21
feb
Seneste opdatering: 22/2-16 kl. 1454
74 kommentarer - Tryk for at kommentere!

“You can have a feminized society, but it won’t survive islam”

Kritik af kvinder – i Sverige kaldet had – er der nærmest dødsstraf for. Når man i forvejen er noget katten har slæbt ind, behøver man heldigvis ikke tage sig af det. Denne video er dybt foruroligende for enhver, måske mest for begavede kvinder, men det er en sådan, der har anbefalet mig videoen, og hun er enig med hvert et ord i den. Godt 100 000 har set den på fire dage.

Jeg kan ikke lide at kritisere kvinder, eller jøder for den sags skyld, for jeg ved hvilke typer, der pludselig kan blive mine “bedste venner”, men denne video er for interessant. Den tager naturligvis de forbehold for individuelle, politisk begavede kvinder, som bør tages, og det er mildest talt ikke svenske kvinder ved magten: Margot Wallström, Mona Sahlin og Ylva Johansson. Figurer uden bare de ringeste forudsætninger for at have med et lands styring at gøre. En studentereksamen og en læreruddannelse er deres kvalifikation, og ingen af dem er blevet skarpere efter fyrre år i politik.

Når historikere som Niall Ferguson, Mikael Jalving, Henrik Jensen og en hel del andre, i vor tid ser konturerne af Romerrigets undergang, er der noget ekstraordinært på færde. Man må søge forklaringerne, også de ubehagelige, og der er naturligvis også andre forklaringer, end kvindelig evolutionsbiologi. 1914 og 1968 kommer ind højt på listen.

Og dog er “kontroversiel” bare videoens fornavn, og det er vel derfor jeg blogger den. “Kønsdebat” har ellers aldrig appelleret til mig. Kvinder har siden jeg var fire år appelleret til mig, som Gud har skabt dem, ikke som ideologierne har. Den når også frem til Sverige hen mod slutningen. Tør de se den i Sverige, matriarkatet som svenske kvinder og kvindagtige, underdanige mænd kører komplet i sænk “as we speak?” Jeg tror ikke, de tør vise den i Sverige og Norge. Sveriges skæbne er den avancerede model for hele Vesteuropa, ikke Østeuropa som man tydeligt ser.

For en ordens skyld, vil jeg tilføje at jeg stadig har ondt af alle de kvinder (jøder og bøsser), der lider korporligt under militant, patriarkalsk indvandring. At en  ganske stor del af dem har nedkaldt ulykkerne over sig selv, ændrer intet ved min medfølelse over for ofrene. Også dødsofrene, som der i Sverige er temmelig mange af, anslået  plus 500. Dertil hundredetusinder af volds- og voldtægtsofre.

Skulle man afværge en katastrofe, hvad vidoen knapt tror på, måtte man blandt andet afskaffe stemmeretten for kvinder under fyrre, og naturligvis også for de indforskaffede patriarker. Det er ikke et scenarie, jeg ser for mig.

Der er naturligvis tale om en magtkamp mellem mænd og kvinder, og mændene bør tage den på sig. Det er ikke nogen nyhed, det har altid været sådan. Læs  Strindbergs “En Dåres Försvarstal (1887).” Mændene har kapituleret, det var der, det gik galt. Jeg har indset, at vi muligvis kommer til at gå under som Romerriget – alle civillisationer er hidtil gået under, det er deres eneste fællestræk – men jeg vil ikke umiddelbart affinde mig med det, og jeg vil i al fald fortsætte med at beskrive det.

Vil man se et helt dagsaktuelt på defaitismen, det nationale selvmord og forrædderiet mod egen kultur, kan man se i dag eller hver dag i svensk MSM: Liberalernas ungdomsförbund: Tillåt incest och nekrofili eller en anden der er drevet til yderligheder: German left-wing politician gang-raped by immigrants is “unbelievably sorry” for being raped and for “racist society”


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

  • invernes

    Veldig bra video , og meget skremmende, det er tydelig at skal man redde Vest Europa så må feminismen knuses.

    Her et eks på en farlig feminist.

    http://avpixlat.info/wp-content/uploads/2016/02/anna-kinberg-batra3.jp g

  • disqus_1zmadoZq4O

    Først og fremmest er det vestlige mænd, der er “farlige”, ved netop slet ikke at være det. Som videoen så rigtigt og tydeligt demonstrerer følger Vestens kvinder jo bare deres natur og udskifter det kastrerede vestlige korps af mænd til fordel for Mellemøstens og Afrikas ikke-kastrerede horder. Og det sker selvfølgelig i feminismens og anti-racismens og menneskerettighedernes navn. Ideologier de fleste vestlige mænd støtter og i høj grad selv har medudviklet i frigørelsens, lighedens og oplysningens navn.

    • Peter Zichau

      Jeg siger det samme. Ligesom ungdomsoprøret skulle have kulmineret med en skideballe fra de voksne, skulle feminismen også være blevet begrænset. Her til og ikke længere..!
      Havde vi mænd ikke fundet os i så meget pjat fra de kvinders side, var vi aldrig havnet her. Men nu levede vi jo ikke længere på prærien eller i kulminerne. hvor en mand var en mand og en kvinde kun kunne gå i vejen.
      Nu sad vi på fine kontorer, kørte i fine biler eller sad i biografernes polstrede sæder og gloede på fine damer. Og så havde vi allerede kastreret os selv. Nu kunne kvinderne fint passes ind på arbejdsmarkedet og tjene deres egne penge. Og så satte de selvfølgelig deres præg på samfundsudviklingen. Den offentlige sektor voksede og drengene skulle ikke længere forsvarer andet end kvindelige idealer. Værsgo’ mine herrer..!
      Men nu ryger det hele snart på røven igen. Den offentlige sektor vil langsomt men sikkert svinde ind. Kun dem, der virkelig forstår at klare sig, vil overleve. Og kvinderne vil igen skulle byde sig til. Men denne gang til mænd, som aldrig igen vil række dem en lillefinger..!

  • Morten – – –

    Også denne video sætter dét på dagsordenen, som jeg hele tiden har påpeget, og som brager ind på dagsordenen i disse dage. Dét som er årsagen til, at muslimske kvinders frigørelse er helt central i de strategiske overvejelser, som jeg også forsøger at hamre ind og har gjort det i tiår.

    Den ville have taget lidt flere points hjem, hvis den havde været mere nøjagtig og sagt “kvinder i fertil alder”, som jeg altid selv gør. For når kvinder når Lone Nørgaards alder, skifter de sind – ellers var vi et demokratisk mindretal allerede nu!

    Som sagt hedder det “kvinder i fertil alder” – og den præcisering ville netop have understreget pointen!

    – – –

    • Lawrence

      Merkel er vel knap i fertil alder..

      • Morten – – –

        Nej – men “kvinder i fertil alder” udgør heller ikke alle i gruppen. Vel? Jeg synes, det var en lidt fjollet bemærkning at komme med. Pas på ikke at ødelægge pointen ved at prøve at finde fejl, der ikke er der. Jeg kan se der allerede er én, der er hoppet på den.

        – – –

        • Morten – – –

          Lawrence: Carsten Jensen er heller ikke “en kvinde i fertil alder”. Okay?

          Merkel er tro mod et ideal, hun dannede i fertil alder. Disse beton-“idealister” findes der – som du utvivlsomt ved – en hel del af. Men du ser nok trods alt den ret så massive tendens i forhold til meningsdannelse UNDER og EFTER den fertile alder hos kvinder. Selvom der er undtagelser (Eva Agnete Selsing. Og Angela Merkel. F. eks.). Det tror jeg, du gør. Det håber jeg for dig.

          – – –

    • Morten – – –

      Not “women”, sir. “Women in fertile age”! Which underlines your point, doesn’t it …
      – – –

      • Morten – – –

        Wo warst du, Eva?

        – – –

    • snaphanen

      Jo, men jeg siger det. “Stemmeret under 40″. Vi taler om befrirelsen af islam ved at give kvinder magt. Det er en anden måde at sige, at vi ikke overlever det her, før muslimske lande bliver lige så svækkede, som vi selv er. Det haster med andre ord at svække islam

      • Morten – – –

        Ja da. I krigerisk henseende. For det er jo dét, vi taler om. Hele denne problemstilling har altid KUN handlet om seksualitet. Og nu er vi dér, hvor det er ved at blive alment erkendt. Tak for det. – Det er ikke et sekund for tidligt.

        Men er ‘fri seksualitet’ i bytte for ‘krigeriskhed’ ikke en acceptabel handel?

        – – –

    • disqus_1zmadoZq4O

      Glem alt det frigørelses pis! Vesten dykker mod bunden netop på grund af frigørelsesmanien. Fri abort, fri indvandring, ingen ydre eller indre grænser. Dobbelt op på liberalismens og marxismens dødbringende sjælegift. Slut! Ikke mere af det bras!

      • Morten – – –

        Det kommer du og jeg ikke til at bestemme. Du kan ikke bruge din vurdering til noget praktisk, for den passer ikke ind i en strategisk realitet. Vil du konfiskere ligestillingen? Det kan du jo så ville fra nu af og til dommedag. Bedre at se de virkelige muligheder.

        – Vi kommer til at opleve et stort nederlag
        – Vi er ikke slået af den grund

        Og lad mig bare tilføje: Jeg har altid forstået dette her. Og jeg har aldrig prøvet at tage fejl i mine prognoser. Med tiden er alting bare blevet til virkelighed, og mine erkendelser bliver gradvist til alles erkendelse. Trægt. Men efterhånden i stadigt højere tempo.

        – – –

        • Lenn

          Dommedag kan så komme, før du regner med, så denne gang tager du nok fejl i dine prognoser… Og ja, hvis ligestilling er lig med moralsk nedbrud (=samfundets opløsning), så burde det skidt rulles tilbage! Kvinder skal ikke være hverken præster eller lede lande, ligeså lidt som de skal være konger eller paver!

        • disqus_1zmadoZq4O

          “Vil du konfiskere ligestillingen?” Næ, ikke på alle punkter. Jeg betragter ikke mig selv som reaktionær eller konservativ eller noget i den dur. Jeg vil ikke rulle “fremskridtet” tilbage og bringe de “gode gamle dage” tilbage. Jeg befinder mig udmærket i 2016. MEN, Europas demografiske og ideologiske forrådnelse skal bringes til ophør. Meget af det vi har udråbt til godt og helligt er dårligt, såsom den perverse frigørelsesmani, og skal afvikles til fordel for almindelig sund levedygtighed.

        • Morten – – –

          disqus: Problemet er, at der ikke ER noget, der hedder ’tilbage’ i evolutionen. Alle forsøg på, anstrengt og villet, at genindføre tidligere tilstande bliver – i bedste fald – teater. Og vil blive gennemskuet som sådant. Hvis du vil genoplive noget, skal du gå til dets kilder og lad dem vitalisere dig på ny. En væsentlig årsag til abstraktionen i vor tid er vores håbløse systemafhængighed, mangel på såvel selvberoenhed som evne til at leve i vores omgivelser. Vores velstand er afhængig af “børsen i Tokyo”. Det forklarer så rigeligt vores grundlæggende ængstelighed, feje valg, og søgen mod social konsensus. Vil du blive en mand “på ny” – så start med at droppe pizza og cola. Spis dine omgivelser i stedet. Lev i dine årstider. Og opnå sindsro. Så behøver du ikke kværulere her i “den offentlige debat”. Alt og alle vil i stedet komme til dig, for så er du dét, vi alle længes efter. Også kvinderne vil søge dig. Men du findes ikke endnu. Vi er endnu ikke det “legeme, der tiltrækker” – også fertile kvinder.

          Vi kan i dag ikke forklare, hvilken særlig adkomst vi har til dette samfund, vi jo blot tilfældigt er blevet født ind i, som ikke også alle andre har. Hvorfor skulle andre ikke have samme “opportunity” i vores lille Klondike? Liberalisterne er jo ligefrem tilbøjelige til at mene, at man kan “fortjene” denne “opportunity” i vores samfund, hvis man udviser vilje til at grave guld her.

          Det er et symptom på, at vi simpelthen har mistet hævdet på vores land. Kan man bebrejde kvinderne, at de ikke længere tror på os som samfundsbevarere? Nej – verden er vel indrettet sådan, at vi skal vise os værdige til vore kvinder i fertil alder. Og det formår vi ikke i øjeblikket. Så de smukke råber i stedet: “Asyl til alle – her og nu!”

          – – –

      • Lenn

        Fuldstændigt enig! Europa begyndte at rådne indefra, da man begyndte at lege Gud og gav kvinder ‘ret’ til – i magelighedens og kopuleringens navn – at slå ubelejligt afkom ihjel! Var det ikke i 1970’erne, samme årti, hvor man påbegyndte udskiftningen af den hvide, europæiske race med den tyrkiske og nordafrikanske? Nu mangler vi i høj grad dé millioner af europæiske borgere, som blev smidt direkte i lokummet – i frigørelsens navn. Det er jo mord. Folkemord. Grænserne blev nedbrudt, de moralske, åndelige og fysiske, og nu ‘myldrer djævle frem på jord'; europæisk jord!
        Videoen siger mig ikke så meget, men jeg er heller ikke feminist og har ikke beskæftiget mig med så syge og egocentrerede tanker. Jeg burde vel have været født for 200 år siden, for i min verden skal en mand være en Mand, og en kvinde en Kvinde, og en “bøsse er noget, man skyder med”.

        • Anne Marie Buch

          Nu skal der jo altså en mand OG en kvinde til at lave et barn. Før fri abort blev indført var det jo et faktum at masser af kvinder gik igennem livsfarlige indgreb, i desperation over at den mand der gerne ville have sex med hende ikke ønskede sig resultatet deraf.
          Hvis mænd ikke svigtede de kvinder de går i seng med, ville der nok være færre aborter.

        • Lenn

          Det var vist tilbage i 1800-tallet, og jeg køber ikke den med, at mænd svigter kvinder. Kvinderne har jo selv ansvar og behøver ikke være rene ludere. Der er masser af eksempler på endda veluddannede kvinder, som har fået 2-4 aborter, fordi de lige havde fået lidt for meget at drikke og var til koncert eller noget. Havde en tidl. kollega, der nærmest pralede af sine mange aborter. I mine øjne er hun både luder og morder, uanset hvad du så mener at kunne undskylde en sådan med.
          Jeg er helt ligeglad med, om det er ‘farlige indgreb’, og du tilsidesætter fuldstændigt det ufødte barns menneskeværd og værdi – og ret til liv – når du argumenterer sådan.

        • Anne Marie Buch

          Der fik du effektivt sat dig selv på rette plads. Hvad er forskellen på dit kvindesyn, og islams? Du mener åbenbart også at kvinder der bestemmer over deres egen seksualitet er ludere. Det er så bekendt.
          I rest my case.

        • Lenn

          En så stupid kommentar fortjener ikke et svar, men jeg vil alligevel svare, at abort er Mord – uanset hvad Fru Buch så end mener om ‘fri seksualitet’ osv. Du glemmer, at der er noget, der hedder menneskeværd, og de ufødte er umælende og kan ikke forsvare sig. Prøv at tænk lidt over, om ‘fri seksualitet’ har mere Værd end et menneskeliv..?? Du har selv været på amøbestadiet en gang, men din mor valgte altså at få dig. Der var du da heldig, hva’?!

        • jacques_dbiann

          Nu er femi-statens fortsatte beståen jo altså ikke i mandens primære interesse, men i kvindens. Når den nuværende indretning endelig kollapser totalt – og det gør den – så er det altså kvinderne der taber klart mest. Vi mænd kan jo bare konvertere til islam, så er vores problem løst, men jeres vil først for alvor starte dér.

        • Anne Marie Buch

          Jamen tak for støtten. Hvis I er så ligeglade med jeres døtres, søstres og mødres frihed og ligestilling – hvad er så egentlig forskellen på jer og de islamtilhængere som jeg desperat forsøger at holde ude af vores samfund?

        • jacques_dbiann

          Den udslagsgivende magt over hele samfundssituationen ligger altså hos_jer_selv hvert 4. år nede ved stemmeboksen og du kan ikke bebrejde ikke-socialistiske mænd som jeg selv for at nægte stockholmssyndromet adgang til vores egen psyke. Det er ikke i min rationelle egeninteresse at agere systembevarende i en feminist-stat der gør alt hvad den kan for at stjæle min naturlige kønsrolle på jeres eget bud og som pisser mig selv op og ned af nakken hver eneste dag for at please dig selv og dine medsøstre med stats-leverede privilegier og “sociale rettigheder” financieret med jeres mafia-statstslige rov fra mine egne lommer, fat det dog!

          Sammenligner du seriøst mænd som mig der afryster stockholmssyndromet i forhold jeres på-os-selv organiseret overgribende femi-stat med den middelalderlige indvaderende islamisk-supremacistiske mand? Hvis ja, så har din statsforkælede konerøv virkelig for alvor fortjent sin skæbne.

          Det er, skåret igennem, mænd der i deres eget blod og sved – længe før I fik stemmeret til at smadre det hele igen – har opbygget hele den vestlige civiliserede verden som I har fået serveret for jer og sidenhen ikke har bestilt andet end at pisse væk igen nede ved stemmeboksen. Jeres skæbne kollektivt set er 100% fortjent og hvis du har et problem med det, så tag det op med dine kønsfrænder inden næste valg. I har selv den udslagsgivende magt i et land hvor 50-50 balancen imellem blokkene nærmest er konstant og godt og vel 3/4 af alle der stemmer pro-masseindvadring fra MENAP er kvinder!

          Tror du virkelig seriøst at den islamiske mand ville vælte ind over os nu, hvis kun mænd havde stemmeret i vesten? Really?

        • Anne Marie Buch

          Den udslagsgivende kraft som du kalder det, ilgger ved vælgerne, mænd som kvinder. Der er ganske rigtigt en overvægt af kvinder der sætter deres kryds ved partierne i rød blok. Men samme tendens – endog stærkere hvis jeg ikke husker helt forkert – ses hos byboer og intellektuelle. Det er simpelthen ikke kønsbundet! Dét er min anke, I fører krig mod kvinder baseret på et meget lille antals kvinders valg. Det er irrationelt, og værre endnu, det er kontraproduktivt.

          Fakta er at 80% af befolkningen, hvoriblandt der er et ret stort antal mænd, stemmer altså på partier der har fremmet denne indvandring. Kun 20% stemmer på det eneste parti der har pippet bare lidt imod det.
          Hvordan pokker I kan få det til at være kvinders skyld er mig en gåde.

          Den vestlige civilisation er opbygget af de mennesker der har levet den. Mænd såvel som kvinder.

          Jeg syntes dit indlæg emmer af kvindehad, som set fra mit synspunkt er nøjagtig ligeså ækelt som islams.

        • jacques_dbiann

          Du svarer ikke på mit spørgsmål til sidst!

          Tror du virkelig seriøst, at den islamiske mand ville vælte ind over os nu hvis kun mænd havde stemmeret i vesten?

          Jo, det er sgu’ kønsbundet (hvilket videoen i dén grad også understreger) for mange af de venstreorienterede mænd er kun som de er, fordi de netop er blevet androgynseret af det fabianer-socialistisk femi-favoriserende medie- statskompleks som åbentlyst favoriserer dig selv og dit køn og problematiserer maskuline dyder. Drenge bliver endda sygeliggjort for at være drenge og medicineret for det, fordi laskedefede “pædagog-benter” hverkan fagligt kan eller gider at magte dem. Det er straffen for ikke at opføre sig som en pige i dit samfund – sygeliggørelse og medicinering og vi kan især se på Sverige hvordan effekten af androgyniseringen ser ud, så knyt.

          Du kan forsøge at pladre dig selv og dine akut redeskidende narcissistisk selv-frikendende medsøstre til i offerrolle alt det du vil, det spiller ingen rolle for udfaldet. I får hvad I fortjener før eller siden, det er demografisk uundgåeligt og ren karma herfra – heldigvis. Sådan er det, når man gør et fjendebillede ud af sine egne mænd. De træder til side så snart de får mulighende for at komme af med jer og lader den selvpåførte ulykke ramme jer som velfortjent hævn for jeres femi-statslige nedstampning af dem selv ved proxy af kollaborerende statsansatte forrædermænd og je gtræder gerne til side, så det islamiske lokomotiv kan udspaltte jered laskefede konerøve og få jer væk fra min pengepung!

          Og nej, det er sgu’ ikke “et meget lille antal kvinders valg”, det er de fleste af jer der kaster stemmer efter den fabianer-socialstisk gearede nationale selvudslettelse og det netop på grund af den manglende “in-group loyality” der omtales i videoen.

          Jeg syntes dit indlæg emmer af kvindehad, som set fra mit synspunkt er nøjagtig ligeså ækelt som islams.

          “Den vestlige civilisation er opbygget af de mennesker der har levet den. Mænd såvel som kvinder.”

          Ahvaffornoget? Prøv lige at tage EN_ENESTE_SKIDE_DAG hvor du ikke må bruge nogetsomhelst der er tilvejebragt af mænds innovation og skaberdrift. Du må ikke bruge nogetsomhelst af forarbejde materialer, ikke gå på gulvet, ikke bruge Internettet, ikke køre på vejene eller bruge fortorvet, den bygning du bor i må du ikke befinde dig i, ej heller bruge din computer, tablet eller din telefon til at udbrede dine forkælelsestirader og dit kreditkort- og kontanter er også udelukkede.

          “Jeg syntes dit indlæg emmer af kvindehad, som set fra mit synspunkt er nøjagtig ligeså ækelt som islams.”

          ?!!? Fint, så håber jeg også på maksimal personlig ulykke for dig selv, så vi kan komme af med det skide åg som er dig – møgkælling!

        • Anne Marie Buch

          Svaret på dit spørgsmål er: Ja, det ville vi. Den politik der har ført til at islam i den grad har fået lov til at inficere Europa, er nemlig for størstedelens vedkommende formet i en tid da kvinder udgjorde en meget lille del af magteliten.

          Mht resten af dit sydende kvindehadske indlæg får du ikke mig ned på det niveau. Du udstiller primært dig selv.

        • jacques_dbiann

          Bullshit! Overrendingen tog først for alvor til efter punktet i 70’erne hvor I for alvor selv fik behov for kompensativt at spekulere i 3.verdensborgeres langt højere fødselsrater sammen med en lille-bitte kerne af konservative danske “lønningsliste-plagede” storindustrialister i forsøget på at fremtidssikre den statslige udspytning af “sociale rettigheder” og “privilegier” uden at I selv behøvede at gøre jer besværet med at spytte nok afkom ud til farsering i velfærdsskværnen hvis fortsatte eksistens er strukturelt afhængig af en høj og konstant fødselsrate. I var den demokratiske primus-motor i udviklingen og lige siden er det væltet ind med muslimske fjendemænd og det er primært jeres egne partier – og jer selv som vælgere dermed – der er allermest imod en rationelt behovsjusteret filtrering af menneskeflowet over kontrollerede grænser. Slut, bum, færdig.

          Og din “siger mere om dig selv” og “derfor gider jeg ikke mere” og “dit niveau nægter jeg at gå ned på” ikke-argumentative exit-strategi er ikke nogen redningsplanke du får lov til at sikre dig selv en uafgjort på her. I får præcis som fortjent, det er hastigt på vej og jeg ser personligt frem til at høre lyden af det høje klask af storforgældede danske koneballer der ryger ud af staten og rammer jorden tungt og massivt foran hyænekobbeler af feststemte frådende voldtægsparate muslimer fra en sikker og tryk fremtidig havn i et moderne neo-patriakalsk øst-europa der ikke stupid nok til at lade sig selv gå til i femi-fascistisk matriarkstatslig selvmordsdrift og aldrig nogensinde vil tillade at det sker med direkte reference til lige præcis vores eksempel.

        • Anne Marie Buch

          Har du læst hvad du selv skriver? Du ser frem til seksuelle overgreb på danske kvinder.
          Beklager, der rækker almindelig civiliseret debat altså ikke.

          80% af den danske befolkning (og endnu flere tidligere) har stemt på partier der har fremmet denne indvandring. Og det får du så til at det udelukkende er kvinder skyld, og de skal straffes med voldtægt.

          Tak for kaffe. Demokratisk sindelag ligger det tungt med.

      • jacques_dbiann

        Vi har netop problemet, fordi at mænd i den private sektor bliver truet til at financiere en mandsfjendtlig politisk dagsorden rettet stik imod deres egne interesser. Manden i den private sektor skal have ret til at afvise femi-statens rovdrift på deres egen værdiskabelse og organsiere sig udenomsstatsligt og det kan ikke lade sig gøre lige nu, på grund af våbenførende forrædermænd i det femi-statstlige voldsmonopol.

        Der findes ikke noget mere foragteligt end kollaborerende forrædermænd i feminist-statslige voldsmonopoler. Det er dem, som er den praktiske blokade for al nødvendig udenomsdemokratisk opstand for at forhindre egen undergang. pr. kællingesindet demokrati.

    • Lenn

      Muslimske kvinder kan pr. definition ikke frigøres, for da var de slet ikke muslimer. Det ligger i sagens natur, da islam betyder ‘underkastelse’. Det kan være europæeres ønske og forhåbning, men det kommer aldrig til at ske, og det vil heller ikke have nogen betydning, for det er immervæk ikke kvinderne, der løber rundt og slår mennesker i millionvis ihjel med macheter, bomber, og hvad har vi.

      Putin har den afgørende rolle, og vi kan kun håbe, at et par meget store bomber snart afslutter terroristernes hærgen i Syrien og det nordlige Irak (dermed også ‘flygtningestrømmen’), og at narrehatte som Hollande m.fl. ikke får held af deres perfide fantasterier om våbenhvile og afsættelse af Assad. Det er ikke ‘kun’ asylstrømmen, der truer verden nu, det er en potentiel verdenskrig pga. idioter som Hollande, Obama og Erdogan, der går imod Putin og Assad.

  • http://pislamonauseacentral.tumblr.com/ ɱØяñιηg$ʇðя ©™

    Jag tror att vad som väntar är att tiotals miljoner europeiska kvinnor frivilligt kommer att konvertera till islam. Det är det enda som kommer garantera dem en alfahanne. En annan orsak tror jag är att de flesta kvinnor innerst inne hellre vill vara hemma och sköta om hem och barn än att göra karriär. Där kommer ju islam in som den skinande riddaren så att säga. Europa kommer ju ändå att fortsätta att existera oavsett vilket. Men det kommer ju att vara ett helt annat Europa än det vi har vant oss vid. Jag tror att vi redan har passerat point of no return. Inte bara Sverige men hela Europa.

    • Lawrence

      Nej

      Selvom kun halvdelen af Europas befolkning overlever, så er der stadig andre muligheder der kan komme på bordet end opgivelse af vores nedarvede ansvar.

      • http://pislamonauseacentral.tumblr.com/ ɱØяñιηg$ʇðя ©™

        Du är alldeles för optimistisk. Det är inte jag. Ser mer realistiskt på saken och min syn på saker och ting stämmer mer överens med filmen. Ingenting varar för evigt och vår civilisation lever redan på övertid. dags för oss att lämna plats för någonting annat. Det nya kan vara dåligt, det kan vara bra men huvudsaken är att det kommer någonting nytt. Vår civilisation har misslyckats kapitalt och måste av nödvändighet ersättas av någonting annat. Att fortsätta kämpa för denna misslyckade civilisation är samma som Don Quijotes kamp mot väderkvarnar. Verkligheten kommer svepa bort den europeiska civilisationen som en tsunami. Det är bara att bygga en ny istället. Förhoppningsvis utan dom systemfel den gamla hade inbyggd i sig själv.

        • Lawrence

          Ja “Vores” kultur er død og ved at afgå. Men “vores” kultur er en degenereret udgave af vores linje, en blindgyde. Jeg vil ikke redde den, jeg vil have den erstattet af en overlevelsesdygtig videreførelse af vores linje. Med vores linje mener jeg vores europæiske folkeslag. Vores genetik fejler intet, kun vores kultur. så hvorfor skulle vi give pladsen over til en mindreværdig kultur og genetik? Vi er IKKE “vores” kultur. Kulturen er et produkt af vores brilliante genetik, og hvis denne går tabt, hvad glæde eller mening er der da ved at nogen andre lever videre her, på vores forfædres jord, nogen der ikke er os? Så hellere brænde det hele ned. Ikke et strå skal de få at holde sig fast i! Igennem ild og blod skal den nye europæiske mand fødes, og af slaggerne fra de nedbrændte ruiner af feminisme, negrofilisme, og kulturmarxisme skal en ny kultur opspire. Dette vi ser er normalt, og vores første svage reaktion normal. Men tror du virkelig ikke der er mere i os? Jeg ser ingen grund til at leve hvis ikke for at overgive faklen til mine børn, MINE børn. Ikke andres. Men husk, dette der sker er normalt:

          It may be observed, that provinces amid the vicissitudes to which they
          are subject, pass from order into confusion, and afterward recur to a
          state of order again; for the nature of mundane affairs not allowing
          them to continue in an even course, when they have arrived at their
          greatest perfection, they soon begin to decline. In the same manner,
          having been reduced by disorder, and sunk to their utmost state of
          depression, unable to descend lower, they, of necessity, reascend; and
          thus from good they gradually decline to evil, and from evil again
          return to good. The reason is, that valor produces peace; peace, repose;
          repose, disorder; disorder, ruin; so from disorder order springs; from
          order virtue, and from this, glory and good fortune.
          Niccolo Macchiavelli

          Så op med modet, det er ikke meningen det skal være let, denne cafe latte epoke var blot en boble, en drøm, en abnormalitet i verdenshistorien. Vi er ved at vågne, vi er ved at vende tilbage til virkeligheden, til naturens orden. Lad os mestre den, uanset hvad det koster. Det skylder vi vores børn. Dem af os der har nogle..

    • Jibe17

      Det ser illa ut!

    • Lenn

      Faktisk er jeg enig og har selv tænkt det samme. Jeg tror dog, at det bliver en blanding af angst for terror og frivillighed, dette med at iføre sig tørklædet og konvertere. En dag bliver det såmænd påbudt af syge, hvide europæere – for ikke at fornærme de nye ‘europæere’.

  • Svend

    Han har ret – den sorte due. Min gamle mor sagde dette allerede for over 40 år siden, og det var jo let nok for hende, da det er helt indlysende. Demokrati og ringe åndsevner er en livsfarlig blanding. Lige som vi ikke skal lade børnene lege med skarpladte våben, skulle vi ikke have givet kvinderne demokratiet. Det kommer til at gå¨ud over os alle, og når den heteroseksuelle hvide mand er over alle bjerge, så synker Vesten ned i en dyb sort sump, da alt kvinder og menap’er kan producere, er børn.

    • Lawrence
    • jasminum

      Skulle ikke vi kvinner ha demokratiet, har vi ringe åndsevner? Gud så provoserende… Oi, jeg trodde 70-tallet kurerte slike holdninger.

      Jeg lekte kartet med det jeg hadde av kniver, de skarpe var best. Og hele gata lekte med (ulike aldergrupper). Og vi hadde myk mark/jord og grafset til oss de andres land 😉

      • Morten – – –

        jasminum: Det med åndsevner er snak. Det med “kvinder i fertil alder” er IKKE snak. Det er en ret massiv og overvældende virkelighed. – Ligefrem en afgørende faktor.
        – – –

        • jasminum

          Beklager, jeg fikk fnatt, skal tilbake hit…. 😉

        • Morten – – –

          Mønsteret i fertile kvinders konsensus, præferencer, og markante definitionsret (hvem er “klam” og hvem er ikke “klam” – en seksuel dom, som fertile kvinder fælder) er så signifikant, at det er fortvivlende, at så få har været villige til at erkende det. Og jeg ved, hvad jeg taler om, for jeg har forstået det her siden 1978, da jeg var 15 år gammel. I den mellemliggende tid har jeg set fornemme folk rynke på næsen ad det, og set priser blive givet til mennesker, der ikke ville vide af de sammenhænge, der i virkeligheden er de enkleste og rigtige forklaringsmodeller: Dem, vi så let som ingenting kan konstatere med vore egne øjne!

          Vore akademikeres, andre “honoratiores’ ” og fakulteters indsats har udelukkende været at forhale erkendelsen af det indlysende. Udelukkende :(

          – – –

        • Svend

          https://www.youtube.com/watch?v=YruxhWO8QSY

          Hertil kommer, at mænd er mænd (som regel)

        • Peter Buch

          For nylig, i materiale dateret 15. januar, blev jeg, og talrige andre hvilket fremgår af at målet for undersøgelsen er mindst 1.800 deltagere, inviteret til at medvirke i en undersøgelse.
          Afsender var Københavns Universitet. Institut for folkesundhedsvidenskab. http://www.liko15.dk
          Deltagelse i forskningsprojektet består i en psykologisk test og besvarelse af et spørgeskema. Den psykologiske test og problemløsning er den samme, som du besvarede dengang, du var på session, idet gentagelse af samme test giver os mulighed for at vurdere ændringer i tænkning og problemløsning.

          Ja, testen er omtalt i tidligere kommentarer af mig her og på Urias som en det ikke er værd at skrive om for mit vedkommende. Jeg lavede et ekstremt dårligt resultat, over opgaver af typen 1, 3, 5- hvad kommer så? Sammenligning af geometriske figurer, og så videre, jeg hævdede og hævder et overfald var bag det ekstremt ringe resultat. Resultatet kunne. og burde efter min opfattelse, have udløst spørgsmål fra sessionsmyndighederne om der ikke var fejl i mine data, eller jeg bevidst søgte ikke at blive indkaldt.

          Da jeg i 2003 sagde op på Posten og synes der var tid til noget andet tog jeg en test igen og fik et hæderligt resultat med 148 eller 158 IQ, belægget ligger her nok endnu på en harddisk, og fik landet et uofficelt verdensmesterskab udi det engelske sprog hos MIT.

          Når alt bliver målt og vejet.
          Pas på med for lidt og for meget.

        • Peter Buch

          Datering skal være 14. januar ikke den 15.

          Jeg kunne være tilbøjelig til at mene den katolske kirkes ejendom, omkring 1530erne omfattende omkring 25 % af Danmark, på en vis var opstået som følge af dels en laden organisering ske så samfund kunne fungere trods en del mennesker ikke var direkte indblandet i reproducering. Kirken var dengang ud over andet et socialt væsen, datidens socialvæsen.

          Jeg tvivler på man behøver være tilknyttet afdelingen for miljø og sundhed, enheden for medicinsk psykologi for at mene at mange beretninger i 1970erne eller senere om fremmedes forsøg på drab respektivt drab ville være gavnligt for en åben op for forberedelser til given frie forhold for invasion.

  • Lawrence

    Det er en god video, og den får ting til at klikke..

    Det er nogle hårde realiteter der begynder at sænke sig over Vestens mænd. Ikke kun skal de smide uendelige horder af vilde urukhai og gobliner ud, men de skal også fravriste sine bukser fra kvindfolkene, hvis ikke fremtidige invasioner løbende skal geninfinde sig. Vil han klare det? Vil vore sønner se med stolthed på os? Eller vil dette være enden på verdens lys, denne civilisation, denne race, denne sjælsrejse, som har pågået og udviklet sig over tusinder og atter tusinder af år? Skal al vores forfædres slid og kamp, al deres blod og tårer vaskes væk fra jordens overflade under vores vagt?

    https://www.youtube.com/watch?v=EXGUNvIFTQw

    http://www.buzzfeed.com/buzzfeedpolitics/what-the-2012-election-would- have-looked-like-with#.bjdw05B5w

  • Jibe17

    Man misstänker starkt att det är slut med Sverige!
    Nästan bara kvinnliga partiledare dessutom,
    känslorna styr eller längre ner…
    Logiken saknas.
    Om femtio år säger man att kvinnlig jämlikhet o frihet var en udda parantes i början av 2000-talet…
    Men sen tog patriarkerna över helt…
    Man undrar om hen ångrar sig,
    eller stormtrivs!
    När de riktiga HANNARNA tog över Europa!!!

  • Torben Caroc

    Det har man jo længe haft på fornemmelsen. Tak til Snaphanen for at bringe dette aspekt op til overfladen af diskussionen. Det kræver stort mod.

  • jasminum

    Jeg sluttet å høre/se denne videoen da det ble slått fast at 87% av kvinner som ble voldtatt fikk orgasme. Over og ut!!!

    • jasminum

      p.s. en ourtrert og sykelig feminisme som vi ser har utviklet seg, uten større motstand i Sverige, samt pornoinfisert industri, samt myndigheters unnlatelsessynder i.f.t. til disse, samt industriens utvikling for øvrig, dekadense – utskyving av verdier … er årsaker ….. oi, den videostemming forstyrrer skrivingen min.

      Kvinner som gender har ingen skyld. JEG PROTESTERER.

      VEL, en annen dag skal jeg søke orke høre mer, men med sil på – en slik med huller hvor det verste går rett igjennom.

      Kvinner er kvinner, la menn være venn. Over og ut – med den stygge røsten.

    • snaphanen

      Du reagerer følelsemæssigt

      WHAT SCIENCE SAYS ABOUT AROUSAL DURING RAPE. YES, ORGASMS CAN HAPPEN TO RAPE VICTIMS.

      http://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-r ape

      • jasminum

        *Naturligvis er reaksjonen følelsesmessig indigner (mildt uttrykt, når det presenteres som 87% “likes”.
        *Naturligvis er den uthevede setningen riktig… i noen tilfeller.

        Og nå blir jeg nødt til å øre på denne monotone stemmen, men senere – tror jeg nok.
        Min feil som ikke rolig og fattet tok inn det hele – der dummet jeg meg ut.

        p.s. Kanskje skulle jeg påta meg å redigere videon, siden jeg er så følelsesmessig innstilt – he,he … ha,ha. Takk for innspill/svar.

    • http://mosbjerg.org Svend Andersen
  • FelixKrull
  • Breidablikk

    Den beste helgeavslapning: russiske kriminalserier, tøffe, harde, rå russiske politimenn, med myke, vakre, barnekjære koner med tanke for mann og familie. Og uten frigjøring for henne og barnevognstilling for ham. Noe helt annet enn norske (og skandinaviske) TV-serier, med kunstferdig uttenkt antall innvandrere/fargere, kvinner og homoer i hovedroller. – Vel, dette er selvfølgelig både rasistisk, diskriminerende og patriarkalst av meg, men noe sier meg at russerne vil overleve lengre enn oss dekadente skandinaver.

    • achantus

      Kanskje, men russerne har også problemer med katastrofalt lave fødselstall.

      • Breidablikk

        Det har bedret seg, etter det jeg erfarer. Russerne er jo så rasistiske at de endog kjører kampanjer for å øke fødselstall også hos hvite, kristne familier, med ekstra pengestøtte til barnrike familier.

        • achantus

          Jeg kan se av FNs statistikk at russerne nå har en fødselsrate på 1.5. Det er ikke bra. Om de når ned i 1,3 får man det som kalles demografisk kollaps, dvs. at nedgangen er irreversibel. Etter hva jeg skjønner, er det nå flere europeiske land som er der nede. Jeg tror at det mange som ikke har forstått hva dette egentlig betyr. Konsekvensene er egentlig svimlende. Men dette sier våre kjære politikere ingenting om.

        • Breidablikk

          Ifølge Wikipedia er fødselsraten i Russland på 1.75, og demografien er på bedringens vei etter Sovjetunionens fall. Dette forenklet. Jeg har ingen forutsetning til å vurdere det ene eller andre tall, eller prognoser for videre utvikling. Det jeg føler er viktigst, er at regjeringen faktisk kommer med tiltak for å øke egen befolkning, eksempelvis med store reklameplakater på Moskva metro med (sjokk!) blendahvite (sjokk!) hjemmeværende kvinner med mange barn i fanget. Og ikke ganske enkelt satser på fremmedkulturell innvandring for å bøte på manglende fødsler i den innfødte befolkning.

          As of 2014, Russian TFR of 1.750 children per woman[8]
          was the highest in Eastern, Southern and Central Europe. In 2013,
          Russia experienced the first natural population growth since 1990 at
          22,700 people. Taking into account immigration, the population grew by
          294,500 people.[9]

          https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Russia

          Government measures to halt the demographic crisis was a key subject of Vladimir Putin’s 2006 state of the nation address.[26]
          As a result, a national programme was developed with the goal to
          reverse the trend by 2020. Soon after, a study published in 2007 showed
          that the rate of population decrease had begun to slow: if the net
          decrease from January to August 2006 was 408,200 people, it was 196,600
          in the same period in 2007. The death rate accounted for 357,000 of
          these, which is 137,000 less than in 2006.[27]

    • https://www.youtuberepeater.com/watch?t=16&v=xlabx3GRX0M Steinadler
  • NorgesRøst

    Filmen har en del feilslutninger og kobler samme ulike forhold på en uheldig måte.

    La oss først begynne med det som det positive den formidler. Det er riktig at kvinnefrigjøring slik vi har sett de siste 25 årene leder til kulturkollaps. Dette kombinert med abortindustrien og den nye dating-teknologien medvirker til at mange yngre mennesker (og menn!) forsaker familie og langsiktig planlegging til fordel for nytelse til eget formål i øyeblikket. Det sier seg selv at dette ikke er bærekraftig for en nasjons overlevelse. Mye kunne vært skrevet om dette, men jeg nøyer meg med stikkordene.

    Men så til alle de manglende nyansene og mine innsigelse til dokumentaren:

    * Ikke all kvinnefrigjøring er negativ. Ingen utdypning av dette her.

    * Mange kvinner har mer mannlig mot og styrke enn mange menn. Se bare hvor passive menn er i mange sammenhenger der de burde vært til stede. Ofte er det kvinner som må ta den mannlige rollen i våre samfunn nettopp av fravær på menn. Man kan ikke skylde det på kvinnen at hun må ta over menns ansvar for samfunn og barn.

    * Mange kvinner vil aldri bli gift, men disse kan og skal fylle mange viktige samfunnsoppgaver utover det å oppdra barn. De er like viktig for samfunnet som for eksempel mødre og bestemødre.

    * Kvinner har i seg (kall det gjerne biologisk) å se opp til menn som tar ansvar. Dersom menn tar sitt ansvar, vil de også være lojale og følge etter. At kvinner forakter menn kan skyldes at menn har gitt fra seg ansvaret eller er svake på dette punktet. Slikt sett må man skylde den usunne kvinne”frigjøringen” på menn og ikke på kvinner.

    * At kvinner og menn gifter seg over nasjonaliteter er et annet fenomen enn kvinnefrigjøring og seksuell frigjøring med derpå fallende fruktbarhet. En norsk mor som gifter seg med en utenlandsk barn vil kunne oppdra minst like gode norske borgere som to norske foreldre. Vi må ikke blande sammen disse to fenomenene, altså flerkulturelt ekteskap og ekstrem kvinnefrigjøring med derpå følgende seksuell revolusjon. At man gifter seg over nasjonale grenser har alltid forekommet og vil alltid forekomme. Det er sunt med litt genetisk fornying en gang i blant.

    • jasminum

      Takk!

    • Bjørn

      Angående de to verdenskrige, så forårsagede i hvert fald den første og til dels også den anden til en mistet tro på det patriarkalske samfunds autoriteter. Konger og kejsere abdiserede, fædre blev viljeløse … Måske banede autoriteternes fald vejen til studenteroprøret i 1968 ?

    • Gabrovitcs

      Segrarna skriver ju historien, Hitler besegrades, ja, och Frankfurtskolans smygande gift tilläts att, via media, kyrka, universitet och skola smitta västerlandets samtliga stöttepelare. I dag har vi facit framför oss. En oerhörd dekadens präglar västerlandets politik och kulturliv. Som man sår får man skörda. Västerlandets kristna, av Upplysningen präglade höga civilisation, har redan gått under. Ett successivt skeende gör, att vi inte märker, när de viktiga åsikterna tystas, när den ena stjärnan efter det andra slocknar, när kulturarvet i teater och opera mördas bestialiskt, när massmord via fri abort hos oss i Europa hyllas som fritt jämlikt och progressivt, när NATO-ledda angreppskrig i Mellanöstern med miljoner offer tillåts utan att folken i Västerlandet gör uppror. Nu går det rasande snabbt utför.

  • Lenn

    Et par spørgsmål til reflektion over påstandene i videoen: Hvor hulen var mændene, da kvinderne satte sig på magten? Lå de og sov foran fjerneren, mens kvinderne konspirerede om at overtage Vesten..??

  • Pingback: Polemiken » blog-arkiv » Hvorfor kvinderne destruerer vesten()

  • http://mosbjerg.org Svend Andersen

    Den mest præcise og rammende diagnose over 68’ernes “frigørelse” er Génération Identitaire’s dom i deres berømte video “A Declaration of War” – video 0:30 til 0:40

    Our generation are the victims of May 68’ers who wanted to liberate themselves from tradition, from knowledge and authority in education. But they only accomplished to liberate themselves from their responsibilities.

    https://www.youtube.com/watch?v=kqybsUqkOWs

    • T. Snorrason

      Korrekt, udviklingen efter 68 bærer skylden, ikke kvinderne som køn,
      68 var uundgåelig i et stivnet samfund, men derefter fulgte reelt marxismen og dermed Frankfurterskolens samfundsdestruktioner, hvilke har ført til tilstandene idag, hvor alt flyder og samfundet ingen retning har.
      Det er uhyggeligt at se udviklingen på de såkaldt højere læreanstalter af idag, hvor det ikke længere er forskning og udvikling det gælder, men nærmest alene politisk skoling a la Lysenkomodellen – som vil føre til samme fiaskoer på alle felter.
      Såkaldt borgerlig politik er socialistisk og ikke en stræben efter et rigt og sikkert samfund, hvilket kræver nationalisme og klar styring efter mål, hvor belønning er efter fortjeneste og ikke en ret for alle.
      Hvor kvinder æres og agtes som kvinder og ikke anses som mænd, men kvinder.
      Hvert køn har fra natyrens side sine opgaver og evner, som ikke er de samme.
      At acceptere islam er samfundsdekonstruktion og skal bekæmpes som sådan, hvilket er gjort flere gange før i Europas historie.
      Isabellaløsningen er vejen fremog kan kun gennemføres gennem kamp, ikke dialog og andet pladder.
      Kan vore nuværende politiske “ledere” af gamle 68ere ikke forstå det, så kommer andre til.
      Styreformer må antageligvis ændres for en periode, men det er der intet nyt i, historiens hjul drejer altid efter forholdenes skiften.

  • Hans Und

    En bekendt, neger fra Detroit, har denne forklaring:

    Vi, dvs især hvide mænd, fik styr på energi, ikke mindst elektricitet og fik det omsat til produktion og en letter dagligdag. Et side resultat var at kvinderne fik god tid, som de omsatte til krigsførelse mod mænd. De er sig ikke bevidste at de føre krig og de vil ikke være i stand til at forklare hvorfor, når og hvis man spørger dem.
    – Det store flertal af dem.
    Imidlertid er der andre spiller på banen, som forstår at se det og udnytte det til egen fordel, dvs opbygning af politisk og økonomisk magt.

    Og jeg synes forklaringen har en del for sig, men selvfølgelig ikke forklare alt.

  • River

    Jeg havde den kommentar tidligere og eftersøger stadig det eksakte citat.
    Vedr. Opstand tænker jeg på en af Amerikas fædre (men hvem) der parafraseret siger noget om nationers tilblivelse: første generation er krigere og pionerer. Anden generation er entreprenører, opfindere mv og tredie generation er kunstnere, filosoffer mv. Jeg indser vi er kommet til tredie generation eller fase. Vi har brug for krigere men har kunstnere. Der er behov for en bundvending.
    Her kunne tilføjes at der i tredie bølge er feminiserede mænd og hvad har vi.

  • Anne Marie Buch

    Det er da en tåbelig video. En perlerække af generaliseringer og påstande om kvinders “natur” som ikke bliver sande af at blive gentaget.
    Med denne åbenlyse misogyni der efterhånden hersker blandt jer, som jeg før betragtede som mine ligesindede, syntes jeg snart ikke det gør den store forskel om islam eller I “vinder” slaget. Kvindehadet og foragten er den samme.

    I virkeligheden blev grundlaget for den katastrofale politik der har bragt Europa i denne situation lagt i 1980’ne hvor mænd sad på magten i både politik og erhversliv.
    Man kunne ligeså godt drage skellet mellem byboer og landbefolkning, eller ufaglærte og akademikere, de er i lige så høj grad uenige politisk, som mænd og kvinder.

    Det er skuffende at I, som jeg havde en forventning om ville værne og ligestillingen og friheden, svarer en misogyn kulturs fremmarch, men lige misogyn en modstand.

  • Anne Marie Buch

    Tilføjelse:
    Nu bruger personen i videoen tyskertøserne som bevis på at det ligger i kvinders natur at være forrædere. Det anslås at der var ca 50.000 tyskertøser i Danmark under krigen.
    Frits Clausens nazistparti fik 43.000 stemmer i 1943. Et gæt er at et overvejende flertal var mænd. Og det var kun det ene parti der var associeret til nazisterne, der var flere. Så mon ikke et minimum af 50.000 danske mænd havde nazistsympatier?
    Hvad siger det om danskeres “natur” Er danskeres “natur” så at være forrædere overfor flokken?

    Det illustrerer jo med al ønskelig tydelighed at denne video er en gang forvrøvlet sludder.

  • P.J.101

    Nothing will change, until ppl will start to realize : It’s not feminism. It’s women (!)

    Women destroy everything, because of their infurious greed, constant lying and egomania. They are inhumane creatures, because they have no humanity within them. Also because they dont contribure any sort of significantly to civilisation and never have and have ZERO sense for justice, nor real shame ( just mimiking emotions ).

    This is why islam WILL win and take over.
    Just a fact. YOu can choose to further ignore it – and i’m sure yu will – but that doesnt help you in any way.

    Will women destroy civilisation and nations in the west?

    “One must say that the fundamental defect of the female character is a lack of a sense of justice. This originates first and foremost in their want of rationality and capacity for reflexion but it is strengthened by the fact that, as the weaker sex, they are driven to rely not on force but on cunning: hence their instinctive subtlety and their ineradicable tendency to tell lies … Dissimulation is thus inborn in her and consequently to be found in the stupid woman almost as often as in the clever one … A completely truthful woman who does not practice dissimulation is perhaps an impossibility, which is why women see through the dissimulation of others so easily it is inadvisable to attempt it with them.”- Arnold Schopenhauer, philosopher

    This question is in absolutely no intention of blaming all women. However, their behaviours from easy influences are causing many problems in society today. And answers will point to strategies to solve them.