17
okt
Seneste opdatering: 17/10-13 kl. 1728
12 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Det er måske at fejre en Machtergreifung i Sverige et par årtier for tidligt. Flaget er også wahabisternes og altså også Al- Qaedas. Imamen spiser intervieweren af med en sludder for en sladder. Ikke alle, der bruger det er terrorister, men alle muslimske terrorister gør. Det er nok med én googling for at se, hvad man skal forbinde med det flag, som er ganske umisforståeligt. Ville Expressen tage det så roligt hvis det var Swastika, moskéen flagede med? En misforståelse, et fint gammelt indisk symbol?

Selv islamisk trossamfund i Danmark, der ikke er kendt for at være retorisk blødsødne, måtte hviske det til journalisten Mohamed Sifaoui, som de troede varen medsammensvoren, i hans dokumentar Caricatures : les dessous de la colère på France 2 i 2006: “Vi er salafister, tys, tys, nudge, nudge.” Expressen går hjem og lader sig nøje – det er bare Eid, hvorfor spille journalist, når man ikke er det?

De blinde – journalisterne – leder de døve – svenskerne. Samme dag debatterede søvngængerne i Riksdagen blandt andet asylpolitik og Lampedusa. “Sverige går blidt ind i den gode nat” på et tidspunkt, hvor resten af Europa begynder at nægte at dø sovende.

Här hänger den flagga al-Qaida använder utanför en föreningslokal mitt i Göteborg. Sedan terrorattackerna mot USA den 11 september 2001 har terrornätverket haft den svarta flaggan som en av sina symboler.I stora delar av Mellanöstern är den en symbol för jihad-krigare och väcker avsky hos många offer till terrordåd. – “Det är färgen, den svarta, som är det viktiga här. Den symboliserar slag, strid, det är profeten Muhammeds stridsflagga,” säger terrorexperten Magnus Ranstorp. Här hänger flaggan al-Qaida använder

Paralleljustits i Tyskland – magtesløst Politi

Tidsskriftet PI refererer til en artikel i det tyske politiforbunds tidsskrift ‘Tysk Politi’ nummer 10/2013. Den fuldstændige artikel (på tysk) kan læses her: Paralleljustiz in Deutschland –Machtlose Polizei? PDF. side 6. Nedenstående er en del kommentarer samt citater fra artiklen. Snaphanens oversættelse.

‘Rapporter om muslimsk paralleljustits er sprængfarligt stof i Tyskland og rokker ved retsstaten. Så snart denne tvivl bliver højlydt, rammer den direkte politiet.’

Politiet stilles overfor krav om hårdere indgreb og for at gennemdrive statens love. I mange tilfælde oplever politifolk dog parallel retsforståelse, som de står hjælpeløse over for. Politifolkene har svært ved at tackle det. Det er forhold som behandles udenfor det tyske retssystem af såkaldte ‘fredsdommere’ og med betaling af bod fra gerningsmand til den forurettede. Dette system findes i alle patriarkalske samfundsstrukturer, for det meste, men ikke kun i muslimske. I problemområder (ghettoer) udvikler sig hjemmelavede regler som kortslutter retsstaten og dermed dens representanter.

Jeg har fornemmelsen at klokken er fem minutter i tolv når et sådant problem bliver så synligt, at det beskrives her i politiets fagstidsskrift. Naturligvis er det politisk sprængfarligt, at tage dette problem op af den enkle grund at det viser at visse folkegrupper hverken nu eller i fremtiden vil anerkende vort retssystem. Dette parallel justitssystem findes KUN i patriarkalske muslimske strukturer. Selvom man prøver at relativisere og glatte ud, så er det et faktum at Sharia breder sig stadigt mere, og at vort samfund står magtesløs overfor denne udfordring.

Vores testosteronpumpede herrefolk går langt over grænsen. Hele bydele betegnes som ‘vores’. Tyske strafferammer opleves som meningsløse og tyskere, som åbenbart ikke er trosfæller bliver angrebet. Den tyske stat har ikke haft kraft til at kæmpe imod. Hvordan skulle den også have det, når politikere og politik forhindrer det ? Seneste episode i Berlin (‘områdevagters’ angreb på ‘for langsomt kørende’ politibil) er det bedste eksempel.

Et hyppigt forekommende eksempel for en sådan retsforståelse er tvangsægteskab som jo indgås mod den ene eller begge partneres vilje. Her styrer familiernes opfattelse af, hvad der er bedst for de to parter med hensyn til forsørgelse og familiernes egen fordel. Desuden forekommer bortførelser, blodskam, vold af forskellig grad helt op til såkaldte æresmord. Den slags parallel- eller selvjustits er udbredt indenfor ikke-integrerede, lukkede samfund. For at undgå eller begrænse det, kan man tilkalde en af begge sider accepteret mægler for at nå en opgørelse som begge sider accepterer og som opretholder deres ære.

Et ikke-integreret og lukket samfund ! Forfatteren af denne artikel har oplevet det. Siden de første muslimske indvandrere kom til Tyskland er situationen blevet mere og mere tilspidset. De færreste vil eller må bryde ud fra det stenalderagtige tanke- og opførselsmønster. Hvorfor skulle de også det ? Disse ‘urmennesker’ føler sig fint tilrette i ‘pascharollen’. Hvorfor skulle man ændre noget på det fordi man er i Tyskland ? Tværtimod, så stræber man efter en struktur som ligner den i Anatolien, Tjetjenien, Afghanistan, Pakistan osv – så man kan leve som hjemme. Og fordi Tyskland og andre europæiske stater tillader disse strukturer, så trækker det målrettet flere ‘kulturberigere’ til. Når man desuden får penge fra samfundet, dvs vore skattepenge, så er det simpelthen ideelt. Leve og myrde som i det stenalderlige samfund hjemme og desuden få penge samt ydelser for det. Erobring – simpelthen. Integration, som det officielt kaldes, oplever jeg som noget helt andet.

En politiinspektør i en sydtysk by med knapt 150.000 indbyggere skildrer et eksempel således: “En syttenårig – allerede kendt af politiet – anmelder flere personer i samme familie for alvorlig legemsbeskadigelse. Den unge mand har også faktisk en blodig næse og et blåt øje da han indfinder sig hos os. Han ville ikke til lægen og heller ikke lade sig fotografere. Nogle minutter senere gik han. Udenfor stod en mand som ifølge rygter skulle være ‘fredsdommer’. Næste dag trak den unge mand sin anmeldelse tilbage og fortalte at han var faldet uheldigt. Han virkede sejrsbevidst og på ingen måde skræmt. Hans ledsager angav sprogproblemer, så vi heller ikke kunne tale med ham. Alt i alt så følte vi os sikre på at ‘offeret’ havde fået penge for at trække anmeldelsen tilbage. Og politiet havde været brugt til at presse erstatning frem, men uden forøvrigt at have indflydelse på hændelserne.

Jeg tror at spørgsmålene er besvaret. Sådan fungerer det – også overfor tysk justits: Hukommelsestab, løgn og afpresning. Hvilken sydtysk by kan det mon dreje have været ?

I storbyer med mange immigranter bliver op til 33% af alle strafbare forhold behandlet efter muslimsk lov og går dermed uden om tysk retsorden. For mig betyder det, at 33% af retssamfundet er tabt – og med stigende tendens. Ca 33% andre sager bliver ikke opklaret fordi de muslimske herrefolk har lov til at lyve og fortie. Takket være sharia er det muslimske samfund 66% etableret. Så mangler der ikke meget mere til målet er nået. Desværre holder tyskere sig på sidelinjen. Hvornår begriber den sidste skrankepave, at det ikke kan fortsætte på denne måde ?

For den integrationsansvarlige ved Bremens politi, Thomas Müller, er fænomenet formaliserede fredsdommere af mindre betydning end modellen med selv at regulere problemet, hvorved man skræmmer vidner, ofre eller gerningsmænd til selvtægt. Den integrationsansvarlige tier altså. Alene i Bremen trædes tysk ret hver dag under fode f.eks. af MIRI banden. Herr Müller, De skulle vide bedre. Eller skulle man hellere slet ikke nævne navnet MIRI ?

(Anm. Politi i Berlin) Hans kvindelige kollega tillægger; “I visse gader bliver jeg, trods min uniform, slet ikke respekteret som lovens representant, men derimod foragtet som kvinde. Dette gælder også andre kvindelige kolleger. I hvert fald så udløser dette ingen politisk opstandelse eller forargelse. Det ses som vort eget problem.

Læseren skriver derefter: Kære politidame, jeg håber at De ikke har stemt rødt/grønt. Hvorfor skulle deres politik ændre noget. (Herefter følger nogle lokale politikernavne som ikke siger danske læsere noget.)

Vielser udført af imamer og efter muslimsk ret bryder ofte med tysk lov. F.eks. aldersgrænsen. Men alligevel forbyder man ikke ægteskab efter islamisk ret. Vi har vel ret at kræve tysk lov fulgt ? Mit indtryk indtil nu, er at kun herremenneskene kan kræve deres lov. Eller hvad mener De, Herr Kolat ? Jeg kræver at tysk ret skal gælde for alle som lever i Tyskland. Finder jeg gehør for det !

Der mangler endnu nogle nødvendige informationer om processerne i paralleljustits. En stor nation er rådvild ! Så let kan civilisationen overhales af stenalderen. Oplysning om det vil vi aldrig komme til at få. Vejene er ganske simple; Fly, skib og bus er fuldt egnede til at bringe kulturberigerne derhen hvor de befinder sig godt og og er blandt landsmænd. Læseren kan selv danne sig et billede af dagens situation og hvor vi kan være i morgen.

0 0 votes
Article Rating


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

Subscribe
Notify of
guest

12 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
kurt
kurt
10 years ago

Din hjerne afventer vis også moderation.

kurt
kurt
10 years ago

Jeg har sagt det før og vil gerne gentage: Islam er en sygdom, der hærger verden. Og ikke mindst psykologisk set der er absolut intet lys for enden af tunnelen. Og det er en tragedie, der ligner en forbrydelse, at politikerne ikke kan fatte, at opløsning af Nationalstaten og indførelse af multikultur på længere sigt vil betyde farvel til det Europa som vi kender og goddag til den verden vi også kender, hvor ufred, kriminel sindssyge, vold og mord er en forfærdelig del af hverdagen. Hvorfor vil politikerne absolut opløse Europa? Hvorfor fortsætter politikerne med at opløse vores kulturelle fundament,… Read more »

kurt
kurt
10 years ago
Reply to  kurt

Fjern endeligt mit indlæg – efter moderation.

Ludvig
Ludvig
10 years ago

Mannen som intervjuar imamen i Göteborg om Muhammeds svarta stridsflagga är – som du säger Steen – ingen riktig journalist.Han är mjäkig,han är mesig, han är lismande. Han är, kort sagt, en svensk normaljournalist när det gäller islam – en quislingjournalist. Imamen är nervös i början på intervjun, men då vaggar denne Fredriksson honom till ro genom att lägga de rätta orden i munnen på honom: “Tycker du att det är ett stort missförstånd att uppfatta den som en al-Qaida flagga?” Och imamens lättnad när han, uppmuntrad till det, får svara: “Ja, visst är det ett missförstånd!” Imamen inbjuds alltså… Read more »

Peter Andersen
10 years ago

I politiets eget fagblad? Kan man så forvente at politifolk stemmer anderledes eller politiledelsen bringer sådanne historier op på et højere niveau? Næppe…
Det er lige så nemt at kue tyskerne som det er at kue svenskerne – selvom deres medier er marginalt bedre.

Tak for kaffe nogle naboer vi er omgivet af!

T. Snorrason
T. Snorrason
10 years ago

Udmærket artikel om paralleljustits, selv om der intet nyt er deri. Selvfølgelig kan man ikke have områder, der tilsidesætter national lovgivning, og slet ikke i det omfang, som det begynder at få. Det næste bliver krav om egen stat, som Bosnien og iøvrigt ganske efter den muslimske jihadmanual. I artiklen står, at man er magtesløs over for sådant, såmænd ikke. I realiteten af viser de pågældende at ville være nationale indbyggere under påskud at religion, ja men så udvis de pågældende i hele familier og klaner ad gangen. Udvis imamer og råd som står for ulovlig retspleje. Da de pågældende… Read more »

Torben Caroc
Torben Caroc
10 years ago
Reply to  T. Snorrason

Hver dag frembærer vi vores underkastelse til muslimerne. Vores representanter kommer med bøjede rygge og usikre smil – omtrent mellem le og græde. Gaven består i, at vi fortsat adlyder dusinvis af velmenende, men blåøjede konventioner. Modtagerne af gaverne tager venligt imod dem. Så snart ‘gavedelegationen’ er gået igen, så bryder latteren løs: “Så store fjolser fortjener ikke bedre end knuses af Allah !”

Christer
Christer
10 years ago

Det finns två flaggor, en vit och en svart.

Den vita användes i erövrade områden, dvs fredens område.
Den svarta användes i fiendeland, dvs krigets område

Wikipedia:
The white flag is sometimes identified as the “flag of the Caliphate”
while the black one is dubbed the “flag of Jihad”.

Se även:
http://en.wikipedia.org/wiki/Divisions_of_the_world_in_Islam

Förmodligen är flaggans färg en indikation på vilket uppförande som är tillåtet i ett område.

Farbror Pelle
Farbror Pelle
10 years ago

Tjaha, visst kan man göra en jämförelse med hakkorsflaggan. Som jag ser det, så skulle man kräva en förklaring inte bara av den bosniakiska föreningen, utan även av kommunen, som förmodligen sponsrar föreningen med en massa bidrag.
INGA SKATTEPENGAR ALLS till föreningar som är uppenbart odemokratiska!

Utflyttad svensk
Utflyttad svensk
10 years ago

Undrar varför den svenska flaggan är så liten i jämnförelse?

12
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x