25
dec
Seneste opdatering: 26/12-14 kl. 0116
51 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Udtalelserne falder fra minut 14:25 i Reinfeldt sĂŠdvanlige gummisprog, der ikke forholder sig til trivialiteter som hvor de skal leve eller hvem der skal betale for ikke at tale om de etniske spĂŠndinger, som har vĂŠret manifeste i Ă„revis. Reinfeldt er ikke borgerlig, han er en liberalistisk revolutionĂŠr.

»Er det her et land, som ejes af dem, som har boet her i tre eller fire generationer, eller er Sverige det, som mennesker, som kommer hertil midt i livet, udvikler det til? spurgte han retorisk i et interview juleaftensmorgen med TV4s Nyhedsmorgenprogram.Eks-statsminister: Sverige ejes ikke af svenskerne

Reinfeldts tanker er udkommet i to TV-versioner: Reinfeldt to the New Swedes: Make Your Mark on Christmas!

Reinfeldts tanker om fremtidens Sverige

Av CHRISTIAN SKAUG

Kommer nyvalget som formodentlig vil finne sted i Sverige den 22. mars 2015, til Ă„ dreie seg om hvorvidt landet skal fortsette Ă„ avvikle seg selv?

I sÄ fall ser det ut til at de etablerte politiske partiene vil holde stÞ kurs mot avvikling. Til TV4 gir opposisjonens leder og tidligere statsminister Fredrik Reinfeldt fÞlgende:

Er dette et land som eies av dem som har bodd her i tre eller fire generasjoner, eller er Sverige det mennesker som kommer hit midt i livet gjĂžr det til Ă„ vĂŠre og utvikler det til? For meg er det selvsagt at det skal vĂŠre det siste.

Noen av oss ser med forundring pÄ hva svenskene steller i stand for seg. Men lenge har det skjedd i taushet og uten diskusjon.

Her sier Reinfeldt praktisk talt at et folk ikke bĂžr ha arveretten til landet det bor i, hvilket omtrent ville tilsvare det Ă„ ta arveretten fra slektninger etter avdĂžde i privatlivets jus – pĂ„ nasjonal skala. Det er rene ord for pengene.

Hvis svenskene stÞtter opp under Reinfeldts tanker med stemmeseddelen, betyr det altsÄ at de gir seg et slags demokratisk mandat til Ä forÊre landet til andre. Noe moralsk mandat fra forfedrene har de jo ikke, men historien skal tilsynelatende ikke spille noen rolle.

Man skulle tro at det ikke var blant de tingene det ville falle naturlig Ă„ stemme over, men at det snarere skulle befinne seg utenfor grensene for politikkens handlefrihet.

0 0 votes
Article Rating


DonĂ©r engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

Subscribe
Notify of
guest

51 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
JĂžrgen Duus
JĂžrgen Duus
9 years ago

Det er som at hĂžre Sitting Bull messe:

“Give me your tired, your poor, your huddled masses…”

Og sĂ„ er Reinfeld ikke engang den fĂžrste svenske hĂžvding, der holder udsalg. Var der ikke noget med, at Maud Olufsson begyndte at omtale indvandrerne som ‘nybyggarna’?

MÄske skulle SVT genudsende Jan Troells miniserie Utvandrarna/Nybyggarna om Kristina og Karl-Oskar og bede svenskerne se den med indianske briller, men det vil naturligvis ikke ske. OgsÄ SVT er et mainstream-medie.

Claus Muller
Claus Muller
9 years ago

Thanks, Reinfeld!! – tenfold, megafold – thanks!: This is the most brave opinion from a politician ever! Thank you!! No human – swedish, danish or anyone else living on this globe owns nothing but integrity. Plus respect from anyone else, hereon.

Morten - - -
Morten - - -
9 years ago

Om svenskere og danskere ejer deres land er et moderne, filosofisk spĂžrgsmĂ„l, og i sig selv glimrende at rejse. Vi mener, at vi har “arvet” vores lande – men kan man det? NĂŠ, det ser det ikke ud til. Man skal Ă„benbart fortjene dem. Og det gĂžr vi mĂ„ske ikke mere? I fortiden var hverken svenskere eller indvandrere i tvivl om, at Sverige var svenskernes land. Svenskerne besad det spirituelle ejerskab til landet, hĂŠvdet. Fordi svenskerne var landets brugere, og dermed forbandt sig med det – noget alle tilkomne respekterede intuitivt, og ogsĂ„ ville gĂžre i dag. Hvis svenskerne stadig… Read more »

Ole Burde
Ole Burde
9 years ago

Mange her pĂ„ blogen er dybt pessimistiske . En typisk ”fallit-erklĂŠring” (som feks ovenfor)begrundes ofte med , at hvis FLERTALLET ”ikke kan se hvad der er sket med deres land,sĂ„ ser det Sgu skidt ud” … Dette er mĂ„ske en hjertevarmende tro pĂ„ flertallets ret til at bestemme altmuligt , men det viser ogsĂ„ en total mangel pĂ„ forstĂ„else af historiske processer . ”Flertallet’ har sjĂŠldent eller aldrig direkte haft nogen videre rolle at spille i initiativtagelsen til de store forandringer som europĂŠiske nationalstater har vĂŠret igenenem . Store forandringer er blevet gennemtvunget af smĂ„ men stĂŠrkt motiverede grupper af… Read more »

Jesper
Jesper
9 years ago
Reply to  Ole Burde

God pointe. Jeg er faktisk ikke uenig. Det tog 68’erne vel et godt Ă„rti at dreje hele samfundet i deres retning. SĂ„ lang tid har vi ikke tilbage. Men jeg er enig, hvis vi kan fĂ„ det intellektuelle overtag og vende folkestemningen er ikke al hĂ„b ude. Jeg tror personligt at det krĂŠver, at flere fremtrĂŠdende politikere pĂ„ Christiansborg tĂžr stĂ„ frem og melde en anden politik ud end de officielt stĂ„r for nu. Her skal isĂŠr visse kandidater fra Venstre stĂ„ frem og partiet skal skifte kurs (men der gĂžr de nĂŠppe inden et valg hvor de allerede stĂ„r… Read more »

Daniel
Daniel
9 years ago

Norges mest kjente landssviker gjennom alle tider har navnet Vidkun Quisling. Selve begrepet Quisling har fÄtt en internasjonal forstÄelse av Ä vÊre sviker.

Med Reinfeldt sĂ„ har trolig svenskene fĂ„tt deres egen Vidkun Quisling. Denne svenske quislingen fulgte jo i stor grad den forrige quislingen, “Mona-muslim”

Jesper
Jesper
9 years ago

Jeg forstĂ„r ikke Fluensherre ovenfor. Der stĂ„r intet pĂ„ disse sider, som man ikke kan lĂŠse i danske (aviser). Snaphanen holder sig mest til kritik af masseindvandringen, hvilket der er god grund til. Jeg interesserer mig imidleritd mest for hvad udfaldet af dette sindssyge eksperiment bliver. Sammenligningen med Tyskland i 1930 rene jf ovenfor er Ă„benlys: Den militante doktrin af Islam er en tro kopi af fascismen, og sveriges knĂŠfald for multikulturen ligner Weimarrepublikkens magtoverdragelse til nazisterne til forveksling. For sĂ„ vidt angĂ„r Reinfeldt stod det senest klart for mig ved “de Ă„bne hjerters tale”, at manden var blevet gal.… Read more »

Peter Andersen
9 years ago
Reply to  Jesper

” jeg tror derfor ikke pĂ„, at hverken en folkelig opstand eller demokratiske mekanismer kan rette rette op pĂ„ situationen.”

Og det tror jeg desvÊrre du har ret i. Specielt fordi den folkelige modstand slet ikke er tilstede. Hvis 87 procent ikke kan se hvad der er sket med deres land allerede nu, sÄ ser det sgu skidt ud.
At de resterende 13 procent, der stemmer pĂ„ SD, for hovedparten sikkert udgĂžres af en slags “danske socialdemokrater”, gĂžr jo ikke modstanden mere imponerende..! SĂ„ hvornĂ„r skuden egentligt skulle vendes mĂ„ stĂ„ hen i det uvisse…

Jernhesten
9 years ago
Reply to  Peter Andersen

Men havde du for et par mÄneder siden troet pÄ at man i Dresden kunne samle smÄ 20.000 demonstranter imod islamiseringen?

Peter Andersen
9 years ago
Reply to  Jernhesten

Der har, lige siden murens fald, vÊret en del utilfredshed at spore blandt en del af den tidligere Þsttyske befolkningsgruppe. De har blandt andet vÊret stÞrre modstandere af islamiseringen end resten af befolkningen. SÄ det kommer faktisk ikke bag pÄ mig, at et ulmende oprÞr ville starte der.

Jesper
Jesper
9 years ago
Reply to  Peter Andersen

Hmm. Historien viser, at man skal vise grund til bekymring, nÄr tyskerne begynder at marchere i gaderne, men Jeg tror ikke rigtigt pÄ Pegida. Det er forblevet for smÄt og har ikke rigtigt momentum, og det er for let at splitte ad for magthaverne og pressen. Et billede eller to af en tumpe med et hagekors i mÊngden og sÄ er det slut. Men mÄske. Man ved aldrig. Det er dog ogsÄ uklart hvem, der prÊcis tegner organisationen og hvad de nÊrmere vil med deres Êrinde.

Jesper
Jesper
9 years ago
Reply to  Jesper

Det var ikke med vilje, at det stort set det samme indlÊg kom to gange pÄ bloggen. Beklager.

Ole Burde
Ole Burde
9 years ago

Jesper sagde ” Vi kommer til at gĂ„ pĂ„ kompromis mede Sharia,…” KĂŠre Jesper , der er meget sjĂŠldent noget kompromis med Sharia efter at muslimer er kommet i flertal . Det er muligt at et sĂ„dant kompromis kan etableres under meget speciele omstĂŠndigheder , men det er langt fra sandsynligt , og selv de fĂ„ steder hvor en sĂ„dan skrĂžbelig ligevĂŠgtssituation eksisterer ( som feks Malaysia) , tyder meget pĂ„ at det er et midlertidigt fĂŠnomen . Tyrkiet er en langt mere sandsynlig model for Sverrige : Der er idag under en procent kristne tilbage , selv om der… Read more »

XY
XY
9 years ago

En förlegad stofil, full av uppfordrande prestige. Det Ă€r inga djupa ord som strömmar frĂ„n den mannen. “Det sovande folket” (1993) har sina poĂ€nger, kanske ska Svinfeldts nedmontering av Sverige – hans svenskhat – ses som den visionĂ€ra pamflettens anda implementerad. Svenskarna Ă€r vĂ€l ett för domesticerat, eller “tolerant” folk, för att revoltera mot landsförrĂ€deriet, trots att det pĂ„gĂ„r med ett hĂ„nflin precis framför nĂ€san pĂ„ dem.

machiavelli
machiavelli
9 years ago

“.Eks-statsminister: Sverige ejes ikke af svenskerne.”

En renlivet psykopat og landsforrÊder af fÞrste klasse. Og jeg tror ikke han slipper, nÄr boet skal gÞres op.

skrĂŠp
9 years ago
Reply to  machiavelli

Jeg er ganske enig med dig. BĂ„de Reinfeldt og andre kriminelle af hans kaliber, venter pĂ„ nogle meget lange fĂŠngselsstraffe – hvis de da er sĂ„ heldige at de slipper med det.
Se ud i Europa, senest Tyskland. Folket er begyndt at rejse sig. De har fÄet nok, og snart skal de som er skyld i Europas ÞdelÊggelse til at betale deres regninger. Og de er store!

Fluenesherre
Fluenesherre
9 years ago

Jeg har fulgt Snaphanen i alle de Är og satt meget pris pÄ denne nettside, og vil derfor pÄpeke at kommentarfelt kan utvikle seg til Ä bli kontraproduktivt, for Ä si det forsiktig.

Peter Buch
Peter Buch
9 years ago
Reply to  Fluenesherre

Det materiale redaktionen sĂŠtter pĂ„ siden, det vĂŠre sig eget eller andres bĂžr vĂŠre grundlaget siden vurderes pĂ„- i fĂžrste omgang. NĂŠgle hĂŠvder virkeligheden er en anden da alle konstant er “pĂ„”, andre vil hĂŠvde de blot er “sat af” et andet sted. At fjerne alles mulighed for kommentarer er en metode til at undgĂ„ andet bringes end det redaktionen vĂŠlger. At fjerne enkelte kommentatorers mulighed for at indsĂŠtte kommentarer er en anden mulighed. At etablere en forhĂ„ndscencurkommite med klare retningslinjer for alle tĂŠnkelige tilfĂŠlde af tvivlsspĂžrgsmĂ„l, sĂ„langt evnerne strĂŠkker i den forbindelse, er ogsĂ„ muligt, kan en sĂ„dan regne… Read more »

Kim Rasmussen
Kim Rasmussen
9 years ago
Reply to  Fluenesherre

Mere som supplement til indlaegget af Fluenesherre: En god bekendt i Danmark,offentligt ansat
i en funktion,der berettiger ham dertil,var tidligere paa aaret til et foredrag,arrangeret
af bl.a. PET . Emnet var radikalisering og maader/middler til at spotte den.Der blev ifoelge min bekendte bl.a. talt om forskellige netsider og blogs,som PET laeser med paa,herunder
ganske forventeligt modkrafts udgydelser,men ogsaa Snaphanen….ikke at det overraskede mig
enormt,men alligevel nok til at blive arrig over.Gad vide,om de har styr paa deres prioriteter
inde hos PET,men, det kunne nyheden om destruktionen af Bent Jensens pc’er forleden tyde paa,det har de jo nok…… 🙁

Lene
Lene
9 years ago

Nej hĂžr nu, det er da at lĂŠgge sig pĂ„ ryggen og overgive sig. Jeg hĂ„ber da, at de fleste vil kĂŠmpe for livet, og at disse forbrydere ender bag tremmer i tide. Javist, manden er sĂ„ binde gal, at det bĂ„de piber og flĂžjter. Hans had til sit eget folk er nu ikke noget uset fĂŠnomen. Hitler kĂžrte prĂŠcis ad samme vej. Han lokkede og lĂžg, men tilstod senere Ă„benlyst, at Tyskland og det tyske folk skulle smadres med ham, og han kom til magten pĂ„ samme mĂ„de som vor tids landsforrĂŠdere har lĂžget sig frem. Det undrer mig… Read more »

Rudolf
Rudolf
9 years ago

DĂ„rens nuvarande hobby verkar vara att reta upp svensken sĂ„ vi gĂ„r ut pĂ„ gatorna. Gör han det för att rĂ€dda oss eller för att ev. fĂ„ igĂ„ng ett inbördeskrig med pĂ„följande intervention av NATO? Är Sverige ett pilotprojekt för NWO?

Angela
Angela
9 years ago
Reply to  Rudolf

Ja, “pilotprojekt” eller först ut pĂ„ banan i EU. Jag har ocksĂ„ funderat ibland pĂ„ Reinfeldts bĂ„da tal. En hĂ€mnd av nĂ„got slag? Eller att han genom att tydligt sĂ€ga nu vad det handlar om vill skydda sig sjĂ€lv mot framtida rĂ€ttegĂ„ngar om landsförrĂ€deri? Jag har ocksĂ„ funderat över det. Men det verkar ganska uppenbart att hans regerings avgĂ„ng var planerad sedan lĂ€nge. Jag sĂ€ger det Ă€n en gĂ„ng. Löfven var redan utsedd.

SĂ„g du inte nĂ€r Saakasvhili efter Georgienkriget försade sig i BBC om NWO och började Ă€ta pĂ„ slipsen? 🙂 Finns pĂ„ nĂ€tet.

Falsterbo
9 years ago
Reply to  Angela

Jag tror att du Àr intresserad av detta (bra journalistarbete);
http://www.uvell.se/2014/12/26/vad-gör-mehmet-kaplan–24743326

Jesper
Jesper
9 years ago

Jeg er bange for, at det der kommer til at ske er, at svenskerne (ligesom danskerne og nordmĂŠndene mv) som dikkende lammehaler kommer til at vadde direkte ind i Reinfeldts multikulturelle helvede. Der kommer ingen borgerkrig, og der kommer ingen revolution. SD bliver sat uden for indflydelse, og i det omfang de ikke gĂžr, kan de ikke ad demokratisk vej gennemfĂžre de reformer, der skal til, hvilket i Sveriges tilfĂŠlde vil vĂŠre at hjemsende ca 2 mio. “Flygtninge” og indvandrere til MellemĂžsten (i DK ca 500 t. PĂ„ nuvĂŠrende tidspunkt). En ny generation kommer til at vokse op, og for… Read more »

machiavelli
machiavelli
9 years ago
Reply to  Jesper

Ikke sÄ negativ Jesper.

Brozak
Brozak
9 years ago
Reply to  Jesper

Jeg har en invending til ditt fremtidscenario.Du ser for deg Sverige som en slags statsdannelse under muslimsk styre der svenskene har en plass som arbeidende slaver. Dette tror jeg ikke vil skje fordi: 1)Den islamske ideologi er skreddersydd for en stammekultur og kan derfor ikke administrere en moderne statsdannelse. 2) Naar svenskene begriper at de under sharia bokstavlig talt skal fungere som arbeidene slaver for et flertall ikkearbeidende muslimer,vil de omsider gripe til vaapen. Jeg tror heller Sverige til slutt vil bli stykket opp i autonome omraader etter ettniske skillelinjer. Omraader som vekselvis vil bedrive lavintensiv handel og krig. Her… Read more »

Jesper
Jesper
9 years ago
Reply to  Brozak

Jeg tror ikke pÄ en islamisk overtagelse af Sverige. Jeg er enig i at der kan blive tale om et fragmenteret, etnisk opdelt samfund, der kan blive ret konfliktfyldt.

Torben Snarup Hansen
Torben Snarup Hansen
9 years ago
Reply to  Brozak

Helt rigtigt set. Der kommer ikke en ny Sovjetunion i det Sverige, som nu er i oplĂžsning. Der opstĂ„r ingen ny orden med en stramt organiseret statslig myndighed. Islam resulterer i kaos. Det kan let konstateres ved at kaste et blik pĂ„ Afghanistan, Libyen, Syrien, Iraq og de andre lande, hvorfra bĂ„de muslimer og ikke-muslimer strĂžmmer mod Vesten. Med eller uden en khalif er klansammenhold, lokal rĂžverĂžkonomi og kvindernes underordnede stilling sĂ„ langt det afgĂžrende. Derfor er det lige meget, om shariamuslimer befolkningsmĂŠssigt pĂ„ et tidspunkt opnĂ„r mere end 50 % tilslutning. Dette er en illusion i hovedet pĂ„ vestlige… Read more »

Svend Andersen
Svend Andersen
9 years ago

“I wish none of this had happened.

So do all who live to see such times but that is not for them to decide, All you have to decide is what to do with the time that is given to you.”

Angela
Angela
9 years ago
Reply to  Jesper

Ja, Jesper sĂ„ har jag ocksĂ„ tĂ€nkt. För det Ă€r sĂ„ de tĂ€nker. SĂ„ tro inte att det inte Ă€r planerat. Efter EU-intrĂ€det diskuterade jag mycket med professorer vi de tvĂ„ Ă€ldsta universiteten i Sverige. Barnen blir tillvanda. Indoktrinerade. I skolor , utbildning och övriga kulturella institutioner. I Sverige ser vi det redan vid t ex museerna, historieförvanskning , i medierna, en stĂ€ndig propaganda inte minst genom den fackliga rörelsen och pĂ„ arbetsplatser. EU anordnar skolresor, tĂ€vlingar Ă€ven Melodifestivalen, skoltĂ€vlingar ger bidrag och priser för att knyta barnen till sig. HjĂ€rntvĂ€tt. Vid universiteten pratade vi mycket om det vid Sveriges… Read more »

Santor
Santor
9 years ago

Mander er jo bindegal. Den udtalelse er i sig selv en krigserklĂŠring mod det Svenske folk.
Svenskerne kan nu blive nĂždt til at hĂŠvde deres ret til Sverige og det kan kun ske med voldelige midler. Reinfeldt kan de facto have startet en borgerkrig i Sverige.

Knute
9 years ago

Ett folk bör inte ha arvsrĂ€tt till landet det bor i, sĂ€ger Sveriges tidigare statsminister Reinfeldt till TV4, vilket motsvarar att ta arvet frĂ„n slĂ€ktingar till den avlidne – pĂ„ nationell nivĂ„. Detta ligger utanför grĂ€nsen för politikens handlingsfrihet.

https://www.document.no/2014/12/reinfeldts-tanker-om-fremtidens-sverige/

Angela
Angela
9 years ago
Reply to  Knute

Ja det finns bara ett ord för det och det Àr landsförrÀderi. Det Àr landsförrÀderi och folkmord. Ingen regering i EU har mandat att avskaffa de europeiska folken eller deras nationer. EU Àr olagligt och saknar legitimitet. EU har inget mandat att experimentera med mÀnniskorna eller deras nationer. EU Àr ett skurkprojekt. Styrt av en liten sjÀlvutnÀmnd korrumperad maffia.

Lene
Lene
9 years ago

Det er dog ganske hĂ„rrejsende, hvad Reinfelt her udtaler. Det burde fĂ„ alle alarmklokker til at drĂžne i vilden sky i Sverige – og i Danmark. GrĂŠnserne SKAL op!

nobody
nobody
9 years ago

Dagens nyhet – Anlagd moskĂ©brand i Eskilstuna:http://avpixlat.info/2014/12/25/anlagd-moskebrand-i-eskilstuna/

Är detta början pĂ„ framtida svensk historia? Moske branden kallas den eldsvĂ„da som hĂ€rjade en av Eskilstunas kĂ€llarmoskeer den 25 december 2014 och som anses vara ett avgörande moment i etablerandet av sjuklöverns styre. Huruvida de huvudanklagade, Sverigedemokraterna, verkligen anlade branden eller ej, har ej varit föremĂ„l för diskussion för oavsett vilket gav branden en anledning för sjuklövern att pĂ„börja avvecklingen av den svenska demokratin.[1]

SĂ„ nu vĂ€ntar vi bara pĂ„ “Machtergreifung”: http://en.wikipedia.org/wiki/Machtergreifung

Samt “Gleichschaltung”: http://en.wikipedia.org/wiki/Gleichschaltung

[1] Riksdagshusbranden: http://sv.wikipedia.org/wiki/Riksdagshusbranden

Svend Andersen
Svend Andersen
9 years ago
Reply to  steen

Det var ogsÄ min fÞrste tanke. To forhold taler for dette: 1) angrebet fandt sted ved hÞjlys dag, og 2) der var folk tilstede i kÊldermoskeen.

PFEP
PFEP
9 years ago
Reply to  steen

Det har i dag gĂ„et ild i en Moske i Askiltuna, pyromans dĂ„d siges det i medie, dog uden bevis. Det kan selvfĂžlgelig godt vĂŠre rettet mod Islam som sĂ„dan, men kan sagtens med vĂŠre nogen intern konflikt mellem Shia og Sunni eller for den delen interne strider indenfor den egne sekteriske linje. Nu har dette sket i Sverige og vi kan nĂŠppe forvente at fĂ„ relevant information i sagen og i det tilfĂŠlde man fĂ„r frem nogen/nogle med rester af benzin pĂ„ hĂŠnderne, kan vi nok regne med at de direkte bliver erklĂŠret for psykisk syge, uden et eneste… Read more »

Santor
Santor
9 years ago
Reply to  steen

Ikke desto mindre fÄr DR det til at lyde som et racistisk angreb pÄ islam.

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/12/25/205547.htm

Og hvem bruger de som kilde? Expo selvfĂžlgelig!

Angela
Angela
9 years ago
Reply to  nobody

MoskĂ©branden har slagits upp stort och redan har ett antal ministrar uttalat sig om illdĂ„det och hatbrottet – statsminister, justitieminister, kulturminister UTAN att det Ă€r klarlagt vad som orsakat branden. Efter att justitieministern fördömt illdĂ„det krĂ€vdes att Ă€ven statsministern skulle uttala sig vilket han gjorde ikvĂ€ll. “Ett avskyvĂ€rt dĂ„d”, kallar statsministern det i kvĂ€llsnyheterna. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20075008.ab Det Ă€r makalöst. En statsminister som gĂ„r muslimernas Ă€renden och genast uttalar sig utan att branden klarlagts, utan att bevis finns utan bara följer sladder. Vem kan ha förtroende för en sĂ„dan regering och sĂ„dana ministrar. TĂ€nk om det varit nĂ„got riktigt allvarligt som hĂ€nt.… Read more »

Kim Rasmussen
Kim Rasmussen
9 years ago

Den mand har sikret sig en plads paa den hurtigt voksende liste af politikere,der traenger til at faa deres hoveder undersoegt…..

PFEP
PFEP
9 years ago
Reply to  Kim Rasmussen

Sorry Kim, men jag tror den goda Frederik Reinfeldt för lĂ€nge sedan har passerat “the point of no return” och dĂ€rmed bortom nĂ„gon eventuell rĂ€ddning.

Norsk patriot
Norsk patriot
9 years ago

Det er tre ting jeg hater. Idioter, lĂžgnere og forrĂŠdere.
Idioter kan lÊres opp, lÞgnere kan avslÞres, men en forrÊder er bÄde en idiot og en lÞgner, og bÞr bli henrettet.

PFEP
PFEP
9 years ago

Jag skrev idag innan denna kommentar pĂ„ den dubiösa svenska bloggen “Exponerat”: Jag skal inte diagnostisera Frederik Reinfeldt efter nĂ„gra psykologiska eller psykiatriska begrepp det finns i alfabetet. Vad jag dĂ€remot kan sĂ€ga med en viss tyngd, Ă€r att jag Ă€r tillrĂ€ckligt gammal för att vĂ€rdera personens karriĂ€rmĂ€ssiga alster; frĂ„n boken “Det sovande folket”, hans tid som ordförande i MUF och vad han sen under Ă„ren har uttalat vidrörande Sverige och Svenskar överlag. PĂ„ mig verkar det som denna person har genomlevd tillvaron skyddad frĂ„n verkligheten och kanske dĂ€rför den ena gĂ„ngen efter den andre kommer med uttalanden dĂ€r gĂ„r… Read more »

Nils
Nils
9 years ago
Reply to  PFEP

Huvudproblemet med Reinfeldt Ă€r inte att han helt saknar kontakt med verkligheten utan att han tycks drivas av ett patologiskt svenskhat och tydligen har gjort sĂ„ sedan han skrinlade ihop ‘Det sovande folket’.

Det mĂ„ste banns mig vara vĂ€rldsrekord att moderaterna utsedde denne svenskhatare till partiledare och att han sedan efter att ha stulit socialdemokraternas retorik och politik lyckas bli vald till statsminister inte bara en gĂ„ng utan tvĂ„… och att han först efter att ha hĂ„llit sitt beryktade sommartal inte lyckas bli omvald igen. Konklusionen mĂ„ste ju vara att vi svenskar i allmĂ€nhet och moderater i synnerhet Ă€r imbecller!

Anonymous
Anonymous
9 years ago
Reply to  Nils

Felstavningar hĂ€nvisas till det hĂ€r förbannade Apple… Ångrar bittert att jag bytte till Mac.

Skrinlade ska vara skribblade
Banns ska vara banne
Imbecller ska vara imbecilla

Svend Andersen
Svend Andersen
9 years ago

Hvis det officielle Sverige er sÄ ligeglad med deres grÊnser, sÄ er det vel snart pÄ tide, at vi krÊver SkÄne, Halland og Blekinge tilbage til det danske rige. Danmark til Brömsebro! Fremad, alle snaphaner!

Utflyttad svensk
Utflyttad svensk
9 years ago
Reply to  Svend Andersen

@ Svend Andersen.
Det bĂ€sta som kunde hĂ€nda Sverige vore om Ni i Danmark tog över Sverige. Det borde ju vara ganska lĂ€tt. Sverige har ju inget försvar lĂ€ngre och befolkningen tar nog emot Er med öppna armar. ÅtminstĂ„nde dom 13% som röstade pĂ„ Sverige Demokraterna.

Svend
Svend
9 years ago

SĂ„dan lyder en 100% landsforrĂŠder. SelvfĂžlgelig ejes Sverge af svenskerne ligesom Danmark ejes af danskerne. Jeg har skĂžde pĂ„ min jord, og kun fordi politikerne via demokratiet kan stjĂŠle vore penge og ejendom, kan de betale for, at vi besĂŠttes af mennesker, som de sĂŠtter hĂžjere end os – de gamle ejere.

Mit hĂ„b er, at byggekranerne mĂ„ hĂŠnge fulde – ikke af muslimerne – men i stedet af dem, der har stjĂ„let vor frihed, vore penge, vor ejendom, vort land, vore bĂžrns fremtid for at gĂžre sig dejlige overfor verdens krigeriske nassere.

skrĂŠp
9 years ago
Reply to  Svend

Du kan vÊre ganske rolig. De vil blive de fÞrste som muslimerne sender til vejrs. Det er nu engang sÄdan de viser deres taknemmelighed overfor mennesker som giver dem alt.

51
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x