30
dec
Seneste opdatering: 30/12-15 kl. 1319
4 kommentarer - Tryk for at kommentere!
Del...

Jeg bloggede forleden, at korsikanerne havde raseret en moske og brændt koraner efter at “racaille muselman” (muslimske bøller) havde overfaldet og såret en politibetjent og to brandmænd. De var lokket i baghold da folk i en ghetto med 1700 ikke franske selv havde tændt ild på stedet. Det er opførsel, vi genkender over hele Europa, ikke mindst i Sverige. Korsikanerne trodser demonstrationsforbuddet på tredje dag: Corsica: Third day mass protest over Muslim violence with arson, baseball bats and iron bars. Main-stream jornalisterne kaldet dette for ‘islamofobi.’ De skulle langt hellere stille spørgsmålet: Hvorfor angriber de os?

Over One Million Migrants Reach Europe by Sea in 2015: UN

Over one million migrants and refugees crossed the Mediterranean Sea to Europe in 2015, nearly half of them Syrians, the UN refugee agency (UNHCR) said Wednesday.The milestone marks an almost five-fold increase over 2014 figures, when UNHCR recorded 219,000 arrivals via the perilous sea crossing.

The massive movement of people this year in Europe, most of them seeking refuge from conflict, has exposed deep divisions among EU leaders on how to deal with the influx.In total, 1,000,573 made their way across the Mediterranean since January 1, while 3,735 people who attempted the journey died or went missing, the UN agency said.

Greece was by far the top landing spot with 844,176 arrivals, followed by Italy, a distant second with 152,700 migrants landing on its shores. Breitbart, Independent.


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?


invernes

Posted: 30 december 2015 - 13:41 - Svar

Korsika: Hvem er racisterne? svaret er muslimer ,EU og de tyranner av landssvikerpolitikere som holder på å ødelegge Europa.

David Bo Jensen

Posted: 31 december 2015 - 12:03 - Svar

Ok nogle muslimske bøller overfalder nogen brandmænd og en betjent. Et lignende mønster ser vi også i andre lande, men hvorfor skal alle muslimer undgælde for dette?

    Morten - - -

    Posted: 31 december 2015 - 14:18 - Svar

    David – det forstås nok bedst på denne måde: Det her
    handler ikke om, at alle muslimer er kollektivt ansvarlige for handlinger, der
    begås af enkelte personer med en muslimsk identitet. Det handler derimod om
    nogle konfliktskabende mekanismer, som er opstået i vor tid på vores
    grund.

    Klankulturernes praksis med seksuel kontrol af kvinder og
    krav om “blodets renhed” (også Özlem Cekic’s første krav til hendes ægtemand og
    faren til hendes børn var, at hans “blod” skulle være “kurdisk” – men der er
    konsensus blandt politisk korrekte SFere om, at “det er ikke vigtigt”) skaber
    ikke nødvendigvis disharmoni på deres egne territorier. Mehmet bliver gift med
    Aisha i et arrangeret ægteskab, og det er kun et lille problem, for ingen af dem
    “kender til andet” (som tilhængerne af burhøns også gør gældende). Men når de
    skal leve blandt os, og anerkendes af os som “vore egne”, bliver det
    problematisk. I “anden generation”.

    For i “anden generation” er en piges broder fortsat “sin
    søsters vogter”. Og denne søster er titnok ikke alene reserveret til “en af
    stammen” hertillands, men til “en af stammen” i dét, som “første generation”
    naturligt opfatter som hjemlandet. Det betyder, at ikke blot skal en muslimsk
    ung mands søster giftes i dette “hjemland” – hans venners og frænders søstre
    skal lige så. Og det er årsagen til, at der i vort samfund færdes så ekstremt
    mange seksuelt hjemløse muslimske mænd. Vi kender dem fra diskotekernes køer
    fredag aften, hvor de aggressivt kræver at komme ind på det sted, hvor de for
    ingen pris vil se deres egen søster, og derfor med et motiv, de ikke selv har
    respekt for. Lige så lidt som de har det for de danske kvinder, de ønsker sig
    noget af. Mennesker uden respekt for egne motiver eller for medmenneskene er
    hammerfarlige, hvad der også er diskotekernes erfaring. Så de er ikke særligt
    velkomne. Som vi har hørt så mange historier om. Disse unge mænd er i indlysende
    fare for at blive forsimplede og forråede, på grund af den moralske og
    kogninitive dissonans, der opstår af en adfærd, de ikke kan retfærdiggøre over
    for sig selv. Vejen til yderligere misbrugssorientering er åbnet for relativt
    mange af dem, og det er alt rigelig forklaring på deres markante overhyppighed i
    kriminalitetsstatistikkerne.

    Hvordan skal de kunne opfatte sig som en solidarisk del
    af det danske folkelegeme? Det er umuligt! Tværtimod har de brug for
    beskrivelser af os som “de andre” og mindreværdige.

    Disse unge mennesker kan ikke med overbevisning påtage
    sig, endsige insistere på, en dansk identitet, så længe udsagn som “min søster
    skal ikke have en dansk kæreste!” udgrænser dem selv fra mennesker med en dansk
    identitet. Det er en ydmygelse for dem, hvis deres søster “knepper med en
    dansker”, og det er farligt for søsteren, hvis hun vælger frit. Vi har næsten
    ingen vidneudsagn, der går i retning af, at man kan gøre det uden repressalier.
    Men vi har mange, der siger det modsatte: Det har konsekvenser på en skala fra
    ‘store’ til ‘meget store’. – Undtagen hvis man træffer ukontroversielle “frie
    valg” som “selv at ville” bære tørklæde m. m. Det har sjovt nok ingen
    konsekvenser.

    Det er den forsimplende “seksuelle konkurrence” med
    danske mænd om “danske pi’r”, der er årsagen til, at muslimske unge mænd
    forsøger at fornedre alt dansk, der så at sige “har nosser” – det vil sige
    politiet. Det vil sige brandfolk.

    Klankulturerne er langt ældre end Islam, så det er ikke
    en særlig form for muslimsk “fromhed”, vi ser virkningerne af. Disse gerninger
    udøves ikke af unge mænd med himmelvendte øjne og vandkæmmede frisurer som en
    hellig pligt.

    Hvad er Islams rolle så i det? Islamisterne tilbyder de
    rodløse unge et narrativ – en myte om dem selv – i hvilket deres rolle er
    forklaret gennem en særlig status de har, og en særlig ret de har over for
    “kufr”. Visse dele af Koranen er desværre særdeles nyttige i så henseende, da
    Koranen er den helligskrift, der omtaler “de andre” i det mest nedsættende og
    nedværdigende sprog af alle religiøse tekster på Jorden med en vis
    udbredelse. Det er derfor ikke således, at Islam fører til kriminalitet – men
    derimod sådan, at kriminalitet fører til Islam. Tilfældet “Omar” er et klassisk,
    om end ekstremt, eksempel. Overalt er der en dragning fra kriminalitet henimod
    islamisme. Islam er den eneste religion, hvor der ikke er en konflikt mellem at
    være kriminel og sidde i fængsel og en selvbeskrivelse som “dybt troende”. Der
    er tværtimod påvist korrelation mellem de tendenser.

    Løsningen på problemet er erkendelse. Det er det bedste
    middel mod selvbedrag, både her og dér. Vi kan kun punktere den tiltagende
    mytedannelse blandt – og for så vidt også omkring – Islam og muslimer ved at
    producere mellemmenneskelige beskrivelser, alle kan genkende som sande, for
    mennesker flest er ikke ideologiske. Og hverken “islamisme” eller “racisme”
    forklarer i sig selv samfundsudviklingen som den har fundet sted i de sidste 40
    år.

    – – –

      David Bo Jensen

      Posted: 2 januar 2016 - 11:37 - Svar

      Jo det er en uden mærket analyse, men du mangler stadig at godtgøre i hvilket omfang muslimer følger denne klankultur. Vi har trods alt mange forskellige muslimer fra Pakistan, Somalien, Syrien osv. Og hvorfor er der så muslimske unge der overholder lovene?
      Jeg er i øvrigt bekendt med en muslimsk pige, der er gift med en dansk mand,, der arbejdede i Tyrkiet i øvrigt med faderens billigelse. Måske har han konverteret, men efter hvad du skriver, hjælper konvertering ikke, eftersom det er klankulturen der gælder, blodets bånd osv.

Leave a Comment