3
okt
Seneste opdatering: 6/10-13 kl. 1752
67 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Indspilning i fuld skærm 03-10-2013 110434

En femtenårig pige, der forekommer at være svensk (med håret farvet sort, ikke usædvanligt hvor svenskere må assimilere sig med den nye majoritet), voldtages af seks indvandrere i ghettoen Tensta. Politimanden Martin Marmgren som udredte sagen, beskriver voldtægten på sin blog (også gengivet i Kriminal og retsmagazinet Paragraf hvor 250.000 svenskere nu har læst den.) :

Flickan och en vän till henne hade följt med en annan tjej som hennes vän kände till en fest dit hon i sin tur hade bjudits in av en kille som hon var bekant med. De tre tjejerna åkte ut till den tunnelbanestation dit de skulle bli hämtade, och fördes sedan till den lägenhet i vilken festen hölls. En av tjejerna blev snabbt väldigt berusad. Flickan själv, som var relativt blyg och tillbakadragen, fördes av en av killarna till ett sovrum. Hennes kompis var också där inne ett tag med en annan kille, men lämnade sedan då han ville ha sex med henne.

Flickan övertalades först till att ha sex med den kille som hade tagit med henne in i rummet. Därefter kom det in fler och fler killar. Dem ville flickan absolut inte ha sex med, men trots att hon sa nej flera gånger så insisterade de. En efter en hade de sex med henne, och hon blev stundtals fasthållen av den kille som för tillfället låg över henne och höll på. Hon försökte ibland vrida sig undan, men vågade annars inte göra något motstånd. Då hennes vän redan hade gått och den andra tjejen var redlöst berusad, så var hon i princip ensam med de för henne okända killarna. Dessutom hade någon av dem tagit hennes mobiltelefon, vilket gjorde hennes situation ännu mer utsatt. Då de alla var färdiga lämnade flickan lägenheten. Hon var chockad och grät, och fick hjälp av förbipasserande som kontaktade polisen då hon berättade att hon hade blivit våldtagen.

Herefter går han over til at fortælle om forhørene. Voldtægten var planlagt, kondomer indkøbt, det er aftalt i hvilken rækkefølge de skal voldtage hende. Nogle holder hende fast, resten stiller op i kø, overgrebet filmes. Solna tingsrätt dømmer dem til latterligt milde straffe, Hovrätten frikender dem derefter helt.

Pigen har 1) ikke gjort modstand nok, 2) ikke været i hjælpeløs tilstand dvs. ikke tilstrækkeligt beruset og 3) ikke været udsat for vold eller trusler om vold. Under den lovgivning, som trådte i kraft 1 juli, ville de ikke være blevet frifundet. Den udvider begrebet “hjälplöst tillstånd” til “särskilt utsatt situation”, hvad man roligt kan sige pigen var.. Hun var skræmt fra vid og sans efter flere vidneudsagn.

De tekniske beviser er på plads, men Hovrätten mener altså at pigen er så eventyrlysten, at hun frivilligt hopper i en uhumsk seng med seks ‘nysvenskere’, som hun aldrig har mødt før. Det er feminisme, som vil frem i verden. Under sagen chikaneres pigen på nettet og trues med vold, hvis hun ikke trækker anmeldelsen tilbage. Alt lige efter bogen. Pigen er nok ‘udsat’, men hun er også modig. Hun vil have dem dømt, men hun gør regning uden vært: Den fallerede svenske retsstat.

I 2012 anmeldtes i Sverige 6.203 voldtægter. Sætter man meget konservativt mørketallet til gange fem – det er snarere ti -, vil hver fjerde svenske kvinde blive voldtaget i løbet af sit liv. Hvad mon de invaderende klaner mener om feministernes evne til at forsvare sig selv, hvad mon de mener de om de svenske mænd evne til at forsvare deres kvinder, eller om den feministiske stats? Ikke det store, vil jeg tro. Bliver de endelig dømt, mener de heller ikke det store om straffen. Sverige modnes til et politisk oprør, som vil give fascisme-teoretikerne noget virkeligt at skrive om.

De frikendte Amer Akrem Abdu, Mehmet Acaralp, Jibril Adam Aden, Allaeddin Ben Othman, Bashir Ibrahim Hussein, Mohammed Yassin Ben Lofti ler så røven flækker af den frygtsomme klan, de dominerer med så stor succes og med Riksdagens næsten énstemmige bifald. Man kan benytte anledningen til at filosofere lidt over, hvordan det går når ‘de kvindelige værdier’ er så enerådende i et land som i Sverige, men det overlader jeg til hin enkelte. Kønsdebat har aldrig været min boldgade. Forleden forsøgte jeg for gammelt venskabs skyld at se debatten mellem Adam Holm og Martin Kongstad om… parforhold og sex i en grænseløs verden, men jeg måtte give op efter syv minutter. Det må være DR 2’s behagelige spøg at gå Alt for Damerne i bedene. – Martin Marmgren og den voldtagne taler i svensk radio:

Svensk feminisme er et gratis paradenummer. Den voldsomt statsunderstøttede universitets- og overklassefeminisme er med rette forhadt blandt ‘almindelige mennesker’. I Østrig tager de kvinders sikkerhed alvorligt: Four men, two Indians, a Pakistani and a Turkish man, who brutally raped a woman and filmed the attack have each been sentenced to 13 to 15 years in prison by a court in Graz.

Sverige forbereder sig på 2500 asylsøgere om ugen

Mange af syrerne er, som Merit Wager har skrevet før, slet ikke syrere og da de fleste godtages uden pas, kan de jo påstå, hvad de vil. Det høje antal er som man kan se ikke højt nok for et Moderat medlem af EU-parlamentet:

Enligt en rapport från Europeiska migrationsnätverket EMN saknar 94 procent av alla asylsökande i Sverige id-handlingar. Bengtsson säger att siffran är gammal, men att han inte har någon färsk siffra. Han säger ändå att de flesta syriska flyktingar har id-handlingar…..Jag skickar här den senaste asylstatistiken i Excel-blad. På fliken för Pass står de asylsökande land för land. Syrier anges som till 89 procent passlösa. När ska presschefen sluta ljuga? En migga: ”Syrier anges som till 89 procent passlösa.”

Migga_X  migga_x  på TwitterChristofer Fjellner  Fjellner  på Twitter

Annoncer fra Danske Partner-Ads:


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

  • Det er meget tydeligt, at fælden klapper i det øjeblik man opsiger troskab og solidaritet med egne landsmænd. Og det er netop hvad multikulturen er, en fundamental bortkastning af etnisk loyalitet og den etablerede samfundskontrakt. Alt sammen selvfølgelig under dyre ord og med fornemme hensigter. Det hele i menneskehedens navn.

    De borgerlige rettigheder og det åbne tillidsbaserede samfund sprænger, når man søger at udspænde dem til hele verden. Og det er hvad vi ser foregå for øjnene af os. Den borgerlige revolutions overreach og efterfølgende kollaps.

    Europæerne er endt som gidsler og ofre for deres egne idealer.

    • kurt Rosenstrøm

      “Europæerne er endt som gidsler og ofre for deres egne idealer.” En præcis iagttagelse.

  • PFEP

    Sverige styr med dödsförakt mot inbördeskrig, rättssamhället är icke existerande och infödda svenskar är lagligt villebråd för allehanda människor där idag straffritt kan ägna sig åt sina mörkaste böjelser.
    Det är enbart en tidsfråga innan svensken låser upp vapenskapet, Sverige är nog Europas vapen-tätaste land vad angår lagliga vapen och tar svensken saken i egen hand, då kan varken regering, den icke existerande arme eller polisen dämma upp för vad som kan komma hända.

    • Var bare 10% af de historier der dukker op i Sverige sket i Danmark, havde DF været over 50%.
      Hvad fanden sker der Sverige – hvor meget gider I finde jer i ???

      • PFEP

        Jeg er ikke svensk bedste Peter og som Göingebo accepterer jeg ikke noget storsvensk overhovedet 😉

  • Og hvilken straf har Svea Hovrätt så idømt den 15-årige pige for falsk anmeldelse?

    • PFEP

      Svensk lag är redan idag Shariainfluerad på olika sätt och enbart detta är skrämmande.
      Hade de “goda människor” fått råda, hade flickan blivit stenad för otukt och förövarna blivit framburna som bevis på de otrognas skörlevnad.

  • Eivind

    Og Aftonbladet trykker denne kommentaren: http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article175 87993.ab

    Den må være det styggeste som er skrevet, tenk hun er 15 år!

    • PFEP

      Inget offer är för högt i Oisin Cantwells värld, barnblod flyter och Oisin anser; Jag tror att vi måste acceptera att skyldiga kan gå fria (Oisin Cantwell)!
      Denna farisé och folkförrädare förtjänar att få stå vid skampålen i tid och evighet, maka till motbjudande människa får man nog leta ganska duktigt efter.

      • det skulle jeg have fortalt ham, da jeg mødte ham : Det er let at være bagklog. 🙂

        • PFEP

          Jag har under åren korresponderat en del med Oisin. Han var för en del år sedan väl nog en av Sveriges bästa grävande journalister, alltid på framkant med händelserna.
          Sen verkade det jo som Cantwell över en natt blev “Heliniserat” och la all journalistisk heder på hyllan och sedan dess enbart fungerat som en enkel “vinkelskriver” där går i husses ledband.
          Sorgligt då jag faktisk hade vissa förhoppningar kring den då unga Oisin.
          För hans del är loppet kört och om det inte var för den åsikt-monopoliserade svenska arbetsmarknad inom media, hade nog inte Oisin haft en enda chans att arbete inom journalistiken.

        • Det er desværre nok, som Karl-Olov Arnstberg sagde forleden:

          En svensk journalist som håller sig till sanningen i dessa frågor kan traska direkt från sin redaktion till den socialtjänst som i framtiden får svara för hans eller hennes försörjning. Detta totalitära klimat har den svenska journalistkåren lyckats skapa alldeles på egen hand.

        • Robin Shadowes

          Vad heter det dom kallar för head butting på danska? På svenska kallas det av för mig okänd anledning för dansk skalle. Man kan inte säga annat än att det hade varit frestande men det vete fanken om det hade varit värt en dags huvudvärk bara för att skalla den tossige irländaren. 🙂

        • Bjovulf

          Det hedder bare “en skalle” ( “at give nogen en skalle” ) på dansk, Robin –
          så kanske burde vi lægge sag an imod Sverige for “hetz mot folkgrup”? 😀

  • Morten – – –

    Det er næppe således, at hver fjerde svenske kvinde bliver voldtaget i sin livsens tid. Det er snarere sådan, at der er tale om gengangere blandt nogle kvinder fra et bestemt miljø.

    Når muslimske drenge holder fest uden muslimske piger, ved både drenge og piger, hvad det handler om. “Fest” er ikke en fejring, hygge, eller en slippen sig løs på dansegulvet – det er ret så kontant sex. Det er dét, drengene sidder og venter på, når de indbyder til “fest”. Pigen formåede blot ikke at sætte en grænse dér, hvor det senere skulle vise sig, at hun gerne ville have sat den. Og det er ekstremt svært at straffe drengene for. For de havde jo ret i deres formodning om, at denne pige kom for at dyrke den specielle form for sex, som muslimske drenge dyrker med ikke-muslimske piger. Hvad skulle hun der ellers?

    Vi kan ikke lide det, nej. Men det er langt fra sikkert, at dommen var forkert under omstændighederne. Den virkelige dom må i stedet fældes over de voksne, som så totalt og opportunistisk tillader underprivilegerede piger i Sverige (og Danmark) at forhutle til væsener, der især er til for at “tage trykket” af de rodløse muslimske drenge, hvis søstre og kammeraters søstre skal giftes i “hjemlandet” eller med “andre muslimer”. Og hvilke “villige pi’r” derfor aflaster “pædagogerne” og “ordensmagten”. Retsvæsenet kan ikke beskytte pigerne mod denne fornedring. Det kan kun retsindighed blandt svenske (og danske) kulturbærere. Og den skorter det på just nu.

    – – –

    • begge domme er formentlig juridisk korrekte.

      Jeg mener ikke man kan laste et barn – antagelig stærkt underprivilligeret – for at hun går i sådan en fælde.

      Skylden befinder sig i Riksdagen. Jeg vil gerne opleve den dag, hvor de bliver draget til ansvar.

      Det er til syvende og sidst statens pligt, at beskytte sine borgere, især de svageste, og det ansvar har den svenske stat frasagt sig forlængst. Jeg har set en del miste livet gennem de sidste årtier, så jeg skal vel bare glæde mig over, at hun ikke kom iblandt dem.

      http://snaphanen.dk/wp-admin/edit-comments.php#comments-form

      • Marit

        Har ikke svenska flickor foreldre lenger ?

        • PFEP

          Det svenska skolsystemet vilar på “skolplikt” i motsättning till det danska där vilar på undervisningsplikt.
          Skolplikt innebär enkelt att staten från skolåldern tar över ansvaret för fostran och bildning, vilket fråntar föräldern ansvaret, något man tydligt kan konstatera genom alla indoktrinerade och vilsna barn/unga där inte har några traditionella värden att luta sig mot.
          Med tanke på vår tids komplicerade samhälle anser jag det är en katastrof att man i Sverige har demonterat kärnfamiljen, en av de viktigaste pelare i fråga om stabilitet i samhället.

    • Du har givetvis ret. Multikulturen er på mange måder udtrykket for de øvre klassers modoffensiv imod de snærende socialdemokratiske bånd. Paradoksalt at de europæiske socialdemokratier skulle anføre netop denne offensiv, men det er selvfølgelig fordi partiernes ledelser nu tilhøre de angribende og ikke de angrebne.

      Vi ser nogenlunde samme årsag til skabelsen af en indfødt europæisk islamisk konvertit-befolkning. Børn fra familier der ikke kan undslippe den islamiske kolonisering og således optages som klienter hos de muslimske bander/klaner der sidder på deres bydel.

      Multikulturalisternes sociale og nationale forræderi sprænger sig vej igennem vores samfunds fundament med stadig øget hastighed.

    • Jeg mener, at du tager fejl, Morten.

      Pigen gik med til sex med den første person.

      Men med de efterfølgende 5 (!) var det voldtægt.

      • Måske, en “bly og tilbagedragen pige” :

        Flickan övertalades först till att ha sex med den kille som hade tagit med henne in i rummet.

      • Morten – – –

        @ Gunnar Biering

        Det er faktisk også det, jeg skriver. Det drejede sig om sex i første omgang, siden om et mislykket forsøg på at sætte grænser – i et miljø, hvor grænserne pr. definition er ret diffuse, fordi det KUN drejer sig om sex. Og derfor er bevisets stilling vanskelig.

        Men kun juridisk. Jeg åbner en ny proces, når jeg skriver:Den virkelige dom må i stedet fældes over de voksne, som så totalt og opportunistisk tillader underprivilegerede piger i Sverige (og Danmark) at forhutle til væsener, der især er til for at “tage trykket” af de rodløse muslimske drenge, hvis søstre og kammeraters søstre skal giftes i “hjemlandet” eller med “andre muslimer”. Og hvilke “villige pi’r” derfor aflaster “pædagogerne” og “ordensmagten”. Retsvæsenet kan ikke beskytte pigerne mod denne fornedring. Det kan kun retsindighed blandt svenske (og danske) kulturbærere. Og den skorter det på just nu.

        Det håber jeg, du ser.

        – – –

    • Der er ikke noget at gøre ved det. Danske, såvel som svenske, folkeskoler, handelsskoler og gymnasier er idag propfyldt med muslimsk indvandring, som forældrene til danske børn ikke tør røre ved med en ildtang. Alle er bundet på hænder og fødder og ingen kan komme væk længere. Ikke engang i Gentofte eller Hellerup. Man må ikke tale om det og man må ihvertfald ikke generaliserer – nej. De går i byen, drikker og morer sig, som unge mennesker jo gør, og deres far og mor kan ikke gøre en dyt.

      På Frederiksberg bliver en ung mand stukket ned på en handelsskole og straks efter etableres en “demonstration” mod mord!!! hvor danskere såvel som indvandrere går i fælles flok. Det er den verden vi har overladt til vores stakkels poder. Hvad fanden skal de egentligt gøre?

      Det er ikke kun de mindrebemidledes børn der er ofre. De er bare de første…

      Uh, hvor er det irriterende, at sidde og iagttage den katastrofe alle burde kunne sige sig selv ville indtræffe…

    • UNT

      Du lyder som et ualmindeligt kynisk gammelt røvhul. Du aner jo kke, hvad pigen kan have forestillet sig. Tal for dig selv.

    • Nils

      Nej, det handler NATURLIGVIS ikke om en pige, der ikke kunne sætte grænser, men om nogle unge mænd, der af forskellige årsager ikke kunne sætte grænser og derfor gjorde sig skyldige i voldtægt.

      Frifindelsen bygger på en i bund og grund racistisk, men samtidig realistisk, antagelse om, at de ikke vidste, hvad de gjorde.

      • Morten – – –

        @ Nils

        Hun turde ikke, står der jo. Og når man ikke tør, så kan man ikke.

        Konceptuelt set indvilligede pige i at lade sig bruge til det, drengene inviterede til: Tilfældig, kynisk sex, uden respekt. Men ikke i det omfang, det udviklede sig til.

        Bemærk, at den pige, som pure afslog sex, ikke åbnede for en tilsvarende Pandoras Æske. Og ej heller blev truet. Men hvordan kan 15-årige pigers vejledning være så mangelfuld, at de går til en “fest” holdt udelukkende af muslimske drenge for ikke-muslimske piger, uden at indse, at drengenes bagomliggende motiver helt pricipielt i sig selv er på voldtægtsniveau? Dét er det oprørende!

        – – –

        • UNT

          Du ved ingenting om, hvad hun har forestillet sig og hvor kendt hun er med moralsk vanvid. Det kunne såmænd være hendes første gang, og hun kunne godt have forventet empati og lydhørhed, hvis hun ikke har vidst bedre. Din gøren hende til skøge er udansk.

        • Moten – – –

          Og jeg synes, du betjener dig af et ualmindeligt groft sprog. Du har ikke belæg for dine påstande. Det fremgår tydeligt, hvem jeg tillægger et ansvar for den manglende vejledning af pigen. Det tjener ikke noget formål at gentage det.

          Hvis det i øvrigt havde været første gang, var det naturligvis fremgået. Så havde sagen været langt mere dramatisk. Dette er ingen sentimental historie, som Steen også påpeger i sin kommentar ovenfor, men en iskold historie fra nutidens forstæder. Pigen kendte ikke fyren, hun indvilligede i at have sex med. Det var således ikke konceptet, men omfanget, der overvældede hende.

          Hvis du tror, disse piger bliver forført af en romantisk stemning til disse “fester”, må du være meget naiv. Det er rimeligt råt og lige på. For det er drenge, hvis søstre og kammerater søstre slet ikke må deltage, fordi deltagelse opfattes som æreløst og svinsk. All ved det “derude”. Så ingen der kommer dér har respekt for deres egne motiver.

          Vi taler forhutling. Og det interessante er, at pigernes voksne godtager denne forhutling for den politiske korrektheds eller – snarere – bekvemmelighedens skyld.

          Og jeg vil sige, som en anden engang har sagt, at jeg er ligeglad med, om hun virkelig skulle være en bly viol, forlokket af smiger fra en ungersvend med “mandeløjne”. For så er hun i stedet udtagelsen, der bekræfter reglen om de tankegange, der ligger bag denne begivenhed! Som finder sted igen og igen. Og altid blandt de forhutlede!

          Denne sag er et billede. “Forstår De ikke et billede?” som Krarup spurgte Thor A. Bak i 1986.

          – – –

        • Morten – – –

          Og jeg synes, du betjener dig af et ualmindeligt groft sprog. Du har ikke belæg for dine påstande. Det fremgår tydeligt, hvem jeg tillægger et ansvar for den manglende vejledning af pigen. Det tjener ikke noget formål at gentage det.

          Hvis det i øvrigt havde været første gang, var det naturligvis fremgået. Så havde sagen været langt mere dramatisk. Dette er ingen sentimental historie, som Steen også påpeger i sin kommentar ovenfor, men en iskold historie fra nutidens forstæder. Pigen kendte ikke fyren, hun indvilligede i at have sex med. Det var således ikke konceptet, men omfanget, der overvældede hende.

          Hvis du tror, disse piger bliver forført af en romantisk stemning til disse “fester”, må du være meget naiv. Det er rimeligt råt og lige på. For det er drenge, hvis søstre og kammerater søstre slet ikke må deltage, fordi deltagelse opfattes som æreløst og svinsk. All ved det “derude”. Så ingen der kommer dér har respekt for deres egne motiver.

          Vi taler forhutling. Og det interessante er, at pigernes voksne godtager denne forhutling for den politiske korrektheds eller – snarere – bekvemmelighedens skyld.

          Og jeg vil sige, som en anden engang har sagt, at jeg er ligeglad med, om hun virkelig skulle være en bly viol, forlokket af smiger fra en ungersvend med “mandeløjne”. For så er hun i stedet udtagelsen, der bekræfter reglen om de tankegange, der ligger bag denne begivenhed! Som finder sted igen og igen. Og altid blandt de forhutlede!

          Denne sag er et billede. “Forstår De ikke et billede?” som Krarup spurgte Thor A. Bak i 1986.

          – – –

        • UNT

          Groft sprog? Jeg er taknemmelig, hvis du vil holde dig til groft sprog. Og så i øvrigt en grov tankegang. Det her kunne ske for hvem som helst, og skulle det nogensinde ske for nogle af mine kære, så håber jeg på en anden reaktion. Masser af gode danske piger ville sige ja tak til… en kop te.

        • Morten – – –

          I dette eksempel ville der ikke være sket noget, hvis pigen blot havde sagt ja til te. Det var der en pige, der gjorde (hun frabad sig sex) og det er ikke overraskende, at der så ikke skete hende noget. Det er faktisk fuldstændigt i overensstemmelse med min opfattelse af forløbet og dets perverse logik.

          Hvis du ikke formår at vejlede dine kære bedre … Så Gud nåde og trøste dem.

          – – –

        • UNT

          Du forstår ikke, ligesom muslimerne ikke forstår det, hvad det er, vi andre har sammen: tillid. Det er ikke nogen dårlig ting.

        • Morten – – –

          Hvorfor skriver du det dér?

          – – –

        • Morten – – –

          På Vestegnen har man for meget tillid, javel …

          – – –

        • Morten – – –

          Og det misforstår jeg. Aha. Hvorfor skriver du de ting, du skriver?

          – – –

        • UNT

          Fordi I skal tale pænt om landets døtre. Jeg har to.

        • PFEP

          Det är bara för långt ute att hypotisera vad en 15-årig flicka har sagt, gjort eller inte.
          För f*n Morten; hon är bara femton!

        • Anonym

          vær venlig at signere dine indlæg. Et navn er minimum, når du skjuler mail og IP adresse. Tak. *Steen
          – – –

      • Morten – – –

        Nå, UNT … og din – betroede, kan jeg læse mellem linjerne – ven, “Skylden ligger kun ét sted”. – Vi må vel hellere gøre endelig status:

        Jeg generaliserer altså, på fordomsfuld vis. Jeg kan jo ikke vide, om de her drenge overhovedet er muslimer, eller om deres søstre er reserveret til et jomfruægteskab med andre muslimske mænd. Vel? Bare fordi man har et muslimsk navn, behøver man jo ikke være muslim eller have en muslimsk identitet. Man kan jo sagtens have et kristent navn, uden at være kristen, ikke sandt. Og pigen … Hun kan jo være en pige fra et priviligeret villavarter, helt uvidende om, hvad hun går ind til, dér i Tensta. Jeg kender jo ingen af aktørerne personligt, og bør derfor tie.

        De er jo ikke allesammen sådan! Pigerne og drengene. Det er jeres gentagne pointe. Jeg formoder for meget, javist.

        Een ting vier jeg dog ikke fra. Jeg hilser Svea Hovrätts afgørelse velkommen!

        For jeg formoder nemlig – som sagt – at det her i virkeligheden dækker over en hel kultur og en hel forsømmelse og et svigt over for, ikke mindst, Danmarks og Sveriges døtre!

        Så når retten siger til os, og til Venstrefløjen og justitsministeren: “Nej! I får ikke nogle domme at henvise til, så I kan sige, at ‘vi gør også noget – vi straffer de få, der ødelægger det for de mange’!” – så jubler jeg! For jeg er ganske sikker på, som jeg har sagt, at overgrebene kun sjældent når for en dommer. Fordi disse piger efterhånden er for socialt afhængige og har for lavt selvværd til at kunne skelne et overgreb. Det er mit soleklare indtryk fra et liv i indvandrertætte områder. Ingen står i dag med effekt op imod den kultur, og det kommer der måske før eller siden fokus på, når det ikke kan klares med en dom til statistikken i ny og næ. For jo mere spektakulær den er, jo mere er den vand på Venstrefløjens mølle. Så tak! for at nægte hyklerne den.

        Så må jeg leve med, at Venstrefløjen afskriver mine vidnesbyrd med, at jeg “generaliserer”, at “ikke alle er sådan”, at “bare fordi, DU kender nogen, så er det jo ikke ensbetydende med at […]”, og at “du kender dem jo ikke personligt”.

        Næ. Jeg kan ikke vide, om disse fyre alle har en eller flere søstre, som skal være jomfruer ved brylluppet. Det kan jeg naturligvis ikke. Og ved I hvad, venner: Det er heller ikke Værd At Vide!

        – – –

        • UNT

          Det er muslimernes synspunkt, at problemet er “forhutling”, og at pigerne er “bedre værd” o burde leve arbært og kontrolleret liv. Hvorfor tale muslimernes sag? HVorfor skyde skylden på kvinden (pigen) og den manglende kontrol, den vestlige levevis ect? Det lyder ualmndeligt afstumpet, nærmest muslimsk.

          Så hvem var det nu, danskerne var? Ja, uden for islam og uden for facismen lever vestlige mennesker i frihed, herunder med ungdommelige eksperimenter inden for indtl for nylig trygge rammer. Man kan godt vide, at der er tale om muslimer, men at hun er forhutlet kan du under ingen omstændigheder konkludere.

          Problemet er, at hun er blevet voldtaget af 6 muslimer, ikke at hun er “forhutlet”. Og det er så klamt, de du skriver om at hun har vidst, hvad der skulle ske, og at hun bagefter…. godt ville have sagt nej.

        • Morten – – –

          Problemet er, at du udmærket ved, at det ikke er det, jeg gør. Du har bare besluttet dig for det imod bedre vidende. Alle – også du – ved, at jeg altid har været indædt modstander af den stupide og ignorante import af dette problem. Din ven så straks, hvad du forsøgte at skyde mig i skoene og bakkede dig listigt op på ultimativt manipulatorisk vis. Dét … er klamt!

          Heldigvis gør han det lidt for dygtigt.

          – – –

        • UNT

          Det her er klamt:

          “Når muslimske drenge holder fest uden muslimske piger, ved både drenge og piger, hvad det handler om. “Fest” er ikke en fejring, hygge, eller en slippen sig løs på dansegulvet – det er ret så kontant sex. Det er dét, drengene sidder og venter på, når de indbyder til “fest”. Pigen formåede blot ikke at sætte en grænse dér, hvor det senere skulle vise sig, at hun gerne ville have sat den. Og det er ekstremt svært at straffe drengene for. For de havde jo ret i deres formodning om, at denne pige kom for at dyrke den specielle form for sex, som muslimske drenge dyrker med ikke-muslimske piger. Hvad skulle hun der ellers?”

        • Morten – – –

          Jeg kommer i tvivl om, hvorvidt du synes, det er praksissen, der er klam – eller henvisningen til den. Jeg synes det, der navnligt er klamt er den omstændighed, at det er tabu, hvad det her er et symptom på.

          Der er ret så mange yderst problematiske aspekter af fænomenet (for det er! et identificerbart og karakteristisk fænomen) som du behændigt omgår. Du ved jo godt, at der hovedsaligt er tale om mennesker, der ikke har respekt for deres egne motiver, og at det er ekstremt destruktivt for alle parter.

          Generelt, ing’? For selvfølgelig kender jeg ikke aktørerne personligt, som I plejer at suspendere personlige iagttagelser og vidnesbyrd med … Og der er også overklasseløg, der opsøger miljøet for spændingens skyld. Det ved jeg godt. Og hvad så?

          – – –

        • UNT

          Det formoder du. Og det formoder orkerne. Jeg tror endda, de voksne orker siger det til deres unger: “Det skyldes forhutling. De danske piger har ingen ære. Orker kan gøre med dem, hvad de vil”. Nå da, siger den lille han-ork. Uha-da siger den lille hun-ork. Det er ganske vist, siger Morten. Jeg siger, at retssystemet skal tage sig af orker, så danske piger – og svenske – eller hvad det pågældende offer i grunden er – kan færdes frit og tillidsfuldt. Moralsk vanvid kan aldrig blive normen.

        • Morten – – –

          Skal retssystemet tage sig af det? Jamen, det tror jeg da er et næsten realistisk mål at sætte sig. Det kan sikkert nås ad åre. Og så er dét klaret! Så får de uendeligt få, der ødelægger det for de uendeligt mange endelig deres straf til alles tilfredshed.

          – – –

        • Morten – – –

          Og den røde justitsminister får sine tal, der dokumenterer både omfang og indsats. Smil på alles læber.

          – – –

    • Morten – – –

      Jeg taler netop pænt om alle danske piger, og synes de er bedre værd. Og du må gerne sige du til mig.

      – – –

  • HH

    Jag minns inte om det var Magnus Ladulås eller Birger Jarl som utfärdade lagar som bl a talade om kvinnofrid i Sverige. Hur som helst, den usling som upptäcktes ´in situ´ högg man huvudet av! Och det behövdes bara att en kvinna kom springande med orediga kläder och pekade ut en man som kom straffet direkt. Kvinnan behövde inte ens vittnen!

    Sverige är ett land på glid. För en stund sen talade jag per telefon med en trevlig bekant i Eskilstuna. Jag fick en rak beskrivning om tillståndet i staden berömd för sina rakknivar och sina småindustrier och närheten till skulptören Ebelings Torshälla. Min bekanting berättade om den förändring som skett i hans närhet. Ett kafé i närheten kallades (han bad om ursäkt för ordet!) för ´negerhyllan´. Där samlades sysslolösa somaliska män som inte hade någonting att göra.

    Kaffe är gott!

    • Marit

      Jeg merker meg at det bare er menn som har synspunkter på hvor “fordervet” unge jenter på 15 år har blitt.
      Jeg vil snu problemstillingen på hodet og spørre hvor de unge menn er ? Tidligere fantes “gentlemen”, som fulgte unger kvinner hjem til døren om kvelden. Så intet vondt skulle skje dem. Hvor er de blitt av ?
      Er de blitt så feminisert i barnehage og skole at de er avkodet genet for beskyttelse av sine kvinner ?
      Har feministisk propaganda “kastrert” dem fullstendig ? Her trengs en revolusjon og en igjenoppdragelse av den moderne, unge mann. Det er NÅ vi kvinner virkelig trenger dere ! Vi er truet av fremmede krefter uten skrupler ! Hjelp oss !

      • Morten – – –

        Der er ikke inviteret gentlemen til disse fester. Det er netop det faktum, at det er såkaldte Bad Boyz, der kommer der, der tiltrækker en del piger. Og så er der de svage og svigtede piger, der bliver trukket med af de andre. Bemærk den pige, der fremsatte trusler på sociale medier. Hun var helt klar over, hvad det handlede om (“Under utredningens gång så framkom även att det förekom hot och förolämpningar mot flickan på sociala medier, och speciellt då på ‘KIK’. … Vi lyckadessedan få tag på tjejen som stod bakom dem, vilket resulterade i ettallvarligt samtal med henne och hennes mamma tillsammans medsocialtjänsten. Brottsmisstankarna lades ned eftersom hon var 14. Det mest tragiska med det samtalet var kanske hennes initiala förklaring till hur hon ‘visste’ att flickan ljög om våldtäkten, i hennes värld kunde det inte ha varit en våldtäkt eftersom flickan befann sig frivilligt i den lägenhet där det skedde”). Det er tænkeligt, at denne pige var “muslim”, eller i hvert fald “etnisk”.

        Mange af de tørklædeklædte udlever nemlig deres egen undertrykte seksualitet ved at “koble” forhutlede svenske/danske/norske piger med rodløse muslimske drenge som disse. Og det kan meget vel være det, der er sket her. Langt borte fra nogen ridder på en hvid hest.

        Hvis man ønsker at se, hvordan det går til, kan man med fordel se den stilfærdige film “Zezil” – en dokumentarfilm om en dansk pige ved navn Cecilie, som lever som seksualiseret mindretalspige i et multikultimiljø, hvor hun bringes sammen med netop disse fyre – dog een ad gangen. Den film giver syn for sagn.

        Kunne man forestille sig overgreb på Zezil? Jada!

        – – –

        • Skylden ligger kun ét sted

          Morten – – –

          Du var ikke til stede ved den lejlighed du omtaler, og du udtaler dig på baggrund af formodninger. Dine egne erfaringer er ikke sandheden om alle andre begivenheder i verden, der ud fra deres skabelon minder dig om disse erfaringer… Du ved intet om den pågældende piges forudsætninger og forventninger. Du ved heller ikke hvem der ellers var til stede til den fest.

          Desuden er der ingen undskyldning for voldtægt (sex mod nogens vilje) – heller ikke ‘kulturelle’ undskyldninger, som er det du leverer. (Du påstår at konteksten umuliggør voldtægt. SLUDDER.) Du aspirerer åbenbart til at blive den nye Karin Helweg Petersen. Voldtægt skal gøres til offerets skyld eller hendes forældres skyld. – Alle andre end voldtægtsforbrydernes skyld.

          Det er altid en perversitet at frakende en overlagt voldtægtsforbryder ansvaret for sin udåd. Det er ikke andet end vrøvl at påstå at “alle ved” at voldtægt er det der sker til fester med muslimske mænd og at det “derfor” er offerets skyld det hele.

          Du fremturer til og med i at det er hendes skyld fordi hun ikke turde gøre modstand! Der er mange mennesker som reagerer på angst ved at fastfryse som et byttedyr. Ingen kan vide om man selv er en af dem før man står i en livstruende situation. Du kan ikke pålægge nogen skyld for at reagere sådan under stress.

          Din tankegang er syg selvom du prøver at bedyre det modsatte. Jeg håber du tager de forskellige protester til efterretning og reflekterer over de generelle implikationer af din tankegang omkring seksuel vold.

        • Morten – – –

          Når jeg har sagt, at denne begivenhed ikke er specielt eksotisk i forhold til et velkendt mønster – så håber jeg du vil have mig undskyldt, at jeg forholder mig ganske let til dine insinuationer. Jeg tror, jeg kan gætte din blogidentitet og dit, jeg tror: opportunistiske, ærinde.

          Ét er at forstå situationen nøgternt og usentimentalt. Et andet at fælde en dom. Det fremgår tydeligt, hvem jeg selv fælder en dom over: De omgivelser, som svigter pigerne. Hara Dvinge skriver af og til om dem. De iagttagere, som mener, at drengene er fuldstændigt rodløse og sorte i hovederne, er jeg enig med. Det er også dét, der i nogen grad gør dem “spændende” og “farlige”. Og desværre også i mange situationer farlige uden gåseøjnene. Hvorfor tror du ikke pigerne skyr dem? De er så almindelige i Tensta og Askerød og Avedøre, at alle dérboende kender dem. De har en vis magt “i kvarteret” – især over de forhutlede – og dermed dragning. Det er ligetil. En af dem dræbte lige en anden på det gadehjørne, hvor jeg bor. I en diskussion om retten til en pige. De passede begge på profilen. Omkring åstedet samledes de så i dagene efter. Pigerne og drengene. Til toner af muslimsk bøn fra en ghettobaster. Jeg filmede dem. De var der alle sammen.

          Dit indlægger træffer ikke. Men det er jo heller ikke dets dybere hensigt. Det er vi flere, der ved, ikke sandt.

          – – –

        • Morten – – –

          P. S. Du ved udmærket at dette ikke var “fester med muslimske mænd”, men en helt specielt type “fest”, holdt udelukkende af muslimske “brødre” – med jomfruelige søstre og kammeraters søstre derhjemme – i ét indlysende øjemed. Og “for” én målgruppe, uden hvilken “festen” knapt nok ville være en fest. Det synes jeg, jeg har sandsynliggjort til en grad, der skulle gøre det menneskeligt genkendeligt

        • Anonym

          Her skulle indlægget være:

          P. P. S. Det er ret oplagt, at dether burde forebygges, længe før det når retssystemet. Det katastrofale er ikke især, at retten ikke straffer – hvor katastrofalt det så måtte være! – men at pigen overhovedet bliver voldtaget under de bestemte omstændigheder, når det bare ikke skulle ske. Vi har med et miljø at gøre, hvor den ene muslim “låner” en pige ud til sin “bror”. De beretninger kender du sikkert. Det relativerer overgreb, mon ikke? En straf vil ikke ændre på denne nye forhutlingskultur. Den har netop rod i en tankegang, også blandt vore egne. Især på den Venstrefløj, som er så massivt repræsenteret blandt “pionererne” i “ghettoerne”.

          For at understrege, hvad jeg mener, vil jeg afsløre for dig, at jeg tror disse voldtægter og lignende overgreb er ganske hyppige. Det sjældne er, mener jeg, at de kommer for en dommer

  • Mats (Malmo)

    Våldtäktsfallet kommer att tas upp i Debatt i kväll torsdag 3 okt, på SVT1 kl 22.00

  • kurt Rosenstrøm

    Den udtalelse kan jeg godt lide. ” I en fri verden skal man bosætte sig hvor man vil.” Ja, og hvis de fattige ikke har råd til at flytte, så skal man hjælpe dem økonomisk” Derefter vil hele verden snart være fattig og vi kunne forberede os på den 3 verdenskrig. Det er ikke Zenia Spampe der har udtalt disse guldkorn, men hun tænker sikkert på samme måde for som hus siger: “Jeg elsker hele verden.”

  • kurt Rosenstrøm

    Det store spørgsmål med vort broderland er, om vil det blive et Shiamuslimsk samfund eller et Sunnimuslimsk. For da disse fredens folk har slagtet hinanden siden den store profet Muhammed døde for et par år siden, så er er det ikke sansynligt de stopper i den nærmeste fremtid. Og tragedien er, at min familie stammer fra Sverige. jeg håber de overlever.

    • Bjovulf

      Suicia-muslimsk 😉

      http://en.wikipedia.org/wiki/Sweden

      Etymology
      Main article: Name of Sweden

      The modern name Sweden is derived through back-formation from Old English Swēoþēod, which meant “people of the Swedes” (Old Norse Svíþjóð, Latin Suetidi). This word is derived from Sweon/Sweonas (Old Norse Sviar, Latin Suiones). The Swedish name Sverige (a compound of the words Svea and Rike, with lenition of the consonant [k], first recorded in the cognate Swēorice in Beowulf—[20]) literally means “Kingdom of the Swedes”, excluding the Geats in Götaland.

      Variations of the name Sweden are used in most languages, with the exception of Danish and Norwegian using Sverige, Icelandic Svíþjóð, and the more notable exception of some Finnic languages where Ruotsi (Finnish) and Rootsi (Estonian) are used, names commonly considered etymologically related to the English name for Russia, referring to the people, Rus’, originally from the coastal areas of Roslagen, Uppland.

      The etymology of Swedes, and thus Sweden, is generally not agreed upon but may derive from Proto-Germanic Swihoniz meaning “one’s own” [!!!!!],[21] referring to one’s own Germanic tribe. [ Allerede
      dengang fandtes altså ideen om og følelsen af at tilhøre et folk, en stamme eller en nation – noget som vore PK-eksperter, historikere og politikere ellers i disse år forsøger at bilde os ind først er opstået ud af den blå luft i 1800-tallet 😉 ]

  • Morten – – –

    P. P. S. Det er ret oplagt, at dether burde forebygges, længe før det når retssystemet. Det katastrofale er ikke især, at retten ikke straffer – hvor katastrofalt det så måtte være! – men at pigen overhovedet bliver voldtaget under de bestemte omstændigheder, når det bare ikke skulle ske. Vi har med et miljø at gøre, hvor den ene muslim “låner” en pige ud til sin “bror”. De beretninger kender du sikkert. Det relativerer overgreb, mon ikke? En straf vil ikke ændre på denne nye forhutlingskultur. Den har netop rod i en tankegang, også blandt vore egne. Især på den Venstrefløj, som er så massivt repræsenteret blandt “pionererne” i “ghettoerne”.

    For at understrege, hvad jeg mener, vil jeg afsløre for dig, at jeg tror disse voldtægter og lignende overgreb er ganske hyppige. Det sjældne er, mener jeg, at de kommer for en dommer

    • Morten – – –

      P. P. P. S. Ovenstående er et P. P. S. til “Skylden ligger kun ét sted”

  • Morten – – –

    Ovenstående er, som bomærket siger, indsendt af Morten – – –

    – – –

  • Arvid Falk

    Steen, det här är knappast en svensk flicka (ovanligt att så inte är fallet).

    Det står i tingsrättens dom, att “målsäganden inte fullt ut behärskar svenska språket”.

    • @Arvid: Tak, jeg har ikke fundet oplysninger om det.

    • Så var hun måske dansker eller nordmand…

      • Marit

        Hver fjerde svenske jente/kvinne blir voldtatt ! Skam dere, svensker !