25
mar
Seneste opdatering: 26/3-08 kl. 1601
18 kommentarer - Tryk for at kommentere!

Elendigheden fylder tre videoer.

Lidt politivold ville have været velanbragt her.

Denne video fortjener at blive brugt og brugt, som en omvendt Rodney King. Enhver kan sige sig selv, at betjentene kun finder sig i dette fordi de har f√•et ordrer fra h√łjere sted om at stryge denne indvandrergruppe med h√•ret, p.g.a. risikoen for at starte opt√łjer. Egentlig b√łr vi v√¶re glade for at denne dokumentation bliver lagt frem, og s√• af gerningsmanden selv. Det er lige pr√¶cis denne mentalitet vi problematiserer p√• blogs som denne, og her ser vi den s√• umisforst√•eligt klart, at de anst√¶ndige og apologeterne ikke vil kunne afvise det. Det vi ser er en suicidal vestlig kultur som st√•r handlingslammet over for en skruppell√łs, supremacistisk voldskultur. Fuldst√¶ndigt rystende (Steen/LFPC).

¬ĽBrussels: Possible Muslim majority in 15-20 years¬ę

Olivier Servaix, sociologist at Universit√© catholique de Louvain, said in an interview to La Libre Belgique last week that Brussels, would have a Muslim majority in 15-20 years, due to the community’s high birth-rate. According to Servaix, a third of the population of Brussels is Muslim. Since 2001, Mohammed is the most popular name for new-born boys. Islam in Europe

Hel og halvskurke : ¬ĽStol ikke p√• dem¬ę

UNDER OVERSKRIFTEN ‚ÄĚJeg er medskyldig‚ÄĚ (JP 28/2) p√•tog jeg mig som tidligere medlem af Det Radikale Venstre min del af ansvaret for de store problemer, vi i dag har med hensyn til flygtninge og indvandrere.Nu er ogs√• Helle Thorning og Villy S√łvndal kommet p√• banen. De har ogs√• p√•taget sig en del af ansvaret. Ikke direkte personligt, men p√• deres partiers vegne.

Jeg har, siden mit indl√¶g blev bragt, f√•et mange henvendelser, og der har ogs√• p√• nettet v√¶ret mange reaktioner p√• mit indl√¶g.De henvendelser, jeg har f√•et i form af opringninger og breve, og de reaktioner, jeg har l√¶st p√• nettet, har alle v√¶ret positive, og jeg har f√•et megen ros for mit mod, og fordi jeg har indr√łmmet, at jeg var for naiv og stolede for meget p√• de radikale.

Ogs√• Helle Thorning og is√¶r Villy S√łvndal bliver nu fra mange sider rost til skyerne. Inden Helle Thorning, Villy S√łvndal og jeg bliver gjort til helte, er der god grund til lige at stoppe op og erkende, at de rigtige helte i denne sag, det er de personer, som helt fra starten foruds√• problemerne, og som p√• trods af den hetz, de blev udsat for, vedvarende i ord og handlinger og ved at stemme p√• de partier, som var mere fremsynede, k√¶mpede for, at vi ikke skulle ende der, hvor vi nu er endt.Almindelige danskere
Mange af de henvendelser, jeg har f√•et, er kommet fra s√•danne personer. Fra ganske almindelige danskere, som hverken er racister eller fremmedhadere.De er bare bekymrede og bange, og flere har givet udtryk for, at de har f√•et en v√¶sentligt d√•rligere tilv√¶relse p√• grund af indvandrerproblemer. […]

Heltene er altså alle de almindelige danskere, som i tide kunne forudse problemerne.

Halvskurkene er folk som Helle Thorning, Villy S√łvndal og mig, som erkender, at vi tog fejl.Helskurkene er personer som Frank Aaen og Marianne Jelved.

De g√•r i graven uden at erkende, at de nogen sinde har fejlvurderet en situation, og at de nogen sinde har haft uret.Fred v√¶re med dem. Men stol ikke p√• dem, og stem ikke p√• dem og deres partier. Af TAGE BJERG, L√łkken

Den beundringsv√¶rdige Tage Bjerg kalder mig alts√• “en helt”. Det er at stramme den, men √©n ting kan jeg sige : min position har ikke v√¶ret uden omkostninger. Jeg ser det som uundg√•elig “collateral damage”.

Abdul Wahid Corleone strikes again

Det er second nature, det der med at true og bedyre sin uskyld og offerstatus p√• √©n gang. Henriette Kj√¶r scorer igen points for at udtrykke sagens essens pr√¶cist. Nu mangler vi bare viljen til at s√¶tte handling bag ordene. Snaphanen vil gerne komme med et par hints: Det er ikke et problem der kan afgr√¶nses til enkeltpersoners slette karakter; det kan ikke afgr√¶nses bag figenbladet ‘islamisme’; det kan ikke l√łses ved at kaste flere penge i det bundl√łse hul der hedder dialog og uddannelse af imamer; en assertiv indsats begynder med at vi g√łr op med hellige k√łer omkring tildelte statsborgerskaber og anerkendelse som trossamfund. Nej, tak os ikke – det er ogs√• vores fremtid dette handler om.

Mafialignende trusler mod danske myndigheder. Sådan opfatter de konservative en annonce, som en muslimsk organisation i dag har indrykket i flere landsdækkende dagblade.

I annoncen skriver “Det Globale Program til at g√łre Barmhjertighedens Profet kendt” blandt andet, at man ford√łmmer enhver handling, der sv√¶kker samfundets sikkerhed, i s√¶rdeleshed drab og ildsp√•s√¶ttelse. Men at muslimerne stadig savner en formel afstandtagen over for genoptryk af Muhammed-tegningerne.

“Vi er overbeviste om, at en afstandtagen vil kunne medvirke til at forhindre yderligere gentagelser af s√•danne ulykkelige tiltag,” hedder det.

Disse udtalelser ser de konservative som en trussel. Politisk ordf√łrer Henriette Kj√¶r:

“Organisationen fors√łger her at true de danske myndigheder til at l√¶gge afstand til Muhammed-tegningerne for dermed at forhindre flere ulykkelige tiltag. Det er simpelthen mafialignende tilstande, som ingen dansk myndighed m√• b√łje sig for.”[…]
Men det har de konservative helt misforstået, mener den danske imam Abdul Wahid Pedersen, der selv har hjulpet den muslimske organisation med at indrykke annoncerne:

“Det er fuldst√¶ndig horribelt at opfatte annoncen p√• den m√•de. Det er jo bare folk, der udtrykker deres bekymring. Hele annonceteksten og den m√•de, den henvender sig p√•, skal ses som en h√•ndsr√¶kning til at pr√łve at komme videre. Og d√©r er der jo ikke noget galt i at udtrykke, at man savner noget,” p√•peger Abdul Wahid Pedersen. K: Mafia-lignende metoder i muslimsk annonce

Et afhugget hestehovede i danskens seng. “Barmhjertighedens Profet”. D√©n kigger vi p√• senere (LFPC).

‚ÄúBarmhjertighedens Profet‚ÄĚ – et hurtigt reality check

M√•ske skal man sp√łrge Bill Warner for at forst√• hvordan et s√• grotesk pr√¶dikat som ‚ÄúBarmhjertighedens Profet‚ÄĚ (se mafiahistorien her over) kan opfattes som sandt, samtidig med at autoritative muslimske helligtekster i kvalmende overflod viser dets l√łgnagtighed. Et centralt tema hos Bill Warner fra the Center for the Study of Political Islam er islams dualisme, hvilket betyder, at ord til forskel fra i vestlig logik kan have forskellige betydninger samtidig. Bem√¶rk i √łvrigt, at n√•r kuffar, vantro, refererer til disse muslimske tekster er de altid, uden undtagelse, l√łgnagtige p√•stande, og er “taget ud af konteksten”. Det er de samme tekster, javist, men om de er ‘sande’ eller ‘l√łgnagtige’ afh√¶nger af om de bruges af troende, eller de bliver brugt af kuffar til at udtrykke misbilligelse. Det er denne kontekst der er afg√łrende, ikke det faktuelle indhold, som naturligvis er det samme.

Men beh√łver vi overhovedet pr√łve at forst√• noget? Skal vi g√• til Tim Jensen og blive sk√¶ldt huden fuld? Nej, vi har ikke pligt til at forst√• noget som helst. Dette er Danmark, og her g√¶lder en logik som siger, at n√•r Muhammed er ‘uswa hasana, al-insan al-kamil’, rollemodel og perfekt menneske, for muslimer, og hans ord og gerninger vidner om en uh√łrt sadisme og ondskab, s√• er der en direkte sammenh√¶ng mellem tr√¶et og dets frugter, de frugter vi kan opleve i dagens verden (LFPC).

* Sahih Bukhari, volume 5, Book 59, Number 512: Narrated Anas: Then the inhabitants of Khaibar came out running on the roads. The Prophet had their men killed, their offspring and woman taken as captives. Safiya was amongst the captives, She first came in the share of Dahya Alkali but later on she belonged to the Prophet (prophet took her away from him after giving Dahya two women and five men in exchange for Safia, Ref. Sahih Muslim 8:3328) .
* Sirat e Rasulullah, Ibn Hisham, page 766 “Safiyah was captured in the Khaibar raid and was claimed by the apostle as his share of booty.. She was then seventeen. She was groomed and made-up for the Prophet by Umm Sulaim, the mother of Anas ibn Malik. They spent the night there. (Ibn Hisham, p. 766)

Koranen, Sura 24 (Lyset) vers 2
Hvis en kvinde og en mand bedriver utugt, skal I give dem hundrede piskeslag hver! Lad ikke medf√łlelse med dem gribe jer, n√•r det drejer sig om Guds religion, hvis I tror p√• Gud og p√• den yderste dag! Lad en gruppe af de troende v√¶re vidne til deres straf!

Sahih Bukhari, Volume 4, Book 56, Number 829:

Narrated ‘Abdullah bin ‘Umar:

The Jews came to Allah’s Apostle and told him that a man and a woman from amongst them had committed illegal sexual intercourse. Allah’s Apostle said to them, “What do you find in the Torah (old Testament) about the legal punishment of Ar-Rajm (stoning)?” They replied, (But) we announce their crime and lash them.” Abdullah bin Salam said, “You are telling a lie; Torah contains the order of Rajm.” They brought and opened the Torah and one of them solaced his hand on the Verse of Rajm and read the verses preceding and following it. Abdullah bin Salam said to him, “Lift your hand.” When he lifted his hand, the Verse of Rajm was written there. They said, “Muhammad has told the truth; the Torah has the Verse of Rajm. The Prophet then gave the order that both of them should be stoned to death. (‘Abdullah bin ‘Umar said, “I saw the man leaning over the woman to shelter her from the stones.”

Mordet på Sonay

Af LONE N√ėRGAARD

L√łgn p√• l√łgn
Sonays historie er kort fortalt denne: Hun kommer til Danmark fra Irak – i f√łrste omgang sammen med sin far, som s√łger asyl og f√•r opholdstilladelse p√• en l√łgn: Han har aldrig deltaget i Golfkrigen, er aldrig deserteret og aldrig tortureret.

Sonay beslutter sig for at blive dansk, hvilket betyder, at hun vælger sin muslimske baggrund fra. Forholdene i hjemmet i Næstved er temmelig kaotiske, og hun udsættes for konstante overgreb af såvel den psykisk ustabile mor som den voldelige far.

En klassel√¶rer reagerer p√• den omsorgssvigtede piges r√•b om hj√¶lp, hvilket udl√łser en tvangsfjernelse. Sonay har imidlertid sv√¶rt ved at slippe hjemmet – ogs√• fordi for√¶ldrene manipulerer hende til at tro, at alt vil blive anderledes, hvis hun bare flytter hjem igen. Hvilket hun g√łr. Sonay udvikler en stadig mere udadvendt og omkringfarende adf√¶rd, som selv for en dansk teenager undertiden ville tangere det gr√¶nseoverskridende, og for√¶ldrene kan slet ikke styre hende. Familiens √¶re st√•r p√• spil, og konsekvenserne kender vi i dag: Hendes far Ashraf Mohammad bliver i september 2003 i √ėstre Landsret id√łmt 14 √•rs f√¶ngsel for at have sl√•et Sonay ihjel og smidt hende i Pr√¶st√ł Havn.

Håndskrevet brev
Han n√¶gter sig skyldig hele vejen igennem, men bliver alligevel d√łmt. Med rette lader det til, for forfatteren st√łder under sin gennemgang af de mere end 5.000 sider sagsakter p√• et h√•ndskrevet og hidtil ikke offentliggjort brev fra Ashraf til lillebroren Jabbar, hvori der bl.a. st√•r:

¬ĽJeg vil myrde dig, lige som jeg myrdede den vantro Sonay. Hun plejede at lave ford√¶rvelse hver dag med de vantro svin.¬ę

Vi lader den lige st√• et √łjeblik?.

Om denne skildring vil jeg sige det samme, som jeg skrev i min anmeldelse af Ghazala: Holder hovedparten af de fremstillede data vedr√łrende Sonay – hentet igennem dels en lang r√¶kke interviews med familiemedlemmer, skolekammerater, hendes l√¶rer og plejemor, dels de mange tusind sagsakter – er reporteren sluppet smukt fra opgaven. Godt nok er der indimellem lovligt meget gang i den kul√łrte journalistiks stilistiske virkemidler, men de lander sj√¶ldent i sensationssumpen.

Sparet sammen til huse
Derfor bliver det store sp√łrgsm√•l ud fra den foreliggende dokumentation: Hvor mange muslimer i Danmark repr√¶senterer Ashraf Mohammad og hans kone Suheyla? For hvad de to mennesker ikke har kostet det danske samfund igennem l√łgn og bedrag – ud over at de har sl√•et deres datter ihjel – det skal der mere end en kugleramme til at beregne.

Ikke bare har familien snydt og bedraget den danske stat i forbindelse med opholdstilladelser og familiesammenf√łringer – de har fortsat suger√łret solidt nede i statskassen: ¬ĽJeg [Suheyla] har k√łbt to huse i Kirkuk i det nordlige Irak. Som flygtning i Danmark har vi f√•et s√• mange penge af de sociale myndigheder, at jeg har kunnet spare op og betale husene kontant (?) Min mand sidder i f√¶ngsel, men jeg vil vente p√• ham. Jeg har f√•et en lejlighed, og jeg f√•r penge fra det offentlige, s√• der er ingen grund til, at jeg rejser til Irak.¬ę

L√¶s denne ufrivilligt sp√¶ndende bog, som kan konkurrere med enhver kriminalroman og bliv nok engang pinefuldt klogere p√• klaner, kvindeundertrykkelse og kultursammenst√łd. Et kultursammenst√łd, som reelt betyder, at de muslimske parallelsamfund har indf√łrt d√łdsstraf i Danmark – mens politikere og embedsv√¶rk tilsyneladende ikke aner hvad de skal stille op?

Arne Schmidt M√łller: SONAY. Hft. med flapper.

175 sider. 198 kr. Forlaget Siesta. Jyllands Posten og Sonay.dk

Imam id√łmt 7 1/2 √•rs f√¶ngsel for voldt√¶gt

Ja, der er br√•dne kar alle vegne, men denne historie om voldt√¶gt i Storbritannien er interessant at fremh√¶ve, fordi den direkte k√¶der gerningsmanden sammen med solid mainstream-muslimsk retf√¶rdigg√łrelse af dette overgreb. Hvis referatet p√• Islam Watch st√•r til troende, har den gejstlige reelt afgivet fuld tilst√•else f√łr forbrydelsen fandt sted. Bem√¶rk den rutinem√¶ssige hate speech rettet mod kuffar, vantro, og de specifikke henvisninger til skriftsteder i Koranen, hadith og sira, og hvordan Muhammed selv som ‘uswa hasana, al-insan al-kamil’, dvs. rollemodel og fuldkomment menneske, tr√¶kkes frem. Endnu en dag, endnu en legitimation af uhyrligheder i islams tekster, som vi p√• vores side ikke kan henvise til uden at blive udskreget som racister, uanst√¶ndige og provokerende. Muslimske gejstlige og jihadister siger dette hver eneste dag, og alligevel f√•r det ringe eller ingen opm√¶rksomhed.

Her er en udfordring til de anstændige: Nævn en toneangivende muslimsk gejstlig eller talsmand i Vesten som eksplicit har sagt det modsatte af hvad voldtægtsimamen her siger; som umisforståeligt har klargjort, med henvisning til skriftsteder som abrogerer, dvs. må være mere autoritative end de her nævnte, at ikke-muslimer har samme menneskeværd som muslimer; at Muhammed ikke bifaldt de voldtægter og drab på ikke-muslimer som skrifterne ellers siger han gjorde; og at Allah i abrogerende Koranvers ophæver nedrakningen af de vantro som der her refereres til.

Det kan I ikke. Der ligger en stor, bet√¶ndt byld som hedder mainstream-islamisk supremacisme, som ingen t√łr tage hul p√•; ingen af de anst√¶ndige, i hvert fald. Nej, ikke alle muslimer bifalder eller efterlever denne adf√¶rd, men s√• l√¶nge ortodoksien er vendt imod os, vil disse pragmatiske individer ikke kunne im√łdeg√• imamens argumentation her, og vil derfor udg√łre en ringe allieret for os. Der er et s√¶rdeles f√łleligt problem her, og det kan ikke bortrelativeres ved henvisning til fredelige individer uden lovskolers dogmatik i ryggen (LFPC).

During a question answer session in East London Mosque, preacher Imam Abdul Makin was asked by a niqabi muslima about recent fatwa from a well known Imam .

Naqabi Woman: “One eyed hooked Imam Hamza Mesri said muslims can kill British infidels and have sex with their wives and daughters, Do you agree with him?”

Imam: “It is not what Imam Hamza said nor is there a question of my agreeing with him or not. It is in Quran thus those are Allah’s orders.”

N.W.: “But why would Allah tell muslims to kill and rape innocent non muslims?”

Imam: “Because Non-muslims are never innocent, they are guilty of denying Allah and his prophet. If you don’t believe me, here is the legal authority, the top muslim lawyer of Britain, Anjem Choudhary (Video).”

N.W. ” But our Prophet was sent as a mercy for all the humanity; he never hurt any body in his life”

Imam: “Yes he never hurt a muslim in his life. But Allah said non-muslim are lowest beasts and worst creatures in ayas 8.22,8.55,95.5 and 98.6 and muslim are ordered to kill them.”

N.W.:” But did prophet approve of killing them and raping their wives?”

Imam: “Yes he did. He not only approved of such acts, he and his sahabas practiced it regularly under Allah’s orders. He was helpless in it… If you don’t believe me , you have to believe sahih hadiths. I will quote you two hadiths about his typical day after a raid. These hadiths are about the raid on jewish village Khaibar whose chief was Kinana who had gorgeous 17 year old wife Safia. Prophet tortured and beheaded Kinana in front of Safia and raped her all night afterwards.

* Sahih Bukhari, volume 5, Book 59, Number 512: Narrated Anas: Then the inhabitants of Khaibar came out running on the roads. The Prophet had their men killed, their offspring and woman taken as captives. Safiya was amongst the captives, She first came in the share of Dahya Alkali but later on she belonged to the Prophet (prophet took her away from him after giving Dahya two women and five men in exchange for Safia, Ref. Sahih Muslim 8:3328) .
* Sirat e Rasulullah, Ibn Hisham, page 766 “Safiyah was captured in the Khaibar raid and was claimed by the apostle as his share of booty.. She was then seventeen. She was groomed and made-up for the Prophet by Umm Sulaim, the mother of Anas ibn Malik. They spent the night there. In the early dawn, the Prophet suspected some movement near the tent) . He went out to enquire and saw Abu Ayyub.. He asked him what he was doing near his tent. He replied: “I was afraid for you with this young lady. You had killed her father, her husband and many of her relatives, and till recently she was an unbeliever. I was really afraid for you on her account and was guarding you.” The Prophet prayed for Abu Ayyub al-Ansari (Ibn Hisham, p. 766)[…]

The Imam had been lusting for a while on a good looking kafira, who lived alone in the neighbourhood.. Late one night he entered her apartment, captured her at a knife point and brutally raped her. To complete the sunna he took her very expensive computer cell phone as halal booty (aya 8.1) […] He and his seven namazi friends were all sentenced to prison terms.

Their burqa-clad wives, present in the court, couldn’t believe this miscarriage of justice. They yelled abuse at the judge for punishing their husbands for practising their religion. They asked why was an act approved by Quran and practiced by holy prophet is punishable in a country which claims freedom of religion? […].Ayesha Ahmed: London Imam’s Attempt to Carry Out Sunna Gone Awry [Her er The Suns omtale af sagen]

0 0 vote
Article Rating


Don√©r engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?

18 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Casper | Borgerlig bums

Denne nyhed kunne godt tyde p√• s√•dan noget: http://jp.dk/indland/aar/article1304723.ece L√łsladt trods vildt v√•benfund En 41-√•rig √•rhusianer blev fredag l√łsladt mindre end et d√łgn efter, at politiet fandt store m√¶ngder v√•ben og narkotika i hans bil. Han troppede torsdag aften op ved en lejlighed i Risskov med en skarpladt pistol, og da politiet gennemgik hans bil, dukkede et helt arsenal af skarpe v√•ben op. Alligevel blev den 41-√•rige mand l√łsladt fredag uden at v√¶re stillet for en dommer. – Det er et us√¶dvanligt stort v√•benfund, men juristerne vurderede ikke, der var grundlag for at varet√¶gtsf√¶ngsle ham. Han h√¶vdede, at han samlede… Read more »

Borgerlig bums
13 years ago

Næh, jeg er temmelig naiv hvad angår den slags. Men jeg er i det mindste klar over min manglende erfaring.

Med min nordenfjords baggrund er politi og √łvrighed noget man egentlig ikke forventer s√• meget af. N√•r man h√łrer om hvor d√•rligt det fungerer, bekr√¶fter det egentlig bare hvad man regnede med.

Rugbr√łd
Rugbr√łd
13 years ago

@ Borgerlig bums

Har du ikke h√łrt, at politiet lader mange lovovertr√¶delser passere, eller undlader at rykke ud, for ” at undg√• at eskalere” en “situation”? A-a-a-h, det sker desv√¶rre ikke s√• helt sj√¶ldent. Det har de da selv gjort opm√¶rksom p√• ved flere lejligheder.

Borgerlig bums
13 years ago

Nu har jeg set den anden gang. Beklager hvad jeg skrev. Det var nok Roskilde-sproget der sn√łd mig. Jeg tror Steen har ret.

Hvis politimanden smiler er det af angst.

Jeg mener nu stadig han må have taget rigeligt for sig af de stoffer han sælger.

Måske en god valgvideo for DF ved næste valg?

Borgerlig bums
13 years ago

LFPC: Hveranden kommentar p√• youtube indeholder anklager om “fake”.

Borgerlig bums
13 years ago

RasmusE: Du udviser i h√łjeste grad mangel p√• d√łmmekraft i din f√łrste kommentar. Det er jo ikke sjovt mere end i de f√łrste par minutter. Manden har en rystende mangel p√• respekt for politiet. Og han f√•r lov til at terrorisere dem. Hvad hvis han m√łdte op for at give dig d√łdstrusler, stj√¶le dine ejendele eller voldtage en af dine n√¶rmeste? Ville du s√• ogs√• more dig over hans adf√¶rd over for politiet, som bare finder sig i det? Ang√•ende sproget, s√• findes der alts√• mange 2. generationsindvandrere der taler accentfrit dansk. Men det er ikke sikkert han er indvandrer.… Read more »

LFPC
13 years ago

Update om videoen – der skal ikke stikkes noget under stolen:

Hvis man kigger div. kommentarer til videoen p√• YouTube og andre steder h√łrer man p√•st√•et at dette er ‘staged’, og at fyren et sted bliver kaldt “Morten” af en af betjentene, samt at det skulle dreje sig om en undervisningsvideo fra politiskolen. Sandt eller ej? Fyren taler i hvert fald et overbevisende pizzadansk, men selv om dette evt. er skuespil, afspejler det stadig betjentenes virkelighed – ellers ville den heller ikke v√¶re meget bevendt til undervisning – RasmusE.

Rugbr√łd
Rugbr√łd
13 years ago

Rasmus har vel lidt at have sin optimisme i … der er ikke p. t. nogle, der kan vandre ind og overtage vores samfund efter os. Vi ER vores samfund. Hvad skulle evt. indtr√¶ngere/kolonister leve af? De kan vel ikke bare give hinanden bistandshj√¶lp. Her er ikke noget at komme efter, hvis vi bliver fortr√¶ngt. De fleste muslimer er bare nogle h√łjtskrigende fugleunger. De d√łr af helt almindelig sult, hvis ingen kommer forbi og fodrer dem.

LFPC
13 years ago

P√• Uriasposten kaldte jeg for nogen tid siden Raapil for “Rune Engelbreth p√• Valium”. Dig og Raapil vil jeg umiddelbart s√¶tte i samme kategori – “Teflonsyndromet”. Venlige og urbane, men der er ikke fugls f√łde p√• jeres indl√¶g. Ikke skyggen af falsifikation af de konkrete forhold vi bringer frem, men bare et stadigt bombardement af skepsis uden argumentation til at underbygge det. Din debatpersona er denne her ‘besindige’, ‘fornuftige’, ‘moderate’ stemme. Ofte kan dine poster koges ned til √©t budskab: Jeg, Rasmus, er et godt og anst√¶ndigt menneske, i mods√¶tning til jer. Rent egotrip, debat skyr du. Du “ser lidt… Read more »

RasmusE
RasmusE
13 years ago

“Du ved godt alle disse ting som g√łr, at dette ikke bare er ‚Äúen flabet kn√¶gt‚ÄĚ, Rasmus, og s√• fyrer du denne lille prut af her. Hvorfor???” Nok fordi jeg i bund og grund ser lidt mere optimistisk p√• fremtiden end dig. Og heldigvis er jeg ikke alene. Det er de f√¶rreste folk, der gider besk√¶ftige sig s√• meget med at male fanden p√• v√¶ggen hele tiden. Ja, vi har problemer i det her land, og ja, 2-300.000 muslimer er en udfordring, men ved du hvad, Danmark har sgu haft st√łrre problemer igennem historien og alligevel klaret sig. Folk og… Read more »

RasmusE
RasmusE
13 years ago

Tja, det kommer jo n√¶ppe som nogen overraskelse, at I to med det samme konkluderer, at der er tale om en muslim. Det kunne aldrig falde jer ind, at der m√•ske var tale om en dansker med lidt mere farve end normalt. Hans modersm√•l er tydeligvis dansk, m√•ske med et st√¶nk roskilde-dialekt?, han bor i et villakvarter, han har lige v√¶ret til barned√•b, indicierne p√• at han er p√¶redansk er mange. Men i grunden er det jo ogs√• lige meget, for vi ved jo, at en dansker kunne finde p√• at opf√łre sig lige s√• tosset (jeg har sgu selv… Read more »

Rugbr√łd
Rugbr√łd
13 years ago

“hvor det vi spiser k o m m e r fra” skulle der naturligvis have st√•et ūüôā

Rugbr√łd
Rugbr√łd
13 years ago

Vi er vist lidt feje. Og det er ikke s√¶rt. Vi lever et abstrakt liv, uden viden om, hvor det vi spiser fra. Vi er √¶ngstelige og systemafh√¶ngige. Vi siger: “t√¶nk, hvis vi opf√łrte os som de opfarende muslimer” og “t√¶nk, hvis vi stillede os s√•dan an” og “t√¶nk, hvis vi br√¶ndte deres symboler, s√•som f. eks. Koranen”. N√¶sten som om, det var et kvalificeret valg, vi havde truffet. Og gid det var. Men vi er blot feje. Vi t√łr ikke tale om det, det hele virkelig handler om. S√• vi bruger skalkeskjulet over alle skalkeskjul for vores sande f√łlelser… Read more »

LFPC
13 years ago

“HAHAHA en sjov video”. En dag vil jeg lave en post hvor jeg gennemg√•r de forskellige modstanderpositioner jeg er st√łdt p√• i forskellige debatter i blogverdenen. En ‘apologeternes taksonomi’. Jeg synes efterh√•nden jeg kan se en tre-fire-fem hovedgrupper, hver med deres argumentationsform og sprogniveau. Dit indl√¶g her, Rasmus, er et klokkerent eksempel p√• den p√¶ne, civiliserede gliden af i forhold til virkeligheden. Ikke om jeg begriber at du ikke selv kan se at din p√•tagede ‘latter’ er komplet utrov√¶rdig, og kun tjener til at stadf√¶ste din egen position, i mangel af kendsgerninger. Den taksonomi jeg kan se kan m√•ske beskrive… Read more »

RasmusE
RasmusE
13 years ago

HAHAHA en sjov video.

Men √¶rlig talt, igen bliver der vist tolket lige lovligt meget kultur ind i det. Han er en flabet kn√¶gt, som der findes utallige af i dette land. Og helt uden humor er situationen i hvert fald ikke ūüôā

LFPC
13 years ago

Den er desv√¶rre, men ikke overraskende, sand, pr√łv at klikke videre til The Suns historie, eller google hans navn Abdul Mukin Khalisadar. Jeg er dog ved n√¶rmere eftertanke ikke helt sikker p√• at referatet fra Islam Watch er √¶gte. Det virker snarere som en konstrueret tekst, hvor der henvises til virkelige skriftsteder og udtalelser af Anjem Choudhary.

Lars
Lars
13 years ago

“Imam id√łmt 7 1/2 √•rs f√¶ngsel for voldt√¶gt”

Den her historie er så langt ude, at man helst ikke vil tro, at den er sand!