22
aug
Seneste opdatering: 22/8-17 kl. 1710
13 kommentarer - Tryk for at kommentere!
Del...

“When free speech goes wrong, ideas go wrong, and when ideas goes wrong, politics goes wrong”

Black Pigeon henholder sig til artiklerne Barcelona’s chief rabbi urges Jews to move to Israel as he warns Europe is ‘lost’ because of threat from radical Islam, og One in Three British Jews Consider Leaving UK, Majority Thinks Labour Party Harbours Anti-Semites.

Også den skræmmende Pictures reveal 10,000-weapon arsenal including howitzers, machine guns and grenades intended for the hands of terrorists in Europe, der har været omhyggeligt, nødtørftigt dækket i europæisk MSM.


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?


Brandmand for Bidermeyer

Posted: 22 august 2017 - 17:47 - Svar

Jeg er dybt taknemmelig over, at Syrien, Rusland og Iran smadrer globalisternes “moderate oprører”, mao. jihadister, i Syrien og forhindrer dannelsen af et jihadistan, hvorfra yderligere erobringer ville udspringe fra. Putin sejrrige modstand mod globalisternes ondskab giver ham rang blandt helgenerne !

https://www.youtube.com/watch?v=Ft9kG1IYxT4

    Infowarrior

    Posted: 22 august 2017 - 20:56 - Svar

    Jihadistene kommer til Europa fordi grensene er vidåpne og våre ledere vil ha dem.

tror ikke på dommedag..

Posted: 23 august 2017 - 00:25 - Svar

“Europe is lost” – ikke.

Langt der i fra.

    Infowarrior

    Posted: 23 august 2017 - 00:53 - Svar

    Jo det vil jeg si, å gjenta Holocaust for å fjerne det politikerskapte problemet vil utløse WW3.

      tror ikke på dommedag..

      Posted: 23 august 2017 - 01:43 - Svar

      Jeg har et ord til deg; vås..

        Infowarrior

        Posted: 23 august 2017 - 02:28 -

        Hva er vås? Hvordan vil du snu egentlig? Det som har skjedd har du ingen mulighet til å endre.

    sussebassa

    Posted: 23 august 2017 - 10:08 - Svar

    Helt enig..endeligen en med litt optimisme i alt muslim elendet..som meg.
    Når man mentalt får inn dag etter dag.. år etter år…Europa er lost..begynner man å tro på det..og det er livsfarlig..fordi da gir man opp..tilpasser seg tenkningen/situasjonen/typ overlevelse..Stockholmsyndromet folkens..Tenk etter.
    Neida, Ut skal muslimene av Europa, og det vil vi klare..Skal klare.

      Brandmand for Bidermeyer

      Posted: 23 august 2017 - 14:24 - Svar

      Tankegangen – Europa er tabt – bygger på, at politikkerne vil gå i ledtog med indvandrerne, for at få/bevare magten. Dermed vil islam til dels overtage de ledende institutioner. Der findes allerede flere eksempler på kommunalt niveau i Sverige og England.

      Jeg tror dog ikke, at det vil gå dem så let, fordi de kan ikke bare missionere overføre deres onde sjæl til os – heller ikke til socialistklovnene. De er også stærke i troen – foruden blinde og ekstremt kortsynede.

        sussebassa

        Posted: 23 august 2017 - 15:43 -

        ..joda, ikke uenig i det, og vet det, men redan ser vi at svenskerna opponerer imot muslimenes voldtekter, mord, rån mm..som illeg/økoinn/skjeggbarn fellesnevner muslimer står bak..disk på altmedia/blogger..och motståndet øker..også motstånd imot det du nevner når alt blogger tar dette opp/gir info..pkmedia bare holder det skjult..såklart.
        Ta fex “jagerher” Løfvens hat disippler/gruppe…tidligere var det stor motstand/mobilisering ifrån de på bloggene..nu mera får de sterkt tilbake av oss ikkePK..och har minskat betraktelig.
        Vi kan takke alle de alt bloggar for at vi ikkePK har fremgang…har også en del dansker der…Vi på grasrotnivået..det er der vi kan måle dagens politiske lege/tilstånd..och det ser lovende ut for oss som vil ha muslimene Ut av Europa..och for egen og ca 2 mill svenskers…(foreløpig) regning..LØfven Ut av regjeringsposisjon och inn med Åkesson SD.

        Brandmand for Bidermeyer

        Posted: 23 august 2017 - 19:38 -

        “Det ser lovende ud”, lyder godt. Men hvordan oplever du tidehvervet? Skifter dine venner og bekendte mening og tør nu støtte SD, læser Avpixlat så løgnmedierne mister betydning eller hvad sker i Sverige?

        sussebassa

        Posted: 24 august 2017 - 10:26 -

        Siste val var et helt typisk protestval imot M..som gjorde at flere tidligare M veljer stemte SD..og ettersom M bare har sunket siden..til på siste måling ca 16% i dag..och SD i dag ca 28% er det mye som tyder på at de vil fortsette å beholde velgere ifra M..Batra er snart ferdig som jeg før har forutsagt..ca 1 år siden.
        Hun er for korkad och fattar inte at velgere er intelligente och følger godt med..mange..først skal hun samarb med SD, så ikke når hun blir konfrontert med dette ifra resten av Alliansen..partiet..siste at flere M topper vil kaste henne snarest..Expressen..noe de selvsagt skulle ha gjort lenge før..så nære valet kan gi et enda større tap. Så har vi MP som også snart er under sperra med KD..Herlig.
        Nære venner/omgangskrets/familj er vi Alle kulturkonservative..den yngre generasjonen fikk det inn med “morsmelka”..och det funker den dag i dag..ingen forståelse for/tro på sossetenkning/deres verdier.. diskuterer politikk dagligen…alle veldig samfunnsinteresserte/bevisste..typ arvelighet..men helt klart miljøpåvirkning..bevisst..helt ifra barnehagestadiet..
        Vi bor i et veldig konservativt område ..typ gatet kommunity.. och naboer skydder varand her..alle har vidoovervåking/larm/løse hunder..etter flere forsøk på alvorlige innbrudd..
        “Klokt” at du lar deg informere igjennom avpixlat..der finner du grasrotas meninger..samme som på friatider..les og lær..der finnes iallaf opplysninger du inte får igjennom Pk media..for å danne deg et korrekt bilde av den politiske sit i Sverige.

      tror ikke på dommedag..

      Posted: 23 august 2017 - 23:38 - Svar

      Tusen takk for den oppmuntringen du kommer med her. Det er etter mitt syn aldeles håpløst å legge seg ned å gi opp. Stockholmsyndromet passer helt utmerket inn denne sammenhengen. Det var meget godt observert.

      “Ut skal muslimene av Europa, og det vil vi klare..Skal klare.” ..som du skriver, er ikke helt mitt mål.

      Jeg heller til at vi i Europa må reagere demokratisk før dette blir målet. Og skal vi hindre dette så må det kraftig lut til i innvandringspolitikken. Særskilt når det gjelder familiegjenforening.

      Har vanskelig for å se for meg at vi skal kaste ut alle muslimer. Det ville i mine øyne være svært lite demokratisk.

      Undertegnede har sitt politiske hjerte på venstresiden.

      Sosialdemokratene i Danmark kan på mange måter sies å ha våknet. Til en viss grad gjelder dette også i Sverige.

      Der var det Moderaternas Reinfeldt som holdt på å ødelegge nasjonen fullstendig. Hva gjelder AP i Norge så får vi egentlig ikke fasisten uten at de får regjeringsmakt de neste fire årene.

      For meg er det ufattelig at noen i Sverige i dag kan tenkes å stemme på Moderatarne.

      Når vi da går tilbake til norske forhold så har AP valget mellom å leve opp til navnet sitt – og de bør ta tilbake navnet Det Norske Arbeiderparti – eller ende som sosialdemokratene i valget i Nederland nylig. De ble nærmest utradert.

      Av velgerne.

        sussebassa

        Posted: 24 august 2017 - 12:49 -

        Ser du er veldig opphengt i Demokratiet..
        Jeg och flere undrer vel mere på om vi har demokrati, iallaf i Sverige, hvor sosseLøfven egentlig har satt det “ut av drift”..men drar det frem når det passer han og hans politikk..
        Spørsmålet er om vi kan andvende demokratiske regler overfor IS krigere,terrorister, voldtektsforbrytere, mordere og lignende ..noe jeg mener vi ikke kan..hvis vi skal overleve..de benytter klart demokratiske regler imot oss..så kanskje vi må benytte hardere lut..ikke kanskje, vi Må og skal.
        Svenske rettsvesenet er et tragikomedie..dithen at voldtektsmenn, mørdare og lignende slipper unnan med lite eller inget straff..for så å slippes fri igjen..och IS krigere etter å ha drept i krigene i arabland…blir tatt imot med øpna armer i Sverige…bostad och full forsørjing.. Sepo mener vi har ca 2000 IS krigere bosatt, men de vet ikke hvor i Sverige..
        ..Stockholmterroren ett tragisk ex..man venter bare på det neste…for kommer gjør det..tyverr.
        Demonstrasjoner skjer ofte i *Sverige..Då venstreekstreme/sosser som vil ha flere økoinn/krim/skjeggbarn inn i Sverige..som vi ikke har økonomi til å forsørge…koster oss redan ca 750Milliarder varje år, och går på bekostning av All velferd..fattigpensjonærer blir flere. elendig eldreomsorg, vård..sosserna låner oss til bankerott…låner i oppegangstider…ingen gode fremtidsperspektiv als.
        De enda som våger protestera/demonstrera er Nordisk ungdom…de blir avvist som nynazister…men tøff motstand gjer dom.
        Sosialdemokraterna vakna i Sverige..Nope, dom går tilbaka på målinger, och det er SD som er det enda partiet som kan redda Sverige ifra total utslettelse av egen befolkning..som det er Frp i Norge..om dom får høgare oppslutning å sluta dalta etter Solberg som er en katastrofe..på linje med Reinfeldt “øpna eran hjertan”..och nå Løfven..i hans fotspor.
        Nei, jeg vil fortfarende ha muslimer Ut av Europa…de har stort sett bare tilført elende och økonomisk ruin dit de kommer…iallaf dom fleste..
        Enten jobba, eller så sendes tilbaka til sitt opprinnelsesland..tøffere krav må til..
        Vi skal hjelpe de der De er, deras opprin land/nærheten..då hjelpes flere..det er ju dom fattigaste som tross er tilbake i ruinene..hjemme.
        Så for Sverige er det SD som kan redda befolkningen..i Norge Frp..uten Høyre..
        I Danmark er man heller inte fornøyd med nåv. regjering..
        Spennende tider..faktisk et være eller ikke være for svensker i eget land..enda ikke så gale i Norge, men pass på Ap de vil jo ta inn flere, og det vil de også gjøre om de kommer til makt.
        “Så å legge seg ned”..er ikke et tema i Sverige, och burde ikke være det i Norge eller Danmark heller..noe jeg ikke tror flertallet av innbyggerne vil heller.Då blir det borgerkrig.
        ..tilslutt man kan ikke sammenligne den politiske sitsen i Sverige med Norge..

Leave a Comment