13
nov
Seneste opdatering: 14/11-16 kl. 1452
30 kommentarer - Tryk for at kommentere!
Del...

“Inshallah. Allah is a wonderful word”

(Koncertoptagelse uploadet  10.11.2016) En ny sang skrevet til lejligheden, der hylder de illegale, der krydser Middelhavet og deres gud, der slukkede lyset for så mange unge liv for et år siden. Følsom situationsfornemmelse?  MSM ser slet ikke historien i dette. Tre tweets:

“Allah is a wonderful word” one year after 90+ are slaughtered through the sound of AK-47s and Allahu Akbhar. Are you for real? (K.Sharp)

Sting sings Allah is a wonderful word.People applause.1 yr ago terrorist shouted allah Akbar when killing in the same concert at Bataclan (Tommy Robinson)

Sting chante “Inch’Allah”, “c’est un mot magnifique”. Applaudissements dans la salle. #Bataclan (Paul Aveline)

Samtidigt: Bataclan ‘throws out’ Eagles of Death Metal members over controversial comments Forsanger Jesse Everett havde observeret at terroristerne fik hjælp af muslimsk personale på Bataclan, og han sagde det offentligt.

Den franske ambassade, København, søndag

p1260848

ISIS skoler krigere i at søge asyl i Europa

Faren for terror er stadig meget stor i Europa

BND (Bundesnachrichtendienst) advarer om, at terrorister fra den islamiske stat sendes afsted for at blande sig med flygtninge. De uddannes til ikke at blive opdaget ved interviews af migrationsmyndighederne. Et år efter Paris-angrebene ved efterforskerne det: En skjult celle ville slå til i Holland.

Et år efter terrorangrebene i Paris med 130 døde, er den påståede bombetilvirker Saleh Abdeslam stadig på flugt. Det står klart nu, at alle ni Paris-bombere kom til Europa forklædt som flygtninge. I en nylig advarsel fra den federale efterretningstjeneste (BND) angiver, at faren fra indsmuglede IS krigere stadig er meget stor. Ifølge meddelelsen fra slutningen af oktober forberede terrorist militsen målrettet deres krigere på at dykke ned blandt de mange flygtninge for ikke at tiltrække opmærksomhed.

Fire forskellige terrorgrupper

“Welt am Sonntag” fortæller desuden at terroristerne ville myrde ikke blot i Frankrig, men også i Holland den 13. november 2015. Ud over den “franske gruppe”, der angreb natklubben Bataclan, og “irakiske gruppe”, som ramte Stade de France, fandtes også “Metro Gruppen” og “lufthavnsgruppen”. Efterforskere mener nu, at “Metro gruppen” skulle angribe metroen i Paris for et år siden. “Lufthavnsgruppen” skulle sandsynligvis angribe Schiphol lufthavnen i Amsterdam. IS schult Kämpfer, damit sie Asyl beantragen können. (Snaphanens oversættelse) Se også 114 Terrorkrieger kamen als “Flüchtlinge” zu uns


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?


Morten - - -

Posted: 13 november 2016 - 07:57 - Svar

Den gamle gris skriver til de fertile damer. Er det grimt af mig at tænke sådan? Jeg er bange for, at det er just det, der er tilfældet. Så sentimental og usand en sang kan ikke tjene andet formål.

– – –

    snaphanen

    Posted: 13 november 2016 - 13:48 - Svar

    Det tror jeg sgu ikke. Efter hvad jeg har nået at læse, inat , stod der “forsoning” skrevet over hele arrangementet. Publikum lod også til at have købt det pop-musikerens budskab, bortset fra nogle enkelte tweets. Ingen stor historie i MSM.

    Jeg tænker igen, på forskeren jeg citerede forleden: “Europæerne foretager sig ikke noget rationelt, før der ligger 100 000 døde af muslimsk vold.”

    De har ikke engang opdaget, Bataclan var en muslimsk krigshandling. De har ikke indset, sådanne vil komme som perler på en snor. De sover endnu i tryg uvidenhed om fremtiden, trods at Frankrig er i undtagelsestilstand på ubestemt tid.

      Morten - - -

      Posted: 13 november 2016 - 18:24 - Svar

      Kunstneres “spiritualitet” er sentimental og forudsigelig, for den er altid i overensstemmelse med, hvad de unge damer i fertil alder til enhver tid foretrækker. Når du, ligesom jeg, sætter “spiritualitet” i citationstegn, anerkender du heller ikke hans angivelige bevæggrunde.
      Sting behøver ikke sex. Men han behøver sex-appeal. Det gør de alle sammen i underholdningsbranchen.

      – – –

        snaphanen

        Posted: 13 november 2016 - 18:51 -

        netop, det er sentimentalitet og føleri, og det sentimentale er som oftest lig med uægte. Ikke alktid, jeg er jo glad for Dolly Parton og Schuberts Rosamunde og den slags 🙂

        Morten - - -

        Posted: 14 november 2016 - 22:20 -

        Jeg brugte også gerne et andet ord, men “åndelig” og “spirituel” er ikke synonymer, trods overlapninger. Ordet “spirituel” om fænomener er sommetider meget praktisk. Spirituelle følelser er således spontane følelser, i modsætning til de sentimentale følelser for følelsens egen skyld som her udlades.

        Den gamle kyniker har mediteret over, hvilke “smukke følelser”, han skulle
        udtrykke på scenen. “Smukt” betyder: I overensstemmelse med lige dét, der
        får de unge, fertile piger til at falde i svime. Intet andet.

        Det kriterium har i mine øjne ALT med sexappeal at gøre. Og INTET med naturlige følelser.

        – – –

Peter Zichau

Posted: 13 november 2016 - 10:07 - Svar

Endnu en af de gamle idioter, der lever indoktrineringen fra 70’erne helt ud.
Dengang var der så bare hverken nogen muslimer eller noget islam at tage stilling til, så de arme stakler havner jo let i begrebsforvirring hér…
I min verden burde man gøre Californien til en del af Mexico og sende samtlige venligboere på permanent FN-mission i Mellemøsten og Afrika.
Vupti – alle er glade..!

niklasr

Posted: 13 november 2016 - 12:34 - Svar

Seriöst?! Skrev gubbjäveln en hyllning och ursäktande sång åt islam? Han kan dra åt helvete. Ursäkta en ideologi som roade sig med att tortera, bokstavligen tortera, ihjäl tjogtals oskyldiga människor i Bataclan!

    Andre´Kristian

    Posted: 13 november 2016 - 19:18 - Svar

    Ja, man blir i sanning förskräckt av detta mycket osmakliga tilltag, vilket onekligen kommer att leda till ett rejält bortfall i hans krets av fans. Personligen har jag aldrig engagerat mig i hans produktioner, men nu skall denne förkastlige artists namn för evigt vara bannlyst och besudlat. Han bespetsar sig förmodligen på nya anhängare genom att axla rollen som avsigkommen muslimjuckare. Ursäkta ordvalet 🙂
    Andreas.

invernes

Posted: 13 november 2016 - 13:00 - Svar

    selma

    Posted: 13 november 2016 - 21:15 - Svar

    Denne bør sees av mange, knakende god. Og det er nettopp det personene i videoen er – hjernevasket !
    Både sangen til Sting og videoen her – forteller hvor langt propagandaen og indoktrineringen er kommet, hvor vellykket globalismens tilhengere har vært i sin streben for å få folket med seg.
    Ikke rart, når hele samfunnet gjennomsyres av en ideologi som fremmes av godhetstanken.
    Fra barnehage, via skole og utdanningsinstitusjoner, i media og blant våre politikere, vi er omgitt av propagandaen hver dag.
    Vi som er kritiske til islam og til utviklingen ser det hele fra utsiden, for oss er det lett å oppdage hvor det bærer. Man kan bli deprimert når man vet hva fremtiden vil bringe.
    Det gir likevel håp at Europa ser ut til å våkne, at det finnes partier som ser ut til å vekke til reaksjoner fra folket. Ennå ikke i Norge, og jeg lurer også på om SD i Sverige er blitt tammere og mer lik de andre.Har Åkesson ikke forstått globalismens egentlige kraft og innhold?
    Jeg har bare dette ord å føye til: SVIK mot eget folk og egne verdier og fedreland.

      Tor Arne

      Posted: 13 november 2016 - 22:12 - Svar

      Noe jeg har begynt å interessere meg for i det siste er hvorfor nazismen og kommunismen har fått så ulik behandling i medier og skoleverk. Kommunismen romantiseres og glorifiseres på en suspekt måte av “meningseliten”. Dette til tross for at kommunistiske regimer har tatt livet av over 100 millioner mennesker.

      http://www.gp.se/nyheter/debatt/vi-m%C3%A5ste-prata-om-kommunismens-br ott-och-f%C3%B6rtryck-1.161140
      http://www.gp.se/nyheter/debatt/kommunismens-offer-f%C3%A5r-aldrig-gl% C3%B6mmas-1.494990
      http://www.gp.se/ledare/myten-om-den-fina-tanken-1.3910913

      Har dette noe med NWO og EU å gjøre? Føderasjonstanken bak EU er jo egentlig et kommunistisk prosjekt: http://www.breitbart.com/london/2016/11/05/former-czech-president-slam s-orwellian-eu/

      Mens nasjonalsosialismen selvsagt står i konflikt til den globalistiske ideologien, og er den direkte trussel mot globalismen. Derfor det ekstreme hardkjøret mot “populisme” og nasjonalisme. Tenk hvor belastet ordet “nasjonalisme” har blitt i språket vårt. Det er jo på grunn av beinhard propaganda fra barnsben av.

      http://www.thedailybell.com/news-analysis/by-seizing-the-definition-of -populism-reuters-warns-us-of-chaos-to-come-2/
      http://www.thedailybell.com/news-analysis/more-on-trumps-populism-and- how-it-can-be-controlled-by-government-2/

        selma

        Posted: 14 november 2016 - 08:36 -

        Det virker for meg som at Nya Dagbladet er for snill med globalismens ideer her.
        Den står jo for misbruk av makt og samling av makt på få hender. Om globalistene når sitt mål, og det er de på god vei til å greie, så vil en verdensregjering oppstå, i regi av FN. Der skal lover og regler dannes (selvfølgelig til menneskets beste), og all styringsrett skal ligge hos denne. EU tenker jo i samme baner.
        Deres plan har vært, fra EUs begynnelse at nasjonalstaten IKKE skal vedta de lover og regler som landet skal styres etter. Altså, ikke folkestyre, der folke- valgte politikere lager lovene på vegne av sine velgere. Styringen av landet er bygget på nærhet mellom folket og de som styrer, og tillit mellom partene.
        Globalistene tar makten fra folket og samler den i egne hender, på få hender. Kløften mellom velger og styrende blir et gap, og vi blir brikker i samf.maskineriet.
        Da går vi fra demokrati til en totalitær styreform. EU er jo allerede der.
        Så må vi ha i minnet at all endring skjer langsomt og over lang tid. Og jeg mener vi som borgere ikke har vært våkne nok. Vi har en inngrodd tillit til våre politikere.I tillegg er Norge et lite land der fellesskap og gjenkjennelighet lett bidrar som byggestener for
        det gode og trygge samfunnet vi er vant til å leve i.
        Vi kom i krig på grunn av nazismen, eller rettere sagt: vi ble okkupert. Kommunismen har flere partier leflet med. Går man til dypet av hvorfor v-sidepartier oppstod, finner man vel ideer som ikke lar seg forene med frie borgere og demokrati.
        Den tredje utveien som nevnes i NB : Jeg mener da vi over mange år har vært i den tilstanden. Man har forrykket denne, for som EU-medlem er det EU-kommisjonen som bestemmer hvem et land kan samhandle med. Landet er ikke fritt til å velge sine handelspartnere selv. Et medl.land i EU kan heller ikke låne penger der det selv il, eller ordne sin økonomi som passer landet. De skal låne av private banker, og euro lammer muligheten til å økonomisere fritt. En stor ulykke, som få har forstått konsekvensene av. MEN nå BLIR DE TYDELIGE.
        Hvor står NB politisk , er det et sosial-liberalt organ?

        Tor Arne

        Posted: 14 november 2016 - 09:05 -

        Mitt inntrykk er at Nya Dagbladet har et konservativt ståsted.

        Jeg tror at den viktigste grunnen til at vi som borgere ikke har vært våkne nok handler om den sterke tilliten til politikere. Samt det høye velstandsnivået i Norge. Det som fikk mange til å våkne var den sjokkartede innvandringsbølgen i fjor.

      invernes

      Posted: 13 november 2016 - 23:02 - Svar

      Tiltredes 😉

invernes

Posted: 13 november 2016 - 14:43 - Svar

Russland vil nå pågripe og arrestere terroristen Soros ! det er satt opp dusør for han.

https://pbs.twimg.com/media/CxCHBDqVEAA6N3F.jpg:large

    Peter Zichau

    Posted: 13 november 2016 - 17:54 - Svar

    Putin kunne jo lave en udveksling med Trump. Giv os George Soros, så får i Edward Snowden.
    Så kunne Trump blive en helt – og Soros få konfiskeret alle sine aktiver og rådne op i Sibirien.

    selma

    Posted: 13 november 2016 - 21:25 - Svar

    Godt at Russland reagerer.
    Jeg håper land etter land ser galskapen i det som skjer, og trekker seg ut av EU.
    Eller at folket i Europa viser at de har fått nok og presser sine politikere.
    Lurer på om det er mulig å stille dem for riksrett ?

      invernes

      Posted: 13 november 2016 - 23:03 - Svar

      Helt enig 🙂

invernes

Posted: 13 november 2016 - 14:59 - Svar

sinnamor

Posted: 13 november 2016 - 18:27 - Svar

Vi får alle håpe at Le Pen tar notater og sørger for forandringer etter valget slik at dette sviket ALDRI igjen kan finne sted!

Videre kan en jo lure på om Europeiske mediehus blir like forbauset etter valget som det de ble ved avstemmingen om Brexit og ved presidentvalget i USA.

Breidablikk

Posted: 13 november 2016 - 18:56 - Svar

Hva skjedde egentlig på Bataclan, og hva var de muslimske ansattes rolle? Jeg føler at mye her ikke har vært belyst. Sammenlign den terrorfare som muslimske ansatte i europeisk transportnæring utgjør, eksempelvis på flyplasser.

https://www.youtube.com/watch?v=r9Hi3fMoNG0

https://www.youtube.com/watch?v=n74HBrrFnIc

Dogen

Posted: 13 november 2016 - 20:50 - Svar

Jeg orket simpelthen ikke høre mer enn et par minutter.

    sussebassa

    Posted: 14 november 2016 - 12:42 - Svar

    Orange genser med striper kler henne…ny trend for alle som stemte på henne.

Nilsv

Posted: 13 november 2016 - 23:14 - Svar

Hvor siger Sting, at ordet “allah” er “vidunderligt”? Sangen med inshallah i en uendelighed kan være slem nok, men det citerede er da vist påhittet.

invernes

Posted: 13 november 2016 - 23:17 - Svar

Sting kan dra til Helvete ! han kan spille møkkamusikken sin i is kontrollerte områder , men bør skynde seg for snart blir isis utryddet som rotter.

    sinnamor

    Posted: 14 november 2016 - 00:42 - Svar

    Ja!

Ann O Nym

Posted: 14 november 2016 - 12:54 - Svar

Sting og forsoning liksom. Han burde heller vært opptatt av Europa undergang. Vet han ikke at muslimene stakk ut øynene på folk som var der. For en motbydelig fyr.
Jeg gleder meg over Polens uavhengighetsdag 11.11. Parolene var Polen – Europas bastion og Mohammed ikke velkommen (profeten). frieord.no

Dixon

Posted: 15 november 2016 - 03:46 - Svar

Solsting?!!!! Har det brunnit i skallen på den fan..
Säkert är han en i den demokratiska fårskocken. Bääähääh..

Leave a Comment