31
maj
Seneste opdatering: 31/5-16 kl. 2334
43 kommentarer - Tryk for at kommentere!
Del...

Condell taler om at komme for sent til sit møde med historien. Svenskerne kom for sent til deres, de vil have tabt deres land i løbet af den næste generation. Om svenskerne vil dø med et suk eller en borgerkrig, skal jeg ikke kunne  sige.

Man skal ikke høre på, hvad EU siger, man skal se på, hvad de gør. Se hvad der foregår i Italien. EU agter ikke at stoppe invasionen af vore lande, de fremprovokerer den og angriber og straffer enhver, der ikke vil finde sig i det. Fra personer til partier og hele lande. Målet er helt klart. At afskaffe de europæiske nationer. Nogle eurokrater siger endda lige ud: “De homogene nationalstaters tid er forbi.” Dette er en opskrift på konflikt. Hvis England kommer ud, skal Danmark følge dem. Kommer de ikke ud, skal Danmark alligevel ud.

Black Pigeon: Why (& how) women destroy civillisations, II


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?


FelixKrull

Posted: 31 maj 2016 - 16:01 - Svar

Du skal jo skrive det du mener paa din egen (fremragende) blog, men jeg kunne godt oenske mig lidt mindre defaitisme. Hvis der udbroed krig mellem 5 millioner svenskere og 10 millioner muhammedanere, ville jeg saette mine penge paa svenskerne, og de er trods alt stadig i flertal.

Forbilledet her er Serbien, hvor de kristne styrker (indtil NATO greb ind) systematisk pulveriserede muhammedanerne, mens en flok halvgamle militsmaend holdt UCK stangen i Kosovo. Det er ikke muhammedanerne, der p.t. tryner svenskerne, det er andre svenskere. Naar foerst forraederne er smidt ud af regeringskontorerne, gaar resten af sig selv.

    snaphanen

    Posted: 31 maj 2016 - 16:09 - Svar

    Jo, da. Jeg synes nu ikke det er særlig defaitisk, at se en borgerkrig er anlagt. Ingen ved, hvornår den kommer til udbetaling, men erfaringer siger, at det altid vil ske før eller siden

    NU er det ikke så lige til, at forudse hvem aktørerne vil blive. Kludetæppet er ganske vist sådan, at sunni-muslimer ville udgøre en meget stor gruppe, men der er mange tænkelige. 230 000 kristne “syrianer”? Shiamuslimer, ortodokse, hinduer?

    Islam krævede allerede særrettigheder ved valget for ti år siden

    http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/files/83/2113.pdf

    Jeg ser sådan noget, som en mulig casus belli indenfor 20 år, når Sverige er på vej mod 2 mio musimer. Desuden kommer islam altid i voldelig konflikt i samliv med ikke muslimer

    A world without islam would be pretty peaceful
    http://snaphanen.dk/2014/06/22/krigens-religion/
    https://affes.files.wordpress.com/2011/06/swe_map_utbak.jpg?w=350&h=20 0&crop=1

      FelixKrull

      Posted: 31 maj 2016 - 16:57 - Svar

      Jeg synes nu ikke det er særlig defaitisk, at se en borgerkrig er anlagt.

      Men det var ikke det, du skrev. Du skrev at Sverige var tabt.

      Det foerste tager jeg som givet, det andet anser jeg som saerdeles usandsynligt. Balkan-nationerne overlevede et par aarhundredes muhammedansk overherredoemme, og de eksisterer stadig.

        snaphanen

        Posted: 31 maj 2016 - 17:12 -

        jo, tabt er jo et bredt udtryk. DEt er tabet af et fredeligt velfærdssamfund, det er tab af velstand, tab af fred – det er svært idag at definere alle de tab. som virker sandsynlige

        FelixKrull

        Posted: 31 maj 2016 - 18:47 -

        Men der ogsaa noget at vinde: selvrespekten og den nationale stolthed.

        Paa sin vis er den muhammedanske invasion en velsignelse i forklaedning, der kan ryste vores kulturelt degenererede og selvhadende befolkning ud af kulturmarxismens narkotikadoes.

    tavsen

    Posted: 31 maj 2016 - 18:17 - Svar

    Der kommer ingen borgerkrig. Slaget er tabt. Vesteuropa har VALGT sin egen undergang. Se blot

    Wave of refugee sex attacks hits Austria 7:58. HOW MANY rapes ønskes der?

    82.000 pjecer uddelt til nyankomne i Danmark om god opførsel. Hvor mange flere ønskes der?

    Asylansøger kan stadig få asyl trods voldtægtsforsøg på 8-årig
    http://lokalavisen.dk/asylansoeger-kan-stadig-faa-asyl-trods-voldtaegt sforsoeg-paa-8-aarig-/20141220/artikler/141229936/1265

      tavsen

      Posted: 31 maj 2016 - 18:18 - Svar

      Ayn Rand — ‘We can ignore reality, but we cannot ignore the consequences of ignoring reality.’

      Asylansøger kan stadig få asyl trods voldtægtsforsøg på 8-årig
      http://lokalavisen.dk/asylansoeger-kan-stadig-faa-asyl-trods-voldtaegt sforsoeg-paa-8-aarig-/20141220/artikler/141229936/1265

        Lenn

        Posted: 31 maj 2016 - 19:55 -

        Lad os få indført dødsstraf igen. Alle pædosvin skulle hænges!

        tavsen

        Posted: 31 maj 2016 - 20:35 -

        NEJ, du skulle have skåret deres kugler af. Så forsvandt deres manddomskraft.
        Hvis mænd kendte den straf, ville de betænke sig flere gange.

        latmask

        Posted: 1 juni 2016 - 08:27 -

        Så brukade araberna göra med sina importerade negerslavar. Därför har de idag inget negerproblem till skillnad från USA.

      FelixKrull

      Posted: 31 maj 2016 - 18:43 - Svar

      Slaget er tabt.

      Du traenger vist til en moralsk opstrammer.

      https://www.youtube.com/watch?v=zimFdbGo2uc

        tavsen

        Posted: 31 maj 2016 - 19:30 -

        “moralsk opstrammer.”

        Jeg har min integritet i behold.

        FelixKrull

        Posted: 31 maj 2016 - 19:37 -

        Jeg har min integritet i behold.

        Det sagde hun ogsaa i gaar.

        FelixKrull

        Posted: 31 maj 2016 - 19:41 -

        Jeg har min integritet i behold.

        At give op paa forhaand er ikke min ide om integritet

      Lenn

      Posted: 31 maj 2016 - 19:55 - Svar

      Ja, krigen er nemlig kun ensidig, og man fatter ikke, at man skal gå ind og udradere muslimske enklaver, når muslimer udraderer tilfældige europæere. I stedet går man i latterlige vræleoptog og ævler om ‘voldtægt af islam’ og ‘fredens religion’ (og min bare!), så dén slags ledere er ved at skubbe os alle ud over kanten. EU er en forbandelse!

    Svend

    Posted: 31 maj 2016 - 18:30 - Svar

    Jeg ville ønske, at jeg kunne være enig med dig, men det her er ikke krig mod en fremmed indtrænger – det er fullblown borgerkrig. Vi har ikke fattet, hvor vigtigt det er, at have et samfund, hvor alle er nogenlunde glade og tilfredse, og det opnår man altså ikke ved at føje de laveste sociale lag i deres urimelige og idiotiske krav. Det vil altid, som i ddr, føre til, at borgerkrigen flyttes helt ind i familierne, hvor brødre spioner på og fængsler hinanden.

    Jo – vi er fortabte. Mine aner og mange år sammen med den svenske familie peger ikke på noget positivt. Misundelse, ondskab og idioti vil sejre.

      FelixKrull

      Posted: 31 maj 2016 - 18:38 - Svar

      Dit eksempel med Oesttyskland viser jo noget andet. Demokratiet sejrede til sidst.

      Hvad angaar borgerkrigen, er den vundet i det oejeblik, at vinden vender og Overton-vinduet flytter sig. Muhammedanere er ikke tyskere: de er gode til at voldtage boern, stikke med kniv, stjaele fra supermarkeder og overfalde aeldre medborgere, men hvis du vil fremstille maskinpistoler i din garage eller bringe tusind kilo ANFO til detonation paa rette tid og sted, skal du bruge hvide maend.

    Lenn

    Posted: 31 maj 2016 - 19:50 - Svar

    Man kan bare ikke sammenligne serberne og svenskerne, for serberne ved noget om krigsførsel og finder sig ikke i alt. Jeg ville ikke satse én krone på svenskerne.

      FelixKrull

      Posted: 31 maj 2016 - 19:53 - Svar

      Jeg ville ikke satse én krone på svenskerne.

      Svenskere kan lave kampfly, panservogne, ubaade og – skulle behovet opstaa – atombomber.

      Muhammedanerne kan lave daarlig slik og kuloerte taepper.

      Min Ferrari mod dine gamle, udtraadte badesandaler?

        Lenn

        Posted: 31 maj 2016 - 19:58 -

        Det er da helt ligegyldigt, at de kan skabe ting og sager, når mohammedaneserne kan lave bomber og elsker døden, lige så meget som vi normale holder af livet.

        FelixKrull

        Posted: 31 maj 2016 - 20:02 -

        Jamen, saa stik af med dig, din kylling. Flyt til Ungarn eller Polen og lev som fremmedarbejder resten af livet. Hvis det er din indstilling, er der alligevel ikke meget Danmark kan bruge dig til.

        Lenn

        Posted: 31 maj 2016 - 22:21 -

        Knold! Du fortolker min kommentar helt over gevind.

sussebassa

Posted: 31 maj 2016 - 16:03 - Svar

Helt enig…Men jeg synes egentligh at Löfven igjennom sin altforåpne Port har jugit ovenfor alla asylsökerna/ökoimmigrantene som har kommet til Sverige…noe nogon har sagt rett ut på tv..
I början var Alt 100% gull och gröna skoger, så når han så konsekvensene av sine idiotiske avgjörelser och realitetene, dom oversvömte hele sverige, då strammade han inn…
En livsfarlig vinglepave, hvis konsekvenser vi både ser och opplever i Sverige idag..kaos på alle fronter.
Så blir jag skikkelig forb..når jag igjen Ser det er dom fattigaste, eldre, sjuke pleietrengende som betaler hans galenskap…nu sist högare skatter..voldtekter, rån mm bare ökar..
Siste måling mener Löfven ligger på topp, så måling…inte tror jag på det iallafall…Åkesson kom klart topp i den 1. debatten de pol lederne hadde på söndag..

    tavsen

    Posted: 31 maj 2016 - 19:28 - Svar

    Du må afgjort være kvinde. Blev videoen jeg skrev ud fra for krænkende for dit køn? 😉

    For rigtig mange år siden arbejdede jeg sammen med mange muslimer. Én enkelt af dem gjorde en god indsats, så jeg gav pokker i alt og alle og satte mig gerne hos hans bord.

    En dag virkede han nedtrykt, Det kom ret hurtigt.
    Det gik dårligt i parforholdet. Er hun dansker? Ja,

    OK, så vil hun bare have et barn. Tror du det?
    JA, det er sådan danske kvinder løser problemer.

    3-4 måneder efter kom han glædesstrålende og fortalte, han skulle være far.
    Så går det godt i parforholdet? Ja, det gjorde det. Alt var glemt om samtalen.

      sussebassa

      Posted: 31 maj 2016 - 19:41 - Svar

      Nei, som psykoanalytiker i flere tiår har jeg hört det meste…åja, jeg er kvinne.

        tavsen

        Posted: 31 maj 2016 - 20:40 -

        Har du som psykoanalytiker nogen sinde gjort dig nogle tanker om. hvorfor der er så mange omsorgssvigtede børn?

        DET bliver netop resultatet af “problemløsningen” mellem voksne mennesker.
        BØRNENE VIL ALTID BLIVE TABERNE.

        sussebassa

        Posted: 31 maj 2016 - 20:45 -

        Jobbet en periode i barnevern, så ja…
        Barna blir ikke alltid taperne..men får et bedre liv hos fosterforeldre mm…selvsagt avhengig av hvorfor de måtte fjernes ifra deres biologiske.
        Også voksnes ansvar å forstå hva barn innebärer..ikke alle er egnet.

        tavsen

        Posted: 31 maj 2016 - 20:50 -

        Der skal sussebassamig fjernes mange børn. Mon noget vestligt land kan klare den opgave? De muslimske lande har ikke været i stand til det.
        http://ekstrabladet.dk/112/far-piskede-sine-boern-med-ledning-slipper- for-faengsel/6099764

        sussebassa

        Posted: 31 maj 2016 - 20:56 -

        Vi jobber etter lov om barnevern…
        Du kan vel knappast jevnföre europeisk lager med muslimske…om dom har nogon..annat enn koranen.

        tavsen

        Posted: 31 maj 2016 - 20:52 -

        I Danmark ser du ingen muslimske kvinder deltage. Spot et tørklæde, om ganske få år vil overskriften være politisk ukorrekt

        Masser af gode ben
        http://folketidende.dk/modules/folketid/gallery/?articleId=362004

Lenn

Posted: 31 maj 2016 - 19:48 - Svar

Jeg tror overhovedet ikke på, at svenskerne vil gå i krig, det er de for svage og hjernevaskede til. Sverige lader sig snig-islamisere, og allerede nu lader de til at være ret clueless.

    sussebassa

    Posted: 31 maj 2016 - 20:11 - Svar

    Hvis SD kommer til makta tror ikke jeg det heller.
    Hvis de fortfarande ikke blir tatt med og respektert som et demokratisk valgt parti..nå ca 2.5 stemmer..
    då tror jag det blir store problemer som lett kan före til borgerkrig..
    De har jo bevist igjennom det de har ment om flyktningekrisen i flere år at de hadde og har rett…flere partier har ju tatt med seg SD politikk.

Niels Henriksen

Posted: 31 maj 2016 - 21:33 - Svar

    sussebassa

    Posted: 1 juni 2016 - 09:27 - Svar

    Man blir helt mållös, bara nyter denne vakre opplevelsen med svanefamilien, så duktiga småttingene..stolte foreldre…kunne inte va betre, så takk.

      snaphanen

      Posted: 1 juni 2016 - 10:27 - Svar

      Ja, videoen giver virkelig det hele !! Tak

        Niels Henriksen

        Posted: 1 juni 2016 - 13:19 -

        Man forstår sgu godt de små svællinger er lidt tilbageholdende, ikke sandt? –
        it’s a giant leap for swankind … 😉

invernes

Posted: 31 maj 2016 - 23:14 - Svar

Vest Europas innbyggere må stoppe den sataniske politiker adel som vil ødelegge våre land med alle midler, jeg ser ingen annen løsning.
,,,

Niels Henriksen

Posted: 1 juni 2016 - 05:17 - Svar

Hvis man trænger til lidt opmuntring i disse kritiske tider og gerne vil se en omgang glimrende politisk ukorrekt action af den “allerværste” slags med mange utroligt flotte scener, så kan jeg varmt anbefale den nye storfilm “London Has Fallen” 😉

Hint: Prøv på emovies.pro 😉

    FelixKrull

    Posted: 1 juni 2016 - 12:14 - Svar

    Tnx.

      Niels Henriksen

      Posted: 1 juni 2016 - 15:11 - Svar

      Jeg kunne ikke lade være med at grine højt ad Angela Merkel-klonen 😉

        FelixKrull

        Posted: 1 juni 2016 - 16:04 -

        Ja, men det er dybt urealistisk at nogen ville give hende en blomst. Okay, det er film, men alligevel…

        Niels Henriksen

        Posted: 1 juni 2016 - 16:50 -

        Jeg tog mig selv i at håbe. at det ikke bare var en blomst 😀

        FelixKrull

        Posted: 1 juni 2016 - 19:22 -

        Ja, men heldigvis vidste man jo paa forhaand at hun skulle doe.

        Har du set Preacher? Foreloebig har de kun sendt foerste afsnit – en slags Buffy for viderekommende.

Leave a Comment