, for adlyde på kommando det vil vi sgu ikke!

    Nok ikke helt dumt at være udstyret med……. i en verden, der tager sig ud som den gør ?

    • Sven Olsen

      Det er nok fordi vi er et lillebitte land, som er verdens störste! Vor selvsikkerhed har desvärre den ulempe, at vi en gang i mellem ikke ser farer, för de bider os i r……, som nu, med islamister, der pröver at snige sig ind og forsöger overtage vort land.

      De forskellige islamistiske yderlighedsfalanger (og det er jo dem vi ikke vil have ind) har konstateret at regelret magtovertagelse er udelukket, så de tager den bagvejen – se bare tyrkerne, som anser at Tyskland er den 4.störste tyrkiske väljergruppe!!).

      Der findes masser med indvandrere fra 60erne, 70erne og 80erne, som kom til Danmark for at skabe sig en fremtid indenfor de rammer som vort samfund udgöres af, og som er fine danske borgere – mange af disse er jeg glad over at kunne kalde venner – og de er heller ikke begejstrede for alle de, der kommer ind nu og ödelägger, ikke mindst forholdet mellem disse “indvandrer-danskere” der fungerer godt i vort samfund og den indfödte befolkning.

      Det er udmärket at tage imod flygtninge og mennesker der behöver hjälp, men det er underligt at så mange fra de arabiske og afrikanske lande lige välger lande som Danmark og Sverige – lande som de kulturelt ikke har nogen som helst lighed med – var det ikke bedre om FN og EU (så länge det findes) arbejder på at sådanne flygtninge skal til de närmeste lande, der har lignende kulturer og samfund??

      De nordamerikanske indianere tog väldigt pänt imod alle de mere eller mindre vellykkede eksistenser, der kom til Amerika – og idag bor disse indianere i reservater – jeg synes nok at det er tilsträkkelig advarsel.

      Fordelen med at väre dansker, tror jeg, er at vi er sväre at hidse op – det skulle da lige väre en kraftig forhöjning af ölprisen – men når vi bliver rigtigt sure, så går det ikke at rokke os en milimeter. Derfor er det også forblöffende at danske politikkere stadig pladrer om at ha folkeafstemning om Euro’en – den har vi jo haft – og vi sagde pänt Nej Tak! Näste gang skal vi nok ikke svare så pänt – det fatter vore politikkere ikke.

      Vi siger nej tak til at få vort land overrendt af en masse individer, der ikke har den mindste tanke på at overholde de normer, regler, love og traditioner som er Danmark og danskere. Hvis politikkerne ikke forstår pänt skrevet eller talt dansk, så måske en fysisk blodtud eller to hjälper? (Jeg opfordrer på ingen måde til vold) men vore politikkere, både i Danmark og Sverige virker jo ikke väre kapable til at fatte mere end enstavelsesord og knapt det, så vi må nok stryge tak i nejtak, så måske, men kun måske de fatter at vi er danskere, vort land er Danmark – läg märke til VORT land, ikke alle mulige andre nationaliteters land – og selv om de kan kaldes danskere, så er politikkere tjänestefolk, de er ansat af danske borgere, og de kan f t m også fyres af samme borgere, hvis de ikke makker ret.
      DET er at väre dansker – ikke tåle noget p.. fra nogen.

  • Vivi Andersen

    PETER ANDERSEN

    Gu´ er hun da gift med manden, islamisk gift .

    Men hun er, som så mange andre indenfor denne ideologi, smadder god til at “regne den ud” !

    Denne evne gør vel at man bliver noget hård i filten, ligesom man må blive det af dagligt at anvende taqiyya.

    Det er OS, ikke-muslimerne, som ikke har regnet dem ud og derfor først nu, sådan rigtig for alvor, er ved at erkende at vi har fået med mennesker at gøre der handler ud fra en ganske anden type af moral/etik end den vesterlændinge for det meste gør.

    At vi så snildt har kunnet trækkes rundt ved næsen hænger bl.a. sammen med, at vi ikke har sat os ind i de islamiske tekster + islams historie.

    Havde vi gjort hjemmearbejdet ville vi havde vidst, at muslimernes fyrtårn, det som de retter sig efter er Muhammeds eksempler.

    Og den røver, tyveknægt, voldsmand og morder er et særdeles slet idol at dyrke!

    Det er islam i sig selv der er problemet og det virkelig slemme er fra MOs Medina-tid.

    • I Norge fødes halvdelen af de somaliske børn “udenfor ægteskab”. Hvem tror nu på det ? Det ville unægtelig være noget af en somalisk nyskabelse.

      http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/718347/ – første klip
      sist rapportert i Dagsrevyen på onsdag der et somalisk par i Oslo ble fengslet, mistenkt for å ha trygdesvindlet staten for 800 000 kroner i løpet av fem år ved å oppgi at de ikke lever sammen?

      Mon Holbæk kommune er i besiddelse af en særlig giftig humor, når den benytter netop en imams udsagn i mod hende ?

      • Sven Olsen

        Nu ved jeg ikke hvor langt en dansk kommune eller myndighed vil gå i sådan en sag, men jeg ved at her i Östdanmark (Skåne) og i det övrige Sverige, så skulle man höjst sansynligt lägge låget på – af den enkle årsag at det multikulturelle samfund med fandens vold og magt skall tvinges ned over örerne på det svenske folk, der er så underkuet at de knapt tör protestere. Her kan man ikke udtrykke sig negativt om indvandrere, heller ikke når disse ensomkommende börn, der har skägväkst, antaster og befamler 11-årige piger på en badeanstalt – noget som myndighederne helt enkelt bagatelliserer.
        Jeg håber meget at disse svenske forhold ändres – vi har jo gudskelov fået et parti nu, der tör sige sin mening – de er selvfölgelig rasister ??? De synes nemlig at Sveriges egen befolkning skal komme först, så kan alle de andre komme, på svenske betingelser.
        Jeg håber, selvom jeg desvärre tvivler på det, at Sören Pind sätter densamme i hjulet for den uhämmede immigration – når han er klar i Danmark, skal ha väre velkommen til at göre detsamme i Sverige.

  • Jag är starkt frestad att ta det på orden för jag står snart inte ut längre i dårhuset Sverige. Lite språkförbistringar broderfolken emellan får man väl räkna med.

    http://www.youtube.com/watch?v=9taLQnNGYFM&NR=1