7
apr
Seneste opdatering: 12/4-16 kl. 1844
25 kommentarer - Tryk for at kommentere!
Del...

Lateline, 6.4 2016. Dalrymple er mørk, men sjov. Jeg har været så heldig, at være til frokost med ham.

Enkelttilfælde-kortet: 4.220 migrantforbrydelser

påført den tyske befolkning af Angela Merkel og EU – bare i de første tre måneder af 2016 (!) Herunder: 526 voldtægter og seksuelle overgreb, 72 drab og drabsforsøg, 593 legemsbeskadigelser og 227 overgreb mod børn. Se kortet Die EINZELFALL-MAP og tilhørende Facebook.

Indspilning i fuld skærm 07-04-2016 200714


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?


GHjo

Posted: 7 april 2016 - 21:30 - Svar

Angela Merkel er som en viss Adolf, en forbryter mot sin egen befolkning.

    Lawrence

    Posted: 7 april 2016 - 23:34 - Svar

    Korrektion: Adolf var en forbryder mod den jødiske befolkning og den russiske befolkning, ikke mod sin egen befolkning. Det er jo derfor alle der er imod invasionen i Tyskland bliver kaldt nazister – fordi nazisterne og Hitler er det stærkeste symbol på en bevægelse der hensynsløst og chauvinistisk kun lagde vægt på hvad der var i tyskernes interesser. I Tyskland er det en forbrydelse mod menneskeheden at varetage den tyske befolknings interesse, udelukkende fordi det var det Hitler gjorde. Og han er jo den mest onde person i verdenshistorien, og dermed er det det mest onde man kan gøre. Og gøre det modsatte af Hitler er det bedste man kan gøre:

    https://www.youtube.com/watch?v=HMQkV5cTuoY

      Peter Buch

      Posted: 8 april 2016 - 06:22 - Svar

      Der kunne nok stilles mange spørgsmål til om Hitler eller nazismens førte politik som sådan var det bedste valg for varetagelse af tyskes interesser. At man kommer til at have et flertal er ikke ensbetydende med flertallet står for den bedste teori, metode og praksis. Det blev blot den alle qua flertallet fik.

        Lawrence

        Posted: 8 april 2016 - 09:35 -

        Det kan du have ret i. Men om “nazismens førte politik som sådan var fornuftig varetagelse af tyskes interesser” var jeg slet ikke inde på. Udelukkende at Hitlers primære forbrydelse i dag bliver gjort til at være imod multikultur og for etnisk homogenitet, og at det derfor er det højeste gode i Tyskland at være for multikultur og imod etnisk homogenitet. Alle de ting Hitler var imod bliver fremhævet i denne video som værdier mens alle de ting han var for bliver udlagt som ren ondskab, på nær een enkelt ting: at spise vegetarisk. Vi kan ikke bruge Hitler på samme måde som venstrefløjen kan, da der er alt for mange sammenfald mellem hvad vi ønsker for Europa, og hvad Hitler ønskede for Tyskland: et Europa bestående af etnisk, kulturelt, religiøst homogene europæiske hjemlande, fremfor blot kultur og race-løse økonomiske udvikling-zoner for internationale finansielle institutioner, som skal udvandes igennem masseindvandring for at nedbryde sammenhængs og modstandskraft overfor disse globalistiske interesser. Det nationale overfor det internationale. Derfor klinger det altid hult når vi prøver at kaste venstrefløjens afføring tilbage på dem selv. Hitler havde så til gengæld den samme tilgang til slaverne og deres hjemlande som de internationale banker havde til tyskerne og Tyskland – en økonomisk udviklings-zone som bare skulle koloniseres og udnyttes som en pløjemark. Men det var jo igen ikke anderledes end Storbritanniens tilgang til en femtedel af verdens territorier og brune befolkninger.

        Peter Buch

        Posted: 8 april 2016 - 19:17 -

        Nej, det var du ikke inde på.
        Det er nu engang temmelig centralt om nazisternes politik var fornuftig varetagelse af tyskes interesser.
        Glem for en stund alt om forbrydelse, multikultur, etnisk homogenitet.
        Nå nej.

        MollyM

        Posted: 8 april 2016 - 15:44 -

        Demokrati er som bekendt den mindst ringe styreform. Og flertallet er ikke altid de klogeste – hvordan kan man ellers forklare, at regeringspartierne i både Sverige og Danmark endnu ikke fatter hvilken fare der truer vore lande, ja, hele Europa?

        Peter Buch

        Posted: 8 april 2016 - 19:05 -

        Ja, og indledningsvis i et helt naturligt leje spørge om alle kriser er løst nu.

Lazze

Posted: 7 april 2016 - 21:40 - Svar

Hvad Hitler ikke var klar over, inden han skød sig selv, var at han efterlod et lands befolkning med så stor og dårlig samvittighed over krigen, og at folk derefter i generationer var villige til at ofre deres egne forfædres 1000-årige kamp for demokrati og kærlighed for egen nation og medmennesker.

Stakkels tyskere af i dag, jeg har virkelig ondt af dem, de er endt som en nation af flagellanter.

Og denne dårlige samvittighed er overført som en pest til resten af Europa og Nordamerika. Ikke på grund af verdenskrigen (både 1. og 2.), men fordi vores forfædre engang ejede nogle kolonier rundt omkring i verden og handlede med slaver – og misbrugte dem.

Det betaler vores nuværende generationer i Vesten nu en aller helvedes høj pris for.

Rend mig et vist sted i mørket – jeg er dødtræt af af skulle stå til ansvar for Hitler, Kong George V, Præsident Wilson og andre af fortidens magthavere, slavehandlere og -ejere. Jeg har sågu aldrig gasset, pisket eller hængt nogen og jeg er pissetræt af at skulle stå til ansvar for en tid som ligger langt før min egen fødsel.

Rend mig i røven med alle elendige beskyldninger fra venstre-idioterne om, at jeg skal tage ansvar for en historie jeg ikke var deltager i.

Præcis og ligesom jeg heller ikke bebrejder vores nulevende, naive og historieløse røde tosser for den vanvittige opførsel, som deres forgeneration(er) knaldede afsted i form af mere end 100 millioner døde ofre fra Lenin, Stalin, Mao, Pol-pot, Kim Il-Sung og andre socialisters blodige hænder.

NB!
Hvordan i hede hule helvede Sverige, med mere end 200 års fred, er endt som et land helt uden kompas, lader jeg stå usagt og åbent – det er for mig helt uforklarligt, at de nu frivilligt har valgt at begå nationalt og kollektivt selvmord!

    Jack Shit

    Posted: 8 april 2016 - 01:16 - Svar

    Visste du at det var dobbelt så mange hvite slaver i Nord-Afrika som det var afrikanske slaver i Nord-Amerika? At over en tredjedel av slavene i Nord-Amerika var hvite? Hvorfor det ikke finnes etterkommere etter slaver i midt-østen?

    https://www.youtube.com/watch?v=31E1gHowYcA

      Rune Hansen

      Posted: 8 april 2016 - 14:58 - Svar

      Ifølge Gyldendals Encyklopædi har der aldrig været hvide slaver i Nordafrika.

      Gyldendal viser slavehandlen fra Afrika til Amerika (slaver købt af afrikanere) med en grotesk bred pil, der bredere end to kontinenter tilsammen. Slavehandlen fra det sorte Afrika til de muslimske lande vises med små, diskrete pile.

      Slavehandlen på Barbarkysten, som du nævner, er derimod fløjet helt under Gyldendals radar.

      http://www.uriasposten.net/pics/Encyklopaedi-slaverhandel.jpg

      Det tilslørede folkemord: “… ingen efterkommere fra slaver i den arabiske verden.”
      http://www.uriasposten.net/archives/16908

    Peter Buch

    Posted: 8 april 2016 - 07:38 - Svar

    Du er selvklart kun ansvarlig for egne handlinger.

    I et videre perspektiv er der noget med ansvar for børn, noget juridisk, og noget der har med moral og indstilling som sådan at gøre, men det er i det videre perspektiv.

    Peter Buch

    Posted: 8 april 2016 - 19:00 - Svar

    Uforklarligt, de er svenskere.

FelixKrull

Posted: 8 april 2016 - 01:24 - Svar

Dalrymple er et krypto-kommunistsvin. Han giver britisk kultur skylden for muhammedansk terrorisme, a la ‘det er noget, de har laert i England.’ Foreholdt dette af intervieweren 7:25, maa han medgive, at fransk og belgisk kultur, i lyset af nyere samtidshistorie, er ligesaa voldelig som engelsk.

Intervieweren citerer ham for: “In no other country is collective enjoyment so quickly turned to fight and riot.” – et bemaerkelsesvaerdigt citat fra en mand, de har boet i Zimbabwe, hvor necklacing af hvide farmere typisk udloeser folkefest.

https://en.wikipedia.org/wiki/Necklacing

    Jack Shit

    Posted: 8 april 2016 - 01:52 - Svar

    “In my study of communist societies, I came to the conclusion that the purpose of communist propaganda was not to persuade or convince, not to inform, but to humiliate; and therefore, the less it corresponded to reality the better. When people are forced to remain silent when they are being told the most obvious lies, or even worse when they are forced to repeat the lies themselves, they lose once and for all their sense of probity. To assent to obvious lies is…in some small way to become evil oneself. One’s standing to resist anything is thus eroded, and even destroyed. A society of emasculated liars is easy to control. I think if you examine political correctness, it has the same effect and is intended to.”

    ― Theodore Dalrymple

      FelixKrull

      Posted: 8 april 2016 - 02:02 - Svar

      Krypto-betegnelsen indebaerer jo netop, at han ikke er aaben om sin overbevisning.

      Har du nogen kommentarer til Dalrymple’s observation vedr. engelsk (og fransk og belgisk) kultur og muhammedansk fundamentalisme? Han siger ganske direkte og utvetydigt, at det er europaeisk kultur, der er skyld i terrorangrebene i London, Paris og Brussel – det er noget, de har laert her.

        Jack Shit

        Posted: 8 april 2016 - 02:19 -

        Jeg tviler på at Dalrymple er kommunist med kommentarer om at familien burde spise sammen og at dagens idealisme er narsissisme. Han passer bedre inn i kategorien konservativ. Dessuten er det sant, jeg føler meg utrygg rundt fulle engelskmenn. Kanskje har han også voldelige filmer og dataspill i tankene?

        FelixKrull

        Posted: 8 april 2016 - 08:45 -

        Men det er jo ikke det eneste han siger. Han siger ogsaa, at det er engelsk kultur, der goer fredelige muhammedanere til terrorister. Og fransk kultur og belgisk.

        Og nej, jeg tror ikke han i bogstavelig forstand er kommunist, men han hader England og han hader Europa ligesaa meget som kommunistsvinene goer.

        Peter Zichau

        Posted: 9 april 2016 - 19:59 -

        Jeg er ikke helt med på hvad du mener..? Han sidder i Australien og snakker om engelsk kultur. Det er ligesom interviewets overordnede præmis. Han taler bl.a. om den engelske narcissistiske pop-kultur, som ganske rigtig er langt mere fladpandet end andre europæiske kulturer. Og at det sikkert også spiller ind på hvordan muslimerne opfører sig i England. At det måske animerer dem til, at opfører sig mere ekstremt. end de gør andre steder. Han undskylder sgu da ikke muslimerne for noget, men det er ligesom ikke så meget dem han snakker om hér.
        Det han siger ifbm. Frankrig og Belgien er, at han muligvis har ændret sit syn på, om muslimerne i England nu også er mere voldelige end andre steder.

        FelixKrull

        Posted: 10 april 2016 - 07:07 -

        8:00 siger han, til spoergsmaalet om, hvorfor der er saa mange britiske jihadier, og hvorfor de er mere brutale end andre: “It might be there is something in our modern culture that is very brutal. And you can see it in British social life.”

        Maaske laeser jeg mere ind i det end han mener, men hans attitude irriterer mig: i foerste halvdel sidder han og fniser som en lille barn, mens han pisser paa England. At det sker i Australien goer ikke sagen bedre, der er noget Carsten Jensen tager til Sverige over det.

        Om han er konservativ eller ej skal jeg ikke goere mig klog paa, moderne politiske begreber er jo ret uudgrundelige, mit indtryk er at han primaert er af ‘alting var bedre i gamle dage’-typen.

        Peter Zichau

        Posted: 10 april 2016 - 17:27 -

        Jeg synes nu mere det hele giver indtryk af være et interview, der handler om ham selv og alle hans skriverier og holdninger gennem tiden. En slags hyggeinterview. Det er ikke hér han skal komme med de helt store filosofiske guldkorn.
        Men han har ret i sine teser om den britiske kultur og dens overfladiskhed på mange punkter. Personligt tror jeg den moderne multikultur og alle dens tåbelige dogmer blev skabt på netop de præmisser. Og derfor har Dalrymples konservative syn på tingene også haft trange kår dér. Men nu kommer meget af det han har sagt til sin ret. Så skal det være ham velundt, at slå lidt ud med armene.

        MollyM

        Posted: 8 april 2016 - 15:38 -

        Dalrymple er konservativ

Niels Henriksen

Posted: 8 april 2016 - 18:34 - Svar

Der er såmænd bare tale om et såkaldt serietilfælde – ingen grund til panik 😉

Lenn

Posted: 9 april 2016 - 22:56 - Svar

Den storhedsvanvittige Merkel vil fuldføre Hitlers vision om et Judenfrei Europa.

    Peter Zichau

    Posted: 10 april 2016 - 17:32 - Svar

    Ja, så fik de sgu alligevel indført “de endlösung” ad bagvejen.
    Og venstrefløjens venligboere bar den igennem. Smart gjort Tyskland..!

Leave a Comment