5
feb
Seneste opdatering: 7/2-17 kl. 0527
76 kommentarer - Tryk for at kommentere!
Del...

Lydige kvinder kommer i himlen

Rødstrømperne sagde for snart 40 år siden: “Søde piger kommer i himlen, andre kvinder kan komme hvor som helst!” I dag hælder feminister med deres ligegylsighed noget mere til en himmelfart. For nogle dage siden, fejrede de World Hijab Day i Sverige. Overalt var der kvinder, der bedyrede at tørklædet skam var frivilligt. I Sverige måske. At mange millioner kvinder ikke har noget valg, faldt dem ikke ind. Svenske medier var helt med på denne fordummelse. Islamic Republic of Iran: Posters threaten women with hellfire for not wearing hijab


Religionsfrihedens begrænsning

Henrik Gade Jensen: Der kan kun være trosfrihed for dem, der kan tøjle deres Gud

De vestlige samfunds religionsfrihed er kun religionsfrihed i den snævre betydning af ordet religion.

Det ville være mere forbrugeroplysende, hvis Danmark i stedet for at prale med religionsfrihed i Grundloven gjorde opmærksom på, at religionsfriheden fungerer bedst for protestantiske sekter, jødedom, en moderat katolicisme og visse østasiatiske religioner.

Vi har lige netop dén religionsfrihed, som passer til de religioner, vi har haft. I praksis er der ingen ret til at vælge enhver tro fra det store ocean af verdensreligioner, men kun en fintunet og snæver frihed til at benægte treenigheden eller at brødet og vinen i nadveren virkelig er Jesu blod og legeme, undlade barnedåb og vente på en ny messias.

For vi har ikke religionsfrihed i den første, altomfattende betydning. Og kan aldrig få det, for det kan intet fællesskab omfatte. Abraham må lære at tøjle sin Gud.

Anders Fogh Rasmussen formulerede det forbavsende klart og upåagtet som statsminister i 2005: »Frihedsrettighederne er ikke forenelige med en lovreligion, der vil diktere den troendes tilværelse fra vugge til grav. Men frihedsrettighederne er fuldt forenelige med at have en personlig religiøs opfattelse.« Problemet er, at vi tror, at vores religiøse tolerance kan gælde alle. Der kan kun være trosfrihed for dem, der kan tøjle deres Gud


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?


invernes

Posted: 5 februar 2017 - 15:56 - Svar

    sussebassa

    Posted: 5 februar 2017 - 16:17 - Svar

    Må han råtne i Hell..flere ganger til.

    Eva på Södermalm

    Posted: 5 februar 2017 - 17:20 - Svar

    Bakom Soros står Rothschilds.

      Charles Nielsen

      Posted: 6 februar 2017 - 00:48 - Svar

      Det bliver ballade med dette Hitlersvin. Men han har jo Der Führerrein og den Tyrkiske Sultan og Kalif med sig.
      Desuden har svinet flere Republikanere b.la. John Mc Kain på hand Paylist.
      Hvis Trump bliver Skudt, hvad der er mange der gerne vil, går ballonen op. Ikke bare i Amerika, men også i Europa. Politiet kan godt pakke sammen, eller vælge den rigtige hest.
      Man ved aldrig hvad der gemmer sig i USA´s skove, men noget er der ude. Facisterne får helt sikkert deres bekomst. De kalder sig Antifacister, men der er Facister.

        PK svada

        Posted: 6 februar 2017 - 00:57 -

        Amen 🙂

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 01:03 -

        Fylder han år den 20 April.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 01:06 -

        Fylder han år den 20 April. !!

        PK svada

        Posted: 6 februar 2017 - 01:14 -

        Hvem?

        Anders Bo

        Posted: 6 februar 2017 - 01:29 -

        Trollen drager sammenligning til det 3. Rige.

        Dont feed the troll!

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 12:51 -

        Der fandtes ingen 3´die Rige. Fæhoved.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 01:36 -

        PK svada
        Det regnede jeg med du vidste.
        Se på Soro´s revers:

        Det drejer sig om Der Grose Führer der var nede og besøge Jerusalem´s Stor Mufti under WW2 (En såkaldt forbrødring mellem Nazisterne og Muslimerne) Dan dag i dag er Muslimer = Nazister. De mindes Der Führer Hitler´s Fødselsdag.

        Hitler ef født Den 20 April 1889 i byen Braunau Østrig. Ja det var dagen før min bedstemor blev født og samme år.
        Muslimerne forventes at holde 2 min stilhed den 20 April som de plejer.

        Håber du ikke tager den viden ilde op.

        PK svada

        Posted: 6 februar 2017 - 01:38 -

        Interesserer meg ikke for nazi-propaganda.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 02:02 -

        Så lad vær med at spørg en anden gang.
        Jeg fortalte bare hvad Nazisvinet stod for, og det fulgte med i svaret.

        Dvs. Du fik din horizont udvidet historien lidt. ha ha ha.
        Og når man som pålitikerne ikke kender eller vil vedgå historien, har historien det med at gentage sig.
        OG DET ER NETOP DET DER ER VED AT SKE. !!

        Anders Bo “Trollen drager sammenligning til det 3. Rige.”
        Trolde findes ikke, har aldrig fandtes, Men det har Führeren. Stalin, Polpot, Mao.
        Detr findes andre tyraner i dag, Men de er Satme ikke bedre.
        Jeg fokuserede på billedet, så hvad andet kan man. ??

        PK svada

        Posted: 6 februar 2017 - 02:08 -

        Som sagt så interesserer jeg meg ikke for Hitler. Soros derimot.

        Anders Bo

        Posted: 6 februar 2017 - 02:11 -

        Ikke fodre trollen!!!

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 02:21 -

        Trolde findes stadig ikke.
        Brug det indvendige Anders Bo.

        Medaljen har to sider: S1 følelserne S2 Hvorfor eller strategien.
        Breivik er fuldstændig ens med Nelson Mandela (ANC) Der er begge terrorister (ANC var en terrororganisation).
        Der hvor de ikke er ens:
        Mandela havde folket med sig, derfor blev han en helt.
        Breivik havde ikke folket med sig og derfor sidder han i brummen.
        Er problemet Islam løst i Norge. Nej selvfølgelig ikke.
        Så Norge har stadig et problem. Og det har du også Andres Bo, fordi du kun kan se S1. DVS: Een-sporet.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 02:28 -

        Tak Du åbner dig en del.
        Se Blot på Soros Revers.
        Billedet viser hermed Hitler´s genganger.
        Derfor skrev jeg som jeg gjorde, da jeg ville være så objektiv som mulig.

        Oliver Langeland

        Posted: 6 februar 2017 - 17:59 -

        Trump blir ikke skutt. Han og Hillary var elitenes valg fra første stund. Spørsmålet er bare når dem (vi) skal angripe Iran sammen med Israel og sunnier, og når blir nasjoner insolvente i den gjeldsbaserte økonomien. Så lenge rentene holdes på minus eller null så går det bra en stund til. Men uansett hva vi gjør innenfor dagens spilleregler så kan ikke gjeldsveksten stoppe og derfor vil underskuddene til nasjoner kun bli større uansett hvor mye skatt dem pålegger oss.. Heil NWO!

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 21:14 -

        Hvornår vi “”skal angripe Iran sammen med Israel”” og fjerne Islam for altid. ??
        Det ved Israel alt om hvornår det skal være.
        Krigen mod Islam har varet i 1395 år nu, og nu er det på tide at få denne krig afsluttet.
        2017-622=1395
        Islam er vor tids pest. Den pest har været slået ned et par gange i tidens løb, men åbenbart ikke nok.
        Islam har jo igen stukket sit ulækre fjæs op af hullet og forøver terror igen og igen.
        For at der skal blive fred igen på jord, skal alt hvad der har med Islam at gøre fjernes. Jeg mener ALT satans værk. Allah er deres gud, men er i virkeligheden Satan him self.
        Den Pædofile profet Mohammed er Satans budbringer.
        Det hvor Satans religion og hans dyrkere er der ALTID krig, ufred, undertrykkelse, halshugninger, lemlæstelser osv osv.
        Vi ved det alle medens politikerne ikke ved det. Breivik vidste det og handlede derefter.
        Dette er realiteterne. !
        Lyt til denne, det er forresten rigtig godt musik. Men hårene på armene og i nakken stritter.
        https://youtu.be/8yxarodnwtg

        Oliver Langeland

        Posted: 6 februar 2017 - 22:00 -

        JFK to 911 Everything Is A Rich Man’s Trick
        https://www.youtube.com/watch?v=U1Qt6a-vaNM

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 22:24 -

        Der er dog en væsentlig forskel:
        JKF blev myrdet af en stik-i-ren-dreng for mafiaen.
        Lee H. Osvald blev pløkket af natklupejeren Jack Rubi (en Mafia medlem).

        WTC mordene 3000 stk. var som tak for at Medaline Albright, Udenrigsminister under Bill Clinton regeringen, hjalp Muslimerne.
        Slobadan Milosovic blev Kanøflede under Rambolee aftalen,, og det ville han ikke finde sig i.
        Derefter blev Serbien bombet, og Bosnien Herzegovina blev suveræn stat.
        ————————————————————
        Mi motto har til alle tide været:
        Hold fingrene fra de muslimske lande, de ønsker ikke demokrati.
        Jo mere man rører rundt i LORTEN, des mere lugter den.!! 🙂

River

Posted: 5 februar 2017 - 16:22 - Svar

Er selv kristen, men har med årene måttet erkende at al organiseret religion er ekstremt ondt. Også al påstået kristen religion. Bibelen taler om det store frafald, hvilket medfører at al deltagelse i organisering derefter vil kræve, for mit vedkommende, stensikre skriftsteder eller en åbenbaring. Man kan tale om sandhed og løgn ud fra Bibelen, men legitimitet af Guds folk efter frafaldet skal retfærdiggøres i teksten eller kraftige gerninger. Det er frihed.

    snaphanen

    Posted: 5 februar 2017 - 16:36 - Svar

    Pointen er nærmest, at islam lever på nas på en religionsfrihed, den aldrig selv har tilladt.

      sussebassa

      Posted: 5 februar 2017 - 17:24 - Svar

      Jeg ser på Islam som en ideologi med sterke religiøse føringer…
      Hvilket fornuftig tenkende menneske vil tilbe denne med en leder som var pedofil, kjønslemlester småjenter og er kvinnehater ved at deres verde er lik null i år 2018…

      PK svada

      Posted: 5 februar 2017 - 18:54 - Svar

      Politikerne har berøringsangst for Islam, jeg kan aldri tenke meg at politikerne vil innføre begrensninger for religionsfriheten.

      Anders Bo

      Posted: 5 februar 2017 - 21:28 - Svar

      Under 20% af islam er religion, “resten” er fascistisk førerbaseret dødssekt. (som de andre ismer)

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 15:03 -

        Breivik kunne lave noget ved denne dødssekt. Fjerne dens dyrkere, i stedet for at blive i buret.
        Løsladelse bør gøres snarest, så han kan gøre lidt gavn. Ikke sandt. ??

      henrik

      Posted: 10 februar 2017 - 05:12 - Svar

      I mange “islamiske” lande er der religionsfrihed uden forfølgelse. Du forveksler kultur radikalisme med religion blot fordi kulturradikale bruger religion til at undertrykke med og forklare deres eksistensberettigelse. Det har ikke været anderledes i Danmark med senest det kristne parti som nu gud ske lov ikke er i folketinget mere. Tror dog at kristligt dagblad stadigvæk lever.

PK svada

Posted: 5 februar 2017 - 16:29 - Svar

Religionsfriheten misbrukes for å legitimere nesten hva som helst i dag.

invernes

Posted: 5 februar 2017 - 20:53 - Svar

Så sant ! TV4-profil stöder Peter Springare: “Lyssna inte på media, de har en agenda som inte vill människor väl!”

http://www.friatider.se/medieprofil-stoder-peter-springare-stotta-poli serna-farsta-dem-tro-inte-pa-medierna

    sussebassa

    Posted: 5 februar 2017 - 21:04 - Svar

    Men nå er Springare anmeldt til polisen..;) tv4…

      PK svada

      Posted: 5 februar 2017 - 21:18 - Svar

      Anmeldt for hva?

        sussebassa

        Posted: 5 februar 2017 - 21:32 -

        Artikkel her på snaphanen…”2 poliser sjunger”….

      Charles Nielsen

      Posted: 6 februar 2017 - 14:59 - Svar

      Sørgelig.
      Svenske/Islamiske tilstande.
      Løfven og hans medløbere får det ikke rart i nær fremtid. (Valget)
      SD vil sejre. 🙂

    Marit

    Posted: 6 februar 2017 - 06:12 - Svar

    Peter Springare er en meget modig mann. Men han lever farlig i dagens Sverige, er jeg redd.

      Charles Nielsen

      Posted: 6 februar 2017 - 14:57 - Svar

      Politimanden Peter Springare, Örebro. Er en stor Patriot.
      Det er i alle højeste grad i Sveriges interesse ved følger sin samvittighed, Selv om han har opført sig som ‘whistleblower’.

Anders Bo

Posted: 5 februar 2017 - 21:24 - Svar

Danmarks Riges Grundlov:

§ 67. Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.

§ 70. Ingen kan på grund af sin trosbekendelse eller afstamning berøves adgang til den fulde nydelse af borgerlige og politiske rettigheder eller unddrage sig opfyldelsen af nogen almindelig borgerpligt.

Det ene simple spørgsmål man kan stille her, er: “Er islam lovlig ifg Grundloven?”

    Charles Nielsen

    Posted: 6 februar 2017 - 08:28 - Svar

    Nej Anders Bo Ikke således, selvom det burde være såledan.
    69 fortæller politikerne hvad de skal gøre, Men §69 er IKKE fremsat ved lov:

    §69 De fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov.
    Således:
    (( Justitsministeren Skal fremlægge lovforslag om ordning af muslimske trossamfunds forhold, og dette lovforslag SKAL indeholde forbud mod at, de dele af Koranen, der strider mod sædeligheden og den offentlige orden, læres i moskéerne i Danmark. ))
    ** Altså § 67 Betingelser Skal forme Lovforslaget. **
    ** Koranen SKAL dermed analyseres og rettes ind efter dansk lovgivning. **

    Og så skal loven vedtages med mere end 5/6 flertal i tinget.

    Emnet er for alvorlig til at blive skøjtet hen over, ved bare at sige: Der føltes ikke behov for sådan en lov.

      Anders Bo

      Posted: 6 februar 2017 - 11:13 - Svar

      Du fatter jo hat

      Og er som tidligere skrevet, en SÆRDELES FARLIG kværulant!!!

        Peter Buch

        Posted: 6 februar 2017 - 12:33 -

        Det med lovgivningen vil ske er skrevet ved demokratiets start i Danmark.
        At se bort fra stemningen dengang, nu skulle der rigtig lovgives og i paragraffer og stykker skrives om det ene og andet, uanset emners art ikke skulle være lovgivningsegnede, ja lovgivningsegnede!, iveren og lovgivningsbølgens komme er temmelig logisk, nærmest naturlig optrædende, vil jeg hævde.

        Hvor det bedste nok havde været at udelade at berøre emnet andres religion, for al lovgivning sker på baggrund af at dansk lov gælder for alle i Danmark, vælger skribenten Monrad eller Lehmann eller hvem det nu var, at skrive der vil lovgives på området.
        Personen er dog i formuleringen begavet nok til ikke at skrive hvornår lovgivningen forventes ske.

        Det er blot min tolkning.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 13:10 -

        Rigtig.
        Men det hjælper ikke på at politikerne ikke har gjort det efter forskrifterne i §69.

        Grundloven § 69. En sådan almindelig lov er imidlertid ikke blevet gennemført, fordi man ikke har fundet noget egentligt behov herfor, og med en enkelt undtagelse er der ikke fra trossamfundenes side ytret ønske herom. ** Det kan jeg godt forstå.!**

        Det har vist sig at trossamfundenes, Læs Muslimske trossamfund er blevet spurgt.
        trossamfundenes i betydning: er alle trossamfund. De kirkelige samfund er jo optaget ved lov.

        Peter Buch

        Posted: 6 februar 2017 - 13:25 -

        Politikerne gør som de nu kan og ingen er forpligtede ud over deres evner.
        Det at fjerne elller ændre i Grundloven er besværligt.
        I hverdages valgkampe i politik er det ikke nødvendigvis ensbetydende med noget logisk fremføres, elller opstillede løfter holdes…
        Uretfærdigt, kan det indvendes med megen ret og utallige eksempler. Livet er hårdt.

        Eventuelle ændringer af Grundloven skal foretages i overensstemmelse med
        en krævende procedure, der er beskrevet i Grundlovens § 88. En
        grundlovsændring kræver, at to på hinanden følgende folketing vedtager
        et forslag om en grundlovsændring. De to vedtagne forslag skal være
        identiske. Når forslaget er vedtaget for anden gang, skal der inden for
        et halvt år afholdes folkeafstemning
        om forslaget, hvor et flertal af de deltagende vælgere skal stemme for
        forslaget, og hvor dette flertal skal udgøre mindst 40 % af samtlige
        stemmeberettigede…
        Den unge D.G. Monrad skrev det første udkast til den grundlov, der siden sammen med Valgloven blev vedtaget af Den Grundlovgivende Rigsforsamling.
        Denne meget liberale grundlov af 1849, Junigrundloven, var præget af
        den frihedsvækkelse, “ånden fra ’48”, der fulgte på det nationale opgør i
        Hertugdømmerne. Dog havde indtil 1915 endnu kun ca. 14 % af befolkningen valgret…
        http://denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Jura/Danmarks_statsf orfatning/Danmarks_Riges_Grundlov

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 14:27 -

        Ikke helt enig i dette:
        “”Politikerne gør som de nu kan og ingen er forpligtede ud over deres evner.””
        Een ligger helt fast: Har man underskrevet noget hæfter man for det. Det ved du.
        Dette gælder også politikerne: For at overhovedet komme på tinge skal Politikerne underskrive Grundloven, dermed hat de påtaget at overholde og forvalte den efter hvad der står i Grundloven.
        Nu er det jo at jeg ikke taler om grundlovsændring. For at den kan udføres SKAL de være mindst 5/6 flertal for ændring, (§20) ellers SKAL det ud til folkeafstemning. (Gælder muligvis kun for suverænitets afgivelse)
        —————————————————————–
        Det er §69 jeg taler om og denne § vedrører ikke grundlovsændring, men at de fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov.
        De har skrevet under på, at det skal udføres, eller overtrædes Grundloven.!
        —————————————————————–
        Ja liver er hårdt. Men det forbyder ikke folk, at være lidt pågående over for magthaverne og holde dem til ilden.

        Peter Buch

        Posted: 6 februar 2017 - 15:38 -

        Det er mig der skriver om Grundlovsændringer, efter at have nævnt det nok havde været bedre ikke i Grundloven at skrive om, at begynde at ville love lovgivning- også, på området andres religion.
        En stort set uparagraficeret verden venter på enhver aktiv jurist- og undgommelig Monrad.
        Når vi tager udfordringerne i at ville formulere et udkast til en lovmæssig ramme for folkekirken, som du nok erindrer senest forsøgt for få år siden, turde det være nærliggende at antage, det ikke bliver mindre besværligt at ville lovgive for andres religion.

        Men den slags overvejelser, ja selve virkeligheden er ikke for alle.
        Der er nok ikke noget flertal for fjernelse af § 69s løfte om lovgivning i Grundloven, som jeg kunne hævde forekommer både logisk og rigmeligt, lige så lidt som der er håb om flertal for lov om ikke folkekirkelige forsamlinger…

        Velkommen til virkeligheden.

        Klag din nød og forsøg at overbevise nok om dine argumenter så kan en anden virkelighed gry. Virkeligheden ligger vel ikke mere fast end den nu engqang gør.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 21:25 -

        Den unge D.G. Monrad.
        Monrad. Ha: Det for mig til at tænke på Monrad & Rislund. Der går det også op i hat og briller
        Men hvad angår regeringen og folketing: Det vil med garanti også gå op i hat og briller, når der ikke rettes ind efter Grundlov og dens §ér.
        §69. Det er dog langt mere alvorlig.
        Jo før des bedre, da det så er nemmere at få ryddet op i svineriet.

        Peter Buch

        Posted: 6 februar 2017 - 22:10 -

        Der har som forsøgt beskrevet været flere udeladelser til lovet lovgivning siden 1849. I år bliver det i juni til 168 års undladen opfyldelse. Løfter er om nogens enhver politikers og fantasts privilegie. Nogle holder mange år, andre ikke.

        At der ikke fandtes ordentlig korrekturlæsning og vel tilretning af fremsatte ytringer før fantaster som også Monrad, kunne være, fik ord skrevet i Grundloven kan alle kun beklage.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 22:32 -

        Ja: der findes desværre flere Udvandede udgaver af Grundloven.
        Alle de har dog een tin til fælles. De er ikke ægte, men delvis forfalskede.
        Den de har underskrevet inde på borgen for at kunne komme på tinge. ER Denne:
        http://www.grundloven.dk/

        Danmarks Riges Grundlov nr. 169 af 5. juni 1953. Kapitel I § 1. Denne grundlov gælder for alle dele af Danmarks Rige. § 2. Regeringsformen er …

        Peter Buch

        Posted: 7 februar 2017 - 04:19 -

        Når der i første udkast til Grundloven af Monrad, er fremført fanatiske løfter som der vil blive lovgivet om folkekirken og ikke folkekirkelige forsamlinger, og det ikke er sket efter 167 år er der, i min tolkning, ikke tale om løftebrud eller politikerne ikke overholder Grundloven, der er tale om at holde gode miner til et ganske dårligt oplæg.

        Et fanatisk ønske, flere fanatiske ønsker om lovgivning er og bliver fanatiske ønsker, der derpå ignoreres af størstedelen af politikerene, der for størstedelens vedkommende forlængst har indset der er områder- det nu engang er bedst at lade være uden lovgivning. Som sådan, lovgivningen sker alligevel for folkekirkens vedkommende, hvilket vedtagelserne gennem årene viser.

        Politikere har lejlighedsvis forsøgt at opfylde løfterne, men hver gang fejlet og ikke kunnet få flertal for diverse forslag.

        Såfremt læserne kunne stemme kunne vi spørge om de foretrækker den bogstavelige tolkning med lovgivning i henhold til Grundlovens ord, eller fjernelse af løfter fra Grundloven.
        Stem nu!

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 13:11 -

        Meld dig til Isis, det er vidst der du hører hjemme, for dem kan man heller ikke tale med.
        Argumenter søges. !!

PK svada

Posted: 5 februar 2017 - 21:35 - Svar

PK svada

Posted: 5 februar 2017 - 21:45 - Svar

En religion som oppfordrer til å drepe er ingen religion, det er terrorisme.

    Charles Nielsen

    Posted: 6 februar 2017 - 22:12 - Svar

    Derfor: Fjern Islam og den dyrkere.

Charles Nielsen

Posted: 6 februar 2017 - 00:12 - Svar

Jeg har sendt en mail til Folketinget:

Til Martin Henriksen (DF) Personlig

Da dette er vigtig i Danmarks interesse, forventer jeg et svar fra dig om det vil blive fremsat ved lov eller ej, personlig, eller fra Justitsminister Søren Pape Poulsen.

Dette lovforslag er ikke fremsat og det skal, det ifl Grundloven.
Lovforslaget SKAL fremsættes af Justitsministeren. !

————————————————————————————————————————————-
Det egentlige hvad det drejer sig om:

Religionsfrihed

Oprindelig forfatter LC
Seneste forfatter CRP

——————————————————————————–
Hele teksten der Vedrører Linket: http://denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Jura/Danmarks_statsf orfatning/religionsfrihed

Jeg har Indsat den Originale Grundlovs tekst, kommenteret og konkluderet.
Original Grundlov´s tekst: >>> <<>>§ 67: Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.<<>>§ 4. Den evangelisk-lutherske kirke er den danske folkekirke, og understøttes som sådan af staten.<<>>§ 68 Ingen er pligtig at yde personlige bidrag til nogen anden gudsdyrkelse en den, som er hans egen.<<>>§ 69 De fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov.<<>>§ 70 Ingen kan på grund af sin trosbekendelse eller afstamning berøves adgang til den fulde nydelse af borgerlige og politiske rettigheder eller unddrage sig opfyldelsen af nogen almindelig borgerpligt. <<<

§ 70 bestemmes, at ingen pga. sin trosbekendelse kan berøves adgang til den fulde nydelse af borgerlige og politiske rettigheder. Det følger af disse bestemmelser, at der ikke ved lovgivning eller administrativt kan gribes ind over for religionsudøvelse, hvad enten denne udøves i trossamfund eller på anden måde. Der kan heller ikke kræves statens eller andre myndigheders godkendelse af trossamfund. Noget andet er, at der i lovgivningen kan stilles betingelser for tildeling af særrettigheder til trossamfund, herunder at trossamfundets primære formål er gudsdyrkelse efter en nærmere udformet lære og ritus, og at trossamfundet har en vis struktur og organisation. Som sådanne særrettigheder kan nævnes ret til at foretage vielser med borgerlig gyldighed, skattebegunstigelse og særstilling i udlændingelovgivningen mht. opholdstilladelse til et trossamfunds præster.

(( "Eller unddrage sig opfyldelsen af nogen almindelig borgerpligt". Er her total udeladt. **Før man kan nyde SKAL der ydes, eller rettere: Man skal gøre sig fortjent til den fulde nydelse af borgerlige og politiske rettigheder.**))
** Hvilket også gælder Statsborgerskab**
——————————————————————————–

Grundloven af 1849 indeholdt en bestemmelse om, at de fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold skulle ordnes nærmere ved lov. Bestemmelsen blev gentaget i alle følgende grundlove og findes i dag i Grundloven § 69. En sådan almindelig lov er imidlertid ikke blevet gennemført, fordi man ikke har fundet noget egentligt behov herfor, og med en enkelt undtagelse er der ikke fra trossamfundenes side ytret ønske herom. ** Det kan jeg godt forstå.!**

Jeg ytrer ønske herom, at §69 bliver fremsat ved lov. Nu da der er tale om Islamisk Trosamfund, skal loven fremsættes således:

(( Justitsministeren Skal fremlægge lovforslag om ordning af muslimske trossamfunds forhold, og dette lovforslag SKAL indeholde forbud mod at, de dele af Koranen, der strider mod sædeligheden og den offentlige orden, læres i moskéerne i Danmark. ))
** Altså § 67 Betingelser Skal forme Lovforslaget. **
** Koranen SKAL dermed analyseres og rettes ind efter dansk lovgivning. **
——————————————————————————–

Efter den kirkelige lovgivning skal der i hvert stift nedsættes et udvalg på syv medlemmer med den opgave at forberede og tilrettelægge mellemkirkeligt arbejde i stiftet på lokalt plan; udvalget består af stiftets biskop som født medlem og af seks medlemmer, fire læge og to gejstlige, der vælges af stiftets menighedsrådsmedlemmer. Det Mellemkirkelige Råd skal varetage folkekirkens mellemkirkelige opgaver på landsplan og i forhold til de økumeniske verdensorganisationer (Kirkernes Verdensråd, Det Lutherske Verdensforbund og Den Europæiske Kirkekonference), mens Det Økumeniske Fællesråd har til opgave at fremme forståelsen mellem de forskellige kristne kirker i Danmark.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx

Jeg forventer at Grundloven bliver overholdt af samtlige partier, da partierne har underskrevet Grundloven for overhovedet at kunne komme på tinge.

På forhånd tak

Venlig hilsen
Charles Nielsen
Fuglevænget
71xx by
Fon Nr yy yy yy yy

    Anders Bo

    Posted: 6 februar 2017 - 00:23 - Svar

    Meld dig ind i Nye Borgerlige!

      Charles Nielsen

      Posted: 6 februar 2017 - 01:00 - Svar

      Det har de Nye Borgelige ikke gjort sig fortjent til.
      Ingen har gjort sig fortjen til at jeg vil melde mig ind nogen steder.
      Hvorfor nu det:
      Jo. Jeg har spurgt om de ville overholde Grundloven trods det at de skal underskrive den inde kommer på tinge.
      + At jeg har sendt mails til de forskellige, pålydende noget i retning af det ovenstående.
      Intet svar. !
      Jo Jo, et standardsvar: Tak for deres holdninger, det vil bliver fremlagt i læsesalen.
      Venlig Hilsen Sekretæren.

      Så føler man sig pisset på, og misbrugt skattemæssig da jeg er med til at betale deres forpulede løn, Minesterbimmere, og deres fratrædelsesgage.

      Jeg forstår Breivik til fulde. !!

        Anders Bo

        Posted: 6 februar 2017 - 01:12 -

        Du er en kværulant, og dette at du mener, at forstå den personificerede ONDSKAB, gør dig til en SÆRDELES FARLIG kværulant!!!

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 12:54 -

        Det er mulig.
        Men du mangler indsigt og en lille smule tænkning før du svarer.
        Argumenterne har du desværre ingen af.
        Hvad laver du her i et debatforum. ??

        Marit

        Posted: 6 februar 2017 - 06:08 -

        Vennligst: Hvordan kan du påberope deg å “forstå til fulde” en totalt sinssyk mann som Breivik ?

        En mann som ingen norske psykiatere eller psykologer “forstår” ?
        Annet enn at mannen er livsfarlig, og må bures inne på livstid.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 08:16 -

        Der er stor forskel på Sindsyg og Psykopat.

        Godt Marit. Jammen så har du jo løst Norge´s problem. !!
        Vi er enige om at han handling ikke er godt. For den frastøder også mig.

        Men hvorfor handlede Breivik som han gjorde, der er her di største problem er:
        Medaljen har to sider: S1 følelserne. S2 Hvorfor det skete, eller strategien i det..

        Breivik er fuldstændig ens med Nelson Mandela (ANC) Der er begge terrorister (ANC var en terrororganisation).

        Der hvor de ikke er ens:
        Mandela havde folket med sig, derfor blev han en helt.
        Breivik havde ikke folket med sig og derfor sidder han i brummen.
        Er problemet Islam løst i Norge. Nej selvfølgelig ikke.
        Så Norge har stadig et problem. Samme problem har hele EU.

        Jeg sidder her og forstå manden, Uden at forsvarer ham, og hans handlinger.
        Det ser ud til at følelser styrer folk´s tankegang, Men det løser så absolut ikke problemerne.

        Marit

        Posted: 6 februar 2017 - 09:35 -

        “Der er stor forskjel på Sindsyg og Psykopat.”
        Det skulle vært interessant å høre din utlegning om disse diagnosene.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 13:01 -

        Det vil jeg ikke, for det har jeg ingen kompentance til.
        Spørg Retten.
        En singsyg kan ikke tilrette lægge et komandoraid som breivik. Men en Psykopat kan.
        Jeg spørger dig:
        Hvad fik Breivik til at handle som han gjorde.?
        Jeg kan svare dig hvis du ikke selv kan finde svaret.
        For een ting er helt sikkert: Noget fik altså Breivik´s ventil til at ryge af. !!
        Og Norge har ikke løst problemet, ISLAM. ((Dette er en henvisning der hjælper dig))

        sussebassa

        Posted: 6 februar 2017 - 13:30 -

        Hans hat overfor de PK..de skulle straffes..fylte opp Norge med muslimer.
        Alle han drepte skadet var Pk.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 14:02 -

        Undskyld jeg spørger.
        PK. hvad står det for. ??

        sussebassa

        Posted: 6 februar 2017 - 14:41 -

        PK er politiske korrekte.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 14:49 -

        Mange tak
        Det vil blive husket.

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 14:30 -

        Mener du at PK betyder Politisk Korekte. ?
        I så tilfælde Har du ganske ret. 🙂

        sussebassa

        Posted: 6 februar 2017 - 14:39 -

        Ja, pk er kulturmarxister imotsetning til ikkePK kulturkonservative…vanlig benevnelse på intn blogger…Jag vet jag er rett..:)

        Charles Nielsen

        Posted: 6 februar 2017 - 21:15 -

        og jeg er enig med dig.

        sussebassa

        Posted: 6 februar 2017 - 13:28 -

        Sinnsyk er sekkebegrepet…psykopat en individuell diagnose.
        ..det er forskjellen.

        sussebassa

        Posted: 6 februar 2017 - 10:00 -

        Alikevel ble han ikke “dømt” for å vara sinnessjuk, fikk fengelse, og inte varig vård, men pga sine terrorhandlinger, som var et klart ønske ifra daværende statsminister Stoltenberg…det ble blandet politikk inn i det hele.
        Det var også uenighet iblant de sakkyndige…1. team ville ha han erkært sinnesjuk som dom mente han var,..tema 2 mente det ikke.

        ragnhild

        Posted: 7 februar 2017 - 00:33 -

        Tilbakestående, var det en bekjent nylig sa. Det fikk meg til å tenke. Ble ABB vurdert for evnt. andre diagnoser enn de oppgitte. Eks. grader av autisme o.a. Jeg personlig heller forøvrig til utenlandsk etterretningorganisasjon som rullet ham inn i sitt nett for denne udåden som utspilte seg i regjeringskvartalet og på Utøya. Facit om 22/7, likesåvel 9/11 er ikke verifisert. Våre myndigheter har mye, mye å svare for, det tviler jeg ikke på. Det vi vet at vestens, innkludert nordiske myndigheter ikke går av veien for noe for å støtte NWO utviklingen og med det US-hegemoni. Det innkluderer også Trump, og hans omsorg for Israel som trenger “lebensraum”!

PK svada

Posted: 6 februar 2017 - 00:58 - Svar

PK svada

Posted: 6 februar 2017 - 01:13 - Svar

Kanonvideo til støtte for Peter Springare

https://www.youtube.com/watch?v=6NG4ph3UYhY

Bear .

Posted: 6 februar 2017 - 03:00 - Svar

Hjab er Helvede ! alle som tilber pedo propfeten vil brenne evig.

    Charles Nielsen

    Posted: 6 februar 2017 - 22:08 - Svar

    Giver en masse næring til fjernvarmen, og så er den lige ved hånden.

Andre´Kristian

Posted: 8 februar 2017 - 00:04 - Svar

Trots radikalfeminismens mycket dumdristiga tilltag att konsekvent träda till dessa huvudbeklädnaders försvar under åberopande av rätten till valfrihet, kvarstår det faktum att en hijab utgör den ultimata symbolen för den islamistiska terrorideologin. Dessa klädesplagg kan med fog anses som de mest värdeladdade i den så kallade civiliserade världen och kan aldrig komma att betraktas som kompatibla med det västerländska samhällets traditionella och dynamiska demokratifundament. Islamistisk feminism är en annan contradictio in adjecto, en motstridig definition, vars enda uppgift är att avdramatisera och legitimera infiltrationen av i grunden subversiva element. För denna konklusion krävs endast ett sunt förnuft och normalbegåvning.
Andreas.

Leave a Comment