22
feb
Seneste opdatering: 23/2-10 kl. 0350
26 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Zaid Shakir – Islam and Homosexuality: How Muslims Should Interact With Homosexuals.

Det er kendetegner oplyste, “frigjorte” samfund er blandt andet, at tabuerne er få. Optagetheden af sex næres af modstand og tabuer. Enhver der har boet i tabu-lande, Mellemøsten, Fjernøsten, ikke mindst Kina og Japan, har mærket at den erotiske ladning i luften er langt stærkere end  herhjemme. Helt modsat af hvad  muslimske indvandrere og prædikanter tror om vores hedonistiske samfund, er besatheden af  sex helt på deres side. Vi er kun overfladisk optagede af sex. Erotikken er pseudo fordi næsten alt er  tilladt og accepteret, statsinduceret og garanteret lidenskabsløs. Derfor er Sverige sindbilledet på et usexet samfund. Når Gudrun Schyman, tidligere Marxist-Leninistiska Kampförbundet, for nylig siger at ” feminister har bedre sex,” så er det måske en god tabloidrubrik, men det er en svær misforståelse og et slemt selvbedrag. Nogen der har set fimen hendes daværende mand Lars Westberg tog af hende i barselssengen ? De forstår, hvad jeg mener.  Der springer ingen gnister. Schymans spredte ben i technicolor under fødslen, de er ideologi, som alt andet ved  hende. Hun er en levende død, ligesom det der kommer ud af hendes mund er dødt.

Vi har også en endnu fungerende retsstat, hvad der er de færreste forundt. Vi behøver altså ikke lægge vores normer i entreprise til selvudnævnte lommefilosoffer som Shakir. Han er professor Tribini, men med modsat fortegn. Tribini var frigørende, Shakirs tanker er åndelige håndjern. Staten ordner det hos os, og Shakir er ingen konkurrende røst, han er en frynse på yderkanten, som ubegavede politikere  har skaffet os på halsen, fordi de troede den kendte verden. Hvorfor ikke nævne  iraneren Tavakolis eget parti, Enhedslisten, som er helt direkte medvirkende til at hun blev truet og måtte søge statens bistand for at komme helskindet ud af Nørrebro ? Jeg har hørt hende tale flere gange. Hun er fornuftig, men hun er politisk invalideret af sin iranske baggrund. Partiet har glædeligt nok selvinvalideret sig, helt velfortjent.

Altså, der hvor polerne er fjernest, springer gnisten stærkest. Og det er mildt sagt ikke i lande, hvor kønforskellen udviskes mest muligt og hvor lærde, phd forlæste  kvinder og mandslinge prædiker, at kønnet er en social konstruktion, dvs. at det i virkeligheden ikke findes, undtagen hvis man kigger sydover når man er i brusebad. Det er erotikkens og det liberales paradoks og rekyl, at vi i virkeligheden bare har opfundet en anderledes, mere avanceret form for seksualforskrækkelse, som vi kalder frisind. Og da vi er køn, er det os selv vi er forskrækkede for.  Den har sine gode sider: Vi er ikke voldelige overfor homoseksuelle og transvestitter – HBT-personer, som det hedder og vi blir ikke gravide i tide og utide. Vi forstår dem måske ikke, men vi er ikke så forskrækkede, at vi blir´voldelige. Vi lever og lader leve, fordi andres eksistens ikke skal være afhængig af vores mangel på indlevelsesevne. Dét er frisind. Den snerpede imam her ovenfor er altså ude  i et reaktionært erotiseringsærinde, selvom han ikke selv er klar over det. Og så minder han mig i øvrigt stadig om Guru Maharaji, bare i en slankere version. Hø, hø, til publikum, Allah kender  alle jeres liderlige tanker: Fem koner, hva´behar´? Hø, hø, hø. I  kan tildække jer, men I kan ikke skjule jer. Guds øje ser jer, fordi i er liderlige, og i er liderlige fordi Guds øje ser jer. I er fanger.Jeg gør jeg til fanger af jer selv ved hjælp af Gud. Længe leve tabuerne, lad os være lumre, agressive, truende og fængslede sammen. Og truende, det var Allahs slaver i Korsgadehallen. Jesus taler ofte om kærligheden, Muhammed stort set aldrig. Dér har jeg allerede min foretrukne profet.  Supplér eventuelt her med Roland Huntford om hvordan man aferotiserede Sverige (og til dels Danmark) Der er ingen mønter uden en bagside. : Sex as the Opiate of the People: Give me an orgasm or give  me death. Helle Merete Brix:  Ugens radikale imam. (se også: Universitet censurerer samlejebevægelser, her nærmer de to snerpe-poler sig hinanden.)

I den lille bog “Sex og Menneske” viser Henry Miller måske tydeligst, at han i sin optagethed af sex er ude i et alt andet end pornografisk ærinde, nemlig i den tabte kærligheds i et goldt, snerpet, åndløst Brooklyn, der var hans barndom. Hele hans liv handler om at vride den denne ringbrynje af sig, for at se, hvad der er indenunder. Hvad er eros, når den er befriet af én selv, ikke af ideologer, der vil befri én? Først i Paris og på Kreta bliver han et menneske, og han ender som forløst buddhist i Big Sur tilsidst, med en selvtilkæmpet viden om kærlighed, han eller aldrig ville have fået. jvf. de videos vi have for nylig.I Danmark gjorde Peter P. Rohde, Godfred Hartmann og Hans Reitzel, 1955 det også, profetisk, men på en helt anden profetfacon end de ovennævnte, Schyman og Muhammed. Georg Orwell så hans kvaliteter mange år, inden han kunne udkomme i USA i 1961 nitten år før sin død. Essay:  Inside the Whale, 1940:

Here in my opinion is the only imaginative prose-writer of the slightest value who has appeared among the English-speaking races for some years past. Even if that is objected to as an overstatement, it will probably be admitted that Miller is a writer out of the ordinary, worth more than a single glance; and after all, he is a completely negative, unconstructive, amoral writer, a mere Jonah, a passive acceptor of evil, a sort of Whitman among the corpses.

Pim Fortuyn: Udskammet, marginaliseret, eksekveret

Korte uddrag af en længere udredning på Gates of Vienna om et forløb som  kun bevæbnede vagter vil kunne forhindre i at gentages til sin yderste konsekvens i flere europæiske lande. Hvad jeg mest af alt gerne ville vide, skulle dette alligevel ske på vore breddegrader, ville være hvor stor en andel af befolkningen der ville tage uforbeholdent afstand fra det, uden men’er og relativiseringer om vedkommendes ‘tone’. For slet ikke at tale om den anstændige meningselite (LFPC).

[…] After having pies thrown in his face at the presentation of the book “The Ruins of Eight Years of Purple” [coalition government VVD (blue), PvdA, D66 (red)], Fortuyn appeared in the Barend & Witteman Show. He was not asked about his policy, but his “tone”. The “tone” of the ongoing demonization campaign and pie-throwers was not quite an issue to the interviewer. These are the final minutes of that program, in which Fortuyn states: “And for the first time in years now, a politician can raise this issue without disappearing under lock and key.”

The left-wing activists who threw the pies — which contained a revolting smelly substance — were not arrested until May 14, a month after Fortuyn had filed a complaint, and a week after his assassination on May 6, 2002. […] Then and Now: Part Six

Sverige:  2.328  asylansøgninger alene i januar 2010

Heraf alene 647 somaliere, 412 afghnaere og  235 irakere. (ekskl,  anmodninger om familiesammenføringer. Fler får asyl p g a en vägledande dom i Migrationsdomstolen.

»Det var svårt att få kontakt med danskar«

Jeg ved selv, hvad det betyder  aldrig at savne  nudler. Jeg har boet i Kowloon, da det var engelsk. Sydsvenskan udelader nogle detaljer om Hong Songs nye hjemby Linham- Bunkeflo, når den skal problematisere danskeres imødekommenhed. Det er ikke nogen typisk Malmø-bydel. Ud af bydelens 5.770 indbyggere er største udlændingegruppe danskere  – 1785. Man må håbe, de er nemmere at komme  i kontakt med. Dernæst nogle få iranere og polakker. (Malmø Stad- exel fil.) Men så er det er da godt, at der er job i København til Hong Song. Reepalu og Mikael Wiehe er sværere at konkurrere med, Ritt og Bondam forslår ikke rigtigt.

Hong Songs första möte med Danmark, det första land utanför Kina hon besökte, var märkligt. ……”Alla sa “Bare rolig”. Det uttrycket finns inte på kinesiska. Jag blev mer avslappnad av att vara där och förvånad när folk gick ut och satte sig i solen bara för att sola.” Men efter ett par år i Danmark kände hon fortfarande att det var svårt att få kontakt med danskar. Hon fick höra att kollektivet BoAktiv i Bunkeflostrand skulle öppna och gick på ett informationsmöte. Kollektivet vänder sig egentligen till hyresgäster över 40, men det är mest för att det inte är anpassat till barn. Nu är hon en del av gemenskapen där hyresgästerna turas om att laga mat. Jobbet finns fortfarande i Danmark. Varje morgon tar hon 999:an från Annestad till teknik- och miljöförvaltningen i Köpenhamns kommun där hon arbetar med att genomföra stadens klimatplan. Hon trivs med att ha sitt professionella liv i ett land och fritiden i ett annat.

“Här i Malmö känner jag mig hemma. Om folk accepterar en fast man är annorlunda och kommer från ett annat land blir man varm i hjärtat. Jag är så glad för att jag har fått så många vänner här. Det är stor skillnad från när jag kom hit med min väska och inte kände någon.” För en vecka sedan bjöd Hong Song 40 gäster på kinesisk nyårsmiddag i kollektivet, bland andra Ilmar Reepalu som hon lärde känna under en träff .En annan känd Malmöprofil som Hong Song har kontakt med är musikern Mikael Wiehe.”Här i Malmö känner jag mig hemma”.

Annoncer fra Danske Partner-Ads:


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

  • Niels Hansen

    Er der ingen der tænker over hvordan vi er havnet i den her situation, om det virkelig er tilfældigt at det samme sker i hele europa og tildels også i USA? Er det stadig tabu at tale om konspirationer hvis man gerne vil tages seriøst?

    Jeg har aldrig været den store tilhænger af konspirationsteorier men jeg må efterhånden indrømme at der er et eller andet galt, det ser skummelt ud, det er svært at gennemskue hvad der virkelig sker, men det er ikke det de fortæller os.

  • Pk

    “Har svært ved at komme i kontakt med danskere”.
    Kan være rigtigt, men er det ikke besynderligt, for når danskere rejser ud, så
    har de ikke så svært med at komme i kontakt med de nye naboer.
    Da jeg boede i Australien i nogle år omkring 1970, læste jeg om en undersøgelse,
    der vidste at indvandrere fra Holland, Norge og Danmark nemt fandt ind i det nye samfund.
    Så er det mærkeligt; er vi virkelig så lukkede hjemme og åbne ude.
    Har lidt svært ved at tro det.
    Har nogen snaphaner oplevet dette her “problem”?

    • Niels Hansen

      Jeg tror at der er noget om snakken, heroppe i det kolde nord har vi vintre hvor vi er nød til at holde os indendøre og sådan har det været meget længe. Jeg tror at det er en af grundene til at sydlændinge er mere åbne end os heroppe nordpå. Den massive indvandring i nyere tid har også gjort det endnu værre, og fortsætter sikkert at gøre det.

      • Bjovulf

        Ja, det tager det nok typisk noget længere tid at blive ven med os – til gengæld så mener vi det normalt af et ærligt
        hjerte og vil gøre rigtigt meget for den/ de udvalgte.

        De fleste folk fra Mellemøsten og omegn kalder jo folk “minnn vennnn!” efter fem minutter, men det skal man
        nok ikke lade sig narre af. Det stikker vist som regel ikke særligt dybt, som visse hattedamer og lignende åbenbart
        går rundt og tror; fx. efter mødet med den berømte og åh-så-flinke arabiske / tyrkiske / pakistanske grønthandler /
        kioskejer / (halal)slagter osv. Det er som regel helt beregnende – fx. for at opnå mere handel og højere kundeloyalitet.
        Og “vi” falder ghm. for det 😉

        Der er nok en grund til at meget naive og godtroende mennesker kaldes “blåøjede” i vores kultur(er) –
        det skyldes måske ligefrem en “ondartet” genetisk mutation i det samme område af genomet? 😀

  • Pk

    Niels Hansen.
    Det med vejret glemte jeg helt.
    Det er en stor forskel, Boede i Sydney og f.eks vinter er med 15-20 grader. Varmt.
    Bare et par ting: Hvis du gav en omgang på en godt værtshus til en 6-8 du var faldet
    i snak med ,så kostede det ca ca 30 kr. For Øl eller whisky..
    Så det var meget afslappet.
    Så mange invitationer var til at mødes på en strand og grille…SOL…
    Jo , udendørs aktiviteter var , Koncerter i Parker centralt i byen.
    Strande op og ned af kysten…Du kommer mere ud,,,so to speak…
    Og så havde vi danskere heller ikke en voldspræget religion i ryggen.
    Lidt blandet gods , minder fra 40 år tilbage.

    • Niels Hansen

      Jeg tror en af årsagerne til den vestlige velstand er den samme, vi har altid skulle arbejde hårdt for at skrabe sammen til vinteren og bygge forråd, hvorimod dem der bor i de mere eksotiske egne aldrig har haft brug for at lave forråd. Når naturen havde hvad de skulle bruge året rundt, gav det ingen mening at “spare op”.

      • Du må til at læse noget Lawrence E. Harrison. Den teori om koldt klima og velstand er efterhånden blevet tilbagevist mange gange. Der er ingen sammenhæng.

  • @ Pk

    När jag bodde i Köpenhamn 1979-80 upplevde jag danskarna som i viss mån lukkede, ointresserade av utlänningar och sig själva nok. När jag sa detta till kompisar i Stockholm började de angripa mig för att ha fel och vara fördomsfull et cetera. När Mohammedteckninganrna kom påminde jag folk i Stockholm om vad jag sagt 20 år innan – men då var det ingen som ville komma ihåg det jag sagt om danskarna 20 år tidigare.

    PS jag lämnade Stockholm efter svensk medias behandling av Danmark i samband med Mohammedteckninganra. Kände en nästan total avsky över vad som skrevs i svensk media.

    Frågan är rätt så komplex och inte helt enkel att diskutera.

    • @ Gotiska Klubben: Jeg skal ikke tage din oplevelse af København fra dig. Den kan nok passe. Der er til gengæld mit iundtryk i dag, at de mange, mange unge svenskere, der arbejder på Sjælland og i Købenahvn, føler sig ret velkomne og er meget populære. Det er bare det subjektive indtryk jeg får flere gange om ugen.

  • Victor

    Der er en ting, der undrer mig ved artiklen: Hun siger danskerne er svære at komme ind på livet af – og det kan hun sagtens have ret i. Men hun har altså også haft en datter mens hun boede i Danmark – og DET plejer at være en stor fordel. Jeg gad vide, om hun har haft datteren på en international skole……

  • Snowball

    Jeg kan ikke se, at danskerne har nogen forpligtelse til at være mere åbne, end de selv har lyst til.

  • Generelt er det svært for udlændinge at sætte sig ind i vores vaner. Foreningslivet er fremmed for dem og de melder sig ikke ind i noget. Det er ofte der, vi andre etablerer nye venskaber. Dertil kommer, at både mænd og kvinder er udearbejdende. Begge skal hurtigt hjem efter fyraften for at få familien til at fungere. Vi går direkte hjem kl. fyraften sharp. I andre lande går folk (mænd) et smut på cafe. I Danmark er der højest en fredagsøl på arbejdspladser med en yngre medarbejderstab. Udlændinge har ikke bemærket, at vores adfærdsmønster mht. fritid også har noget med kønsroller at gøre. Kvinderne går ikke derhjemme og passer børn, mens mændene er sociale ude i byen.

    Endelig bruger vi at invitere. Man skal være meget tætte venner, før man bare kan komme forbi. Og så ringer man først for at høre, om det er belejligt. I Spanien eksempelvis inviterer man ikke folk hjem. Man mødes på restauranter eller cafeer. De spiser meget ude.

  • Liva

    Jeg går ud fra det det er steen der har skrevet det om imamer og Miller. Hvor er det godt skrevet. Imamer gør det erotiske – og kvinde- og mandekroppen – plat og fyldt med skyld og skam, smuds og negativitet. Miller der imod klæ’r i overført betydning imamer og ligesindede af til skindet.

  • @Steen

    Tack för att du svarar. Naturligtvis spetsar jag till det litet. Naturligtvis träffade jag enormt trevliga danskar i Köpenhamn, men framförallt har jag mött trevliga och öppna danskar på andra platser. Allt detta kan bero på så många saker. Hur man själv lever. Hur dom lever.

    Jag umgicks i Rom på 80-talet med en dansk som vid sidan om Spies och Tjereborg startade flygcharter i Danmark. Han sa att Köpenhamn var en hopplöst småborglig stad och att han hellre levde fattig i Rom än rik i Köpenhman. Kommunist var han också. Hur han bodde i Rom? I en tio rummare vid Piazza Navona. En märklig man. Stor humor. Det jag gillar mest med danskar är att de vågar vara annorlunda och att de inte skäms för det. Det finns en grundtollernas för avikelser i danmark som saknas i Sverige.

    Jag skrev det där för att jag har tänkt på det så mkt, för att det har så många bottnar, för att jag skulle vilja bearbeta det, kanske rent av undersöka hur det är i dag. Svenskarna gick ju väldigt snabbt från att beskriva “Köpenhman som början på Europa” till, ja du vet…

    Rekommenderar alltid denna bok från 1910 om Sverige, Norge och Danmark. Ur dett dåtida svenskt perspektiv. Vissa saker stämmer, tycker jag, än idag:

    http://www.1800-talsboken.com/1800-tals-sverige/det-svenska-folklynnet  /skandinavismen.htm

    • @ Gotiska Klubben: Tack för länkan. Jeg sparer den.

      Vi er jo en del her, der mener at kontinetet begynder i Berling og Hamborg 🙂 – Nu lbiver jeg nysgerrig efter at vide, hvem din romerske kommunist er ?

  • li

    Det underligt, at ikke alle kvinder latterlig gøre de komiske gammeldags mandslinge mødoms-og kvinde controllere imamer, og hver gang de så meget som åbner munden, skriger dem i hoved, de mere primitive end aber!
    Til dato, har jeg endnu ikke mødt en sympatisk imam, men kun afstumpede mandslinge, der ækelt tilbeder end pædofet, afskyeligt!
    Som kvinde og udsat offer for idelogien i slam’s modbydelige kvindeundertrykkelse, er det min ret, at bruge min ytringsfrihed, til at advare alle kvinder imod den kvindefjendske idelogi i slam, der gør mænd til mandslinge med is lam-me koldehjerner, der kun adlyder den uforanderlige korans budskaber, om udryddelse af vantro og undertrykkelse af kvinder.
    Bekæmp islam kvinde min, før affaldssækken er din!

  • Robin_Shadowes

    Hörde på radion att Montmartre ska öppna igen och på samma ställe som innan om jag inte hörde fel. Har tyvärr bara varit där en gång, såg Anima där nån gång i början av 80-talet men nu lär man få nya chanser, kanske inte att se Anima men att besöka Montmartre.

  • Ole Burde

    @ Pk
    De eneste mennesker jeg har haft problemer med at etablere kontakt til , har vaeret svenskere og i en vis grad nordmaend . Feks kendte jeg engang en i Eilat en svensker som gjorde et stort nummer ud af altid og i enhver sammenhaeng at goere nar af danskernes (i hans oejne) latterlige stolthed over at vaere danske …. det endte altid med at han sang en lille smaede-sang som han helt tilfaeldigt havde parat…… “Jeg er saa gladdddd da da da for at jeg er DANSK da da da ” !
    Inde i hans hoved havde han dermed uigenkaldeligt bevist hvor latterlige danskere altid er.
    Saavidt jeg ved doede han af druk ,ensomhed og bittert selvhad.

  • Venstrefløjsløgne og Guldbrandsen-metoder vinder. Gade går som forsvarsminister: http://jp.dk/indland/indland_politik/article1988212.ece

  • YES !

    Fedt forsvar for seksualiteten, omend værdi-udfordret og pseudobestemt af socialkonstruktivister – stadig præsenteret som en selvfølgelig, overlegen kærlig, ærlig og helt igennem liderlig feature, der tilhører mennesket og som sådan fortjener alt andet end religiøs tildækning, skyld og skam.

    Rigtig godt indlæg.

  • Vivi Andersen

    Tak LI,

    du forstår at få det sagt !

    Disse klamme sutter til muslimske mænd , som er så skide bange for hunkønnet !

    Mors vrælende og hvinende sønner som aldrig nogensinde får sig fjernet fra patten – dette bogstaveligt efter de retningslinier Qaradawi – det var vist ham – kom med for ikke så længe siden om, hvordan Allah tillader den muslimske mand at patte hos hans viv !

    De har sex på hjernen – se blot til MO der brugte den lille Aisha´s lår, indtil hun blev 9 år, og bagefter lod hende vaske hans tøj for sædpletterne.

    Jeg kan ikke huske hvad den form for sexuel adfærd kaldes på arabisk – men den er helt OK at udføre selv på småbørn helt ned til og med baby´er.

    Det ER perverst.

    • Niels Hansen

      Begrebet hedder thighing på engelsk og blev anbefalet i en fatwa fra den gode Ayatollah Khomeini, det er sygt!

    • WordsSpeaker

      Muhfa’khathat

  • Robin_Shadowes

    Introducing: the one and only Knull-Turken!!

    http://www.youtube.com/watch?v=0mkBUnJrcf8

  • Pingback: Stockholmerne: Ikke i min baggård « Snaphanen()