5
jul
Seneste opdatering: 6/7-08 kl. 1327
17 kommentarer - Tryk for at kommentere!

en bil til sommerhum√łr. ¬†(foto Snaphanen, klik)

Et positivt fremtidsscenarie – kontrafaktuel fiktion

Fremtiden er selvf√łlgelig ikke formet endnu – inshallah – s√• hvorvidt El Ingl√©s’ seneste stykke polemisk fremtidshistorie fra et Storbritannien og Europa nogle f√• √•rtier nede ad vejen rent faktisk er kontrafaktuelt, er det for tidligt at sige. Men rent undtagelsesvis bringer Gates of Vienna en for denne forfatter us√¶dvanligt fortr√łstningsfuld fremskrivning af islam i Europa anno 2022. Der er nogle knaster p√• vejen, der var lige et statskup i Holland i 2018, og nogle opt√łjer i Frankrig der truede med at eskalere, men afskalning fra islam i form af frafald og √¶gte reform, bringer alligevel udviklingen p√• rette vej. Og s√• er det lige – er der nogen der tiltror dette scenarie nogen sandsynlighed for at blive virkeligt? Essayet er det f√łrste i en ny r√¶kke, og jeg har st√¶rkt p√• fornemmelsen, at forfatteren har en helt anden pointe end blot og bar sommeroptimisme. At f√• apologeterne og de islamofile til at opstille bud p√• en gunstig udvikling, andet end noget med klicheerne om at ‘√•bne sig for verden’ og ‘ikke at spotte og h√•ne andres tro’, er tilsyneladende umuligt, s√• vi m√• selv producere de optimistiske scenarier for dem, og skyde dem ned bagefter. Som altid er El Ingl√©s v√¶rd at l√¶se – hvis man ellers finder den umiddelbare fremtid interessant og relevant (LFPC).

[…] Though it was a development hard to discern at the time, it is now clear that certain important trends were already well underway vis-√†-vis Islam in Britain. A profound bifurcation had commenced within the UK Muslim community, and the gap would become ever more entrenched with time. A theologically unruly segment of Muslim Britain, consisting of ‚Äėcultural’ Muslims, ex-Muslims, ‚Äėreform’ Muslims, and others, became increasingly identifiable as having decided that its version of Islam and/or vestigial sense of loyalty to ‚ÄėIslamic’ culture was functionally compatible with UK society, law and culture, as they currently existed. Exactly what interpretative knots certain sections of this community had tied themselves up in to arrive at this conclusion was a legitimate question, but the existence of the phenomenon itself was not in doubt towards the end of the 2010s.

In another positive development, the revamped immigration laws not only resulted in a great reduction in the exogenous growth of the UK Muslim population, but helped slow endogenous growth too. It had long been observed by concerned parties that the average number of children born to Muslim women in the UK was largely a function of when and how they had come to the UK. Second-generation Muslim women, bred and born in the UK, though still above the national average in this regard, tended to have significant fewer children than first-generation Muslim women, who tended to be ferried across from the Indian sub-continent as the wives of men they barely knew. As the previously constant influx of non-British Muslims fell drastically, Muslim family sizes started to converge on the national norm, thereby cutting endogenous Muslim population growth. […] A Crystal Ball for Britain: Part 1

Birthe R√łnn Hornbech – ind og ud af virkeligheden

Jeg er ikke helt sikker p√• hvor pr√¶cist Birthe R√łnn Hornbech lige nu befinder sig p√• sin forunderlige odyss√© gennem livet, og om hun p.t. befinder sig inde i virkelighedens trygge, kortlagte vande, eller bare har gjort en lille afstikker fra fabelv√¶senernes verden. Er hun hjemme igen, kan man desv√¶rre nok ikke h√•be p√• medbragte billeder fra mobilkameraet af disse v√¶sener, men denne anmeldelse af Hans Magnus Enzenbergers Skr√¶kkens m√¶nd finder hende noget n√¶rmere den virkelighed hun engang forholdt sig frygtl√łst til – og dog: Ligesom man ofte ser udtrykket ‘islamister’ brugt som et figenblad der skal afv√¶rge beskyldninger om d√¶monisering (hvem er de ikke-islamistiske muslimske gejstlige vi kan overlade vores fremtid til?), s√•ledes fors√łger BRH her i anmeldelsen at opstille et skel mellem islams “retsl√¶rde” (de slemme) og “religi√łse ledere som s√•dan” (vores abrahamiske br√łdre i √•nden, forst√•r man).

Nu er det s√•, at jeg pokkers gerne vil have udpeget nogle af disse “religi√łse ledere som s√•dan”, hvis religion alts√• ikke har politiske og samfundsm√¶ssige konsekvenser for os kuffar. Eks-narkod√łmte Abdul Wahid Pedersen, der forsvarer stening og siger dette er p√•budt af Allah? Abu Laban? Yusuf al-Qaradawi, der i h√łjeste grad m√• siges at v√¶re en “religi√łs leder som s√•dan”, og som forsvarer selvmordsterrorisme og drab p√• homoseksuelle?

Bem√¶rk ogs√•, at hun bruger tricket med at stille sig p√• godhedens side ved at tage afstand fra at “l√¶gge alle muslimer for had”, hvilket i sig selv er prisv√¶rdigt, men aldeles indholdsl√łst, n√•r hun ikke kommer med den mindste antydning af operationelle procedurer og screeningsprocesser – indbefattet konsekvenser for de der tester negativt – for at udskille de farlige, og derved sikre vores egen fremtid.

Birthe R√łnn Hornbech bluffer. Hun postulerer et skel hun ikke kan udpege, fordi hun ikke har modet til at se sin livsl√łgn i √łjnene. “Retsl√¶rde” er bare et nyt buzzword, et nyt figenblad (LFPC).

DEN LILLE BOG ER uhyggelig l√¶sning, men det er v√¶rd at bem√¶rke, at dogmet om Koranen som vidensmonopol hidr√łrer fra de retsl√¶rde og alts√• ikke fra religi√łse ledere som s√•dan. Religionen er blevet til politisk ideologi . Det er helt afg√łrende for sameksistensen med muslimer i Vesten, herunder i Danmark, at den enkelte muslim ikke identificeres med de r√¶dsler, som radikaliserede politiske islamister spreder.

Ligesom alle kristne ikke kan v√¶re ansvarlige for fortidens ugerninger i Europa, er det helt urimeligt og en d√łdsensfarlig eksklusion at l√¶gge alle muslimer i Vesten for had. Desv√¶rre er der en tendens til i disse √•r at l√¶gge al religionsud√łvelse for had. ISLAMISME: N√•r religion bliver til politisk ideologi (Information 4.7.2008)

800 for billigste ståplads

er at stramme den. Det er en koncert for¬†kvindelige fhv.¬† S-ministre¬†og Bryssel-korrespondenter, men lydpr√łven l√łd helt ok ude p√•¬†Gothersgade, hvor mange¬† legede “Manden p√• Risten”.¬†Selve koncerten¬†nyder mange¬† gratis¬† fra pl√¶nen i Kongens Have i den lune aften.¬†¬†(foto Snaphanen, klik !)

DR:¬† ¬ĽDet stille, samtykkende medl√łberi¬ę

Henrik Gade Jensen skriver om DR’s venstredrejning, der nu er erkendt af tidligere DR-boss Lisbeth Knudsen i Berlingske interview [..]

Lisbeth Knudsen overser, at DR har virket som en kontr√¶r bastion i opg√łret med det totalit√¶re tankegods, som har floreret i Danmark siden 1968. I mange kontroversielle samfundssp√łrgsm√•l har DR fulgt en venstresnoet tids√•nd og ikke v√¶ret sin opgave voksen som vagthund og kritisk instans. At DR her ikke adskiller sig markant fra TV2 eller de √łvrige mediers journalister undskylder ikke, at DR og is√¶r mange P1’s programmer, venligt sagt, har virket som sendr√¶gtige og dorske overfor tidens kritiske sp√łrgsm√•l.

For hvis vi i dag ser tilbage p√• de sidste √•rtiers kritiske opg√łr, f.eks. om kommunismen og venstredrejningen, er de i h√łj grad sket p√• avisernes debatsider, mens den journalistiske professionsklasse har v√¶ret tavs og ofte endog kontr√¶r. Der er vist endnu ikke skrevet en journalistisk artikel om, hvad SF’eren Anne Grethe Holmsgaard lavede i Mellem√łsten i sin militante ungdom. Ole Sohn er heller ikke blevet interviewet af en journalist om, hvad han snakkede med sine kommunistkollegaer om til paraden til DDR’s 40-√•rs jubil√¶um i √ėst-Berlin i oktober 1989. Uden l√¶serbreve og blogs vidste offentligheden intet. M√•ske skyldes det vanet√¶nkning, m√•ske √łnsket om konsensus, men det er jo ogs√• et svigt.

Der ligger et interessant forskningsprojekt i at pr√łve at destillere de sidste √•rs offentlige debat og se, hvad der skyldtes de officielle vagthunde, journaliststanden, og hvad der skyldes offentlighedens mavericks, de frie debatt√łrer. Hvis man tog de sidste tyve √•rs aviser og delte dem op i to bunker: de journalistisk skrevne artikler og s√• debatsiderne, s√• giver de ret forskellige beskrivelser af det samme samfund. T√¶nk p√• indvandringsdebatten, hvor der vel var et timelag p√• 20 √•r, f√łr journaliststanden opdagede, at der ogs√• kunne v√¶re problemer at berette om. Mens l√¶serbrevene fra folkedybet havde skrevet om det hele tiden.Lisbeth Knudsen erkender i interviewet, at DR adopterede den socialdemokratiske samfundsmodel:

“Danmarks Radio har haft en tendens til at v√¶re systembevarende i forhold til den socialdemokratiske velf√¶rdsmodel. Men man kan ikke sige, at der sad en venstresnoet mafia, som √łnskede at dreje historier i en bestemt retning. […] Nyhedsjournalistikkens automatreaktion er jo at finde de kritiske. Det betyder s√• ogs√•, at n√•r der kommer en borgerlig regering og et systemskifte som i 2001, s√• bliver journalistikken samfundsbevarende i gammeldags socialdemokratisk forstand.”

P√• mig virker det lidt som volapyk, at DR’s journaliststand, som samtidig forst√•r sig som offentlighedens vagthunde, skal reagere p√• VK-regeringen ved at blive systembevarende og socialdemokratisk. Men det er jo en korrekt beskrivelse, som Lisbeth Knudsen giver. Og skamfuldt at det kan registreres som et faktum uden st√łrre opstandelse.Og selvom der ikke var nogen mafia eller centralkomite i DR, s√• er diskursivt medl√łberi, verbal opportunisme og ideologisk vanet√¶nkning ikke ligefrem noget at prale med endsige undskylde.

180 Grader: Mediemafia eller journalistiske dovendyr. Nu vi er¬† ved DR og Gade Jensen, (der har skrevet om Powell i¬†2006) ¬†s√• fik jeg aldrig svar fra DR 2 om ikke det var en id√© at sende¬† BBC¬īs fremragende,¬†instruktive¬†dokumentar fra marts¬†2008 om Enoch Powell. Det var det s√• ikke.

Iran : D√łdsstraf for “internet-forbrydelser”¬† – inkl. blogging

MPs on Wednesday voted to discuss as a priority the draft bill which seeks to “toughen punishment for harming mental security in society,” the ISNA news agency said.The text lists a wide range of crimes such rape and armed robbery for which the death penalty is already applicable. The crime of apostasy (the act of leaving a religion, in this case Islam) is also already punishable by death.

However, the draft bill also includes “establishing weblogs and sites promoting corruption, prostitution and apostasy”, which is a new addition to crimes punishable by death. Those convicted of these crimes “should be punished as “mohareb’ (enemy of God) and “corrupt on the earth’,” the text says. Under Iranian law the standard punishments for these two crimes are “hanging, amputation of the right hand and then the left foot as well as exile.”

Iran mulls death penalty for Internet crimes . Om √©n af grundene til islams bundl√łse tilbagest√•enhed, der er¬†afsat til uvidende¬† danskere¬† som et civilisatorisk fremskridt,¬†skrev Birthe R√łnn Hornbech ig√•r:

“Det er v√¶rd at bem√¶rke, at et af svarene ligger i p√•visningen af, at islamiske retsl√¶rde i 400 √•r har saboteret indf√łrelse af trykkepressen, idet det er et grundl√¶ggende dogme, at der ikke m√• eksistere nogen anden bog ved siden af Koranen. F√łrst med 300 √•rs forsinkelse blev der produceret b√łger med arabisk skrift. Dogmet har betydet, at de arabiske lande har v√¶ret holdt nede i et enormt vidensunderskud og manglende infrastruktur.”

Om geder, fatwaer og lignende

Helle Merete Brix

Tilvandret racisme: ¬ĽFuck hjem til Gr√łnland, det er vores Gellerup¬ę

Stenet ¬†ud af deres hjem i Gellerup af¬†somaliere. Mon de kommer til at figurere¬†i Morten Kj√¶rums¬† n√¶ste rapport, eller er de bare¬†racister af sociale grunde? ¬†Hvor sv√¶rt¬† kan det v√¶re at finde dem, og¬† bede dem “fucke hjem¬†til Mogadishu” . 1-0 til det nye herrefolk i √Örhus:

Boligforening magtesl√łs over for voldelige unge arabere, der overfalder lejere. Det er blevet for meget for et st√łrre antal gr√łnl√¶ndere i ¬≠Gellerupparken. I flere √•r har de ¬≠v√¶ret udsat for racistisk betonet forf√łlgelse fra arabiske og somaliske beboere. Nu har en gruppe gr√łnl√¶ndere m√•ttet flygte.

¬ĽJeg kunne ikke l√¶ngere klare at v√¶re skydeskive. Det var et psykisk pres. Men jeg er vred over, at det var os, der m√•tte ud. Det var jo dem, der angreb os,¬ę siger Johanne Christiansen. ¬ĽDet er frygtelig mangel p√• ¬≠respekt.¬ę

Hun blev sammen med de andre akut hjulpet af kommunen til at flytte. Gr√łnl√¶ndere i Gellerup bliver nemlig stenet, overfaldet og forh√•net. Beboerne fra den nordligste del af Rigsf√¶llesskabet trykker sig mestendels i deres lejligheder, fordi de er bange for at g√• ud. De er fredl√łse og jaget vildt i omr√•det. Tidligere m√łdte de hinanden ved biblioteket eller foran Netto p√• Sigridsvej. Der var desuden en tradition for gr√łnl√¶nderfodbold om s√łndagen. Men de vedvarende angreb med sten har standset aktiviteterne.

Ogs√• festligholdelsen af gr√łnl√¶ndernes nationaldag 21. juni blev afbrudt af stenkast. Arrangementet fandt sted p√• festpladsen ved Gellerupbadet. De senere √•r har professionelle vagter m√•ttet holde orden, for at fejringen kunne gennemf√łres.

Overfald
Johanne Christiansen fort√¶ller, at de fleste gr√łnl√¶ndere i Gellerup har v√¶ret udsat for ubehageligheder. En ven blev overfaldet og bestj√•let lige uden for hendes d√łr. En anden fik voldsomme skader i ansigtet efter angreb. En tredje blev sparket i ryggen af unge, der k√łrte forbi p√• knallert. En fjerde turde ikke v√¶re alene hjemme, fordi hun blev chikaneret af unge arabere, som overfaldt hende der og kastede sten mod hendes ruder.

R√•b p√• gaden som; ¬ĽFuck hjem til Gr√łnland, det er vores Gellerup¬ę, er helt almindelige, ligesom det er normalt, at arabiske unge skyder fyrv√¶rkeri efter dem.

Johanne Christansens er ikke i tvivl om, at araberne i Gellerup ud√łver racisme mod gr√łnl√¶ndere.

¬ĽDe g√•r m√•lrettet efter os som gruppe. Jeg har pr√łvet at fort√¶lle, at vi er danskere og f√łdt til statsborgerskab. Det forst√•r de ikke,¬ę siger 47-√•rige Johanne Christiansen, der er HK-uddannet og n√•ede at bo i Gellerup i 16 √•r.

¬ĽMit hjerte banker stadig vildt, n√•r jeg m√łder unge arabere. Men her, hvor jeg bor nu, g√łr de mig ikke noget. Det skal jeg lige v√¶nne mig til. Jeg er meget glad for mit nye sted og tager aldrig mere til Gellerup igen.¬ę

Direkt√łr i Brabrand Boligforening, Torben Overgaard, ford√łmmer overfaldene p√• Gr√łnl√¶ndere.

¬ĽDet kan vi ikke leve med. Men vi har intet kunne g√łre. For at forvalte boligloven m√• vi konkret kende overfaldsm√¶ndenes identitet. Og det g√łr vi ikke i disse sager, hvor henvendelserne ikke indeholder navn eller bop√¶l p√• gerningsm√¶nd,¬ę siger Torben Overgaard, der ser problemet s√•dan:

¬ĽHvis gr√łnl√¶ndere, der drikker meget, bor et sted, hvor der prim√¶rt bor muslimer, som ikke godtager alkohol, s√• vil der opst√• konflikter.¬ę

Gr√łnl√¶ndere fordrevet efter racistiske overfald og hvad mon med¬† gr√łnl√¶ndere der ikke drikker meget alkohol ?

se ogs√• “Gr√łnl√¶ndere i Gjellerup: ‚ÄúAraberne ud√łver ren og sk√¶r racisme mod os.‚ÄĚ – 2007.¬† Kommunens informationskampagne om Gr√łnland p√• arabisk i 2007, har¬†haft samme effekt som et stik fra en malariamyg,¬†men det¬†er¬† skolel√¶rersj√¶lens f√łrste indfald : “Intet en smule p√¶dagogik ikke kan ordne”. De √•rhusianske kommunep√¶dagoger l√¶rte en lektie, men blev de klogere?

0 0 vote
Article Rating


Don√©r engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

17 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Anuslaban
Anuslaban
12 years ago

Der er oprettet en gruppe (“Jeg st√łtter gr√łnl√¶nderne”) p√• Facebook, der st√łtter gr√łnl√¶nderne i Gellerup.

Fra Facebook:

“Jeg st√łtter gr√łnl√¶nderne
… i deres kamp for at kunne v√¶re i fred for den arabiske og somaliske racisme i Gjellerup, √Örhus og flere andre steder.
Nu er det nok. Det kan ikke v√¶re rimeligt at gr√łnl√¶ndere, der er medlem af rigsf√¶llesskabet og aldrig har generet deres medborgere her i Danmark, skal chikaneres systematisk p√• det groveste af arabere og somaliere, der ellers ynder at foregive, at det er dem, der er ofre.”

http://www.facebook.com

Vivi Andersen
Vivi Andersen
12 years ago

Gad vide hvem de n√¶ste ,der skal m√¶rke det Islamiske Apartheidsystem, bliver i Selvstyreomr√•det Gellerup ? N√•r man har f√•et gjort k√•l p√• rygerne kommer turen til den overv√¶gtige. Hvis du vejer mere end hvad “man” s√¶tter som rimeligt vil du f√• besked p√•, at f.eks. diverse behandlinger er udelukket med mindre du taber dig. Du vil m√•ske komme til at opleve, at de livstilssygdomme, der KAN f√łlge med ved at v√¶re for kraftig, vil v√¶re sygdomme du kommer til at skulle betale for at f√• behandlet ud over det du allerede betaler via skatten. Du kommer til at betale… Read more »

Janne
Janne
12 years ago

Behandlingen af gr√łnl√¶nderne i Gellerup er bare endnu et symptom p√• at man i Danmark nu godt kan f√• lov til at v√¶re intolerant og fjendsk, hvis bare det d√¶kkes ind under religi√łse dogmer og f√łlelser. Hele boligomr√•der kan ryddes for “urene elementer” p√• den konto. Religion og bestemt kultur giver et bekvemt helle for intoleranct og ondskabsfuld handling og tanke. Ligeledes med forskelsbehandling af kvinder og piger. Der bliver set mildere p√• intolerance og diskrimination hvis det undskyldes med religi√łse f√łlelser og dogmer. Der er en kultur der skal tages vare p√• og ikke enkeltindivider. Skr√¶mmende udvikling der nu… Read more »

Johansen
Johansen
12 years ago

Janne Helt enig i dine synspunkter. Tingene bliver n√¶asten altid vendt p√• hovedet, n√•r islam eller ud√łverne af denne ideologi er involveret. Nu er det pludselig alkoholen, som f√•r skylden for konflikten, hvor det i virkeligheden er de stenkastende utilpassede, som udg√łr kerneproblemet. Renhedsdyrkerne er intolerante overfor mennekser, som ikke tilslutter sig deres intolerante opdeling i halal og haram. Det er aldeles uacceptabelt og det skal der g√łres op med. Boligforeningsformandens udtalelser er skandal√łse. Hvad med om han gik til hovedproblemet, den islamiske racisme vendt mod “vantr0”. Han kan f. eks. tage udgangpspunkt i udsagnet “Fuck hjem til Gr√łnland, det… Read more »

Vivi Andersen
Vivi Andersen
12 years ago

Birthe R√łnn Hornbech skriver, at religionen (Islam) er blevet til politisk ideologi.

Hermed mener hun måske, at dette er noget der er sket i nyere tid ?

Hvis det er hvad hun mener, tager hun vist fejl.

Da Muhammed havde erobret Medina abrogeredes de Sura, der var fremkommet i hans 1. Mekka-periode til fordel for de, der fremkom i hans Medina-periode og senere også i hans 2. Mekka-periode.

Fra og med Medina ændrede Islam sig fra kun at være en religion til at blive en ideologi .

Janne
Janne
12 years ago

Manden t√¶nker jo √•benbart allerede halal (han t√¶nker i intolerante religi√łse regler), ellers ville han vel ikke have sagt: ¬ĽHvis gr√łnl√¶ndere, der drikker meget, bor et sted, hvor der prim√¶rt bor muslimer, som ikke godtager alkohol, s√• vil der opst√• konflikter.¬ę Alts√•; Gellerup deler mennesker op i halal og ikke halal – i rene og urene. Og hvis man ikke kan indordne sig dette intolerante menneskesyn, s√• m√• man forlade Gellerup for ellers vil der opst√• konflikter. N√¶ste der m√• forlade Gellerup m√• s√• v√¶re mennesker der spiser grisek√łd eller har hund som husdyr. Begge dele er som alkohol strengt… Read more »

Janne
Janne
12 years ago

¬ĽHvis gr√łnl√¶ndere, der drikker meget, bor et sted, hvor der prim√¶rt bor muslimer, som ikke godtager alkohol, s√• vil der opst√• konflikter.¬ę

Hvad mener den venlige mand egentlig? At gr√łnl√¶ndere m√• finde sig i den usle behandling fordi de drikker? Fordi de ikke lever halal?

Janne
Janne
12 years ago

“I flere √•r har de ¬≠(gr√łnl√¶ndere) v√¶ret udsat for racistisk betonet forf√łlgelse fra arabiske og somaliske beboere. Nu har en gruppe gr√łnl√¶ndere m√•ttet flygte.”

I England siger en minister at muslimer f√łler sig som j√łder.

Hvad mon gr√łnl√¶ndere f√łler i Gellerup?

Er det ikke netop etnisk udrensning af gr√łnl√¶ndere der sker i Gellerup i Danmark nu √•r 2008?

Kristoffer Mogensen
Kristoffer Mogensen
12 years ago

Hvad med “administrativ udvisning”? Jo oftere jeg h√łrer begrebet, des bedre synes jeg om det.

Anna Lyttiger
12 years ago

Otto: “Repatriering” er et ord, som ikke eksisterer i indvandrer-lobbyens ordforr√•d.

otto bismarck
otto bismarck
12 years ago

en stor tak til de muslimske vandaler i gellerupparken for, at anskueligg√łre for nationen hvad der venter, den dag kulturberigerne bliver mange nok
såfremt Danmark på sigt skal overleve som et vestligt demokrati må en konsekvent repatrieringsoperation igangsættes hurtigst muligt

PB
PB
12 years ago

DR: Det stille, samtykkende medl√łberi.
Rigtig gode betragtninger og kommentarer af Henrik Gade Jensen. Der m√• n√łdvendigvis komme et opg√łr om hvad det var/er der styrede medier og politikere.
Der er Morten Uhrskov Jensens nye bog, Et Delt Folk, med til at kaste lys over hvad der (blandt andet) foregik i de år.

Komet
Komet
12 years ago

Det bliver sp√¶ndende at l√¶se n√¶ste √•rs RACI-rapport. Vi m√• lige holde √łje med, hvem der registrer denne h√¶ndelse! Hvor er EUMC og Anti Racistisk Netv√¶rk? Hvorfor gl√łder diskrimination.kk.dk ikke? Hvorfor ser man kun de r√łde gadek√¶mpere, n√•r p√¶dofile kriminelle skal udvises? L√¶nge leve rigsf√¶lleskabet, d√łd over relativistisk multi-kultur!

Johansen
Johansen
12 years ago

Uanset om nogle mennesker drikker alkohol eller ej, s√• kan det naturligvis aldrig retf√¶rdigg√łre overfald p√• sagesl√łse borgere. Det er uciviliseret og ukultiveret adf√¶rd, som disse kriminelle muslimer udviser. P√•ny viser den medbragte voldskultur sit grimme ansigt overfor andre lovlydige borgere. Det skal vi have gjort op med inden det breder sig endnu volsommere. Jeg h√•ber sandelig, at der bliver gjort en ih√¶rdig indsats fra politiets side med at f√• opklaret, hvem der st√•r bag disse overfald og chikanerier. Konsekvensen af s√•danne overfald skal ikke v√¶re at ofrene bare bliver flyttet og gerningsm√¶ndene g√•r fri. Det giver blot endnu mere… Read more »

Vivi Andersen
Vivi Andersen
12 years ago

At disse Kulturberigere “n√łjes” med at g√• til angreb p√• Gr√łnl√¶nderne h√¶nger vel sammen med at Kulturberigerne endnu er i mindretal i forhold til den √łvrige befolkning, samt at Gr√łnl√¶nderne i Gjellerup var f√• i antal i forhold til Kulturberigerne og derfor nemme at g√• korporligt p√•.

Den adf√¶rd de har brugt overfor Gr√łnl√¶nderne m√• vi hellere tage ad notam !

For hvad Gr√łnl√¶nderne har oplevet komme vi andre sandsynligvis ogs√• til at √©rfare p√• vores egne kroppe og psyker.

Sp√łrgsm√•let er hvorn√•r – og det kan bl.a. den demografiske udvikling fort√¶lle os.

Vagn Henning
Vagn Henning
12 years ago

¬ĽDet kan vi ikke leve med¬ę. Mon han ikke lige klarer sig igennem det nu hvor gr√łnl√¶nderne har indset at de ikke er velkomne i hans boligforening?