3
nov
Seneste opdatering: 4/11-17 kl. 1311
27 kommentarer - Tryk for at kommentere!
Del...

Sverige vil befinde sig i krig om tyve år. Muligvis allerede om ti. Svenskerne ved ikke, hvad krig er. Det er derfor, de nedkalder krigen over sig.

“Nobody cares, if Sweden wants to destroy itself….noone will thank them for that. But if our whole civillisation get this wrong, we are gone forever. This is our home, and it will be lost forever.”

Meget politik kan helt eller delvist gøres om, men ‘multikulturen’ kan ikke gøres om, man kan ikke lave demografi om, undtagen med krig. Og vi ser nu, at den fungerer ikke, så krig er efter alt at dømme denne generations arv til dens børn. Islam har erklæret den for flere årtier (og 1400 år) siden.

Sovjet var 75 år om at dø, islam vil ikke overleve internettet, som Hirsi Ali siger, men det kan tage den 100 blodige år at dø. De politikere du stemmer på, har besluttet, at den dødsproces skal koste dine egne børns blod.

Vi har ikke set krigen tidligt nok til at undgå den, nemlig at vi ikke kan leve sammen med islam. Ingen ‘kafir’ i hele verden verden kan. Det haster, at indse det selvom vi ved, at mange flere skal dø, inden vi gør. Disse døde er alle et politisk ansvar, som i en ideel verden vil blive udkrævet. Det er nok kun midlertidigt, at en EU topchef kan slippe afsted med bortforklaringer og bagatellisiseringer af mordet på sin egen datter.

Den har været årtier undervejs, og selve erkendelsen af den, vil også vare årtier, selvom Frankrig de facto og de jure allerede er i krig og England, Belgien, Holland og Sverige står og vipper på tærsklen til krig. Hvad angår Sverige, er forebyggelse højst sandsynligt mange år for sent. Sverige vil befinde sig i krig om 5 eller i bedste fald 20 år.  Jeg prøvede at advare for 20 år siden, men fuldstændig forgæves. De hovedskyldige politikere skal nok rejse vældig langt væk, hvis de vil slippe levende fra det, de har gjort. Allerede idag, har mange svenskere en alvorlig høne at plukke med dem, så tag imod et godt råd: Dø en naturlig død i tide.

Det er to år siden, en svensk såkaldt borgerlig, Ivar Arpi, kaldte mig ‘racist.’ Man ser, hvilken psykologi vi er oppe imod. Den krig han har været med til at installere, forekommer vis. Når det lykkes ham, er Ivar Arpi flygtet til et hvidt, ‘racerent’ land.

Svenskerne er sendt i ud deres første krig i 200 år, og deres økonomiske overklasse flygter allerede fra effekterne af dens egen politik. De har råd til det, men deres børn og deres 90-årige mødre vil være fanget i en fælde. Hendes velfærd er dødsmærket.

Endnu stoler vi mere på de statslige støj- og møj-sendere, end på vore egne øjne. Vejen til Helvede er lang som en brolagt, belgisk landevej. Ét liv har været for kort til at overskue hele dens længde.

Når vi bygger et højhus eller en supertanker, laver vi først en computermodel, men der er ikke lavet nogen modeller for dette gigantiske eksperiment (“samfundsbyggeri”, som svenskere ynder at sige om det, alle ser snarere er samfundsdemolering.)

Vi har satset hele møllen, sparet på femørerne og ladet dalerne rulle, og vi ser nu, de er rullet i grøften. Jeg skrev i går i anledning af Peter Aalbæks strid med en svensk filmproducent – som jeg kommenterede for en uge siden:

Det er fascinerende. Vesten er i færd med at begå et selvmord, der er mere spektakulært end Romerrigets, og vores ledende ‘intellektuelle’ er mest optagede af, hvem der klaskede hvem i røven for femten år siden. Det ligner tilstandene ved Nero og Caligulas depraverede hof bare i vulgærfeministisk karikatur.


Donér engangsbeløb?Kan du forpligte dig til fast betaling?


Ragnar Lodbroge

Posted: 3 november 2017 - 17:20 - Svar

Der er 1.5 milliarder som støtter opp om den sjuke ideologi Islam, opfundet av en pedofil geitetyv kaldet Muuuuhammed, som gjennem 22 år copy og pastede Kristne og Jødiske religiøse skrifter, til han kom frem med affalds produktet Koranen, koranen befaler muslimer at drepe anderledes troende, og undertrykke kvinder, og nå får denne sjuke ideologi støtte av 8 til 9 millioner Svenskere, meget få oplyste mennesker på jorden er i tvivl om at der er noget seriøst galt med Svensken, men bare at gratulere dem med alle muslimerne

    Peter Zichau

    Posted: 3 november 2017 - 17:51 - Svar

    Der er 1,5 milliarder der er underlagt voldsideologien islam. Hvor mange af dem der ligefrem støtter op om den, er vist svært at afgøre. Men det er i hvert fald ikke noget de progressive bekymrer sig om. Heller ikke i Sverige.

      Fred Land

      Posted: 3 november 2017 - 19:35 - Svar

      Hvad vi, måske 300 eller måske tusind ‘progressive’ mener på blogger som her, er som en dråbe i havet.
      Det er flæskesteg, juleskinke eller fårikål der regnes og flertallet stemmer som de har lært hjemmefra eller i skolen.

      Ragnar Lodbroge

      Posted: 3 november 2017 - 20:59 - Svar

      En muslim som ikke støtter opp om koranen, Guds ord, er det samme som en vaganer som siger at hen bare spiser oksemørbrad, altså noget som inte findes

        Peter Zichau

        Posted: 4 november 2017 - 11:34 -

        Som du nok ved, blev islam udbredt ved sværdet. Hvis folk ser deres familier blive slagtet, har mange af dem en tendens til at underkaste sig de nye magthavere.

Fred Land

Posted: 3 november 2017 - 19:27 - Svar

Der er millioner af stemmeberettigede i Skandinavien, der hver gang stemmer på de partier der vil holde fast i den nuværende politik.

Niels Henriksen

Posted: 3 november 2017 - 23:34 - Svar

Rejsen til 1987

Af Mikkel Andersson

3. november 2017 16:14

https://andersson.blogs.berlingske.dk/2017/11/03/rejsen-til-1987/

Lad os lege en leg, kære læser. Lad os sige, at du havde en
tidsmaskine, og at du – efter at have rejst en uge frem i tiden for at
tjekke næste lørdags lottotal – rejste tre årtier tilbage i tiden til
1987. Her skulle du redegøre for, hvad konsekvenserne af den
asylmigration, der da kun havde få år på bagen, ville være tre årtier
senere.

Du ville blandt andet skulle redegøre for, at der i 2017 var næsten
daglige bandeskyderier og drab i København. At ytringsfriheden i forhold
til religionssatire over islam var markant indskrænket efter
drabsforsøg på tegnere og terrorangreb, og at veje i alle større byer
var blokeret af terrorspærrende betonklodser. At den jødiske skole og
synagoge var under hhv. politi- og militærbevogtning, mens en lang række
muslimske friskoler prækede fundamentalisme, terrorstøtte,
antisemitisme eller ulighed mellem kønnene i forskellige grader. At
kvarterer i landets største byer reelt fungerede som parallelsamfund,
hvor autoriteten i større grad lå hos imamer og bander end hos
myndighederne, mens kriminaliteten blandt indvandrernes børn født i
Danmark i øvrigt var markant højere end hos deres forældre.

Selvfølgelig ville du ikke være blevet troet, for den slags vidste
stort set alle i 1987 naturligvis ville være fuldstændig umuligt 30 år
senere. Kendskab giver som bekendt venskab, og fremmede er jo blot
venner, man ikke har mødt endnu.

Naturligvis var der allerede dengang problemer, som enkelte
socialdemokratiske borgmestre også dristede sig til at påpege. Men den
brede konsensus var, at med en god integrationsindsats og masser af
imødekommenhed og hjerterum ville de blive overkommet. Derefter ville
alle nytilkomne naturligvis erfare, at tolerance og frisind var vejen
frem og gradvis overtage de berømmede danske demokratiske idealer og
sindelag og blot tilføje samfundet lidt etnisk kolorit.

….

    Mads Joakim Jensenius Grundtvi

    Posted: 8 november 2017 - 00:27 - Svar

    Sikkert sandt. Men så i 1988 fik Sofie grillen i Farum den første pizzaovn i byen, og den første nord for Holte hvor en rigtig Italiener havde drevet pizzaria i nogle år. Og så gik det ellers stærkt. Nu lukker pizzariaerne i Brøndby Strand fordi de danske kunder er kommet i mindretal, og omsætningen derfor svinder. Og de sidste danske kunder i området kører forbi 2-3 pizzabutikker for at komme til Dominos i Vallensbæk. Så lidt ubevidst samfundsrealisme er der dog tilbage. Men 2660 er det første reelle tabte område hvor etniske danskere er i undertal i befolkningen – hold øje når pizzariaerne begynder at lukke, det er kanariefuglen.

Charles Nielsen

Posted: 4 november 2017 - 00:37 - Svar

Siden 1989 har jeg kunnet se borgerkrigen forude.
20 år går der ikke, aller højest 10. !
Jeg håber det bliver 5 År i stedet, for jo længere tid der går til der bliver ryddet op i moradset, des sværere bliver det, at få hedningerne fjernet.
Det ved vi alle.
Skidtet er vokset op over ørene, så politikerne ikke kan høre hvad folket har at sige.

    Anders Bo

    Posted: 4 november 2017 - 08:12 - Svar

    PRÆCIS! 😭

    Derfor har jeg meldt mig ind i Nye Borgerlige, og håber vi kommer på tinge ved næste folketingsvalg, så der kan blive ryddet op NU! 😎

      Charles Nielsen

      Posted: 4 november 2017 - 20:34 - Svar

      Før jeg vil indmelde mig, vil jeg have vished for at det parti jeg melder min ind i, vil overholde grundloven.
      Jeg har skrevet til både dansk samling og de nye borgelige.
      Ingen af de partier har gidet at svare. Penge kan de altid bruge.
      Men for mine penge vil jeg have et garanti for at grundloven bliver overholdt.
      Selve Politiken er vi enige om Anders Bo.

        Anders Bo

        Posted: 4 november 2017 - 20:51 -

        Som nyt folketingsmedlem sværger man på, at ville overholde Grundloven. Så hvad er problemet?

        Charles Nielsen

        Posted: 6 november 2017 - 00:10 -

        Så havde de politikerne også svaret mig, og dermed har en sikker stemme / medlem.
        Hvad enten man er ny eller gammel ft medlem er vi enige om, at grundloven skal overholdes.
        Men den bliver ikke overholdt af de siddende medlemmer på tinge.
        Se blot på §69 som siger: “De fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov.”
        Det er ikke ordnet ved lov endnu. Og det ved vi.

        Anders Bo

        Posted: 6 november 2017 - 02:50 -

        Når man stiller “mystiske” spørgsmål, og i øvrigt skriver som du gør, kan man blive anset som kværulerende anakist/rødfascist.
        Og dem er der ikke mange, der gider bruge tid på! 😮

        Charles Nielsen

        Posted: 7 november 2017 - 23:42 -

        Hvis folk tolker mig som en sådan, er de skruet forkert sammen.
        Jeg spørger dig.
        Hvad er det mystiske ved mine spørgsmål Anders Bo ??
        Så vidt jeg ved har jeg ikke skrevet spørgsmål overhovedet i disse her indlæg.
        Kun til Lawrence : Pålydende: Hvad mener du med Morads ??
        Men det viste sig at Lawrence ikke gad at svare, eller han / hun ikke kunne.

        Anders Bo

        Posted: 7 november 2017 - 23:52 -

        Havde du ikke skrevet til – og spurgt – Nye Borgerlige og Dansk Samling? 🤔

        Charles Nielsen

        Posted: 8 november 2017 - 22:10 -

        Jo, og der er vidst ikke megen mystik i at spørge om de vil overholde grundloven.
        Det hele er med henblik på §69 og §67, og ved hjælp at disse kan Islam forbydes.
        Du får lige en orientering.
        Jeg har skrevet til eks Jeppe Juhl på mail, og her fortalte jeg at jeg hat skrevet til Løkke Rasmussen.
        brevet ser du her:

        Til Jeppe Juhl. de 20/10-17
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        Langt om længe skriver jeg til dig. (Mødet i Vejle)
        Tak for din mail adress, og jeg håber vi forsat kan kommunikere.!
        Din Mail vil ikke blive frigivet uden din skriftlige tilladelse.!

        Brevet til Lars Løkke Rasmussen er angiver mellem **
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        **
        Jeg vil bare lige fortælle, at jeg nu har skrevet til Statsminister Lars Løkke Rasmusen.
        og først fået et såkaldt standardsvar (Se datoerne)
        For Indvandrings og Islamkritiske partier / foreninger burde det være en første prioritet, og det gælder alle der er bare lidt ansvarsbevidste.

        Det er Grundlovsbrud der er tale om. Og Grundlovsbrud er blevet og bliver forsat begået af de skiftende regeringer og deres Justitsministre. Ja det gælder sågar hele folketinget.

        Alle 179 medlemmer af folketinget har underskrevet Grundloven for overhovedet at kunne få lov til at sidde på tinge. Det har alle 179 gjort i lovens opholdelses i øje med.

        For mig har de underskrevet med lukkede øjne.

        Jeg skriver nok ikke mere til folketinget og dens medlemmer, da jeg kun får et standardsvar tilbage. De skriver end ikke, at de vil se på det og meddele mig et evt resultat heraf. !!

        Tingets Ministre har åbenbart glemt, det er de nok ikke ene om at glemme, hvad ordet minister står for eller betyder. (Ordet Minister betyder folkets tjener) og dermed burde alle medlemmerne på tinge lade deres arrogance blive hjemme.

        Jeg har før skrevet til Pernille Vermund om, Hvis hun kom på tinge, om hun ville overholde Gndloven.
        Svaret udeblev totalt, og det er uhøflig.!
        Jeg håber dog på et positiv svar denne gang.

        Grundlovens §69 er ikke opfyldt, som der foreskrives at den skal.

        Grundlovens §67 er ikke opfyldt, dvs. lovforslaget er ikke udført i §67 regi: Som er betingelserne for opnåelse af religionsfrihed

        Hermed vedhæfter jeg: Brevet til Statsminister Lars Løkke Rasmusen, 07 Okt 2017.pdf
        Og: Svar fra Statsministeriet 16 Okt 2017, for 07 Okt 2017.pdf

        Med venlig hilsen
        Charles Nielsen
        F77T.
        **
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        Resten til Jeppe.
        NB Efterskrift:

        Kapitel VII.
        § 66. Folkekirkens forfatning ordnes ved lov.

        § 67. Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den
        måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller
        foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.

        § 68. Ingen er pligtig at yde personlige bidrag til nogen anden gudsdyrkelse
        end den, som er hans egen.

        § 69. De fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov.

        § 70. Ingen kan på grund af sin trosbekendelse eller afstamning berøves adgang
        til den fulde nydelse af borgerlige og politiske rettigheder eller unddrage sig
        opfyldelsen af nogen almindelig borgerpligt. Citat slut.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        Det må man sige: KLAR TALE.

        Grundloven. Deprimerende læsning.
        En lang række paragraffer overtrædes rutinemæssigt.
        – Selve forfatningens og styreformens idé og struktur.
        – Højforræderi er observeret. (§§ 3, 13, 34, 56).
        – Indfødsretten kastes i grams (§44).
        – Domstolenes adskillelse fra forvaltningen (§62).
        – Trosfriheden (§§ 66, 70).
        – Boligens ukrænkelighed (§ 72).
        – Ejendomsretten (§73,1).
        – Retten til fri og lige adgang til erhverv (§74).
        – Forbudet mod censur (§77).
        – Påbudet om opløsning af foreninger med forbryderiske formål (§78).
        – Mødefriheden (§79).
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        Jeppe Juhl fra Newsspeek har ikke gidet at svare for modtagelsen.
        Jeg kan kun sige: Politikere spiller smart og uden handlinger, der er KUN arrogance.!

        Charles Nielsen

        Posted: 8 november 2017 - 22:13 -

        Jo, og der er vidst ikke megen mystik i at spørge om de vil overholde grundloven.
        Det hele er med henblik på §69 og §67, og ved hjælp at disse kan Islam forbydes.
        Du får lige en orientering.
        Jeg har skrevet til eks Jeppe Juhl på mail, og her fortalte jeg at jeg hat skrevet til Løkke Rasmussen.
        brevet ser du her:

        Til Jeppe Juhl. de 20/10-17
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        Langt om længe skriver jeg til dig. (Mødet i Vejle)
        Tak for din mail adress, og jeg håber vi forsat kan kommunikere.!
        Din Mail vil ikke blive frigivet uden din skriftlige tilladelse.!

        Brevet til Lars Løkke Rasmussen er angiver mellem **
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        **
        Jeg vil bare lige fortælle, at jeg nu har skrevet til Statsminister Lars Løkke Rasmusen.
        og først fået et såkaldt standardsvar (Se datoerne)
        For Indvandrings og Islamkritiske partier / foreninger burde det være en første prioritet, og det gælder alle der er bare lidt ansvarsbevidste.

        Det er Grundlovsbrud der er tale om. Og Grundlovsbrud er blevet og bliver forsat begået af de skiftende regeringer og deres Justitsministre. Ja det gælder sågar hele folketinget.

        Alle 179 medlemmer af folketinget har underskrevet Grundloven for overhovedet at kunne få lov til at sidde på tinge. Det har alle 179 gjort i lovens opholdelses i øje med.

        For mig har de underskrevet med lukkede øjne.

        Jeg skriver nok ikke mere til folketinget og dens medlemmer, da jeg kun får et standardsvar tilbage. De skriver end ikke, at de vil se på det og meddele mig et evt resultat heraf. !!

        Tingets Ministre har åbenbart glemt, det er de nok ikke ene om at glemme, hvad ordet minister står for eller betyder. (Ordet Minister betyder folkets tjener) og dermed burde alle medlemmerne på tinge lade deres arrogance blive hjemme.

        Jeg har før skrevet til Pernille Vermund om, Hvis hun kom på tinge, om hun ville overholde Gndloven.
        Svaret udeblev totalt, og det er uhøflig.!
        Jeg håber dog på et positiv svar denne gang.

        Grundlovens §69 er ikke opfyldt, som der foreskrives at den skal.

        Grundlovens §67 er ikke opfyldt, dvs. lovforslaget er ikke udført i §67 regi: Som er betingelserne for opnåelse af religionsfrihed

        Hermed vedhæfter jeg: Brevet til Statsminister Lars Løkke Rasmusen, 07 Okt 2017.pdf
        Og: Svar fra Statsministeriet 16 Okt 2017, for 07 Okt 2017.pdf

        Med venlig hilsen
        Charles Nielsen
        F77T.
        **
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        Resten til Jeppe.
        NB Efterskrift:

        Kapitel VII.
        § 66. Folkekirkens forfatning ordnes ved lov.

        § 67. Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den
        måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller
        foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.

        § 68. Ingen er pligtig at yde personlige bidrag til nogen anden gudsdyrkelse
        end den, som er hans egen.

        § 69. De fra folkekirken afvigende trossamfunds forhold ordnes nærmere ved lov.

        § 70. Ingen kan på grund af sin trosbekendelse eller afstamning berøves adgang
        til den fulde nydelse af borgerlige og politiske rettigheder eller unddrage sig
        opfyldelsen af nogen almindelig borgerpligt. Citat slut.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        Det må man sige: KLAR TALE.

        Grundloven. Deprimerende læsning.
        En lang række paragraffer overtrædes rutinemæssigt.
        – Selve forfatningens og styreformens idé og struktur.
        – Højforræderi er observeret. (§§ 3, 13, 34, 56).
        – Indfødsretten kastes i grams (§44).
        – Domstolenes adskillelse fra forvaltningen (§62).
        – Trosfriheden (§§ 66, 70).
        – Boligens ukrænkelighed (§ 72).
        – Ejendomsretten (§73,1).
        – Retten til fri og lige adgang til erhverv (§74).
        – Forbudet mod censur (§77).
        – Påbudet om opløsning af foreninger med forbryderiske formål (§78).
        – Mødefriheden (§79).
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        Jeppe Juhl fra Newsspeek har ikke gidet at svare for modtagelsen.
        Jeg kan kun sige: Politikere spiller smart og uden handlinger, der er KUN arrogance.!

        S

        Lawrence

        Posted: 5 november 2017 - 10:09 -

        Vores nuværende morads er ikke grundlovsstridig. Hvis vores børns hjem bliver overgivet til fremmede folkeslag er det helt fint ift grundloven. Hvorfor denne fetisch med et dokument der ikke tager højde for det mest essentielle: at beskytte sit folk mod udslettelse?

        Charles Nielsen

        Posted: 6 november 2017 - 00:19 -

        morads er ikke grundlovsstridig, skriver du.
        Hvad mener du med Morads ??
        Hvis du mener Islam så har du uret.
        Grundloven er til for, at beskytte folk, via de folkevalgte. Regeringen.
        Men vælgerne vil have Danskerne udskiftet. og det er jo selvfølgelig lovlig.
        Regeringen kan jo selvfølgelig også gøre det vha 5/6 flertal.
        Men bare rolig; Borgerkrigen venter.

        Lawrence

        Posted: 9 november 2017 - 20:06 -

        Dine sidste ord er efterhånden en slags trøst, hvor det tidligere var min frygt. Nu er min frygt for hvad fraværet af en borgerkrig/oprør vil betyde. Jeg vil kæmpe for mit folk, ikke for een eller anden lov eller politisk filosofi, hvis den ikke har eller kan beskytte dette mit folk.

        Charles Nielsen

        Posted: 10 november 2017 - 14:39 -

        Helt enig.
        Jeg vil også kæmpe, for mit land, mine medmennesker og mine børn og børnebørn.
        Og det skal gøres med alle dertil stående midler.
        Jo før des bedre.

Anders Bo

Posted: 4 november 2017 - 01:48 - Svar

Erdogan: “Der findes kun ét islam.”

    latmask

    Posted: 4 november 2017 - 09:21 - Svar

    I Iran håller man med honom. Allt gott och väl?

invernes

Posted: 4 november 2017 - 12:24 - Svar

Svensker vil få hjelp av frivillige fra resten av Norden Polen og andre land , uansett blir dette en felles aksjon mot EU og islam.

    Lawrence

    Posted: 5 november 2017 - 10:13 - Svar

    Jeg håber det bliver før jeg er for gammel. En voldsom død i forsøget på at sikre ens børns overlevelse er den værdigste død der findes. Har altid været det. Hvem har lyst til at blive gammel og se ens efterkommeres fremtid blive fejet af bordet? Hvem vil nyde et sådant otium? Kun en nidding.

    Havamaal: “Kujonen tror han vil leve evigt hvis han undgår kampen, men på hans gamle dage vil han ingen fred finde, skønt spyd har sparet hans lemmer.”

Lawrence

Posted: 5 november 2017 - 10:23 - Svar

“Meget politik kan helt eller delvist gøres om, men ‘multikulturen’ kan ikke gøres om, man kan ikke lave demografi om, undtagen med krig.”

Jo, det kan faktisk foregå helt fredeligt:

https://www.counter-currents.com/2014/06/the-slow-cleanse/

Leave a Comment