Det går dem ikke godt i denne tid. MSNBC og CNN står afklædte efter deres skamløse Clinton-kampagne, New York Times må rydde mindst otte etager på grund af indskrænkninger. Velfortjent. Tilbage har vi de politiserende public service stationer i f.eks. Danmark, Norge og Sverige. Den svenske er værst.
In a segment for the BBC’s flagship Newsnight programme, the UK’s public broadcaster has attempted to paint the hipster-right Identitarian youth movement as veiled Neo-Nazis. Identitarian Leader Blasts BBC for ‘Pre Built Agenda’ After Newsnight Interview
Kristian Tørning: Medieelitens monopol smuldrer
Frygten for mediediversitet
Danmark befinder sig både i en økonomisk og værdimæssig krise. Det ses tydeligst i kampen om medierne, hvor det ikke er modargumenter eller fakta, der anvendes, men hvor medieeliten forsøger at bringe medier og debattører, der publicerer modsatrettede holdninger, til tavshed.
[..] I disse år er vi alligevel vidne til, at medieelitens indholdsmonopol smuldrer. Sandheden er, at mediebranchen i Danmark kun overlever i kraft af sit monopol og tvungne indbetalinger fra borgerne. Men mediebranchen er alligevel blevet ramt af vaskeægte disruption, for teknologien har de facto ophævet dens monopol.
Borgerne kan selv være indholdsproducenter, og et af de bedste danske eksempler på det er Den Korte Avis (DKA). DKA blev i 2012 grundlagt af Ralf Pittelkow, tidligere politisk rådgiver for Poul Nyrup Rasmussen, og Karen Jespersen, der har været minster for både Socialdemokratiet og Venstre.
Katalysatoren for deres projekt var et homogent mediebillede, hvor emner som EU, indvandring, islam og venstreekstrem vold altid friholdes fra ægte, hårdtslående kritik, til trods for at mange danskere netop efterspørger dette. DKA startede som en modreaktion mod den danske medieelite. Kristian Tørning på Komminikationsforum
Benyt anledningen til at bogmærke og støtte de 16 skribenter og bloggere på Newspeek Portalen. Der er nye artikler hver dag, selvom den knap er oppe på 100 procent endnu.
Men en sjælden gang i mellem er der heldigvis nogle gode historier som kommer igennem mediernes ‘filtre’, som denne her, hvor en norsk skole prøvede at censurere ordet “jul” ud af julesange!
https://www.nrk.no/rogaland/her-far-ikke-barn-synge-sanger-med-ordene-_nisse_-og-_jul_-1.13275871
http://www.friatider.se/sites/default/files/styles/large/public/homoislam.jpg
:))
http://bloggfiler.no/olavuthaug.blogg.no/images/33459_god_natt___sov_godt_2_1-1999533-8-1468101531235.jpg
Man får håpe at innbyggerne i Norden våkner opp i tide før islam får et for sterkt grep om oss.
Alvorligt.
Det ser ud til at der meget snart er krig i ROM, mellem de fattige Italienere og Emigranterne.
http://www.express.co.uk/news/world/743558/Rome-war-migrants-poor-Italians-Vatican-City-Virginia-Raggi
På tide sier jeg, og resten av folket i Vest Europa må og hjelpe til med å hive svineriet på havet igjen.
Svenska politiker och journalister tillkortakommanden vad det gäller internationell politisk utveckling.
https://ulsansblogg.wordpress.com/2016/12/16/trump-och-putin-garanter-for-varldsfreden/
Husk disse usle virksomheder når du skal handle, og overvej om du vil være kunde hos dette politiserende pak:
Nordea
Telia
Just Eat
IKEA
Læger Uden Grænser
Alm. Brand
YouSee
TUI Danmark
Sofakompagniet
Sportmaster
Kipling Travel
Elgiganten
Spies
Momondo
Plan Danmark
DriveNow
Circle K
MacDonald’s
Nespresso
Føtex
Nemlig.com
Af dem bruger jeg kun Drive Now, og jeg HAR skrevet en mail til dem
Jeg bruger “desværre” ingen af dem. Så jeg vil nøjes med at straffe dem ved mit fortsatte fravær. 🙂
ja, man kan ikke bojkotte noget, man ikke bruger 🙂
Jeg kunne ikke lade være med at ‘klikke ind’ på Nemlig.com. Der er der flere eksempler på firmaer som evt. kunne boykottes, som f.eks Hatting og Nørrebro Bryghus, når nu de vælger at annoncere i et medie som politiserer deres annoncering.
Men… Så kan man jo blive ved, og ved og ved, og….
Jeg anbefaler at man bliver ved…