à klagarmyndigheten i Jönköping har tidigare sagt att gruppvÄldtÀkten i Mariannelund Àr förmodligen det vÀrsta i modern svensk rÀttshistoria. Idag kom domen mot de Ätalade asylsökande afghanerna. RÀttegÄngen har varit omfattande och genomfördes pÄ nio dagar under tre veckors tid. I förra veckan slÀpptes en av de Ätalade fri frÄn hÀkte i vÀntan pÄ dom vilket kunde innebÀra frikÀnnande eller mildare straff. De övriga sju riskerade upp mot tio Ärs fÀngelse för grov vÄldtÀkt pÄ en tvÄbarnsmamma. à klagare Gunnar Brodin hade yrkat pÄ sex Ärs fÀngelse för sju av de Ätalade och sju Är för den sÄ kallade huvudmannen. Dessutom yrkades det pÄ utvisning för sju av de Ätta till Afghanistan om de skulle dömas till fÀngelse.FÀngelse för brutal asylgruppvÄldtÀkt i Mariannelund
Jeg springer normalt grove, svenske kriminalsager over af den enkle grund, at der er for mange af dem. Desuden slider de for hÄrdt pÄ humÞret, og det skal man bruge til at leve med. Det betyder dog ikke, at jeg ikke ser dem, og nogle skiller sig ud ved deres helt ubegribelige galskab og brutalitet i den endelÞse rÊkke af tragedier, Riksdagen trÊkker ind over sin befolkning i godhedens navn. Mariannelund er en lille flÊkke i det nordÞstlige SmÄland i nÊrheden af Vimmerby og Hultsfred. Dette skete den 11 december 2011. Oven pÄ forbrydelsen sad kvinden i rullestol for sine skader i underlivet og mÄtte indlÊgges pÄ psykiatrisk hospital for sine sjÊlelige traumer. Hun var blevet et tortur-offer. BÞdlerne var regeringen Reinfeldts lokale stedfortrÊdere, men hun overlevede da. Modsat ham her og hende her og i hundredevis af andre.
Vanvid og vandrehistorier
Af Nemo
Hvad har vandrehistorier og sindssyge mordere til fÊlles? Det er ikke sÄ meget en usmagelig vits som et seriÞst spÞrgsmÄl. For sagen er, at bÄde almindelige mennesker, der fortÊller en vandrehistorie, og den sindslidende griber fat i tidens brÊndende emner.
Dengang verden var optaget af aliens og ufoâer fortalte folk historier om at blive bortfĂžrt af rummĂŠnd, og de mentalt syge troede pĂ„, at de havde vĂŠret bortfĂžrt, at naboen var en alien osv.
Ny teknologi som mikrobÞlgeovne og kabeltv blev grobund for bÄde vandrehistorier og vrangforestillinger i halvfemserne, ligesom der er opstÄet en storstilet samling vandrehistorier og konspirationsteorier omkring angrebet pÄ Twin Towers i New York i 2001.
Her og nu er det pÄ godt og ondt indvandringen, der optager sindene, og derfor er det det, folks fantasi griber fat i. Robert Zola Christensen, der har skrevet ph.d.-afhandling om vandrehistorier fortÊller denne her:
»Min fars nye kone boede ovre i blokkene. Hun kunne ikke forstÄ, at der kom flere og flere mÞrke skjolder pÄ loftet. Da det til sidst begyndte at dryppe, tog hun kontakt til varmemesteren, der straks aflagde overboen en visit. Lejerne viste sig at vÊre fra Jugoslavien, en familie pÄ ni. Gulvet var brudt op, og der var lagt kartofler over det hele.«
Den oprindelige svenske âlasermanâ Wolfgang Zaugg tumlede voldsomt med sin egen identitet som indvandrer i Sverige. Han blev alvorligt psykisk syg og var tvangsindlagt flere gange. Og sĂ„ endte han med at bebrejde indvandrere og specielt kriminelle indvandrere for alle sine problemer. Den ny âlasermanâ, Peter Mangs, har lignende problemer med at holde sig mentalt og socialt pĂ„ ret kĂžl.
IfĂžlge den grundigste af de psykiatriske evalueringer er ogsĂ„ Anders Breivik alvorligt psykisk syg. Der er ikke noget at gĂžre ved at syge menneskers aggressioner ind imellem retter sig mod et politisk emne, lige sĂ„ lidt som det forhold at normale mennesker bearbejder oplevelsen af ny teknologi eller skrĂŠmmende begivenheder ved at fortĂŠlle vandrehistorier. Om noget betyder det at vi, der arbejder seriĂžst med indvandrings- og integrationsproblematikken, skal vĂŠre opmĂŠrksomme, hvis vi kommer i kontakt med folk, der er ude af balance og taler om at bruge vold. Ingen kunne formentlig have opdaget Breivik gennem det han sagde og skrev â men mĂ„ske en anden gang. (Se evt. SVT dokumentaren om John Ausonius fra 2005.)
LKC’erne (landsforrĂŠderne, kulturĂždelĂŠggerne, civilisationsudsletterne) i VoldtĂŠgtssverige, bĂžr ALLE stille deres egne dĂžtre og bĂžrnedĂžtre til rĂ„dighed for herrerotterne. Og ligesĂ„ biurde det ogsĂ„ vĂŠre alle andre steder, men det sker heldigvis ogsĂ„ i fremtiden.
Nemo
Psykisk syge mennesker kan nu en gang ikke gĂžre for, at de er hvad den Hellige Treenighed; naturen, biologien og generne bestemmer hvad de skal vĂŠre. Ideologisk syge mennesker derimod, er fuldt tilregnelige godhedspsykopater.
De afghanske voldtĂŠgtsforbrydere burde, udover fĂŠngselsstraf og udvisning, kastreres for deres nederdrĂŠgtige ĂždelĂŠggelse af denne svenske kvindes liv.
Nej nej, de har jo rettigheder… menneske-rettigheder… Svenske venstreflĂžjsere, Amnesty og FN ville jo gĂ„ amok….
Jeg gad nok vide, om der er mere end en Zahid Mansoor i Danmark?
“En livsstil, der ifĂžlge Zahid Mansoor (opsĂžgende gadeplansmedarbejder) er inspireret af blandt andet den amerikanske rap- og hip hop-kultur, og som frister de unge.” (http://www.folkebladet.dk/broendby/artikler/er-her-stoevsuget-for-politibetjente.aspx)
Hizb ut-Tahrir-foredrag om forbilleder af Zahid Mansoor: http://www.hizb-ut-tahrir.dk/foredrag.php?contentid=134
Reinfeld,sahlin og alle de andre ,
MĂ alle jordens forbandelser ramme jer.
Svin er I , svin.
jeg tror det, den er fra marts 2011.
Der er jo det ved You Tube, at folk nyuploader gammelt stof hele tiden. Man kan ikke regne med upload datoen, som er 13 april 2012 pĂ„ denne. Det sender mig tit ud pĂ„ atrbejde, for modsat mange andre interesserer jeg mig for ‘hvem, hvad, hvor’. Jeg mĂ„ ha en kilde og et tidspunkt.
NĂ„, sĂ„dan – ja, ok – jeg skal nok kigge bedre efter fremover đ
Jeg faldt bare lige over den og kunne ikke mindes at
have set den fĂžr.
Jeg kan ikke huske, om denne video har vÊret nÊvnt herinde, men det er da interessant, at selv TV-programmer som 60 Minutes ( i den australske udgave? ) nu vÊlger at se pÄ en mand som Tommy Robinson & EDL.
http://www.youtube.com/watch?v=Bi4tsVZPsv8
60 Minutes EDL Tommy Robinson On Islamic Extremism