3
sep
Seneste opdatering: 3/9-15 kl. 2044
8 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Ungarn: MinisterprĂ€sident Orban bezeichnet FlĂŒchtlingskrise als deutsches Problem. Hele pressekonferencen, 31 minutter. Man ser i den, at der er betydelige uenigheder og stramme miner mellem Viktor Orban og Martin Schultz. Schultz har ikke begrebet problemets stĂžrrelse, han mener Europa kan fordele sig ud af det og bekrĂŠfter indtrykket, at EU er parat til at sĂŠlge os alle.

Det er til dette EU og Merkel, den danske regering har prisgivet os, imens den strĂžr om sig med detajlforslag, der skal give os indtrykket, at situationen er under kontrol. Migration crisis: Hungary PM claims Europe is in grip of ‘madness’, Refugees threaten Europe’s Christian roots: Hungary’s PM Viktor Orban, We can’t cope with this tide! Europe’s despairing leaders bring back border controls with free-movement zone on brink of collapse

Debat?

Åkesson og Annie Lööf har hver tre-fire argumenter, som de hver gentager syv gange. StudievĂŠrten afbryder Åkesson ti gange og Annie Lööf nul gange. SĂ„ er de ti minutter gĂ„et. “Åkesson tĂžrrede gulv med Annie Lööf,” siger de glade Sverigedemokrater. Det er vel ikke det mest slĂ„ende ved denne tĂŠt regisserede teaterforestilling. Jeg har en ven, som siger, at TV er det vĂŠrste der er sket for demokratiet, og det indsĂ„ jeg. da jeg smed mit vĂŠk for tretten Ă„r siden. Tretten Ă„r er alt for lidt, min  ven pĂ„ Gates of Vienna har ikke haft TV i 42 Ă„r. Han har forresten denne slagkraftige rubrik i dag: The Digital Assassination of Julia Caesar

0 0 votes
Article Rating


DonĂ©r engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

Subscribe
Notify of
guest

8 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
putinputout
putinputout
8 years ago

Ingen vill stanna och bosÀtta sig i skitlandet Ungern förutom en o annan med totalitÀra böjelser. Ungern verkar ha glömt sin moderna historia dÄ folk flydde eller försökte i tusentals frÄn kommunismen. Nu söker man sig istÀllet till dess kusin; fascismen. Ett schizzat skitland som sagt.

urskiljning
urskiljning
8 years ago
Reply to  putinputout

Verkar snarare vara ett land med otroligt sund sjÀlvbevarelsedrift i dessa tider dÄ den trojanska hÀstens marodörer redan stÄr beredda pÄ europeisk mark med rakbladsvassa knivseggar mot vÄra halsar.

trackback

[…] er altsĂ„ reglerne. Det samme siger Victor Orban, den ungarske premierminister, se en video med ham her. Han gĂžr i den del af interview’et, som danske Tv-stationer ikke tager med, opmĂŠrksom pĂ„, […]

GustaWasa
GustaWasa
8 years ago

Vad det skall svida för talmannen Martin Schultz. Han som tog plats i parlamentet pĂ„ bekostnad av det största partiet i EU valet. Martin Schultz blev den som “förlorade” mot Jean-Claude Junker om posten som kommissionens ordförande. DĂ„ tillsatte kommissionen sig sjĂ€lv i parlamentet och dĂ€rmed sĂ„ stĂ€ngdes demokratin utanför i parlamentet. Martin Schultz som för det har varit enveten mostĂ„ndare i parlamentet mot nationer och demokrati. Och genom det sĂ„ blev han utsedd av makten att fĂ„ vara med i det odemokratiska valet av kommissionsordförande posten. Är det sĂ„ att tiden nu har kommit ikapp förbundskansler Angela Merkel. Förbundskanslern… Read more »

Breidablikk
Breidablikk
8 years ago

Var det ikke denne Orban som ble omtalt som rasist og antisemitt, og Ungarn som “Europas versting”, som endog pleier vennskap med Putin? Beklager alle fintfĂžlende: endelig en statsleder med fornuft!

Anna Svensson
8 years ago
Reply to  Breidablikk

Det Àr ju det vanliga epiteten man belÀgga alla oliktÀnkande med. I mina ögon har det numera nÀrmast blivit en komplimang.

Armadillo
Armadillo
8 years ago

Nu har jeg ikke set denne ‘debat’, men med tanke pĂ„ Åkessons sommertale i Sölvesborg som jeg sĂ„ pĂ„ nettet, anser jeg at SD bĂžr slibe profilen lidt og nĂ„r SD-politikere er i TV, burde de faktisk sĂŠtte foden ned overfor direkte forskelsbehandling fra ordstyreren og pointere det.

Godt man ikke har hverken TV eller Radio, man mĂ„ tĂŠnke pĂ„ blodtrykket…

Anna Svensson
8 years ago
Reply to  Armadillo

Om du Ă€ndĂ„ vill se “debatten” sĂ„ finns den pĂ„ exponerat mfl.

8
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x