17
mar
Seneste opdatering: 20/3-12 kl. 0236
34 kommentarer - Tryk for at kommentere!
Del...

Four Dead After French School Shooting, Motorcycle gunman kills 4 outside Toulouse Jewish school, Motorcycle gunman kills 4 outside Toulouse Jewish schoolDen franske præsidentvalgkampagne indstillet med 35 dage til valget.

Attentaten i Frankrike. Jihad på europeisk mark

Ozar Hatorah i Toulouse angreps.

Attentaten i Frankrike fortsätter. Idag på morgonen attackerades en judisk skola. Minst fyra har dödats, flera andra skadats. Attentatet följer mönstret: människor på motorcykel öppnar eld och försvinner snabbt. Förra attentatet ägde rum i närheten av Toulouse. Då dödades tre franska militärer. Behöver vi tveka om motiven? Jihad tar sig många uttryck, en variant är att “flytta” den väpnade kampen från Israel/Palestina och Afghanistan till Europa (som om franska skolbarn hade någonting med Israel/Palestina att göra). Den teorin framfördes redan vid de två tidigare attentaten eftersom de riktade sig direkt mot fransk trupp.

Uppdatering förmiddag: Att förnedra, trakassera och mörda europeiska judar betraktas utifrån jihad-perspektivet som legitimt. Fortfarande hörs ändå mest de röster som säger “nej, det pågår ingen islamisering av väst”, “det är överdrivet att påstå det”… och för varje nytt attentat flyttas fokus snart till en annan plats och ett annat ämne och någon suckar “är det konstigt att de hatar oss, så illa som vi behandlar dem”…. Hört det förut?

Uppdatering 14.35: Om dessa olika attentat utförts av samma person/personer och alldeles oavsett om det är organisatoriskt sammanlänkat och välplanerat i alla tre fallen, och fransk polis och underrättelsetjänst lyckas ta den/de skyldiga, så betraktar jag det som terrorbrott. Det är inget som tyder på någonting annat. Spekulationerna i europeisk press går både åt islamist- och högerextremist-hållet (förmodligen darrar många redaktörer just nu inför tanken att en fransk motsvarighet till den norske massmördaren skulle vara i farten). Själv tillåter jag mig en försiktig analys som trots allt kan knytas till två av de regioner där islamismen versus väst är som tydligast i dag: Israel/Palestina och Afghanistan.

Thomas Nydahl

10, 9, 8 …

Skal vi vædde på at nogen, inden dagen rinder ud, har antydet, ment eller taget for givet, at den seriemorder, der i Frankrig skyder på soldater og nu en jødisk skole, er en hvid højreekstremist – fordi tre af soldaterne har været af nordafrikansk etnicitet, og dagens ofre er jøder?
Enten forstår de ikke, eller også vil de ikke forstå. Han er godt nok højreekstremist, men af den klassiske muslimske variant som hader jøder i almindelighed og alle den sekulære franske stats repræsentanter (og så meget desto mere, hvis de er forrædere mod ummaen). Af Nemo

Sverigedemokraternes video-annonce om æresvold

Af Nicolai Sennels

Videoen er lavet af SD-kvinnor og blev offentliggjort d. 8. marts – Kvindernes Internationale Kampdag. Videoen blev hurtigt taget ned igen, fordi man i første omgang havde brugt noget musik, som var beskyttet af copyright. Her er den endelige version:

Og, jo temaet er bestemt relevant:En frisk engelsk undersøgelse viser, at 69 procent af deres “asiater” (engelsk for “unge”) mener, at deres familier bør leve efter de muslimske æresbegreber:

“Asked if they agreed that families should live according to “honour”, 69% agreed, a figure that rose to 75% among young men, compared with 63% of young women. … Nazir Afzal of the Crown Prosecution Service said the degree of honour crime in Britain – including murders meant to preserve a family’s ‘honour’ within their own community – was unknown. ‘We don’t know the true figure of honour killings. It’s anything between 10 and 12 a year in this country. I don’t know how many other unmarked graves there are in this country in our green and pleasant land.’ Mr Afzal estimates that there are 10,000 forced marriages in Britain every year, and said a measure of multicultural sensitivity was likely part of the problem. ‘Forced marriage is the earthquake and what’s followed is a tsunami of domestic abuse, sexual abuse, child protection issues, suicide and murder.'”


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?


ramses-2

Posted: 19 marts 2012 - 14:43 - Svar

“SJOVT NOK” har ingen i MSM etniciteten af skolen med i deres nyheder. At det er en jødisk skole, er på vanlig dhimmi-facon udeladt. Det er ikke interessant.

Havde det nu været en muslimsk skole, så havde piben nok haft en anden lyd. Så havde det været interessant, samt indvandringsfjendsk fascisme.

Varmt Konservativ (kr)

Posted: 19 marts 2012 - 15:51 - Svar

OM Breivik är en nihilistisk anarko-leninistist-jihadist och hans dåd var planerat som ett nytt Benno Ohnesorg-dåd med avsikt att bereda väg för en massiv mediekampanj för att krossa allt motstånd mot islamiseringen och underkuvandet av västvärlden, om så är fallet, så skulle ytterligare dåd, som av välvilliga medier kan tolkas i samma riktning naturligtvis kunna driva hem poängen än tydligare.

Kom ihåg att det är val i Frankrike snart, så det skulle inte förvåna om Marine le Pen hamnar främst i mediernas skottfält när det gäller att “förklara” dessa dåd. Sarkozy får sig säkert också en släng av sleven.

Det finns många rapporter om islamistiskt missionerande i europeiska fängelser. Naturligtvis kan Al Qaida när som helst få fram en vit mördare som kan spela en roll som kan passa för deras och extremvänsterns syften.

Varmt Konservativ (kr)

Posted: 19 marts 2012 - 16:17 - Svar

Hänger i så fall Peter Mangs (“Malmöskytten”) och Jared Loughner (han som sköt Gabrielle Giffords i Arizona) också ihop med detta ?

Frank P

Posted: 19 marts 2012 - 16:19 - Svar

Der tegner sig bildet af en ny-nazist, der måske prøver at opvigle.

I 2008 blev der iværksat en oprydningskampagne i regimentet i Montauban, da “Frères d’armes” (Brother in Arms) blev for meget for ledelsen. Grupperingen der beskrives som ny-nazister tog billeder af sig selv med hagekors og brugte steroider for at bliver store.

“Flere soldater har særligt eksplicitte tatoveringer.”

Det passer også med at man mener at gerningsmanden må have militærerfaring, da han er særdeles træfsikker.

http://www.lepoint.fr/societe/exclusif-le-point-une-premiere-piste-dan s-l-enquete-de-toulouse-19-03-2012-1442791_23.php

Svinet skal bare fanges.

Nemo

Posted: 19 marts 2012 - 17:23 - Svar

Ja, det ser ud til at jeg har skyldt skarn for uret. Det er jeg ked af, men udelukkende fordi det kan bruge mod Snaphanen. Jødehadet, hadet mod soldater og politi m.m. samt voldsparatheden i visse muslimske kredse gjorde det til en oplagt forestilling. Og nu skal vi lige om et øjeblik slås i hartkorn med forbryderen, fanden (eller politiet) tage ham.
Jeg gjorde mig også skyldig i uvidenhed: Jeg troede ikke, den franske yderste højrefløj havde noget imod jøder.

    steen

    Posted: 19 marts 2012 - 17:35 - Svar

    Det er uvist. Man har lov at gætte kvalificeret forkert, selvom dette tilfælde ser mudret ud. Statistikken for angreb på jøder gennem de seneste 20 år, taler sit tydelige sprog..

    Mon ikke der blev gættet forkert i hele verdensopressen om Norge om aftenen den 22 juli 2011. Undtagen her.

    Mindst syv dræbt af kraftig terrorbombe i Oslo

    Man må tro, han bliver fanget siden han stadig er i landet.

      Frank P

      Posted: 19 marts 2012 - 17:58 - Svar

      Man kan dårligt forestille sig andet end at han fanges inden 24 timer – måske prøver/når han et sidste desperat forsøg på at slå flere mennesker ihjel. Den franske efterretningstjeneste er nu involveret og det har højeste prioritet at fange ham. Sarkozy, der selv har jødiske aner, har nok personligt beordret at ingen går i seng før terroristen er fanget.

      Mon ikke efterretningstjenesten allerede har gennemtrevlet lister over hvem der har købt Yamaha’er og kigget overvågningsmateriale igennem samtidig med at de har afhørt folk fra “Frères d’armes”. Mit bud er, at de allerede har én i kikkerten men holder det for sig selv, han skulle nødigt skubbes til at gøre noget dumt.

      En operation i løbet af i nat, CIGN rykker ind og han bliver anholdt?

      Han må for alt i verden ikke slå flere ihjel.

        Frank P

        Posted: 19 marts 2012 - 18:15 -

        Det begynder som med Breivik, kommentarerne går amok i tilsviningen af “de ansvarlige”, der har spredt had og derfor har næret denne galning.

        Stalinismen, Gulag, De Røde Khmerer, den dødelige kulturelle revolution i Kina, Rote Armee, Brigate Rosse, Allende og alle de andre har intet med kommunisme at gøre.

        9/11, Bali, London, Madrid og andre tusinder tilfælde af islamisk terror har intet med islam at gøre.

        Breivik, Uwe&Uwe og Yamaha-nazisten har alt med debatten at gøre! Atter har den hårde debat radikaliseret en mand til at begå vanvidsgerninger.

        Det bliver ris til Sarkozy, Au Revoir.

      Maria Due

      Posted: 19 marts 2012 - 18:06 - Svar

      Tænk, alt det, der er sket siden. Det er ikke uinteressant at læse, hvad vi tænkte den aften og i dagene derpå.

Ole Burde

Posted: 19 marts 2012 - 17:25 - Svar

Da vi så det med angrebet på en jødisk skole på TV , sagde min kone spontant ” ÅÅÅh Neej ! nu komer der sikkert en million franskmænd dumpende ,så priserne på lejligheder går helt agurk igen ! ( to af vores sønner er på jagt efter et godt køb )
Mit svar var : der kan sagtens komme noget positivt ud af det , hvis de alle sammen tar 50 kilo Camember ost med , bryder markedet sammen !

Frank P

Posted: 19 marts 2012 - 19:34 - Svar

Sporene peger på et neo-nazistisk miljø. Tyske Die Welt ved mere:

http://www.welt.de/politik/ausland/article13931226/Spur-des-Motorrolle r-Moerders-fuehrt-zu-Neonazi-Szene.html

“Sie geht davon aus, dass der Täter ein erfahrener Schütze ist – entweder ein ehemaliger Soldat, ein Mitglied eines Schützenvereins, ein Jäger oder sogar ein Profikiller.

Vor vier Jahren sollen Soldaten aus der Fallschirmjägereinheit in Montauban, der Legonad, Chennouf und Liber angehörten, unehrenhaft entlassen worden sein, da sie im verdacht standen, Neonazi-Gruppen anzugehören.

Die betroffenen Personen sollen entsprechende Tätowierungen im Gesicht haben. Für die These, dass ein Neonazi hinter den Anschlägen steckt, würde sowohl die Identität der Opfer als auch die kaltblütige Vorgehensweise und die Beschreibung des Täters sprechen, meinen französische Medien. ”

Live update: http://www.lepoint.fr/societe/suivez-en-direct-les-suites-de-la-fusill ade-de-toulouse-19-03-2012-1442786_23.php

Bjovulf

Posted: 19 marts 2012 - 19:43 - Svar

Interessant synsvinkel fra Politiken 😉

http://politiken.dk/indland/ECE1574572/diskret-moske-med-22-meter-hoej -minaret-er-paa-vej-i-koebenhavn/

Danmark 19. mar. 2012 KL. 19.14
Diskret [!!!] moske med 22 meter høj minaret er på vej i København

Nørrebro kan få Danmarks første moské med minaret. [ Ih, hvor er vi dog glade for det 😉 ]

Danmarks første moské med minaret kommer med stor sandsynlighed til at stå på Nørrebro i København.

Moskeen med en 20 meter høj minaret – et slankt tårn, hvis primære opgave er at kalde troende til bøn – skal ligge på hjørnet af Rovsingsgade og Vingelodden på det alleryderste Nørrebro.

Det bekræfter Københavns Kommunes Center for Bydesign, der har sendt projektet i høring hos den kommende moskes naboer, over for lokalmediet 2200N.dk. [ Nørrebro skal åbenbart være det nye Tower
Hamlets, hvad enten vi vil have det eller ej? Man glemte vist lige at spørge os indfødte om det projekt … ]

    Bjovulf

    Posted: 19 marts 2012 - 19:49 - Svar

    Og hvor længe der mon så går, før muslimerne begynder med deres evindelige
    krav, om at det skal være muligt at bruge minareterne til deres egentlige formål,
    nemlig at kalde til bøn meget højt – først om fredagen, og senere hen “døgnet
    rundt”?

    Og hvor “længe” vil der mon så gå før vore naive og uvidende vatnisse-politikere
    vælger også at føje dem i disse vanvttige krav, som de har gjort på så mange
    andre områder? Mig bekendt foregår dette allerede i visse områder af England
    og i Oslo – sikkert også i Sverige 😀 – , og vi skulle jo nødigt stå tilbage for
    vore åh-så-imødekommende og inkluderende naboer, vel? 😉

      Morten - - -

      Posted: 19 marts 2012 - 22:01 - Svar

      Der er allerede en eller anden smart fyr, der har afgjort, at udråb fra minareter er “samfundsaccepteret støj”. Han har ræsonneret lidt, og er så nået frem til, at det må være lige det samme som ringning med kirkeklokker. Og så er dén ikke længere, for det siger da sig selv.

      Men det er naturligvis gas. At ringning med klokker er accepteret er sandt nok, men at udråb derfor også skulle være det, er pladder. – Vi kan jo lade det komme an på en prøve: Lad præsterne stå og råve i megafon på søndag. Ringningen har kirken vundet hævd på efter 1000 år. Men den har ikke vundet hævd på andet, end det! Og vi ville aldrig tillade andet.

      Det er ikke sandt, at al religiøs støj er “samfundsaccepteret”. Og sandt skal det være, hvis det skal ligge til grund for en tilladelse til bønnekald med mere til diverse trossamfund.

      Det eneste et trossamfund kan gøre krav på, hvis det forlanger ligestilling, er også at få lov at ringe med klokker. Og vi kunne så tage en snak om, om vi synes, det automatisk er rimeligt, bare fordi kirken må. Kirken og dens ritualer er ikke mindst en del af kulturarven – og det er ingen anden religions bedesteder eller skikke.

      – – –

    Morten - - -

    Posted: 19 marts 2012 - 22:13 - Svar

    @ Bjovulf

    Øhm forresten … “Man glemte vist lige at spørge os indfødte om det projekt”, skriver du om minareten på Ydre Nørrebro. Altså, jeg føler mig da spurgt! Og jeg har sagt klart nej. Der er bare det ved det, at jeg er i mindretal. De fleste af mine medmennesker har stemt på politikere, der ikke modsætter sig – eller ligefrem bifalder – at vi nu skal have minareter i København.

    Jeg siger ikke, at det ikke kommer bag på nogen. Det gør det altid. Men jeg er svært bange for, at det er et lille mindretal. De fleste mener, at “selvfølgelig skal de da også have lov at opføre deres bedehuse, det manglede da bare”. Det er et arketypisk dansk synspunkt. Og i og for sig vældigt sympatisk, selvom jeg personligt foretrækker en anden strategi for indeværende.

    Der var bare ikke nok, der var enig med mig.

    – – –

      Peter Andersen

      Posted: 20 marts 2012 - 01:27 - Svar

      Iøvrigt er der tale om et erhvervslejemål, som har stået ubrugt hen, da det ikke har kunne udlejes og kun må bruges til dette formål. Da nogle muslimer så foreslog, at indrette moske i bygningerne, blev det naturligvis straks bakket op af borgerrepræsentationen. Så enkelt kan det gøres. Som om alle de unger der bor i området ikke er radikaliseret nok, skal vi nu sætte hele integrationsvanviddet i bakgear. Det er vel nok forrygende!!!

      Bare man for helvede snart havde råd til at flytte!!! Knægten har ikke kunne lege i gården siden han var fire – nu bygger de sgu også en stor moske! I guder, hvor er vi bare ikke rigtig kloge!!!

        Bjovulf

        Posted: 20 marts 2012 - 02:12 -

        Ja, det er tilsyneladende Dansk Islamisk Råd, der står bag
        dette nye moské-projekt, og hvem finder vi så der? 😀

        Islamisk Råd og Hamid el-Mousti

        DET ISLAMISKE RÅD

        http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1257

        ” ”Danmark er en islamisk stat.

        Uanset om regeringen, Dansk Folkeparti eller socialdemokraterne kan lide det eller ej, så er Danmark en islamisk stat. De såkaldte vestlige værdier er i virkeligheden islamiske værdier der er overtaget af vesten. Nemlig respekt for de mest elementære menneskerettigheder. Respekt for folkets mening. Sørge for de gamle og de syge, osv. Problemet er , at de arabiske ledere er korrupte og despotiske. Ifølge profeten Mohammed er korrupte mennesker ikke muslimer. Det er ikke islams skyld at alle arabiske ledere ikke er folkevalgte. På samme måde er det ikke kristendoms skyld at der var og er mange korrupte og despotiske ledere i kristne lande. Det er ikke islams skyld, at mange palæstinensere bliver dræbt af den israelske besættelsesmagt. Socialdemokraternes ledere burde have konsulteret deres muslimske folkevalgte medlemmer inden de kom med deres tåbelige udtalelser….
        I samråd med en del socialdemokratiske folkevalgte medlemmer har vi besluttet at indkalde til et møde for at diskutere vores holding….”

        Hamid El Mousti, Medlem af Københavns Borgerrepræsentation Folketingskandidat (S)”.

        [ Og vore dybt naive og uvidende politikere fatter stadig ikke en brik –
        aner ikke hvad og hvem de har med at gøre. ]

        http://www.disr.com/about/

        http://www.tv2oj.dk/artikel/106940:Indland–Moske-med-minaret-bygges-pa a-Noerrebro

        Nørrebro får Danmarks første moské med minaret [!!!]. Bygningen bliver diskret [ Tja, bum, bum ],
        og der kaldes ikke til bøn. [ Nej, ikke endnu – men hvor længe gælder det mon? Kan vi få det
        med en bindende underskrift? ]

        19. mar 2012, kl. 18:54 | Af: Ritzau
        Indland: Danmarks første moské med minaret kommer med stor sandsynlighed til at stå på Nørrebro i København.

        Moskeen med en 20 meter høj minaret [ 22 meter! – altså højere end de fleste huse!!! ] –
        et slankt tårn, hvis primære opgave er at kalde troende til bøn [!!!!!] – skal ligge på hjørnet af
        Rovsingsgade og Vingelodden på det alleryderste Nørrebro.

        Det bekræfter Københavns Kommunes Center for Bydesign, der har sendt projektet i høring hos den kommende moskes naboer, over for lokalmediet 2200N.dk.

        Områdets beboere vil dog ikke blive forstyrret af lyde fra minareten, da den i dette tilfælde ikke
        skal bruges til at kalde til bøn [!!!], men er tænkt som en skulptur. [ Ja, hurra 😉 ]

        ….

        Robin Shadowes

        Posted: 20 marts 2012 - 05:38 -

        Nu blir väl Abdul Wahid blöd i bukserne? 😀

        Bjovulf

        Posted: 20 marts 2012 - 06:22 -

        Sikkert, ja – for ‘blød i bolden’ ( = huvudet; altså “tokig” ) har han jo allerede været længe. 😀

        ( NB. blød = mjuk på dansk, inte våd ).

        Morten - - -

        Posted: 20 marts 2012 - 10:27 -

        Jeg stemte personligt på Gunnar Biering ved sidste stemmeafgivelse. Det føltes som et sikkert valg. Hvad gjorde I andre ?

        Der er bare ikke nok, der er enige med os. Vi er nedstemt i denne sag, og det må vi som gode demokrater tage til efterretning. Uanset, om man synes DF altid udtrykker sig smagfuldt eller ej (skidt da for pokker med stilkaraktererne !) så er DF det eneste sted at sætte sit kryds, hvis man vil have sine interesser varetaget i denne og andre vigtige anliggender. DF er det eneste kompromisløst demokratiske parti, selvom det desværre går ind i enkeltsager – og derved barberer halvdelen af sine potentielle stemmer af. I en forfejlet jagt på “presseomtale”.

        Men Gunnar tror jeg på (tal imidlertid ikke om, at bevæbnede mænd på gaden er herefterdags nødvendige, Gunnar – og slet ikke, hvis du bliver valgt! Tal aldrig mere om våben eller bevæbning. Du må ikke blive associeret med “geværtale”. Ja, undskyld jeg blander mig, men du ved vel, at der skal en særlig indsats og fingerspitzgefühl til som politiker for DF, for der er for mange – forståeligt – bitre og destruktive stemmer i partiet, til at der er råd til flere “sensationelle udtalelser” à la Kim Behnke (heldigvis ikke DF’er. Pyha – hvis du ser min pointe)).

        – – –

Frank P

Posted: 19 marts 2012 - 20:29 - Svar

Noget andet:

Husker i manden, 44-årig far, der blev sparket ihjel af flok udlændinge i Ludvika i december?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14092391.ab

Dommen i dag til Congoleseren Mushitu Mwinkeu, 22, blev kun på 3 år. (I praksis 2 år pga. 2/3-regel) Han er endda tidligere dømt for 2 gange vold mod tjenestemænd i 09 og 11. Dernæst er han udvist af Sverige for en periode af 10 år, så kan han komme tilbage og berige igen. Hvilken hån mod ofret og dennes efterladte! En kvinde har mistet sin mand, et barn har mistet sin far.

Oven i er kompensationen også en hån: Den muslimske kvinde der ikke ville spise svinekød blev tilkendt en erstatning på 60.000 kr., barnet til den myrdede får 50.000.

http://avpixlat.info/2012/03/19/en-domd-for-dodsmisshandeln-i-ludvika

Specielt når narkoforbrydelser rask væk giver op til 10 års fængsel i Sverige. Eller snyder du staten for afgifter, Tobakssagen fra Malmø, så giver det 7 års fængsel.

http://svt.se/2.33782/1.2523683/langa_straff_i_tobaksharva&from=rss

Men tager du et andet menneskes liv så slipper du med 3 år og du kan som udlænding komme igen om 10 år.

Frank Saksik fik trods alt 6 års fængsel herhjemme for sit halv-mord, var så ude efter 3, men i Sverige “kun” 3 år for at slå et menneske ihjel og så er det endda en tidligere straffet??!!!?

Hvad er det for et land, Sverige? Mit blodtryk kan ikke holde til det…

Journalister i Sverige er ligeglade med at man slipper afsted med 3 års fængsel for at slå et andet menneske ihjel. En af deres egne Jac Warnell slap jo med 1,5 år for at dræbe en tilfældig. Nej i stedet så handler det om tilsværtning af SD: http://www.expressen.se/nyheter/politikern-har-hemliga-moten-med-nazis ter/

Dyktig David Bass, du skal nok blive en god journalist i Sverige.

    steen

    Posted: 19 marts 2012 - 21:02 - Svar

    Jo, tak. Julia Caesar skrev nogle artikler om ham.

    Hvad er det for et land, Sverige?

    Efter nogle årtier, har du vænnet dig til det. Hvis ikke, gør du det aldrig.

    Morten - - -

    Posted: 19 marts 2012 - 21:18 - Svar

    Sverige er jo et demokratisk land, og svenskerne bestemmer selv, hvordan de vil indrette sig. De har samme mulighed for at reagere på uret som vi, men har ikke samme opfattelse af uret. I Danmark ville vi utvivlsomt være blevet oprørt over sådan en udgang på, hvad vi, i vor kulturkreds, opfatter som en skændselsdåd. På deres side oprøres svenskerne over den – i deres øjne – ubarmhjertige måde, vi behandler udenlandske overtrædere på.

    Vi bliver nødt til at tillade svenskerne at løse deres problemer, som der nu engang er flertal for det på den anden side af sundet. Vi vil jo også gerne have deres anerkendelse af vores ret til at gøre, som vi finder bedst. Hverken Danmark eller Sverige er diktaturer. Vi er bare to forskellige lande med forskellig kultur og retsopfattelse, som beslutter og handler ud fra det, vi hver for sig finder er det rette.

    – -.-

Erling

Posted: 19 marts 2012 - 22:29 - Svar

Skal vi vædde på at nogen, inden dagen rinder ud, har antydet, ment eller taget for givet, at den seriemorder, der i Frankrig skyder på soldater og nu en jødisk skole, er en hvid højreekstremist – fordi tre af soldaterne har været af nordafrikansk etnicitet, og dagens ofre er jøder?

Så var der bingo!

http://www.guardian.co.uk/world/2012/mar/19/toulouse-shootings-race-re ligion-murder-france

Rent bortset fra det, tror jeg der er en god chance for at det rent faktisk er tilfældet. Mordene synes mig lidt for professionelle til at det er jihadier.

    Varmt Konservativ (kr)

    Posted: 20 marts 2012 - 13:24 - Svar

    Det finns flera mål och möjliga motiv i den här saken än man kan tro:

    1. Muslimska “kollaboratörer”: Al Qaida har hela tiden angripit fler muslimer än icke-muslimer. De har attackerat alla som har samarbetat med “otrogna”, särskilt poliser och militärer. Frågan är hur muslimer i Frankrike tolkar dåden, om de ser ett budskap till dem själva och om de kan vara ärliga med sin tolkning. Skulle vara intressant att

    2. Soldater i uniform har dödats på gatan i Frankrike, d.v.s. den franska militären och den franska staten har attackerats. Det är ett sätt att visa makt och förakt.

    3. Judarna, förstås, som alltid, om det är anarko-leninistisk-jihadism.

    4. Den franska allmänheten generellt. Ett angrepp på staten och på skolbarn är ett angrepp på allmänhetens moral, särskilt om man inte snabbt får tag på förövaren. Brutaliteten i genomförandet med det personliga och avrättningslika dödandet ger en extra stark terroreffekt, som vid Utöya och starkare än vid ett bombdåd. Skapar allmän osäkerhet och känsla av sårbarhet och sänkt tillit och tilltro. Ökar splittringen generellt i samhället. Förvirring om gärningsmän och motiv försvagar motståndskraften mot beslutsamma attacker från samhällets fiender.

    5. Den islam- och invandringskritiska opinionen: Som i Breivik-fallet

    Gärningsmannens brutalitet behöver inte tyda på militär erfarenhet. Den kan också bero på grundlig indoktrinering och besinningslöst hat. Det var inte länge sedan Carlos a.k.a. Schakalen a.k.a. Illich Ramirez Sanchez stod inför rätta i just Frankrike. Han uppträdde också otroligt kyligt och brutalt vid sina dåd utan att ha haft någon tidigare militär erfarenhet. Han ångrade heller fortfarande efter så många år ingenting utan reste trotsigt sin knutna näve i rättssalen. Han har dessutom konverterat till islam. Marxist-Leninist och muslim ? Är inte det som att vara en judisk muslim, skulle kanske vår vän imamen från Bryssel ha sagt, men det finns uppenbarligen beröringspunkter. Är det inte i själva verket så att många, många fler på den yttersta vänsterkanten har följt Carlos exempel? Är det inte det vi ser dagliga tecken på i våra medier?:

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/france/8875034/Carlos -the-Jackal-trial-begins-with-a-smile-and-raised-fist-from-terrorist.h tml

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/3022358.stm

Ole Burde

Posted: 19 marts 2012 - 23:05 - Svar

Selv om en hvid højreextremist nok er den mest sandsynlige , så existerer der alligevel flere andre muligheder . Den mest nærliggende er , at det simpelthen bare var en tilfældighed at de tre soldater var marokanere . En anden er , at angrebet på skolen kun er gjort for at camouflere et internt marokansk hævn-baseret opgør mellem rivalisernde klaner . Set fra en marokansk vinkel , vil dette være en win-win situatiin : både få forvirret politiet , og på samme tid få ram på nogen af allahs fjender ..

    Bjovulf

    Posted: 20 marts 2012 - 01:13 - Svar

    Ja, eller måske at nogle muslimske ekstremister er utilfredse med, at nogle af
    deres “brødre” er gået i fransk ( = de urene vantro kuffars ) tjeneste?

Peter Andersen

Posted: 20 marts 2012 - 01:35 - Svar

Ja, den havde Marine Le Pen nok ikke set komme…

Hvis det er éen eller anden spasser-nazist, der er skyld i dét hér, har han lige smadret hendes chancer betragteligt…

Bjovulf

Posted: 20 marts 2012 - 13:05 - Svar

Interessante tider ligger forude 😉

Muslim juror removed from jury after refusing to take off veil
A Muslim juror has been excused from sitting on a case because her veil concealed her facial expressions.

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/law-and-order/9154573/Muslim-ju ror-removed-from-jury-after-refusing-to-take-off-veil.html

6:50AM GMT 20 Mar 2012

The woman was about to take the oath in the attempted murder trial when Judge Aidan Marron QC interrupted to ask if she was prepared to remove her niqab.

The black fabric garment covered her hair and face, leaving a narrow slit through which her eyes could be seen.

When she said she was not prepared to take it off, she was asked to step down and a white male member of the jury pool was sworn in her place at Blackfriars Crown Court in London.

[ Skandalen her er, at hun overhovedet blev udvalgt til jury-medlem i første omgang ]

Ole Burde

Posted: 20 marts 2012 - 13:59 - Svar

Det som er skrækindgydende er paralellen til Breivik affæren … Lige før et skæbnesvanert valg , er der pludselig en-eller-anden-tåbe som pludselig får lyst til at gå amok …. måske er der nogen eller noget som leger med marionet- dukke ? det lyder nok lidt paranoidt , men alle de bedste sikkerheds organisatiner er fuldt ud i stand til at ” fjernmanipulere” ekstremist-celler ,hvis altså bare de har en af deres egne inden for …i Frankrig rapporterer sikkerhedstjenesterne så vidt jeg husker DIREKTE til præsidenten..

    Varmt Konservativ (kr)

    Posted: 20 marts 2012 - 16:10 - Svar

    “…måske er der nogen eller noget som leger med marionet- dukke ?”

    Ja, är det inte så att det kommer lite för mycket på en gång som liknar vartannat: Breivik, “lasermannen” i Malmö, tyska nazister, Jared Loughner och detta ? Lägg till det Occupy-rörelsen, Anonymous och Wikileaks. Lägg till det samordnade mediekampanjer med över hela västvärlden likformigt utformade propagandafraser.

    Se min kommentar ovan om Carlos. Det har i efterhand visat sig att Carlos och PFLP, likaväl som Rote Armée Fraktion stöddes av sovjetblocket. Tyska terrorister fick en fristad i Östtyskland efter sina dåd i Väst. Samma sak gäller förstås Brigate Rosse, Action Directe, ETA och IRA. Terrorgrupperna fick en form som var anpassad för det land de skulle verka i.

    Det har som sagt också visat sig i efterhand att den dödsskjutning av en ung student, Benno Ohnesorg, i Berlin 1967, som användes som motor för en stor del av den politiska radikaliseringen av hela vänstervågen, i själva verket utfördes av en agent som var registrerad medlem av STASI. Snacka om att “leka med marionettdockor”!! Hela 68-rörelsen var alltså ett gäng marionettdockor som i de flesta fall inte insåg att de duperades av Moskva. De flesta trodde att det var den “fascistiska” västtyska polisen som sköt Benno Ohnesorg och de trodde att PFLP, IRA och (i varierande grad) de andra grupperna var spontant framsprungna “befrielseorganisationer”.

    “Kommunismen är död”, heter det. Nej, jag tror att den bara hade dragit sig tillbaka lite och planerat för en återkomst i stor stil – inifrån kärnan av själva Västerlandet. Det är inte alls omöjligt att de gamla nätverken av STASI- och KGB-agenter och terrorsympatisörer fortfarande är aktiva förkämpar för den rödsvarta ideologin och fast beslutna att göra allt de kan för att störta västvärlden i eld och blod. Nu är de dessutom mer inflytelserika än någonsin förr:

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/3022358.stm

Varmt Konservativ (kr)

Posted: 21 marts 2012 - 08:58 - Svar

Nu är det dags att rulla upp hela kommunistfronten. “Främlingsfientlig högerextremist” ! My ass !!!!:

http://online.wsj.com/article/SB10001424052702304636404577294632810920 116.html?mod=WSJEurope_hpp_LEFTTopStories

Dags att ta en ny titt på Breivik, kanske?

hernandez

Posted: 22 marts 2012 - 16:40 - Svar

Nemo skrev 20/3:

“10, 9, 8 …

Skal vi vædde på at nogen, inden dagen rinder ud, har antydet, ment eller taget for givet, at den seriemorder, der i Frankrig skyder på soldater og nu en jødisk skole, er en hvid højreekstremist – fordi tre af soldaterne har været af nordafrikansk etnicitet, og dagens ofre er jøder?
Enten forstår de ikke, eller også vil de ikke forstå. Han er godt nok højreekstremist, men af den klassiske muslimske variant som hader jøder i almindelighed og alle den sekulære franske stats repræsentanter (og så meget desto mere, hvis de er forrædere mod ummaen). Af Nemo”

Nemo havde ret.

Leave a Comment