17
jun
Seneste opdatering: 19/6-09 kl. 0010
22 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Diana West is a nationally syndicated American journalist, pundit and author. She writes commentary for the Newspaper Enterprise Association and occasionally writes op-ed pieces for the Washington Times, where she worked until 2002. She is the author of the non fiction book The Death of the Grown Up. Diana West.net: Copenhagen: Free Speech Central

Bøde: 178.000 kroner for “bagvaskelse af religion”

FPÖ politikeren Susanne Winthers appel mislykkedes. Hun skal nu betale 24.000 euro i bøde, for bl.a. at have kaldt profeten Muhammed pædofil. Hun havde i kommunalvalget i Graz i 2008, blandt andet kaldt Muhammed “en pædofil i vors tids betydning af ordet” og Koranen for “skrevet i et epileptisk anfald” * Hertil kommer, at hun talte om en “tsunami af indvandring”. Derfor blev hun i januar 2009 idømt bøde og 3 måneders betinget fængsel for ” bagvaskelse af og ringeagt for religiøs lære.” Die Presse, Snaphanens oversættelse

*Vi håber Henrik Nordbrandt læser med, inden han næste gang kalder Koranen for Muhammeds psykose. Det har  han ikke råd til mere.

Jacob Mchangama og elefanten i rummet

Jeg overvejede først at betegne Jacob Mchangama som den tænkende mands Omar Marzouk, men noget af argumentationen i hans klumme er desværre det rene nonsens. Dette har to mulige implikationer: Enten af Mchangama ikke tænker sig ret grundigt om inden han skriver, eller også at dette netop er hvad han gør. Begge scenarier har foruroligende konsekvenser. Vi har længe måttet leve med den kendsgerning at journalisters abstraktionsevne ikke rækker til at skelne mellem islam og muslimer, mellem trossystem og troende, men her har jurist Mchangama malet sig op i det samme hjørne med Erasmus Montanus-logik:

[…] Der hvor Wilders går galt, er hans deterministiske syn på islam, samt en manglende erkendelse af, at billedet er langt mere broget end det dommedagsscenarie, som Wilders maler. Wilders anerkender, at der findes en stor gruppe fredelige og lovlydige muslimer. Men netop derfor giver det ingen mening at tale om, at der kun findes én slags islam, for så ville den fredelige gruppe af muslimer jo ikke eksistere.

Et andet sted hvor Mchangama og journalisternes abstraktionsevne kommer til kort, er manglende evne til at anskue grupper af mennesker dynamisk: Hvis så-og-så mange muslimer her og nu (angiveligt, for juristen nævner ikke taqiyya og kitman) har demokratiske værdier, så er dette i sig selv beroligende. Der mangler variablerne tid og antal – hvis antallet af muslimer forøges, og disse følger velkendte mønstre med at klumpe sig i parallelsamfund, så undergår samfundet som helhed en kedelig udvikling, hvor livsvilkårene for (og med tiden også antallet af) ikke-muslimer forringes. I disse enklaver vil islamiske træk blive mere dominerende. Mchangama burde kigge på historisk empiri, men det gør han ikke. Tyrkiet har i dag omkring 1% ikke-muslimer; for 100 år siden omkring 20%. Det han kalder “en kritisk masse af muslimer” er reelt Mchangama der trækker veksler på fremtiden.

Er der f.eks. grund til at tro, at danske muslimer ønsker at indføre Sharia i Danmark? CEPOS’ undersøgelser viser, at kun 11 % ønsker en sådan udvikling. Flertallet af danske muslimer opfatter åbenbart ikke islam på den måde, som Wilders mener, er den eneste mulige. Dog viser samme undersøgelse, at 50 % af danske muslimer ønsker at kriminalisere bøger og film, der angriber religion, mens 37 % er i mod. Det er bekymrende høje tal, som dog viser, at der er en kritisk masse af muslimer, som ikke går ind for forbud mod kritik af religion.

USA og Canada trækkes frem. Canada, hvor drakonisk hate speech-lovgivning og standretter må holde illusionen sammen, og hvor derboende muslimer planlagde at besætte parlamentet og halshugge premierministeren. USA der er langt efter europæiske erfaringer, men hvor hver dag nu byder på helt andre nyheder end dem Mchangama postulerer: Man charged with trying to bring knife onto plane at TIA; West Covina Muslim man jailed after spies infiltrate mosque; Saudi funded hate literature that has been found in the majority of mosques in America; Islamic advocacy and “civil rights” groups, in particular the Council on American Islamic Relations, which: Was named an un-indicted co-conspirator in the Holy Land Foundation’s Hamas funding case. Ja, dette var blot nogle løsrevne eksempler (mange flere her), men det er mere end Mchangamas tomme postulat.

Wilders teori tager heller ikke højde for, at muslimer i Canada og USA klarer sig ganske anderledes bedre end mange muslimer i Europa. […]

Her er en udfordring: Kan Jacob Mchangama pege på bare én moské hvor “muslimer … undervises i fred og med respekt for andres rettigheder”, dvs. at de f. eks. lærer at homoseksuelle og jøder er ligeværdige borgere, og at islam altid kun skal være en religion på lige fod med andre. Kan du, Mchangama ?

Men moskéer og skoler, hvor muslimer udøver deres religion eller undervises i fred og med respekt for andres rettigheder, er og skal naturligvis være beskyttet af religionsfriheden. […]

Erasmus Montanus vender tilbage:

At der – som Wilders nævnede – er en række muslimske lande, hvor kirker bliver revet ned eller nægtet opført, er et ufatteligt ringe argument for at indføre samme tilstande i Vesten. Skal vi så også indføre tortur og æresdrab? […]

Her er en anden udfordring til Mchangama: Hvordan skelner du mellem “islam” og “islamisme” i virkelighedens verden? Vil du som jurist gå ind for proaktivt at nægte frascreenede “islamister” adgang til Danmark? Vil din tilgang kunne medføre, at Geert Wilders, Ayaan Hirsi Ali og Kurt Westergaard kan gå frit på gaden igen, uden beskyttelse? Mchangama følger samme mønster som medierne refleksmæssigt gør: Isolér Wilders så han fremstår som en rabiat loony, i stedet for at påpege at han siger det samme som Ayaan Hirsi Ali og Wafa Sultan. Det var lige elefanten i rummet der blev overset igen.

Wilders tiltag er kontraproduktive, hvis man ønsker yderligere at forankre demokratiske værdier blandt muslimske indvandrere. Når der rent faktisk findes et flertal af muslimer, der tager afstand fra Sharia og støtter demokratiet, er det absurd at nægte en skelnen mellem islam og islamisme.

Her er så et spørgsmål til læserne:  Mchangamas familie stammer fra Komorerne, der er 98% sunnimuslimsk. Er Mchangama troligt uvidende om den rettroenhed der udstikkes af f. eks. Al-Azhar i Cairo, eller tror han helt blåøjet at institutioner som denne har fingeren i jorden og lytter til ummaens vilje? (LFPC)

Islam kan naturligvis ikke have noget liv uden tilhængere og de hedder muslimer. Det er muslimers holdninger og handlinger, der bestemmer i hvilken retning islam skal trækkes. […]I modstrid med vestlige ideer

Komorerne: “Muslimsk” eller “islamistisk”, Mchangama?

Google er vores ven. Put et par ord ind i søgningen, og ud vælter skidtet om Jacob Mchangamas oprindelsesland (LFPC):

Comoros has seen 19 attempted coups since 1975. A new constitution guaranteeing religious freedom was adopted in 2001, and in May 2006, an Iranian-trained Sunni Muslim cleric, Ahmed Abdallah Sambi, was elected president. Islam dominates the country’s politics.

Category: Restricted Nation
Religion: Muslim 98.07%, Christian 0.84%
Ideology: Islam
Head of State: President Ahmed Abdallah Sambi

Persecution against Christians generally takes the form of social discrimination. The fewer than 300 national Christians are forbidden to proselytize and there are no official churches for Comorian people. In 1999, two Christians were imprisoned for possessing copies of the JESUS film. In June 2006, four men were sentenced to prison for their faith. Police beat them and tried to get them to renounce Christianity. Christians are forbidden to witness in public. In some areas, local authorities limit the practice of Christianity. There are two Catholic churches and one Protestant church, but only non-citizens may use the buildings. Restricted Nation: Comoros

Christians on the predominantly Muslim islands of Pemba and the Comoros archipelago are beaten, detained and banished for their faith, according to church leaders who travel regularly to the Indian Ocean isles off the east coast of Africa. These violations of religious freedom, the church leaders said, threaten the survival of Christianity on Pemba and the Comoros, with fewer than 300 Christians in a combined population of 1.1 million people. Pemba, with about 300,000 people, is part of Tanzania, while the Union of the Comoros is a nation unto itself of about 800,000. […] Comoros: Christians Oppressed on Indian Ocean Islands

According to the International Religious Freedom Report 2002, there are about 300 Christians living in Comoros, and they account for less than 1 per cent of the population (7 Oct. 2002, Sect. I). The country’s official religion is Islam (Country Reports 2002 31 Mar. 2003, Sect. 2.c). While the December 2001 constitution guarantees freedom of religion, the authorities infringe on this provision and restrict the rights of Christians (International Religious Freedom Report 2002 7 Oct. 2002, Introduction). In practice, the Comoran government encourages the practice of Islam only (ibid., Sect. II). Local and religious authorities on Anjouan harassed Christians in 2002 by banning them from attending community events and banning Christian burials in local cemeteries (ibid.). About 50 Christians were reportedly detained by the Anjouanais authorities between 1999 and 2000 (ibid.).

Societal discrimination against Christians is widespread in Comoros (ibid., Introduction). International Christian Concern stated that the perception of Christians in Comoros is “extremely negative” (Apr. 2002). According to the International Religious Freedom Report 2002,

Christians face insults and threats of violence from members of their communities. Christians have been harassed by mobs in front of mosques and called in for questioning by religious authorities. In some instances, families have forced Christian family members out of their homes or threatened them with a loss of financial support. Some Christians have had their Bibles taken by family members. Local government officials, religious authorities, and family members have attempted to force Christians to attend services at mosques against their will (7 Oct. 2002, Sect. III). […] Comoros: Update to COM31329.F of 5 March 1999 on the situation of Christians

Annoncer fra Danske Partner-Ads:


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

  • Nørskov

    Det kræver ikke så meget plads at anskueliggøre, hvorfor Machangama er galt afmarcheret. Det kan gøres med følgende eksempel: Tyske soldater var en del af hverdagen i Danmark under besættelsen. Mange danskeres erfaring var, at de aldeles ikke var én stor flok “onde nazister”. Tværtimod. Mange tyskere udmærkede sig ved at være rare, børnevenlige mennesker, som folk nu er flest i denne verden. Gået på klingen var mange, uden for referat, sikkert også inderligt modstandere af Hitlers fremfærd og menneskesyn. Men det ændrer ikke på, at de tyske soldater var her som repræsentanter for nazismen, det ændrer ikke på, at de gik rundt med et hagekors på uniformen, og det ændrer ikke på, at dét hagekors repræsenterede et sæt af værdier, et menneske- og samfundssyn som aldeles ikke var rar og børnevenlig. Hvor de tyske soldater gik rundt og legede med de danske børn, gik repræsentanter for den samme ideologi rundt et andet sted i Eurorpa og brændte børn levende, skød til måls efter levende børn o.s.v. Hvis man gjorde sig det tankeeksperiment, at vi befandt os i 1943, mon Machangama så også ville argumentere for, at vi skulle se nuanceret på nazismen, med henvisning til de rare repræsentanter for samme ideologi, som beviseligt gik rundt iblandt os? Hvor der går rare muslimer rundt iblandt os i dag – ikke med et hagekors, men derimod med et tørklæde som ideologisk symbol, er der repræsentanter for samme ideologi, som andre steder i verden stener kvinder langsomt til døde, hylder mandens ret til at tæve kvinder og børn, og som hylder dødsstraf til kvinder, der er blevet voldtaget. De grufulde elementer af islam er faktuelle kendsgerninger, som ikke forsvinder uanset, hvor mange nuancer Machangama forsøger at aflede med. Hvor islam vinder frem, vinder undertrykkelse og overgreb også frem. Det faktum ændrer nok så mange nuancer ikke på. Og de kedelige konsekvenser ved islam forsvinder ikke, trods nok så mange nuancer. At USA er bagefter os i islamiseringen er blot et spørgsmål om tid, og intet andet.

  • Jeg er helt med på din analogi, men jeg har en teori om at den aldrig ville kunne få bredere fodfæste, fordi islam netop er et tohovedet – eller måske snarere med to ansigter på samme hovede – uhyre. Vi har en tabersag, fordi ideologiens image altid reddes af det andet ansigt, religionen. Derfor kan Machangama trække tæppet væk under os med et ord som “religionsfrihed” der i næsten alle andre sammenhænge er en god ting.

    Måske begår Wilders derfor også en strategisk brøler ved at benægte at islam er en religion, og kun en ideologi. Rent bortset fra at den har alle en religions kendetegn (som er helt irrelevante for os, hvilket vel også egentlig er hvad Wilders mener), så kommer Wilders måske til kort i sin argumentation, fordi islam påkalder sig sympati ved at ’switche’ til en religion, når dette kan gavne den. Det lyder helt kvantemekanisk 🙂 .

  • Bjovulf

    Kvanteislamisk ? 🙂

  • Torben Snarup Hansen

    Hovedet med de to ansigter er en passende metafor. Der findes virkelig mange muslimer, der dyrker deres religion på linje med fromme kristne, jøder eller hinduer. Denne gruppe tænker især på “frelse” (adgang til et paradis efter døden) og på at tilrettelægge en livsform med bøn og andre ritualer. Den fandtes og findes stadig i eksempelvis Iran og Ægypten, og da disse troende afviser politik og i bredere forstand “aktivisme”, betegnes de i religionsforskningens tradition som kvietiester – de stilfærdige. Wilders erkender indirekte, at en sådan kvietisme også findes blandt muslimer i Vesten, men da han konstant bliver konfronteret med journalister, som har besluttet, at han er “kontroversiel”, mangler diskussionen sædvanligvis sagligt grundlag. Dette ælder også det evindelige pludder om hans ytringer om koranen, der ikke er forbudt i Holland, mens derimod den ikke helt så bloddryppende “Mein Kampf” er bandlyst – med kulturradilalisternes accept. Hvornår Mads Kastrup eller en anden msm-journalist fremhævet netop dette afgørende punkt?
    Kvietistisk islam er imidlertid mest interessant, netop fordi den fungerer som en afledning af opmærksomheden, der ifølge “die Forderung des tages” bør være rettet mod den kendsgerning, at en rabiat jihad-propaganda buldrer frem i global målestok. Machangama kan godt få øje på denne elefant i dagligstuen – og er derfor milevidt foran den sanseløse flok af msm-journalister, der harper løs om “tonen” i debatten. Men han er systemtænker, formalist og skrivebordsgeneral som så mange andre akademikere. Han aner intet om kaos og vilkårlighed, og han orienterer sig desværre ikke efter det, han i k k e ved. Hans empiri er gennemgående svag. Eksempelvis iagttager og analyserer han aldrig dominanskulturen og de daglige trusler – i skolegården eller i trafikken. Bandekriminalitet, voldtægt og lignende fænomener dykker han ikke ned i. Da han kommer fra en verden af regler, argumenter, overskuelighed, tal og konferencer, opfatter han ikke, at der findes mange slags rationalitet. Han tilhører universitetets og mediernes velpolerede verden og går ikke tæt på Gellerup, Rosengården i Malmø eller de franske “quartiers sensibles”. Som så mange andre akademikere trænger han til at opholde sig a l e n e i mange måneder blandt ikke-vestlige mennesker (ferieophold gælder ikke!).

  • Der er jo iflg. Bill Warner en dualitet der gennemsyrer alt i islam. Jihad har jo den pæne udlægning af indre bestræbelse, og dette bruges imod vores påstand om betydningen af bekæmpelse af de vantro. Warner har svjh opgjort at den aggressive udlægning af ordet fylder omkring 98% i muslimske tekster, så sandheden skal findes i det kvantitative.

  • Janne

    “Dog viser samme undersøgelse, at 50 % af danske muslimer ønsker at kriminalisere bøger og film, der angriber religion,”

    Trist eksempel på religiøs intolerance, envejskommunikation og ikke-dialog. Når det forholder sig sådan, hvorfor skal danske skoler, arbejdspladser, uddannelsessteder, hospitaler, rådhuse, højskoler osv. så indrette sig efter koran dogmer? Det er ikke udtryk for mangfoldighed, men det modsatte: ensretning.

  • Matti från Finland

    ***Dog viser samme undersøgelse, at 50 % af danske muslimer ønsker at kriminalisere bøger og film, der angriber religion***

    Det har funnits ett antal undersökningar kring muslimernas attityder , och varje gång PC tolkar dessa som om att det saknas underlag för pararellsamhälle eller icke-muslimernas framtida förtryck. Allt detta är nonsens låt oss tänka om hur svaren till följande frågor bör>/b> vara :

    1. Spöar du din fru ?
    -> svaret måste vara 99-100 % nej

    2. Använder du heroin ?
    -> svaret måste vara 99-100 % nej

    3. Kör du rattfull ?
    -> svaret måste vara 99-100 % nej.

    Med andra ord , i dessa gallupar kring muslimernas attityder frågeställningen är sådan , att allt annat än 99-100 % är skandal.

    1. Vill du ha sharia ?
    ->
    svaret måste vara 99-100 % nej , men typiskt bara 50-60 % svarar nej svaret måste vara 99-100 % nej , men hela 50 % svarar JA.

    osv. osv.

  • Torben Snarup Hansen

    À propos islams dualisme og de vantros frygt og uvidenhed anbefales Glazovs interview med Bill Warner (febr. 2007):http://www.frontpagemag.com/readArticle.aspx?ARTID=297

  • Anon-2200

    Virkelig god post. Men det er også meget uhyggeligt. Han kan næsten ikke skrive de ting han gør i god tro. Så det betyder vel i al væsentlighed at CEPOS chef jurist ikke mener at vestligkultur er den bedste kultur… eller er det at gå for langt?

  • ->Torben

    “Kvietistisk islam er imidlertid mest interessant, netop fordi den fungerer som en afledning af opmærksomheden, der ifølge “die Forderung des tages” bør være rettet mod den kendsgerning, at en rabiat jihad-propaganda buldrer frem i global målestok”.

    Det mest ubehagelige aspekt her, og noget der ligger langt ud over journalisters abstraktionsevne, er at de kvietistiske reelt fungerer som ‘enablers’, et hav som jihadisterne svømmer i, og uden hvilket de ikke kunne eksistere. Den enkelte kvietist har måske ikke onde intentioner eller personlig skyld, men han bliver en del af en samlet pulje der medfører en skadelig udvikling for samfundet.

    Tag f. eks. de ‘men in black’ i Rosengård der opsøger nytilflyttede familier og indskærper tørklædeindpakningen for døtrenes vedkommende. Hvis de moderate/kvietistiske slet ikke var der, ville de rettroende blot være mørkemænd hvis ord ingen vægt havde.

    Mchangama forplumrer også billedet ved at ignorere dogmatikken. Både han og Khader har et mantra om at der findes moderat islam fordi der findes moderate muslimer. De peger bare ikke på nogen moderat dogmatik som alternativ, og det kan de heller ikke. I medierne stilles der ikke spørgsmål ved dette, men her i blogverdenen gør der.

  • Ulla Lauridsen

    A propos Amerika. Jeg har forsøgt at få folk i tale på venstreorienterede amerikanske blogs for at advare dem om, at det kan gå fra skidt til værre, hvis de ignorerer islam, mens de bekæmper kristen fundamentalistisk intolerance. Men de VIL ikke høre. Mine indlæg bliver bare slettet. Det er ufatteligt sørgeligt, hvis de ikke VIL lære af vores erfaringer.

  • Per N

    Tak Tak kære LFPC, jeg har det sidste årstid ventet på at der var nogle der kunne debonke bemeldte herre, jeg forsøgte nogle gange på Punditokraterne men fik aldrig respons, jeg forsøgte også at stille spørgsmål til Niels Westy, som dog har nogle rigtig gode indlæg, men igen ingen svar, jeg måtte konkludere at liberalisterne lever et andet liv en jeg gør, de bygger luftkasteller ud af liberal tanke gods.

  • Enkefru Madsen

    Susanne Winthers har ikke sagt noget der er forkert. Jeg håber FPÖ hjælper hende med bøden. Forkastelig dom.

  • I den virkelighed der er ved at tegne sig er sandheden ikke et forsvar. Derimod kan man blive dømt for hensigter og mulige følgevirkninger.

  • JensH

    @Ulla Lauridsen

    “Det er ufatteligt sørgeligt, hvis de ikke VIL lære af vores erfaringer”

    Glam disse ‘die hard liberals’. De er lige så virkeligheds-resistente som venstrefæøejn her i landet. Men jeg tror nu nok Amerikanerne generalt vil tage Europas ‘erfaringer’ med muslimsk masse-indvandring ad notam efterhånden som det gamle komtinent ryger længere og længere ud ad slisken mht. vold, kriminalitet og social uro.

  • JensH

    Og nu vi taler om Eurabis, så er der tegn på at det kan blive en ‘varm’ sommer i Paris’ forstæder:

    “Paris: Increasing tensions between immigrant youth and police

    Community activists in Villiers-le-Bel suburb of Paris, where riots broke out in 2007, are sounding the alarm. Over the past month there have been severe clashes every weekend between the local youths and police.”

    En af ‘aktivisterne’ udtaler om politiet:

    “One of the group’s leaders says that the police come in in a guerilla mode. They show up dressed like Robocop, as if they’re entering an occupied area.”

    “occupied area”, Jamen, er det ikke også lige præcis hvad det er???

    http://islamineurope.blogspot.com/2009/06/paris-increasing-tensions-be tween.html

  • Emeritus

    Er det kun mig, der har så store problemer med videoklippene fra Vimeo, at samtlige bliver helt uforståelige pga. kraftigt wowende ekko? – Video-delen består af tilfældigt opdukkende stills. Det har ikke noget at gøre med Snaphanens hjemmeside, for jeg har prøvet Vimeos egen hjemmeside, og det gør ingen forskel.

    Med venlig hilsen

    Det lyder som om din Flash Player ikke er helt opdateret

    http://www.adobe.com/software/flash/about/

    har du samme problem med You Tube osv. ? Steen

  • Charles Martel

    Jeg har også problemer med videoene. Ingenting kommer opp. Jeg kjører Firefox på Ubuntu Linux og har ingen problemer med videoene på YouTube.

  • Bjovulf

    Hej Emeritus,

    De Vimeo videor kan godt være lidt krævende at afspille uden hak, hvis du ikke har en relativt ny PC og en rimeligt god internetforbindelse. Det gælder i hvert fald ofte for min temmelig bedagede PC.

    Du kan evt. også prøve at tildele den pågældende browser-process flere processorressourcer ved at kalde Windows Task Manager (Job oversigt ?) frem ved at trykke på “Ctrl” + “Alt” + “Del”- tasterne samtidigt – i den nævnte rækkekfølge.
    Højreklilk så på den browserproces, som indeholder videoen ( du kan sandsynligvis se, at den kræver mest processor-tid, hvis du har flere browservinduer kørende ) – fx. “iexplore.exe” for “Internet Explorer”, og vælg “Sæt prioritet” ( eller noget der ligner – min WindowsXP er på engelsk). Sæt den 1-2 trin op fra “normal”.Har du andre krævende programmer der kører samtidigt, så kan du enten lukke dem eller også sætte deres prioitet ned på tilsvarende vis.

    Din browserproces og dens indlejrede medieafspiller får derved tildelt flere tidsskiver ( time slices 😉 ) og kommer således
    meget oftere til fadet og skal således ikke hele tiden lagre / hente data og instruktioner ind og ud fra stakkene, hver gang den bliver startet eller afbrudt af operrativsystemet.

    NH

  • Flashplayer 10?

  • HelgeD-H

    En Gang Snaphane Altid Snaphane, har man sagt A må man også sige B.
    Også selv om det vi er oppe imod virker overvældende og knusende.
    Jeg håber betydningen af ordet “snaphane” på sønderjysk gøres til skamme.
    Jeg har i en relativ sen alder fået mig en kæreste 🙂
    Hun vil tage fusen på mig hvis hun også skrev kommentar til Snaphanen 😀
    Hvad er der dog blevet af Johansen ? hun skriver ikke mere hertil. -Det var en af Snaphanens juveler
    i kommentatormæssig henseende.
    Og er det rigtigt, at en terror-varetægtsfængslet muslim har fået 500.000 Kr. i erstatning, som jeg kunne se
    i nyhederne i går ?
    Modstanden mod islamiseringen i Danmark må fortsætte uudslukkeligt.

  • Pingback: Diana West om Geert Wilders « Snaphanen()